a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Λυπάμαι για αυτό που θα πω, αλλά εάν η επανάστασή μου εξαρτάται από τους indigo κατά δήλωση της κοπέλας, που ούτε γνωρίζω, άρα δεν έχω απολύτως τίποτα με το κορίτσι, δεν με εκπροσωπεί και ούτε θέλω να με εκπροσωπεί !   Δεν ξέρω πως έγινε η επιλογή και των δύο παιδιών, αλλά το να μου λένε στο γυαλί πως δεν ξέρουν που πηγαίνουν, αλλά περιμένουν να δουν τι έχουν να τους πουν τα indigo παιδιά, ή  και ότι και οι ίδιοι δεν αντιπροσωπεύουν τους αγανακτισμένους, αλλά ο νεαρός το ιστολόγιο του, τότε τι ήθελαν στην εκπομπή ;  Εκρποσωπούσαν δηλαδή μόνον τους εαυτούς τους ;;;; Να μου πουν πως δεν βγήκαν για μένα, αλλά για τους Πακιστανούς, τους Χιλιανούς , τους κατά καιρούς αναξιοπαθούντες ;  Βγήκε ποτέ κανένας για μένα σε άλλη χώρα ;  Δεν λέω όχι,  να βγώ και για εκείνους και για όλους, αφού έχω πρώτα λύσει τα δικά μου προβλήματα και έχω τις δυνάμεις και την γνώση να στηρίξω ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους.  Δηλαδή μας το είπαν Οι Ισπανοί και γι αυτό βγήκαμε και εμείς ;  Δεν βγήκαμε σε ξεδιάντροπα δημοσιεύματα κατά της χώρας μου, για τους σημαντικότατους λόγους που αναλύονται εδώ και εναμιση χρόνο και βγήκαμε γιατί μας το είπαν άλλοι ;  Αν μας έλεγαν να πνιγούμε για την σωτηρία όλων των υπολοίπων, τότε θα έπρεπε να πνιγώ ;;; ¨Οχι θέλω να ξέρω γιατί είμαι έξω μαζί με τους υπόλοιπους !!.  Γιατί εάν δεν ξέρω γιατί βγήκα και που πάω, έστω με κάποια βασικά βήματα, δεν διαφέρει σε τίποτα με την δήλωση του Πρωθυπουργού : πως τα εθνικά κράτη δεν μπορούν να βρούν λύσεις σε ένα παγκοσμιοποιημένο τοπίο !  Δηλαδή θα ήθελα να ρωτήσω την κοπέλα, εάν επιβεβαιώνει την παγκοσμιοποίηση με ειρηνικά μέσα ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ !!!!!



ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ....................

Λυπάμαι για αυτό που θα πω, αλλά εάν η επανάστασή μου εξαρτάται από τους indigo κατά δήλωση της κοπέλας, που ούτε γνωρίζω, άρα δεν έχω απολύτως τίποτα με το κορίτσι, δεν με εκπροσωπεί και ούτε θέλω να με εκπροσωπεί !   Δεν ξέρω πως έγινε η επιλογή και των δύο παιδιών, αλλά το να μου λένε στο γυαλί πως δεν ξέρουν που πηγαίνουν, αλλά περιμένουν να δουν τι έχουν να τους πουν τα indigo παιδιά, ή  και ότι και οι ίδιοι δεν αντιπροσωπεύουν τους αγανακτισμένους, αλλά ο νεαρός το ιστολόγιο του, τότε τι ήθελαν στην εκπομπή ;  Εκρποσωπούσαν δηλαδή μόνον τους εαυτούς τους ;;;; Να μου πουν πως δεν βγήκαν για μένα, αλλά για τους Πακιστανούς, τους Χιλιανούς , τους κατά καιρούς αναξιοπαθούντες ;  Βγήκε ποτέ κανένας για μένα σε άλλη χώρα ;  Δεν λέω όχι,  να βγώ και για εκείνους και για όλους, αφού έχω πρώτα λύσει τα δικά μου προβλήματα και έχω τις δυνάμεις και την γνώση να στηρίξω ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους.  Δηλαδή μας το είπαν Οι Ισπανοί και γι αυτό βγήκαμε και εμείς ;  Δεν βγήκαμε σε ξεδιάντροπα δημοσιεύματα κατά της χώρας μου, για τους σημαντικότατους λόγους που αναλύονται εδώ και εναμιση χρόνο και βγήκαμε γιατί μας το είπαν άλλοι ;  Αν μας έλεγαν να πνιγούμε για την σωτηρία όλων των υπολοίπων, τότε θα έπρεπε να πνιγώ ;;; ¨Οχι θέλω να ξέρω γιατί είμαι έξω μαζί με τους υπόλοιπους !!.  Γιατί εάν δεν ξέρω γιατί βγήκα και που πάω, έστω με κάποια βασικά βήματα, δεν διαφέρει σε τίποτα με την δήλωση του Πρωθυπουργού : πως τα εθνικά κράτη δεν μπορούν να βρούν λύσεις σε ένα παγκοσμιοποιημένο τοπίο !  Δηλαδή θα ήθελα να ρωτήσω την κοπέλα, εάν επιβεβαιώνει την παγκοσμιοποίηση με ειρηνικά μέσα ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ !!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου