a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Δ. Αντωνίου: Η μήνυσή μου περί «Εσχάτης Προδοσίας» δεν μπήκε στο αρχείο!


Δ. Αντωνίου: Η μήνυσή μου περί «Εσχάτης Προδοσίας» δεν μπήκε στο αρχείο!
Αγαπητοί Φίλοι, τα αγωνιούντα πολιτικά πτώματα του ΛΑΟΣ Α. Γεωργιάδης και Αθ. Πλεύρης με ερώτησή των στην βουλή και μετά από μια ψευδή απάντηση του «υπουργού-μαρριονέτα» δικαιοσύνης Μ. Παπαιωάννου, την οποία μετέδωσε «θραμβευτικά» τοtvxs, άρχισαν να διαδίδουν ότι δήθεν η μήυσή μου μπήκε στο αρχείο! Η απάντηση είναι αυτή:
Με το αριθμ. 171491/15-07-2011 (σημερινό) πιστοποιητικό πορείας της μήνυσής μου από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, η τελευταία πιστοποιεί ότι η μήνυσή μου δεν ετέθη στο αρχείο, αλλά διαβιβάζεται στην βουλή δια του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, σύμφωνα με την διαδικασία του άρθρου 86 Συντ. και του ν.2136/2003 περί ευθύνης υπουργών! Η μήνυσή μου διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου με το αριθμ. 171492/15-07-2011 διαβιβαστικό της εισαγγελίας πρωτοδικών. Χωρίς άλλο σχόλια (βλ. και άλλες σχετικές μου αναρτήσεις). Περιμένω από τους προδότες να καταθέσουν αυτοί ένα αντίστοιχο πιστοποιητικό αρχειοθέτησης της μήνυσης!!
Η αγωνία των «υπόπτων για εσχάτη προδοσία» του κατατρώει το σηκώτι όπως το όρνεο το σηκώτι του Προμηθέα.
Δημήτρης Αντωνίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου