a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Σκέφτηκα πως οι ιερές γραφές και αν δεν κάνω λάθος ο πάτερ Παίσιος, πολύ αγαπητή οντότητα για μένα, έχω διαβάσει τον λόγο του έστω μέσα από μαρτυρίες άλλων μοναχών, αφού ο ίδιος δεν έγραψε τίποτα, αλλά μόνον ανώτερος άνθρωπος θα μιλούσε με τέτοιο λόγο.  Αλλά για να είμαι ειλικρινείς δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει τέτοιες προφητείες μέσα σε αυτό το βιβλίο, όρκο δεν παίρνω, αλλά τόσο σημαντικά έστω ακόμα και συνομωσιολογικά ή έστω ως παραμύθι, κάτι θα θυμόμουν, αλλά σίγουρα συγκράτησα τον απλό μεστό του λόγο και τα παραδείγματα του όταν ήθελε να εξηγήσει κάτι.  Θεωρώ σημαντικό, χωρίς να το είχα βάλει ποτέ στο μυαλό μου, ούτε να το είχα επιδιώξει, το ότι βρέθηκα κάποτε στον τάφο του και αυτό κάτι σημαίνει για εμένα.  Απλά τον ανώτερο άνθρωπο δεν τον κάνει ούτε το ράσο, ούτε το παπιγιόν του. 
'Ελεγα λοιπόν πως έχει προφητεύσει για μεγάλο σεισμό πριν από μία σειρά γεγονότων !   Μήπως είναι αυτός ;  Των 7,6 της Τουρκίας ;
Φυσικά όλες οι χώρες θα συνδράμουν, όπως εμείς και το Ισραήλ !  Πόσο μερικές φορές η ζωή είναι κυνική !  Ο θάνατός σου η ζωή μου.  Μέσα απ'  τα συντρίμμια, θα εξομαλυνθούν όλες οι ραγισμένες σχέσεις και το τοπίο θα αναδείξει νέο σκηνικό !   Α.
Κινηματογραφική σκέψη

Σκέφτηκα πως οι ιερές γραφές και αν δεν κάνω λάθος ο πάτερ Παίσιος, πολύ αγαπητή οντότητα για μένα, έχω διαβάσει τον λόγο του έστω μέσα από μαρτυρίες άλλων μοναχών, αφού ο ίδιος δεν έγραψε τίποτα, αλλά μόνον ανώτερος άνθρωπος θα μιλούσε με τέτοιο λόγο.  Αλλά για να είμαι ειλικρινείς δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει τέτοιες προφητείες μέσα σε αυτό το βιβλίο, όρκο δεν παίρνω, αλλά τόσο σημαντικά έστω ακόμα και συνομωσιολογικά ή έστω ως παραμύθι, κάτι θα θυμόμουν, αλλά σίγουρα συγκράτησα τον απλό μεστό του λόγο και τα παραδείγματα του όταν ήθελε να εξηγήσει κάτι.  Θεωρώ σημαντικό, χωρίς να το είχα βάλει ποτέ στο μυαλό μου, ούτε να το είχα επιδιώξει, το ότι βρέθηκα κάποτε στον τάφο του και αυτό κάτι σημαίνει για εμένα.  Απλά τον ανώτερο άνθρωπο δεν τον κάνει ούτε το ράσο, ούτε το παπιγιόν του. 
'Ελεγα λοιπόν πως έχει προφητεύσει για μεγάλο σεισμό πριν από μία σειρά γεγονότων !   Μήπως είναι αυτός ;  Των 7,6 της Τουρκίας ;
Φυσικά όλες οι χώρες θα συνδράμουν, όπως εμείς και το Ισραήλ !  Πόσο μερικές φορές η ζωή είναι κυνική !  Ο θάνατός σου η ζωή μου.  Μέσα απ'  τα συντρίμμια, θα εξομαλυνθούν όλες οι ραγισμένες σχέσεις και το τοπίο θα αναδείξει νέο σκηνικό !   Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου