a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011


ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΟΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΕΞΕΡΓΕΣΕΩΝ;; 

(σωστή η τοποθέτηση, ειναι κατοχή, άρα υπερασπίζομαι την χώρα μου) 

Εδώ και δύο μέρες εχει κυριαρχήσει σε όλα τα πατριωτικά και όχι μόνο, ιστολόγια η είδηση για την ανάπτυξη στην χώρα μας μιας διεθνούς Ταξιαρχίας της Eurogendfor.

Η είδηση διαψεύστηκε από την ΕΛ.ΑΣ και το πράγμα θόλωσε. Χτές όμως διέρρευσε στο διαδίκτυο και βίντεο του Ραδιο 9 όπου ο Δημήτρης Καζάκης δηλώνει ότι είναι αυτόπτης μάρτυρας της άφιξης της Ξένης Δύναμης στην πατρίδα μας.... Παράλληλα υπάρχουν και πληροφορίες ότι και ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης ανήκει σε αυτούς που γνωρίζουν πληροφορίες για την άφιξη της εν λόγω δύναμης στην χώρα μας.

Καταλαβαίνουμε όλοι ότι αν αληθεύει μια τέτοια εξέλιξη σύντομα θα θρηνήσουμε πλέον νεκρούς....

Και θα το θέσω απλά σαν σκέψη.
Αν απέναντί μου είναι Ελληνες αστυνομικοί ΜΑΤατζήδες "πραιτωριανοί" απλά θέλω να τους σπάσω το κέφάλι και μετά να τους στείλω στο νοσοκομείο όπως θα έκαναν κι αυτοί... ΔΕΝ ΘΕΛΩ κανείς αδερφός μου, όσο ξεπουλημένος κι αν είναι στην εξουσία, να χάσει την ζωή του. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΔΕΛΦΟΚΤΟΝΟΣ.

(Εξαιρούνται οι προδότες κυβερνώντες τους οποίους θα εκτελέσουμε μετά από δίκη)...

Αν όμως αληθεύουν οι πληροφορίες και δω απέναντί μου Γερμανούς και Ολλανδούς στρατοχωροφύλακες... Τότε το πράγμα αλλάζει. Θεωρώ αυτομάτως ότι πρόκειται για ξένη δύναμη κατοχής και στην περίπτωση αυτή έχω πατριωτική, συνταγματική και ηθική υποχρέωση, ως Ελληνας, να τους εξοντώσω. Τελεία και παύλα.

http://www.promitheasblog.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου