a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Ασπασία :  Παρακολουθώντας real.fm άκουσα προ ημερών μια καταγγελία που έκανε ο κ. Χατζηνικολάου εναντίον του ΙΕΚ ΔΟΜΗ, για λόγους που δεν κάλυπταν την υπάρχουσα νομοθεσία.  Παράλληλα όμως έπαιζε στον σταθμό διαφήμιση για τα ΙΕΚ ΑΚΜΗ.   Σκέφτηκα,  ανακαλύπτεις κάτι για έναν ανταγωνιστή αυτού του οποίου διαφημίζεις.  Αυτός ο ανταγωνιστής δεν θα βρει τρόπο να πάρει μέρος από το αίμα του πίσω ; Θα το βρει και θα το κάνει.  Έτσι τώρα υπό το βλέμμα του Συνήγορου του καταναλωτή, αντιμετωπίζει το ίδιο παρόμοια κατηγορία.  
Το αγαθό της γνώσης, κατάντησε πόλεμος συμφερόντων, με αμφίβολες, θεσμικές και εκπαιδετικές υπηρεσίες .


Aυστηρή σύσταση απηύθυνε ο Συνήγορος του Καταναλωτή προς το "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" να απέχει, "τώρα και στο μέλλον, από την καθ' οιονδήποτε τρόπο και μέσο διάπραξη παραπλανητικών πράξεων".

Η σύσταση του Συνηγόρου είναι αποτέλεσμα διερεύνησης έγγραφης καταγγελίας της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε βάρος του ιδιωτικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης με την επωνυμία "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" για χρήση παραπλανητικής διαφήμισης.

Η παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή στη συγκεκριμένη περίπτωση έγινε με αφορμή διαφήμιση του "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" που καταχωρήθηκε στον Τύπο στις 8-9-2011, με την οποία καλούσε τους ενδιαφερόμενους να σπουδάσουν "σε ένα από τα 7 καλύτερα εκπαιδευτήρια της Ευρώπης", διάκριση που -σύμφωνα με το κείμενο της διαφήμισης φέρεται να έχει λάβει από τη 10η Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Καννών τον Μάιο 2000.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή κάλεσε επισταμένα, ωστόσο δίχως αποτέλεσμα, το "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" να του παρουσιάσει συγκεκριμένα στοιχεία που να αποδεικνύουν την αλήθεια του εν λόγω διαφημιστικού ισχυρισμού του.

Η μη ανταπόκριση του "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" στα επίμονα καλέσματα της Αρχής για την προσκόμιση αυτού του στοιχείου οδήγησε στο συμπέρασμα ότι η επίμαχη διαφήμιση περιλαμβάνει αναληθείς και, άρα, παραπλανητικούς ισχυρισμούς.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έκρινε ότι με την αθέμιτη πρακτική της παραπλανητικής διαφήμισης θίγονται οι αρχές της επαγγελματικής ευσυνειδησίας και, επιπλέον, προκαλείται ουσιώδης στρέβλωση της οικονομικής συμπεριφοράς των σπουδαστών-καταναλωτών.

express.gr-prezatv 

http://dexiextrem.blogspot.com/ 
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΙΕΚ.

Ασπασία :  Παρακολουθώντας real.fm άκουσα προ ημερών μια καταγγελία που έκανε ο κ. Χατζηνικολάου εναντίον του ΙΕΚ ΔΟΜΗ, για λόγους που δεν κάλυπταν την υπάρχουσα νομοθεσία.  Παράλληλα όμως έπαιζε στον σταθμό διαφήμιση για τα ΙΕΚ ΑΚΜΗ.   Σκέφτηκα,  ανακαλύπτεις κάτι για έναν ανταγωνιστή αυτού του οποίου διαφημίζεις.  Αυτός ο ανταγωνιστής δεν θα βρει τρόπο να πάρει μέρος από το αίμα του πίσω ; Θα το βρει και θα το κάνει.  Έτσι τώρα υπό το βλέμμα του Συνήγορου του καταναλωτή, αντιμετωπίζει το ίδιο παρόμοια κατηγορία.  
Το αγαθό της γνώσης, κατάντησε πόλεμος συμφερόντων, με αμφίβολες, θεσμικές και εκπαιδετικές υπηρεσίες .


Aυστηρή σύσταση απηύθυνε ο Συνήγορος του Καταναλωτή προς το "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" να απέχει, "τώρα και στο μέλλον, από την καθ' οιονδήποτε τρόπο και μέσο διάπραξη παραπλανητικών πράξεων".

Η σύσταση του Συνηγόρου είναι αποτέλεσμα διερεύνησης έγγραφης καταγγελίας της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε βάρος του ιδιωτικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης με την επωνυμία "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" για χρήση παραπλανητικής διαφήμισης.

Η παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή στη συγκεκριμένη περίπτωση έγινε με αφορμή διαφήμιση του "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" που καταχωρήθηκε στον Τύπο στις 8-9-2011, με την οποία καλούσε τους ενδιαφερόμενους να σπουδάσουν "σε ένα από τα 7 καλύτερα εκπαιδευτήρια της Ευρώπης", διάκριση που -σύμφωνα με το κείμενο της διαφήμισης φέρεται να έχει λάβει από τη 10η Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Καννών τον Μάιο 2000.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή κάλεσε επισταμένα, ωστόσο δίχως αποτέλεσμα, το "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" να του παρουσιάσει συγκεκριμένα στοιχεία που να αποδεικνύουν την αλήθεια του εν λόγω διαφημιστικού ισχυρισμού του.

Η μη ανταπόκριση του "Ι.Ι.Ε.Κ. Ακμή" στα επίμονα καλέσματα της Αρχής για την προσκόμιση αυτού του στοιχείου οδήγησε στο συμπέρασμα ότι η επίμαχη διαφήμιση περιλαμβάνει αναληθείς και, άρα, παραπλανητικούς ισχυρισμούς.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έκρινε ότι με την αθέμιτη πρακτική της παραπλανητικής διαφήμισης θίγονται οι αρχές της επαγγελματικής ευσυνειδησίας και, επιπλέον, προκαλείται ουσιώδης στρέβλωση της οικονομικής συμπεριφοράς των σπουδαστών-καταναλωτών.

express.gr-prezatv 

http://dexiextrem.blogspot.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου