a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

To τελευταίο μήνυμα του Καντάφι!!!


Με... κινηματογραφικό τρόπο δημοσιεύτηκε η τελευταία επιθυμία του Μουαμάρ Καντάφι. Το κείμενο είχε δοθεί σε τρεις συγγενείς του πρώην ηγέτη της Λιβύης, ο πρώτος όμως σκοτώθηκε, ο δεύτερος συνελήφθη και ο τρίτος κατάφερε να αποδράσει από τη Σύρτη και να δημοσιεύσει την τελευταία επιθυμία στην ιστοσελίδα «Seven Days News». Σε αυτήν αναφέρεται η επιθυμία του Καντάφι να ταφεί ως μουσουλμάνος, η ανάγκη προστασίας της οικογενειάς του, αλλά και κάλεσμα...
στους οπαδούς του να συνεχίσουν τον αγώνα. Ο συνταγματάρχης αναφέρει τέλος ότι δέχτηκε αρκετές προσφορές να αποδράσει και να ζήσει μια σταθερή ζωή, προτίμησε όμως να συνεχίσει τον αγώνα, καθώς η ιστορία θα τον δικαιώσει.

Η μετάφραση του κειμένου είναι η εξής:

«Εγώ, ο Μουαμάρ Καντάφι, ορκίζονται ότι δεν υπάρχει άλλος Θεός από τον Αλλάχ και ο Μωάμεθ ο προφήτης του. Θα πεθάνω ως μουσουλμάνος και επιθυμώ να ταφώ σύμφωνα με τη μουσουλμανική παράδοση, ντυμένος με τα ρούχα που φορούσα τη στιγμή του θανάτου μου, χωρίς αυτά να καθαριστούν, στο κοιμητήριο της Σύρτης, δίπλα στους τάφους των συγγενών μου.

Θα ήθελα η οικογένεια μου, ειδικά οι γυναίκες μου και τα παιδιά μου, να αντιμετωπιστούν καλά μετά το θάνατο μου. Οι Λίβυοι θα πρέπει να προστατέψουν την ταυτότητα τους, τα κατορθώματα τους, την ιστορία, τους προγόνους και τους ήρωες τους. Δεν θα πρέπει να ξεχάσουν τις θυσίες των ελεύθερων και και των καλύτερων ανθρώπων. Καλώ τους οπαδούς μου να συνεχίσουν την αντίσταση και να πολεμήσουν όλους τους ξένους εισβολείς, σήμερα, αύριο και για πάντα.

Ας γνωρίζουν οι ελεύθεροι άνθρωποι του κόσμου ότι θα μπορούσαμε να ανταλλάξουμε τη συνέχεια του αγώνα μας με την προσωπική μας ασφάλεια και μια σταθερή ζωή. Δεχτήκαμε πολλές τέτοιες προσφορές, αλλά επιλέξαμε το καθήκον και την τιμή μας.

Ακόμη κι αν δεν κερδίσουμε αμέσως, θα δώσουμε ένα μάθημα στις μελλοντικές γενιές ότι η προστασία του έθνους είναι τιμή, και το ξεπούλημα του είναι η μεγαλύτερη προδοσία που θα καταγραφεί στην ιστορία, ασχέτως των προσπαθειών που θα κάνουν να σας πείσουν για το αντίθετο».

(zougla.gr)

Από:  online-pressblog
http://hassapis-peter.blogspot.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου