a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Η τρέλα δεν πάει στα βουνά πάει στους ανθρώπους, λέει μια παροιμία.  Αν κάτι καταφέρει να έχει μεγάλη επιτυχία, η φαντασία ξεκινά σαν λαίλαπα, ώσπου ξεχνά στο τέλος και τον ρόλο ύπαρξής της.  
Συνήθως τα παραμύθια έχουν μεγαλύτερη απήχηση από μια απλή λιτή αλήθεια.  Όταν τα παραμύθια έπαψαν να είναι αγνά νανουρίσματα ή απλές αλλά ουσιαστικές ιστοριούλες της γιαγιάς γύρο από το τζάκι, άλλωτε γεγονότα της καθημερινής ζωής, άλλωτε διδαχής, κατέληξαν σε τρισδιάστατες ανοησίες προσέλκυσης αφελών ανθρώπων, μικρών τε και μεγάλων.
Μωρέ σωστά έλεγε ο σοφός Πλάτωνας πως η υποκριτική διαβρώνει τα πλήθη. Κάτι ήξερε που το προφήτευε, όταν στην εποχή του η "7η τέχνη" δεν είχε στρώσει τα κόκκινα χαλιά της για να μοιράσει τα χρυσά αγαλματίδια με την ανθρώπινου σώματος όψη, που ούτε μάτια έχει να βλέπει, ούτε αυτιά να ακούει, ούτε στόμα να μιλά, αλλά ούτε και πόδια για να περπατά. Η απόλυτη απεικόνιση ή σύμβολο της πλήρους αδράνειας, απραξίας και ακινησίας.
Ας με συγχωρήσουν οι πραγματικά καλές αλλά ελάχιστες παραγωγές, που τις παίρνει η μπάλα στα τόσα ξερά που τις έχουν υπερκαλύψει.
Ο λόγος περί της τρισδιάστατης ταινίας AVATAR.  Τι να λέμε τώρα.  Το αδιέξοδο  έγκειται στις διάφορες ταινίες τύπου Χάρι Πότερ και η παρέα του με τα διάφορα τερτίπια τους, οι ιπτάμενες σκούπες της μάγισσας και τα διάφορα άλλα εφετζίδικα γεγονότα.           
Κι όμως το χρήμα ρέει, από ποιούς ; μα από τους θεατές που ως συνήθως αρέσκονται να νομίζουν πως ανακάλυψαν πλευρές που δεν τις είχαν φανταστεί ούτε στα όνειρά τους.  
Η αρχή της παράνοιας ξεκινά όταν ονομάζεις "μύθο" μια ολόκληρη φιλοσοφία, την πεμτπουσία ανθρωπίνων πνευματικών διεργασιών και εφικτών διανοητικών αποτελεσμάτων. Πως αλλιώς θα τα καταβαραθρώσεις ;  Τι άλλο μπορεί να περιμένεις, παρά να βλέπεις Ζίνες και φτωχούς Ηρακλήδες να παλεύουν με διάφορα τέρατα και όλα τα συναφή.  
Το χάος βρήκε τον εύκολο τρόπο πως να στηθεί.
Από κει και μετά, μπορεί ο καθένας να πλάσει την θεωρεία του και εύκολα να γίνει πιστευτή και ανα-παραγωγική.  Η διάσταση που έρχεται μέσα σε μία άλλη, ως φύλακας άγγελος είτε για να βοηθήσει την αδυνατότερη και πάει λέγοντας. Χάος σας λέω και ας με συμπαθάτε μερικοί που γράφω τούτα.
Θα έχετε βέβαια δει διάφορα παιδικά βίντεο, που σχολιάζονται ως προπομποί κάποιων μηνυμάτων για την γαλούχηση των τρυφερών ηλικιών.  Παρ'  όλα αυτά μυαλό δεν βάζουμε.    Η εικόνα είναι τόσο ελκυστική, ο νους που διψά εκ φύσεως για γνώση, ρίχνεται έμπροσθεν της τροφής του σκοταδισμού των παράλογων ταινιών, που ξεκίνησαν αρχικά από κινούμενα σχέδια και παιχνίδια, όλα φυσικά στην υπηρεσία του χρήματος, σιγά μην και δεν γύριζαν ταινίες και για μεγάλα παιδιά, πρόθυμα να εναποθέσουν τον οβολό τους στο παγκάρι του Χόλιγουντ.
Μιλάμε για πλήρη εξευτελισμό.  Αναλύσεις περί αναλύσεων το τι σημαίνει εκείνο και τι σημαίνει το άλλο, πάνω σε μια καλοστημένη ιστορία, ικανοποιώντας την κρυφή επιθυμία και ανάγκη των φτωχών ανθρώπων, για υπερβατικές παρεμβάσεις και εικονικές λύσεις στην καθημερινή του μιζέρια, με στόχο την δική του σταύρωση
Οι κύκλοι των κινουμένων τελειωμό δεν έχουν, όσο το ενδιαφέρον είναι τσιτάτο και ο οβολός πέφτει στα ταμεία προς τέρψη, μέσω της εικονικής πραγματικότητας, ώσπου γίνεσαι κομμάτι της για να χάνεις μαζί τα αυγά και τα πασχάλια.
Ιδού μια μικρή αφήγηση από το έργο του Κάμερον AVATAR από το madata :
Ο Τζέικ, όπως και η επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας, η δρ Γκρέις, ρόλο που ενσαρκώνει η Σιγκούρνι Γουίβερ, χρησιμοποιώντας το DNA τους και μια προηγμένη τεχνολογία δημιουργούν τους Na'vi εαυτούς τους. Αποκτούν δηλαδή το γαλάζιο-μοβ πανύψηλο σώμα των κατοίκων της Πανδώρας και τη μεταλλαγμένη μορφή τους, που μοιάζει με αιλουρειδές. Στο πρόσωπό τους διακρίνονται τα αληθινά χαρακτηριστικά τους, ενώ διατηρούν στο 100% τη συνείδησή τους και τον χαρακτήρα τους. Οση ώρα ζουν στον κόσμο των Na'vi και τα avatar τους είναι σε κίνηση, τα αληθινά τους σώματα βρίσκονται σε έναν ειδικό θάλαμο και είναι σε λήθαργο. Ζώντας σε παράλληλους κόσμους, ο Τζέικ παρατηρεί τις ομοιότητες αλλά κυρίως τις διαφορές στην κοινωνία αυτών των πλασμάτων, τους οποίους οι άνθρωποι ονομάζουν «άγριους» και «πρωτόγονους». Στον γεμάτο ζωή και χρώμα κόσμο τους, από τον οποίο όμως δεν λείπουν και οι κίνδυνοι, ο Τζέικ Σούλι αρχίζει να βλέπει τα πράγματα με άλλο μάτι. Στην ουσία, είναι ένας κατάσκοπος των ανθρώπων, αλλά σύντομα γοητεύεται από τον απλό και ουσιαστικό τρόπο ζωής των ντόπιων του πλανήτη Πανδώρα. Μαθαίνει να ζει μαζί τους. Ταυτίζεται, ερωτεύεται και τάσσεται στο πλευρό τους, όταν ο μεγάλος κίνδυνος που λέγεται «άνθρωπος» έρχεται να καταστρέψει τον γαλήνιο και ειρηνικό κόσμο τους. 
Σαν να λέμε φροντίστε να συνηθίσετε να ζείτε μια μέρα με τα αιλουροειδή και δεν ξέρω με άλλο τι !!
 

Η ρίζα της λέξης AVATAR προέρχεται από τον Ινδουισμό και σημαίνει "κάθοδος"  ή "ενσάρκωση" του θεού Βισνού, που είναι αμέτρητες, αν και οι πιο γνωστές είναι 10, με κυρίαρχη αυτή του ΝΤΑΡΜΑ ή αλλιώς δικαιοσύνη, όταν η αδικία και η δικαιοσύνη πέφτει στην ανθρωπότητα.  Πως νοείται όμως η "ενσάρκωση" ;  Ως η δημιουργία διάφορων εικονικών του προσωπείων/μορφών, έχοντας πάντα ως πηγή και δημιουργό τον ίδιο.
Στο εγχείρημα του AVATAR επεδώθει και το γνωστό heavy metal συγκρότημα Savatage το οποίο πήρε το όνομά του από τις λέξεις Savage & Avatar =  Savatage
 

Μπροστά σε μια τέτοια επιτυχία όμως κανείς δεν σταματά :   Kαλλονές ντυμένες Avatar για εξωπραγματικό sex σε πρωτότυπο οίκο ανοχής !!athensmagazine
Πάντως σαν ταινία έχει και συνέχεια και Ω! του θαύματος περιέχει αυτήν την φορά και δακτυλίδι. Άμα δεν με πιστεύετε δείτε ένα βιντεάκι στο pestaola.

Υποθέτω πως δεν χρειάζεται να γράψω περισσότερα, πέραν του ότι κάποιοι "Avatar"  βάλθηκαν κάποιες αλήθειες ή έστω φιλοσοφικά νοήματα, να τα απογυμνώσουν, ώστε να τα μεταμορφώσουν σαν τις δικές τους avatar φαντασιοπληξίες !!!!!!!!!!!!!! 

Δεν θα μπορούσα πάντως να μην σας παρουσιάσω και ένα κινούμενο σχέδιο.


Καλά ξεμπερδέματα.

Ασπασία 
ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ Η ΤΡΕΛΑ ;;

Η τρέλα δεν πάει στα βουνά πάει στους ανθρώπους, λέει μια παροιμία.  Αν κάτι καταφέρει να έχει μεγάλη επιτυχία, η φαντασία ξεκινά σαν λαίλαπα, ώσπου ξεχνά στο τέλος και τον ρόλο ύπαρξής της.  
Συνήθως τα παραμύθια έχουν μεγαλύτερη απήχηση από μια απλή λιτή αλήθεια.  Όταν τα παραμύθια έπαψαν να είναι αγνά νανουρίσματα ή απλές αλλά ουσιαστικές ιστοριούλες της γιαγιάς γύρο από το τζάκι, άλλωτε γεγονότα της καθημερινής ζωής, άλλωτε διδαχής, κατέληξαν σε τρισδιάστατες ανοησίες προσέλκυσης αφελών ανθρώπων, μικρών τε και μεγάλων.
Μωρέ σωστά έλεγε ο σοφός Πλάτωνας πως η υποκριτική διαβρώνει τα πλήθη. Κάτι ήξερε που το προφήτευε, όταν στην εποχή του η "7η τέχνη" δεν είχε στρώσει τα κόκκινα χαλιά της για να μοιράσει τα χρυσά αγαλματίδια με την ανθρώπινου σώματος όψη, που ούτε μάτια έχει να βλέπει, ούτε αυτιά να ακούει, ούτε στόμα να μιλά, αλλά ούτε και πόδια για να περπατά. Η απόλυτη απεικόνιση ή σύμβολο της πλήρους αδράνειας, απραξίας και ακινησίας.
Ας με συγχωρήσουν οι πραγματικά καλές αλλά ελάχιστες παραγωγές, που τις παίρνει η μπάλα στα τόσα ξερά που τις έχουν υπερκαλύψει.
Ο λόγος περί της τρισδιάστατης ταινίας AVATAR.  Τι να λέμε τώρα.  Το αδιέξοδο  έγκειται στις διάφορες ταινίες τύπου Χάρι Πότερ και η παρέα του με τα διάφορα τερτίπια τους, οι ιπτάμενες σκούπες της μάγισσας και τα διάφορα άλλα εφετζίδικα γεγονότα.           
Κι όμως το χρήμα ρέει, από ποιούς ; μα από τους θεατές που ως συνήθως αρέσκονται να νομίζουν πως ανακάλυψαν πλευρές που δεν τις είχαν φανταστεί ούτε στα όνειρά τους.  
Η αρχή της παράνοιας ξεκινά όταν ονομάζεις "μύθο" μια ολόκληρη φιλοσοφία, την πεμτπουσία ανθρωπίνων πνευματικών διεργασιών και εφικτών διανοητικών αποτελεσμάτων. Πως αλλιώς θα τα καταβαραθρώσεις ;  Τι άλλο μπορεί να περιμένεις, παρά να βλέπεις Ζίνες και φτωχούς Ηρακλήδες να παλεύουν με διάφορα τέρατα και όλα τα συναφή.  
Το χάος βρήκε τον εύκολο τρόπο πως να στηθεί.
Από κει και μετά, μπορεί ο καθένας να πλάσει την θεωρεία του και εύκολα να γίνει πιστευτή και ανα-παραγωγική.  Η διάσταση που έρχεται μέσα σε μία άλλη, ως φύλακας άγγελος είτε για να βοηθήσει την αδυνατότερη και πάει λέγοντας. Χάος σας λέω και ας με συμπαθάτε μερικοί που γράφω τούτα.
Θα έχετε βέβαια δει διάφορα παιδικά βίντεο, που σχολιάζονται ως προπομποί κάποιων μηνυμάτων για την γαλούχηση των τρυφερών ηλικιών.  Παρ'  όλα αυτά μυαλό δεν βάζουμε.    Η εικόνα είναι τόσο ελκυστική, ο νους που διψά εκ φύσεως για γνώση, ρίχνεται έμπροσθεν της τροφής του σκοταδισμού των παράλογων ταινιών, που ξεκίνησαν αρχικά από κινούμενα σχέδια και παιχνίδια, όλα φυσικά στην υπηρεσία του χρήματος, σιγά μην και δεν γύριζαν ταινίες και για μεγάλα παιδιά, πρόθυμα να εναποθέσουν τον οβολό τους στο παγκάρι του Χόλιγουντ.
Μιλάμε για πλήρη εξευτελισμό.  Αναλύσεις περί αναλύσεων το τι σημαίνει εκείνο και τι σημαίνει το άλλο, πάνω σε μια καλοστημένη ιστορία, ικανοποιώντας την κρυφή επιθυμία και ανάγκη των φτωχών ανθρώπων, για υπερβατικές παρεμβάσεις και εικονικές λύσεις στην καθημερινή του μιζέρια, με στόχο την δική του σταύρωση
Οι κύκλοι των κινουμένων τελειωμό δεν έχουν, όσο το ενδιαφέρον είναι τσιτάτο και ο οβολός πέφτει στα ταμεία προς τέρψη, μέσω της εικονικής πραγματικότητας, ώσπου γίνεσαι κομμάτι της για να χάνεις μαζί τα αυγά και τα πασχάλια.
Ιδού μια μικρή αφήγηση από το έργο του Κάμερον AVATAR από το madata :
Ο Τζέικ, όπως και η επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας, η δρ Γκρέις, ρόλο που ενσαρκώνει η Σιγκούρνι Γουίβερ, χρησιμοποιώντας το DNA τους και μια προηγμένη τεχνολογία δημιουργούν τους Na'vi εαυτούς τους. Αποκτούν δηλαδή το γαλάζιο-μοβ πανύψηλο σώμα των κατοίκων της Πανδώρας και τη μεταλλαγμένη μορφή τους, που μοιάζει με αιλουρειδές. Στο πρόσωπό τους διακρίνονται τα αληθινά χαρακτηριστικά τους, ενώ διατηρούν στο 100% τη συνείδησή τους και τον χαρακτήρα τους. Οση ώρα ζουν στον κόσμο των Na'vi και τα avatar τους είναι σε κίνηση, τα αληθινά τους σώματα βρίσκονται σε έναν ειδικό θάλαμο και είναι σε λήθαργο. Ζώντας σε παράλληλους κόσμους, ο Τζέικ παρατηρεί τις ομοιότητες αλλά κυρίως τις διαφορές στην κοινωνία αυτών των πλασμάτων, τους οποίους οι άνθρωποι ονομάζουν «άγριους» και «πρωτόγονους». Στον γεμάτο ζωή και χρώμα κόσμο τους, από τον οποίο όμως δεν λείπουν και οι κίνδυνοι, ο Τζέικ Σούλι αρχίζει να βλέπει τα πράγματα με άλλο μάτι. Στην ουσία, είναι ένας κατάσκοπος των ανθρώπων, αλλά σύντομα γοητεύεται από τον απλό και ουσιαστικό τρόπο ζωής των ντόπιων του πλανήτη Πανδώρα. Μαθαίνει να ζει μαζί τους. Ταυτίζεται, ερωτεύεται και τάσσεται στο πλευρό τους, όταν ο μεγάλος κίνδυνος που λέγεται «άνθρωπος» έρχεται να καταστρέψει τον γαλήνιο και ειρηνικό κόσμο τους. 
Σαν να λέμε φροντίστε να συνηθίσετε να ζείτε μια μέρα με τα αιλουροειδή και δεν ξέρω με άλλο τι !!
 

Η ρίζα της λέξης AVATAR προέρχεται από τον Ινδουισμό και σημαίνει "κάθοδος"  ή "ενσάρκωση" του θεού Βισνού, που είναι αμέτρητες, αν και οι πιο γνωστές είναι 10, με κυρίαρχη αυτή του ΝΤΑΡΜΑ ή αλλιώς δικαιοσύνη, όταν η αδικία και η δικαιοσύνη πέφτει στην ανθρωπότητα.  Πως νοείται όμως η "ενσάρκωση" ;  Ως η δημιουργία διάφορων εικονικών του προσωπείων/μορφών, έχοντας πάντα ως πηγή και δημιουργό τον ίδιο.
Στο εγχείρημα του AVATAR επεδώθει και το γνωστό heavy metal συγκρότημα Savatage το οποίο πήρε το όνομά του από τις λέξεις Savage & Avatar =  Savatage
 

Μπροστά σε μια τέτοια επιτυχία όμως κανείς δεν σταματά :   Kαλλονές ντυμένες Avatar για εξωπραγματικό sex σε πρωτότυπο οίκο ανοχής !!athensmagazine
Πάντως σαν ταινία έχει και συνέχεια και Ω! του θαύματος περιέχει αυτήν την φορά και δακτυλίδι. Άμα δεν με πιστεύετε δείτε ένα βιντεάκι στο pestaola.

Υποθέτω πως δεν χρειάζεται να γράψω περισσότερα, πέραν του ότι κάποιοι "Avatar"  βάλθηκαν κάποιες αλήθειες ή έστω φιλοσοφικά νοήματα, να τα απογυμνώσουν, ώστε να τα μεταμορφώσουν σαν τις δικές τους avatar φαντασιοπληξίες !!!!!!!!!!!!!! 

Δεν θα μπορούσα πάντως να μην σας παρουσιάσω και ένα κινούμενο σχέδιο.


Καλά ξεμπερδέματα.

Ασπασία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου