a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Μου θύμισε την Φρειδερίκη που επισκεπτόταν τα Νοσοκομεία !!!  Μην με ρωτάτε, αυτό μου ήλθε στο μυαλό μου.  Ποτέ δεν χώνευα τέτοιου είδους επισκέψεις, σαν αυτές του Σημίτη στο 184 με τα στημένα ραντεβού. Συμπαράσταση προσφοράς επιδεικνύουν ;; Ποιοί αυτοί που τα δημιουργούν ;; Έλεος, ναι ξέρω για το καλό μου !!  Καλά δεν υπάρχει λίγο τσίπα !!  Α.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΠΙΝΩ !! ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ;;

Μου θύμισε την Φρειδερίκη που επισκεπτόταν τα Νοσοκομεία !!!  Μην με ρωτάτε, αυτό μου ήλθε στο μυαλό μου.  Ποτέ δεν χώνευα τέτοιου είδους επισκέψεις, σαν αυτές του Σημίτη στο 184 με τα στημένα ραντεβού. Συμπαράσταση προσφοράς επιδεικνύουν ;; Ποιοί αυτοί που τα δημιουργούν ;; Έλεος, ναι ξέρω για το καλό μου !!  Καλά δεν υπάρχει λίγο τσίπα !!  Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου