a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

On-News: Γ. Καρατζαφέρης: "Θα κλειστώ σε μοναστήρι εάν αποδειχθεί ότι έχω λάθος ...: Dead Line το τέλος Γενάρη δίνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης για την ικανοποίηση των τεσσάρων όρων... Α : μην μου στεναχωριέσαι. Θα σε επισκέπτομαι για συμπαράσταση, όπως εσύ κάνεις στον Εφραίμ On-News: Γ. Καρατζαφέρης: "Θα κλειστώ σε μοναστήρι εάν αποδειχθεί ότι έχω λάθος...

On-News: Γ. Καρατζαφέρης: "Θα κλειστώ σε μοναστήρι εάν αποδειχθεί ότι έχω λάθος ...: Dead Line το τέλος Γενάρη δίνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης για την ικανοποίηση των τεσσάρων όρων... Α : μην μου στεναχωριέσαι. Θα σε επισκέπτομαι για συμπαράσταση, όπως εσύ κάνεις στον Εφραίμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου