a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Ο Κύρτσος με το ΛΑΟΣ ! Μου έκανε εντύπωση δεν το κρύβω. Από ό,τι διάβασα ήταν Μαρξιστής, μετά με την ΝΔ στην περίοδο Μητσοτάκη και σήμερα με το ΛΑΟΣ . 
Με το ΛΑΟΣ επίσης θα είναι και ο δημοσιογράφος Σπύρος Χατζάρας και η δημοσιογράφος Δήμητρα Αλεξάκη του καναλιού 10 σήμερα sunny..
Με όσα συμβαίνουν αισθάνομαι πάντως πως ζω σε ένα περίεργο ακαταλαβίστικο όνειρο, που δεν μπορώ να το διασαφηνίσω.  Όποιος δώσει γρήγορη απάντηση, πιστεύω πως θα έχει παίξει έξω, χωρίς να είμαι σε θέση να συλλάβω ακόμα την αιτιολογία.   Πάντως δύο είναι οι αντίπαλοι και οι πέριξ αυτών, εμείς στην αποδόθε όχθη, σε αυτό τουλάχιστον είμαι απόλυτα σίγουρη.  Αλλά το αποδόθε είναι γενικώς πολύ συγκεχυμένο.  Α.
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ

Ο Κύρτσος με το ΛΑΟΣ ! Μου έκανε εντύπωση δεν το κρύβω. Από ό,τι διάβασα ήταν Μαρξιστής, μετά με την ΝΔ στην περίοδο Μητσοτάκη και σήμερα με το ΛΑΟΣ . 
Με το ΛΑΟΣ επίσης θα είναι και ο δημοσιογράφος Σπύρος Χατζάρας και η δημοσιογράφος Δήμητρα Αλεξάκη του καναλιού 10 σήμερα sunny..
Με όσα συμβαίνουν αισθάνομαι πάντως πως ζω σε ένα περίεργο ακαταλαβίστικο όνειρο, που δεν μπορώ να το διασαφηνίσω.  Όποιος δώσει γρήγορη απάντηση, πιστεύω πως θα έχει παίξει έξω, χωρίς να είμαι σε θέση να συλλάβω ακόμα την αιτιολογία.   Πάντως δύο είναι οι αντίπαλοι και οι πέριξ αυτών, εμείς στην αποδόθε όχθη, σε αυτό τουλάχιστον είμαι απόλυτα σίγουρη.  Αλλά το αποδόθε είναι γενικώς πολύ συγκεχυμένο.  Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου