a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

 

Το σημείωμα του 77χρονου φαρμακοπειού, με μια κόρη που εργάζεται σε πολιτικό γραφείο !!!!  «Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κάθε ίχνος επιβίωσής μου. Και επειδή δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου, δεν μπορώ να βρω άλλον αγώνα αντίδρασης, εκτός από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για τη διατροφή μου».

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ! Να παραιτηθεί η κυβέρνηση! συνέχεια στο http://www.tsantiri.gr/

"Δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου" !!!!!! ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !!!

 

Το σημείωμα του 77χρονου φαρμακοπειού, με μια κόρη που εργάζεται σε πολιτικό γραφείο !!!!  «Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κάθε ίχνος επιβίωσής μου. Και επειδή δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου, δεν μπορώ να βρω άλλον αγώνα αντίδρασης, εκτός από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για τη διατροφή μου».

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ! Να παραιτηθεί η κυβέρνηση! συνέχεια στο http://www.tsantiri.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου