a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012


Α : Το όνομα αυτής της προ Αδάμ πόλης την άκουσα σε βίντεο "του κώδικα μυστηρίων" εδώ , στο οποίο αναφέρθηκε ένας εκ των συνομιλητών.  Η συζήτηση περιστράφηκε πέρι των Ελοχίμ και Νεφελίμ, θεότητες ή οντότητες καθαρά ανθρώπινων δοξασιών. Γίνεται σαφές πως δεν πρόκειται για θεούς, αλλά για ανθρώπους, που σε κάποια σημεία ονομάζονται και θεότητες.  Δυστυχώς ή ευτυχώς αδυνατώ να ακολουθήσω Σουμεριακές ή Βαβυλωνιακές ή Σημιτικές θεωρίες ή ακόμα θεωρίες προσαρμοσμένες μετέπειτα στην Ελληνική μυθολογία.  Για πρώτη φορά άκουσα στο βίντεο πως δεν υπήρχε ένας Δίας αλλά δύο !!!  Όπως η λέξη Ελοχίμ είναι ο πληθυντικός της λέξεως Αλλάχ !!

Εν πάσει περιπτώση παραθέτω ένα κείμενο, που με τον τρόπο του, δείνει κάποια εικόνα μιας προΑδαμικής εποχής. Όμως η Εριντού χρονολογείται το 5500 πΧ ως η αρχαιότερη, ενώ η Ιεριχώ είχε κτηστεί ήδη δυό φορές μέχρι το 6500 πΧ. !!  Για φανταστείτε τώρα τον αρχάνθρωπο των Πετραλώνων 70.000 ετών ;;  Είχε πολλούς να συναντήσει ο Αδάμ, ο Κάιν στην πορεία του πάνω στην γη !!  Στην Εριντού βασίλεψε ο Αλουλίμ 28,000 χιλιάδες χρόνια ,ο Αλαγκάρ 36000 χιλιάδες χρόνια .Στην Μπατίμπιρα ο Εμμενουάννα βασίλεψε 43200 χρόνια....... 

Άλλοι υποστηρίζουν πως ο Αδάμ εγκαταστάθηκε σε αυτήν την πόλη μετά την φυγή του από τον "κήπο" που βρισκόταν στην γενικότερη περιοχή με την ονομασία Εδέμ, που οριοθετείται στην περιοχή της Μεσοποταμίας, εκεί που ενώνονται τέσσερα ποτάμια : ο Τίγρης, ο Εφράτης, ο Καρούν και ο Φισών που δεν ρέει πλέον εδώ και 4000 χρόνια !!!  Δηλαδή στην περιοχή των Σουμερίων !! Με λίγα λόγια ότι γνωστό επακολούθησε από τις Σουμεριακές παραδόσεις, πέρασε τις δοξασίες που φτάνουν μέχρι τις ημέρες μας, μέσω της Γεννέσεως. 

====================

Τελικά είναι αλληγορικά ή πραγματικά γεγονότα;

από John_Ellas »
Ο χρόνος τού Αδάμ

Η παραπάνω χρονολόγηση τής Εριντού είναι πολύ σημαντική για την επιβεβαίωση τής αφήγησης τής Γενέσεως, και την επιλογή τού κειμένου που θα αποδεχθούμε.

Ως γνωστόν, τα εγκυρότερα κείμενα τής Παλαιάς Διαθήκης σήμερα, είναι το Εβραϊκό, και η μετάφραση τών Εβδομήκοντα (Ο΄), που είναι αρχαιότερη από το Εβραϊκό. Στο θέμα τών χρονολογιών τής Γενέσεως όμως, οι ημερομηνίες που μας δίνουν διαφέρουν μεταξύ τους κατά 1500 έτη. Έτσι, το Εβραϊκό τοποθετεί τον Αδάμ στο 4000 π.Χ., ενώ η μετάφραση Ο΄ τον τοποθετεί στο 5500 π.Χ.!

Το 5500 π.Χ. όπως είδαμε, είναι εξαιρετικά κοντινή ημερομηνία στη χρονολόγηση τών αρχαιολόγων για την αρχή κατοίκησης τής πρώτης πόλης τής Σουμερίας, τής Εριντού (5400 π.Χ.). Ενώ λοιπόν ο Αδάμ τοποθετήθηκε στον Παράδεισο το 5500, ο πρώτος οικισμός τών απογόνων του, χρονολογείται από το 5400 π.Χ., δηλαδή 100 χρόνια αγότερα. Αυτό είναι η καλύτερη απόδειξη για την ορθότητα τών χρονολογικών πινάκων τής Γενέσεως! Εδώ θα μπορούσαμε βέβαια να πούμε και άλλα στοιχεία, όπως το ότι ο Κάιν ήταν γεωργός και ο Άβελ ήταν βοσκός, πράγμα που αποδεικνύεται από τις ανασκαφές τών αρχαιολόγων για τις δραστηριότητες τών πρώτων κατοίκων τής περιοχής.

Έτσι, αν και το Εβραϊκό συχνά αποδεικνύεται εγκυρότερο στην απόδοση κάποιων λέξεων, στις ημερομηνίες αποδεικνύεται λιγότερο αξιόπιστο από τών Ο΄. (Άλλη απόδειξη για την εγκυρότητα τών Ο΄ έναντι τού Εβραϊκού, μπορεί να βρεθεί στη χρονολόγηση τού Κατακλυσμού τού Νώε, κλπ).

Από τα παραπάνω, φαίνεται ότι μπορούμε να εμπιστευόμαστε την Αγία Γραφή, όχι ως μια αλληγορική καταγραφή, αλλά ως μια πιστή αναπαράσταση ιστορικών γεγονότων, που ως σήμερα μπορούν να επιρρεάσουν την πίστη μας και το αιώνιο μέλλον μας.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: Souer, James A. 1996 ΄΄The River Runs Dry΄΄ Περιοδικό Βιβλικής Αρχαιολογίας, τόμ. 22, Νο 4 (Ιούλιος/Αύγουστος) σελ. 52-57,64
.

http://www.oodegr.com/oode/genesis/adam4.htm#4

Πρέπει τελικά να αποφασίσετε για το αν η Αγία Γραφή μιλάει αλληγορικά ή για πραγματικά γεγονότα.
Αν δεν είναι αλληγορική η σημασία των όσων λέει, τότε είσαστε φάουλ γιατί η επιστήμη σήμερα έχει αποδείξει ότι το σύμπαν φτιάχτηκε πριν από ~15δις χρόνια και όχι μέσα σε 7 ημέρες όπως μας λέει η Εβραϊκή μυθολογία.
Οι βοσκοί της ερήμου ήταν αδύνατον να ξέρουν αυτά που ξέρουμε σήμερα γι’ αυτό και δεν πρέπει να τους κατηγορούμε για τους μύθους που έπλασαν.
Είναι αστείο όμως σήμερα να τους θεωρούμε θεόπνευστους και σωστούς αυτούς τους μύθους.
Αν παρ' όλα αυτά έχουμε ακόμα ανάγκη από μύθους, γιατί δεν αρκούμαστε στους μύθους των δικών μας προγονών και στρεφόμαστε σε εισαγόμενους;

Αλήθεια έχουν καμία διαφορά οι άνθρωποι που έζησαν πριν από τον Αδάμ και την Εύα με τον ίδιο τον Αδάμ και την Εύα και με τους ανθρώπους μετά από τους πρωτόπλαστους;

Καιρός για άλλη μια κωλοτούμπα παιδιά!
ΕΡΙΝΤΟΥ μια προϊστορική πόλη


Α : Το όνομα αυτής της προ Αδάμ πόλης την άκουσα σε βίντεο "του κώδικα μυστηρίων" εδώ , στο οποίο αναφέρθηκε ένας εκ των συνομιλητών.  Η συζήτηση περιστράφηκε πέρι των Ελοχίμ και Νεφελίμ, θεότητες ή οντότητες καθαρά ανθρώπινων δοξασιών. Γίνεται σαφές πως δεν πρόκειται για θεούς, αλλά για ανθρώπους, που σε κάποια σημεία ονομάζονται και θεότητες.  Δυστυχώς ή ευτυχώς αδυνατώ να ακολουθήσω Σουμεριακές ή Βαβυλωνιακές ή Σημιτικές θεωρίες ή ακόμα θεωρίες προσαρμοσμένες μετέπειτα στην Ελληνική μυθολογία.  Για πρώτη φορά άκουσα στο βίντεο πως δεν υπήρχε ένας Δίας αλλά δύο !!!  Όπως η λέξη Ελοχίμ είναι ο πληθυντικός της λέξεως Αλλάχ !!

Εν πάσει περιπτώση παραθέτω ένα κείμενο, που με τον τρόπο του, δείνει κάποια εικόνα μιας προΑδαμικής εποχής. Όμως η Εριντού χρονολογείται το 5500 πΧ ως η αρχαιότερη, ενώ η Ιεριχώ είχε κτηστεί ήδη δυό φορές μέχρι το 6500 πΧ. !!  Για φανταστείτε τώρα τον αρχάνθρωπο των Πετραλώνων 70.000 ετών ;;  Είχε πολλούς να συναντήσει ο Αδάμ, ο Κάιν στην πορεία του πάνω στην γη !!  Στην Εριντού βασίλεψε ο Αλουλίμ 28,000 χιλιάδες χρόνια ,ο Αλαγκάρ 36000 χιλιάδες χρόνια .Στην Μπατίμπιρα ο Εμμενουάννα βασίλεψε 43200 χρόνια....... 

Άλλοι υποστηρίζουν πως ο Αδάμ εγκαταστάθηκε σε αυτήν την πόλη μετά την φυγή του από τον "κήπο" που βρισκόταν στην γενικότερη περιοχή με την ονομασία Εδέμ, που οριοθετείται στην περιοχή της Μεσοποταμίας, εκεί που ενώνονται τέσσερα ποτάμια : ο Τίγρης, ο Εφράτης, ο Καρούν και ο Φισών που δεν ρέει πλέον εδώ και 4000 χρόνια !!!  Δηλαδή στην περιοχή των Σουμερίων !! Με λίγα λόγια ότι γνωστό επακολούθησε από τις Σουμεριακές παραδόσεις, πέρασε τις δοξασίες που φτάνουν μέχρι τις ημέρες μας, μέσω της Γεννέσεως. 

====================

Τελικά είναι αλληγορικά ή πραγματικά γεγονότα;

από John_Ellas »
Ο χρόνος τού Αδάμ

Η παραπάνω χρονολόγηση τής Εριντού είναι πολύ σημαντική για την επιβεβαίωση τής αφήγησης τής Γενέσεως, και την επιλογή τού κειμένου που θα αποδεχθούμε.

Ως γνωστόν, τα εγκυρότερα κείμενα τής Παλαιάς Διαθήκης σήμερα, είναι το Εβραϊκό, και η μετάφραση τών Εβδομήκοντα (Ο΄), που είναι αρχαιότερη από το Εβραϊκό. Στο θέμα τών χρονολογιών τής Γενέσεως όμως, οι ημερομηνίες που μας δίνουν διαφέρουν μεταξύ τους κατά 1500 έτη. Έτσι, το Εβραϊκό τοποθετεί τον Αδάμ στο 4000 π.Χ., ενώ η μετάφραση Ο΄ τον τοποθετεί στο 5500 π.Χ.!

Το 5500 π.Χ. όπως είδαμε, είναι εξαιρετικά κοντινή ημερομηνία στη χρονολόγηση τών αρχαιολόγων για την αρχή κατοίκησης τής πρώτης πόλης τής Σουμερίας, τής Εριντού (5400 π.Χ.). Ενώ λοιπόν ο Αδάμ τοποθετήθηκε στον Παράδεισο το 5500, ο πρώτος οικισμός τών απογόνων του, χρονολογείται από το 5400 π.Χ., δηλαδή 100 χρόνια αγότερα. Αυτό είναι η καλύτερη απόδειξη για την ορθότητα τών χρονολογικών πινάκων τής Γενέσεως! Εδώ θα μπορούσαμε βέβαια να πούμε και άλλα στοιχεία, όπως το ότι ο Κάιν ήταν γεωργός και ο Άβελ ήταν βοσκός, πράγμα που αποδεικνύεται από τις ανασκαφές τών αρχαιολόγων για τις δραστηριότητες τών πρώτων κατοίκων τής περιοχής.

Έτσι, αν και το Εβραϊκό συχνά αποδεικνύεται εγκυρότερο στην απόδοση κάποιων λέξεων, στις ημερομηνίες αποδεικνύεται λιγότερο αξιόπιστο από τών Ο΄. (Άλλη απόδειξη για την εγκυρότητα τών Ο΄ έναντι τού Εβραϊκού, μπορεί να βρεθεί στη χρονολόγηση τού Κατακλυσμού τού Νώε, κλπ).

Από τα παραπάνω, φαίνεται ότι μπορούμε να εμπιστευόμαστε την Αγία Γραφή, όχι ως μια αλληγορική καταγραφή, αλλά ως μια πιστή αναπαράσταση ιστορικών γεγονότων, που ως σήμερα μπορούν να επιρρεάσουν την πίστη μας και το αιώνιο μέλλον μας.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: Souer, James A. 1996 ΄΄The River Runs Dry΄΄ Περιοδικό Βιβλικής Αρχαιολογίας, τόμ. 22, Νο 4 (Ιούλιος/Αύγουστος) σελ. 52-57,64
.

http://www.oodegr.com/oode/genesis/adam4.htm#4

Πρέπει τελικά να αποφασίσετε για το αν η Αγία Γραφή μιλάει αλληγορικά ή για πραγματικά γεγονότα.
Αν δεν είναι αλληγορική η σημασία των όσων λέει, τότε είσαστε φάουλ γιατί η επιστήμη σήμερα έχει αποδείξει ότι το σύμπαν φτιάχτηκε πριν από ~15δις χρόνια και όχι μέσα σε 7 ημέρες όπως μας λέει η Εβραϊκή μυθολογία.
Οι βοσκοί της ερήμου ήταν αδύνατον να ξέρουν αυτά που ξέρουμε σήμερα γι’ αυτό και δεν πρέπει να τους κατηγορούμε για τους μύθους που έπλασαν.
Είναι αστείο όμως σήμερα να τους θεωρούμε θεόπνευστους και σωστούς αυτούς τους μύθους.
Αν παρ' όλα αυτά έχουμε ακόμα ανάγκη από μύθους, γιατί δεν αρκούμαστε στους μύθους των δικών μας προγονών και στρεφόμαστε σε εισαγόμενους;

Αλήθεια έχουν καμία διαφορά οι άνθρωποι που έζησαν πριν από τον Αδάμ και την Εύα με τον ίδιο τον Αδάμ και την Εύα και με τους ανθρώπους μετά από τους πρωτόπλαστους;

Καιρός για άλλη μια κωλοτούμπα παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου