a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Θα σας παραξενεύει ο τίτλος και λογικό θα είναι.  Τι δουλειά έχουμε εμείς με τους Ρωμαίους και μάλιστα τέτοια "σύγχρονη" εποχή, θα πείτε.  Πόσο δίκιο ή άδικο άραγε έχετε ; 

- Λεγεωνάριοι μεν δεν υπάρχουν πια, αλλά αντικαταστάθηκαν με τους σύγχρονους Ματατζήδες, οι οποίοι συνεχίζουν την παράδοση, φέροντες σχεδόν απανταχού της γης παρόμοιους εξοπλισμούς καταστολής και σύλληψης.  Το κόκκινο ριχτάρι - μπέρτα και το φουστάκι, εκσυγχρονίστηκαν σε κολλητές σκουρόχρωμες στολές και αναρτήσεις.  
- Οι πραιτοριανοί της λευκής κελεμπίας με τα πολύχρωμα διακοσμητικά ριχτάρια άλλαξαν τις εμφανίσεις τους με φράγκικες ενδυμασίες, γραβάτες και χρυσά μανικετόκουμπα.  Τα χρυσοποίκιλτα άρματα αντικαταστάθηκαν, με πολυτελή θωρακισμένα Καγιέν, mercedes, BMW κ.α., πληρωμένα από τους ηλίθιους υπηκόους.
- Το Κολοσσαίο του λαού του "άρτου και του θεάματος" αντικαταστάθηκε από την φθηνή τουβούλα. Οι διαφημίσεις της έγιναν οι προπαγανδιστικές νουθεσίες του τρόπου ζωής και κατεύθυνσης, από τις οποίες κερδίζουν αμφότερες οι πλευρές, με μόνον χαμένο τον παθητικό ακροατή - παρατηρητή.  Τα λιοντάρια κατασπάραξης των θυμάτων, μετατράπηκαν σε βρικόλακες πίνοντες αίμα, με διαστροφικά υψηλής ακροαματικότητας θρίλερ και φθηνές άνευ ουσιαστικού υποβάθρου εκπομπές.  
Για τα πιο πάνω στρώματα οι κατέχοντες τον ανάλογο πανάκριβο οβολό, απολαμβάνουν τις διεθνείς διοργανώσεις διαφόρων αθλητικών εκδηλώσεων ανά τον κόσμο, όπου ρέει άφθονο το χρήμα και άλλων τεχνολογικών επιδόσεων, όπως ράλλυ. Δεν έχει σημασία αν δεν επιτρέπεται να τρέξει ο κάτοχος αυτοκινήτου με 300 και άνω χιλιόμετρα ταχύτητα, αλλά εξιτάρεται όταν τα παρακολουθεί ή τα κατέχει και είτε παραμένουν αχρησιμοποίητα είτε καταλήγουν σε θανατηφόρα (!)
Ναι σωστά - σωστά, για την ανάπτυξη των τεχνολογικών επιδόσεων και ... επιτευγμάτων (!)
Παράλληλα σε πολλές άλλες περιπτώσεις, στην θέση του όποιου σε πειραματισμό ευρισκόμενου μηχανισμού επιδόσεων, αντικαθίστανται από πραγματικούς ανθρώπους πειραματόζωα, με ασύλληπτες ανθρωπιστικές καταστροφικές επιπτώσεις.
- Τα μπουντρούμια, ίσως να παραμένουν περίπου ως μπουντρούμια, απλά δεν υπάρχουν οι βαριές αλυσίδες, οι κρίκοι στους τοίχους, μαστίγια, ακόντια και σπαθιά. Υπάρχουν όμως οι μπουνιές, οι αρβυλάτες κλωτσιές, τα χημικά, τα γκλοπς, τα άσφαιρα όπλα, οι πίδακες πιέσεως νερού, οι υπόηχοι, οι κενώσεις ρεύματος και τώρα τελευταία τα τσιπαριστά βραχιολάκια ανίχνευσης. 
Ο ανθρώπινος σαδισμός στην πιο δυνατή σαδιστική του  έκφραση.  
Βία σου λέει ο βίαιος, αλλά γι αυτόν είναι σαν μην βρίσκεται στην ζυγαριά της κριτικής (!)
Προκαλεί την βία που στα λόγια εξορκίζει, αλλά στις πράξεις τις προκαλεί, διότι πως αλλιώς, θα ξοδεύονταν χρήματα, θα δημιουργούντο ανάλογα (ευκαιριακά βεβαίως βεβαίως) επαγγέλματα και γενικώς θα κτιζόταν και θα προστατευόταν η γνώριμη κρατική μηχανή ;  Όλα τα δημιουργημένα εκ του κράτους κακουργήματα, υποστηρίζονται από όλα τα επαγγέλματα και επιχειρηματικές δραστηριότητες, που κερδοφορούν ευκαιριακά αλλά και διαφθείρονται, εντός και πέριξ αυτού. 

Πως άραγε μετά από όλα αυτά να μην πει κανείς πως η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται ;
Πως να μην εξακολουθεί να υπάρχει η άποψη "τίποτα δεν αλλάζει" (!)
Γιατί ; εκδιώχθηκαν ή τιμωρήθηκαν όπως έπρεπε,  αυτοί που κρατούν σταματημένη την ιστορία ;  Άλλαξε επιλογές και τρόπο αντιμετώπισης της ζωής του ο άνθρωπος από μόνος του, ώστε να αποδείξει και να απορρίψει την υπάρχουσα παγιωμένη άποψη ;

Το κατασκεύασμα όμως έχει και το κερασάκι του. Το κερασάκι του δικαίου. Το δίκαιο που από εποχής της καταγεγραμμένης ιστορίας, μας έμαθαν πως στηριζόταν στην άρχουσα τάξη των μάγων της ηθικής, του δικαίου και του Θεού. Στα ιερατεία και τα μυστήριά τους, που διαμόρφωναν πνευματικές κατευθύνσεις και πιστεύω.  
Φανταστείτε, πως το επίτευγμα του τότε πολιτισμένου κόσμου και που έχει ως επίκεντρο και ακούει στο όνομα Ρώμη, βασίστηκε μετά την επιβίωση και επικράτηση του Ρωμύλου, αφού φόνευσε τον αντίζηλό του Ρώμο, στην εξής προϋπόθεση : κήρυξε την πόλη άσυλο των κακοποιών. Οι κακοποιοί όμως είχαν ανάγκη και γυναικείου πληθυσμού.  
Ποιό το πρόβλημα (!) Το πρόβλημα λύθηκε με την οργάνωση αρπαγής γυναικών από την πλησιέστερη πόλη των Σαβίνων !  
Σε αυτήν την βάση λοιπόν αναπτύχθηκε το μελλοντικό "μεγαλείο" της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.
Δεν σας θυμίζει τον αποικισμό της νέας γης και το από ποιούς στελεχώθηκε η "ανάπτυξη" της ;  Υποθέτω σας το θυμίζει. 

Τα ήθη είχαν τόσο απελευθερωθεί (Ρωμαϊκά όργια), που χάραζαν νομίσματα με σεξουαλικές παραστάσεις όπως αυτό το νόμισμα που βρέθηκε στον ποταμό Τάμεση ! Τα χρησιμοποιούσαν σαν μάρκες συναλλαγών στα πορνεία.
Στο Londinium, όπως έλεγαν οι Ρωμαίοι το Λονδίνο υπήρχε πλήρης σεξουαλική απελευθέρωση. Δούλοι, εργάτες, στρατιώτες έκαναν σεξ όποτε ήθελαν, είτε με γυναίκες, είτε πολλές φορές και μεταξύ τους.
Μάλιστα την έννοια του πορνείου - ανδρών και γυναικών, σαν αυτή που έχουμε σήμερα, λέγεται πως την εμπνεύστηκαν πρώτοι οι Ρωμαίοι .
Τα πορνεία έπαιζαν σημαντικό ρόλο στα έσοδα του κράτους, αφού καταγράφονταν και φορολογούνταν.

Με την δια φωτιάς και ροπάλου επικράτησης του αιματοβαμμένου Χριστιανισμού και αφού είχαν αποδεκατιστεί οι λάτρεις του Ελληνισμού ηγεμόνες, αντικαταστάθηκαν από άλλους διαμορφωτές του "πνευματισμού" και ηγέτες, τύπου Θεοδόσιου.
Ο Ρωμαίος Παύλος που έκαψε την Ρώμη κατόπιν εντολής του πρότερού του θρησκευτικού περιβάλλοντος, επιτρέποντας να κατηγορηθεί ο Φιλλέλην Νέρων, μεταμορφώθηκε στον πιστό Χριστιανό πνευματιστή, με την αποστολή διαφόρων νουθετικών επιστολών. 
Μία εξ αυτών υπήρξε και η επιστολή προς Ρωμαίους, που είχαν ούτως ή άλλως εξοκείλει στην ακολασία.  Η ακολασία ως εργαλείο επιβολής ευκαιριακών ωφελιμιστικών προτροπών

Την παραθέτω ως έχει από pare-dose

Περί υποταγής στις κοσμικές εξουσίες
(μετάφραση -βλέπε πρωτότυπο κείμενο κατωτέρω)

1 Κάθε ψυχὴ (ενν. άνθρωπος) να υποτάσσεται στις υπέρτερες (κοσμικές) εξουσίες. Διότι δεν υπάρχει εξουσία, που δεν απορρέει από τον Θεό· οι υπάρχουσες δε εξουσίες έχουν ταχθή από τον Θεόν.
2 Ώστε εκείνος που αντιτάσσεται σε (κοσμική) εξουσία, σε διαταγή του Θεού αντιστέκεται· όσοι δε αντιστέκονται θα επισύρουν στους εαυτούς τους αμαρτία.
3 Διότι οι άρχοντες δεν είναι απειλή (φόβος) για τα καλά έργα, αλλά για τα κακά· θέλεις δε να μη φοβάσαι την (κοσμική) εξουσία; Πράττε το αγαθόν και θα έχης έπαινον από αυτή.
4 Διότι (ενν. η κοσμική εξουσία) είναι υπηρέτης του Θεού για σένα στα αγαθά (έργα). Εάν όμως ποιείς κακά (έργα), τότε να φοβάσαι, διότι δεν φέρει ματαίως μάχαιραν· διότι είναι υπηρέτης του Θεού στην επιβολή των ποινών (οργή), εκδικούμενος τον κακοποιό.
5 Γι” αυτό είναι ανάγκη να υποτάσσεσθε (ενν. στην κοσμική εξουσία), όχι μόνον για την επιβολή των ποινών (οργή), αλλά και για τη συνείδησή σας.
6 Γι” αυτό άλλωστε να καταβάλλετε φόρους, διότι (ενν. η κοσμική εξουσία) είναι λειτουργός του Θεού που προσβλέπει σε αυτό (τους φόρους)
7 να αποδίδετε λοιπόν σε όλες (τις κοσμικές εξουσίες) τις οφειλές· σε όσες επιβάλλουν φόρο (εφορία) τον φόρο· σε όσες επιβάλλουν τέλη (δημόσιες υπηρεσίες) τα τέλη· σε όσες επιβάλλουν φόβο (εκτελεστικά όργανα πχ ΜΑΤ, ΣΔΟΕ κλπ) τον φόβο· σε όσες επιβάλλουν σεβασμό (τιμή) τον σεβασμό (τιμή) [πχ Πρόεδρος Δημοκρατίας, Υπουργοί κλπ].

Πρωτὀτυπο κείμενο:
Περὶ ὑποταγῆς εἰς τὰς ἐξουσίας

1 Πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω. Οὐ γάρ ἐστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ· αἱ δὲ οὖσαι ἐξουσίαι ὑπὸ τοῦ Θεοῦ τεταγμέναι εἰσίν.
2 Ὥστε ὁ ἀντιτασσόμενος τῇ ἐξουσίᾳ τῇ τοῦ Θεοῦ διαταγῇ ἀνθέστηκεν· οἱ δὲ ἀνθεστηκότες ἑαυτοῖς κρῖμα λήψονται.
3 Οἱ γὰρ ἄρχοντες οὐκ εἰσὶ φόβος τῶν ἀγαθῶν ἔργων, ἀλλὰ τῶν κακῶν. Θέλεις δὲ μὴ φοβεῖσθαι τὴν ἐξουσίαν; Τὸ ἀγαθὸν ποίει, καὶ ἕξεις ἔπαινον ἐξ αὐτῆς·
4 Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστί σοι εἰς τὸ ἀγαθόν. Ἐὰν δὲ τὸ κακὸν ποιῇς, φοβοῦ· οὐ γὰρ εἰκῆ τὴν μάχαιραν φορεῖ· Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστιν εἰς ὀργήν, ἔκδικος τῷ τὸ κακὸν πράσσοντι.
5 Διὸ ἀνάγκη ὑποτάσσεσθαι οὐ μόνον διὰ τὴν ὀργήν, ἀλλὰ καὶ διὰ τὴν συνείδησιν.
6 Διὰ τοῦτο γὰρ καὶ φόρους τελεῖτε· λειτουργοὶ γὰρ Θεοῦ εἰσιν εἰς αὐτὸ τοῦτο προσκαρτεροῦντες.
7 Ἀπόδοτε οὖν πᾶσι τὰς ὀφειλάς, τῷ τὸν φόρον τὸν φόρον, τῷ τὸ τέλος τὸ τέλος, τῷ τὸν φόβον τὸν φόβον, τῷ τὴν τιμὴν τὴν τιμήν.


(Πηγή πρωτότυπου κειμένου: synaxarion.gr)
Θεόδωρος Θ. Καστάνης


Που πηγαίνει το μυαλό μας ; Στους Προτεστάντες, στους Ευαγγελιστές και σε όλα αυτά τα παρακλάδια του Χριστιανισμού, που λογικά θα αναπτύσσονταν όταν η πηγή που εδραιώνεται δια της βίας, αδυνατεί να αποδείξει τα αναπόδεικτα.  Τα περιθώρια πολλά, ώστε ενδιάμεσα να φυτρώσουν πληθώρα θρησκευτικών δογμάτων επί των ήδη υπαρχόντων δογμάτων, δίνοντας την ευκαιρία να παρεισφρήσουν και άλογες δυνάμεις.  Η θρησκεία μεταλλάχθηκε σε μια κρατική οντότητα, μέσω της οποίας μπορούσαν να επιβληθούν "κρατικές" ηθικές και νόμοι παραδοξολογίας ! 
Εξ αιτίας του Παύλου, καθιερώθηκαν και οι παρακλήσεις στους ηγεμόνες του κρατικού μορφώματος, που καλά κρατούν μέχρι τις μέρες μας, στους Χριστιανικούς ναούς. 
Παυλική νουθεσία  :  "Παρακαλώ πρώτον πάντων ποιείσθαι δεήσεις, προσευχάς εντεύξεις, ευχαριστίας, υπέρ πάντων των ανθρώπων, υπέρ βασιλέων και πάντων των εν υπεροχή όντων, ίνα ήρεμον και ησύχιον βίον διάγωμεν εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι".  
Ο ένας εκ των επόμενων διαχωρισμός των ανθρώπων ... σε τάξεις (!) 
Η μία τάξη να μαθαίνει να πατά πάνω και εις βάρος της άλλης (!!!)

Τι να σας πω, δεν μπορώ να μην γελάσω με μπόλικη ειρωνεία, να μην εκνευριστώ, να μην με πιάνει μανία να μπορούσα να πατούσα ένα κουμπάκι και να εξαφάνιζα όλα τούτα τα παράδοξα και τα παράλογα που καταδυναστεύουν την ανθρώπινη σκέψη και ύπαρξη.  Βιώνουμε την κρατική εξουσία, ένα κρας τεστ ψυχικής, πνευματικής και βιολογικής αντοχής, χωρίς όμως να γίνεται ευρέως αντιληπτός ο σκοπός και ο στόχος,  η οποία με όλα τα επί αιώνων τερτίπια της, κατάφερε με τους δικούς της νόμους, αποκομμένη από τον λαό και την βούλησή του, να νομιμοποιήσει την καθιέρωσή της, όταν για τον Έλληνα προ Ρωμαίων, κράτος εθεωρείτο συνώνυμο της βίας και της απομονωμένης εξουσίας.  
Η κρατική εξουσία μεταφέρει τις επιτηδευμένες αδυναμίες της στο μέλλον, αφού την βολεύει, γνωρίζοντας πως ποτέ δεν θα εφαρμόσει όλα όσα υπόσχεται, αντιθέτως ταυτίζει την επίγεια εξουσία της, με αυτήν του μελλοντικού παραδείσου. 
Next life...next years είναι η διαφυγή στα δύσκολα των υποσχόμενων "λαγών και πετραχηλίων" .

Θα πρέπει να μάθουμε επιτέλους εμείς οι πολίτες, πως δημοκρατία και κράτος δεν συνάδουν ούτε έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους.  Εφ όσον αισθανόμαστε πως είμαστε εγκλωβισμένοι και όμηροι εντός αυτού και των παράλογων και παράνομων στην πραγματικότητα νόμων του, τότε η επιτακτικότατη ανάγκη είναι η εκλογή ατόμων από την ίδια την βάση, σε περιορισμένη χρονική διάρκεια άσκησης πολιτικής, όπου οι νόμοι και οι θεσμοί θα επαναπροσδιοριστούν από την λαϊκή βούληση και ετυμηγορία. 
Η συνεχής αναβλητικότητα στο "καλλίτερο αύριο" , διόγκωσε την κρατική εξουσία, με αποτέλεσμα οι γόρδιοι δεσμοί που πρέπει να κοπούν, να αυξάνουν δραματικά και επικίνδυνα, για την ανθρώπινη ειρηνική συνύπαρξη.
Το κράτος έγινε δυνάστης, για να μεταφέρει την δομή του, σε ιδιωτικά χέρια, που θα το μετατρέψουν ή το μετατρέπουν σε ιδιωτική επιχείρηση, με κρατική υποστήριξη - νταβαντζηλίδικη προστασία και μηχανισμούς (!!)
Δόθηκε η ψευδαισθησιακή εντύπωση της ασφάλειας εντός ενός κράτους, εδώ επισημαίνω πως δεν υφίσταται ουδεμία διαφορά είτε είναι μικρό , μεγάλο ή υπερκράτος όπως οι γνώριμοι λίγοι σήμερα το επιδιώκουν, όταν τελικά αντιθέτως προκάλεσε στην ανθρώπινη ιστορία, τα μεγαλύτερα προβλήματα, τα μεγαλύτερα ανθρωπιστικά εγκλήματα και την πιο ανασφαλή (αν)ασφάλεια (!)  Το κράτος είναι ικανό μόνον για περιορισμούς και απόλυτους ελέγχους, ειδάλλως η εξουσία του δεν έχει άλλη δυνατότητα επιβίωσής της !

Οι άνθρωποι διδάχθηκαν από κάθε άποψη να διαβιούν με την μελλοντική υπόσχεση ευδαιμονίας, επαναπαυμένοι στην έννοια αυτή, χωρίς να μαθαίνουν να διεκδικούν "εδώ και τώρα" λύσεις στα όλο και διογκούμενα κρατικά και απολυταρχικά προβλήματα που εξ αυτού προκύπτουν.  Έχασαν την αυτοπεποίθησή τους, εξάλειψαν κάθε έννοια αυτοπροστασίας, εγκαταλείποντας τα πάντα στην κρατική εξουσία, με αποτέλεσμα να έχει την αίσθηση της καθ΄ όλα ουτοπικής αδυναμίας αντιμετώπισης των προβλημάτων, που η εκτός πραγματικότητας εξουσία καλλιέργησε. Δηλαδή το μόρφωμα κράτος έγινε ισχυρότερο από τον ίδιο τον άνθρωπο που το αποτελεί, που του δίνει λόγο και αιτία της ύπαρξής του (!!)
Επαναπαύθηκαν στο να εξαρτούν την προσωπική τους ασφάλεια σε ξένα χέρια, τα τελευταία των οποίων το μόνον που έκαναν επί αιώνες έως και σήμερα, είναι να την επιβουλεύονται και να την εκμεταλλεύονται, χωρίς αιδώ και ηθικό περιορισμό, αφού στην κρατική μηχανή κατοικοεδρεύουν μονάχοι τους μετά των διεφθαρμένων τους και τους τυφλούς απερίσκεπτους και περιορισμένης σκεπτικής δραστηριότητας διορισμένους τους, με τους τελευταίους να μην πρέπει να κατακρίνονται περισσότερο από αυτούς που βρίσκονται εκτός !  Όλοι μας στο ίδιο κρατικό καζάνι βράζουμε, έχοντας επιτρέψει να θεριέψουν πολλαπλοί γόρδιοι δεσμοί που θα πρέπει να κοπούν, ούτε καν να λυθούν. 

Νάγια

Κάποιες πληροφορίες πάρθηκαν από : 
http://periplanomeno.wordpress.com/
Είσαι καλέ μου άνθρωπε πιστός ...... Ρωμαίος υπήκοος ;;

Θα σας παραξενεύει ο τίτλος και λογικό θα είναι.  Τι δουλειά έχουμε εμείς με τους Ρωμαίους και μάλιστα τέτοια "σύγχρονη" εποχή, θα πείτε.  Πόσο δίκιο ή άδικο άραγε έχετε ; 

- Λεγεωνάριοι μεν δεν υπάρχουν πια, αλλά αντικαταστάθηκαν με τους σύγχρονους Ματατζήδες, οι οποίοι συνεχίζουν την παράδοση, φέροντες σχεδόν απανταχού της γης παρόμοιους εξοπλισμούς καταστολής και σύλληψης.  Το κόκκινο ριχτάρι - μπέρτα και το φουστάκι, εκσυγχρονίστηκαν σε κολλητές σκουρόχρωμες στολές και αναρτήσεις.  
- Οι πραιτοριανοί της λευκής κελεμπίας με τα πολύχρωμα διακοσμητικά ριχτάρια άλλαξαν τις εμφανίσεις τους με φράγκικες ενδυμασίες, γραβάτες και χρυσά μανικετόκουμπα.  Τα χρυσοποίκιλτα άρματα αντικαταστάθηκαν, με πολυτελή θωρακισμένα Καγιέν, mercedes, BMW κ.α., πληρωμένα από τους ηλίθιους υπηκόους.
- Το Κολοσσαίο του λαού του "άρτου και του θεάματος" αντικαταστάθηκε από την φθηνή τουβούλα. Οι διαφημίσεις της έγιναν οι προπαγανδιστικές νουθεσίες του τρόπου ζωής και κατεύθυνσης, από τις οποίες κερδίζουν αμφότερες οι πλευρές, με μόνον χαμένο τον παθητικό ακροατή - παρατηρητή.  Τα λιοντάρια κατασπάραξης των θυμάτων, μετατράπηκαν σε βρικόλακες πίνοντες αίμα, με διαστροφικά υψηλής ακροαματικότητας θρίλερ και φθηνές άνευ ουσιαστικού υποβάθρου εκπομπές.  
Για τα πιο πάνω στρώματα οι κατέχοντες τον ανάλογο πανάκριβο οβολό, απολαμβάνουν τις διεθνείς διοργανώσεις διαφόρων αθλητικών εκδηλώσεων ανά τον κόσμο, όπου ρέει άφθονο το χρήμα και άλλων τεχνολογικών επιδόσεων, όπως ράλλυ. Δεν έχει σημασία αν δεν επιτρέπεται να τρέξει ο κάτοχος αυτοκινήτου με 300 και άνω χιλιόμετρα ταχύτητα, αλλά εξιτάρεται όταν τα παρακολουθεί ή τα κατέχει και είτε παραμένουν αχρησιμοποίητα είτε καταλήγουν σε θανατηφόρα (!)
Ναι σωστά - σωστά, για την ανάπτυξη των τεχνολογικών επιδόσεων και ... επιτευγμάτων (!)
Παράλληλα σε πολλές άλλες περιπτώσεις, στην θέση του όποιου σε πειραματισμό ευρισκόμενου μηχανισμού επιδόσεων, αντικαθίστανται από πραγματικούς ανθρώπους πειραματόζωα, με ασύλληπτες ανθρωπιστικές καταστροφικές επιπτώσεις.
- Τα μπουντρούμια, ίσως να παραμένουν περίπου ως μπουντρούμια, απλά δεν υπάρχουν οι βαριές αλυσίδες, οι κρίκοι στους τοίχους, μαστίγια, ακόντια και σπαθιά. Υπάρχουν όμως οι μπουνιές, οι αρβυλάτες κλωτσιές, τα χημικά, τα γκλοπς, τα άσφαιρα όπλα, οι πίδακες πιέσεως νερού, οι υπόηχοι, οι κενώσεις ρεύματος και τώρα τελευταία τα τσιπαριστά βραχιολάκια ανίχνευσης. 
Ο ανθρώπινος σαδισμός στην πιο δυνατή σαδιστική του  έκφραση.  
Βία σου λέει ο βίαιος, αλλά γι αυτόν είναι σαν μην βρίσκεται στην ζυγαριά της κριτικής (!)
Προκαλεί την βία που στα λόγια εξορκίζει, αλλά στις πράξεις τις προκαλεί, διότι πως αλλιώς, θα ξοδεύονταν χρήματα, θα δημιουργούντο ανάλογα (ευκαιριακά βεβαίως βεβαίως) επαγγέλματα και γενικώς θα κτιζόταν και θα προστατευόταν η γνώριμη κρατική μηχανή ;  Όλα τα δημιουργημένα εκ του κράτους κακουργήματα, υποστηρίζονται από όλα τα επαγγέλματα και επιχειρηματικές δραστηριότητες, που κερδοφορούν ευκαιριακά αλλά και διαφθείρονται, εντός και πέριξ αυτού. 

Πως άραγε μετά από όλα αυτά να μην πει κανείς πως η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται ;
Πως να μην εξακολουθεί να υπάρχει η άποψη "τίποτα δεν αλλάζει" (!)
Γιατί ; εκδιώχθηκαν ή τιμωρήθηκαν όπως έπρεπε,  αυτοί που κρατούν σταματημένη την ιστορία ;  Άλλαξε επιλογές και τρόπο αντιμετώπισης της ζωής του ο άνθρωπος από μόνος του, ώστε να αποδείξει και να απορρίψει την υπάρχουσα παγιωμένη άποψη ;

Το κατασκεύασμα όμως έχει και το κερασάκι του. Το κερασάκι του δικαίου. Το δίκαιο που από εποχής της καταγεγραμμένης ιστορίας, μας έμαθαν πως στηριζόταν στην άρχουσα τάξη των μάγων της ηθικής, του δικαίου και του Θεού. Στα ιερατεία και τα μυστήριά τους, που διαμόρφωναν πνευματικές κατευθύνσεις και πιστεύω.  
Φανταστείτε, πως το επίτευγμα του τότε πολιτισμένου κόσμου και που έχει ως επίκεντρο και ακούει στο όνομα Ρώμη, βασίστηκε μετά την επιβίωση και επικράτηση του Ρωμύλου, αφού φόνευσε τον αντίζηλό του Ρώμο, στην εξής προϋπόθεση : κήρυξε την πόλη άσυλο των κακοποιών. Οι κακοποιοί όμως είχαν ανάγκη και γυναικείου πληθυσμού.  
Ποιό το πρόβλημα (!) Το πρόβλημα λύθηκε με την οργάνωση αρπαγής γυναικών από την πλησιέστερη πόλη των Σαβίνων !  
Σε αυτήν την βάση λοιπόν αναπτύχθηκε το μελλοντικό "μεγαλείο" της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.
Δεν σας θυμίζει τον αποικισμό της νέας γης και το από ποιούς στελεχώθηκε η "ανάπτυξη" της ;  Υποθέτω σας το θυμίζει. 

Τα ήθη είχαν τόσο απελευθερωθεί (Ρωμαϊκά όργια), που χάραζαν νομίσματα με σεξουαλικές παραστάσεις όπως αυτό το νόμισμα που βρέθηκε στον ποταμό Τάμεση ! Τα χρησιμοποιούσαν σαν μάρκες συναλλαγών στα πορνεία.
Στο Londinium, όπως έλεγαν οι Ρωμαίοι το Λονδίνο υπήρχε πλήρης σεξουαλική απελευθέρωση. Δούλοι, εργάτες, στρατιώτες έκαναν σεξ όποτε ήθελαν, είτε με γυναίκες, είτε πολλές φορές και μεταξύ τους.
Μάλιστα την έννοια του πορνείου - ανδρών και γυναικών, σαν αυτή που έχουμε σήμερα, λέγεται πως την εμπνεύστηκαν πρώτοι οι Ρωμαίοι .
Τα πορνεία έπαιζαν σημαντικό ρόλο στα έσοδα του κράτους, αφού καταγράφονταν και φορολογούνταν.

Με την δια φωτιάς και ροπάλου επικράτησης του αιματοβαμμένου Χριστιανισμού και αφού είχαν αποδεκατιστεί οι λάτρεις του Ελληνισμού ηγεμόνες, αντικαταστάθηκαν από άλλους διαμορφωτές του "πνευματισμού" και ηγέτες, τύπου Θεοδόσιου.
Ο Ρωμαίος Παύλος που έκαψε την Ρώμη κατόπιν εντολής του πρότερού του θρησκευτικού περιβάλλοντος, επιτρέποντας να κατηγορηθεί ο Φιλλέλην Νέρων, μεταμορφώθηκε στον πιστό Χριστιανό πνευματιστή, με την αποστολή διαφόρων νουθετικών επιστολών. 
Μία εξ αυτών υπήρξε και η επιστολή προς Ρωμαίους, που είχαν ούτως ή άλλως εξοκείλει στην ακολασία.  Η ακολασία ως εργαλείο επιβολής ευκαιριακών ωφελιμιστικών προτροπών

Την παραθέτω ως έχει από pare-dose

Περί υποταγής στις κοσμικές εξουσίες
(μετάφραση -βλέπε πρωτότυπο κείμενο κατωτέρω)

1 Κάθε ψυχὴ (ενν. άνθρωπος) να υποτάσσεται στις υπέρτερες (κοσμικές) εξουσίες. Διότι δεν υπάρχει εξουσία, που δεν απορρέει από τον Θεό· οι υπάρχουσες δε εξουσίες έχουν ταχθή από τον Θεόν.
2 Ώστε εκείνος που αντιτάσσεται σε (κοσμική) εξουσία, σε διαταγή του Θεού αντιστέκεται· όσοι δε αντιστέκονται θα επισύρουν στους εαυτούς τους αμαρτία.
3 Διότι οι άρχοντες δεν είναι απειλή (φόβος) για τα καλά έργα, αλλά για τα κακά· θέλεις δε να μη φοβάσαι την (κοσμική) εξουσία; Πράττε το αγαθόν και θα έχης έπαινον από αυτή.
4 Διότι (ενν. η κοσμική εξουσία) είναι υπηρέτης του Θεού για σένα στα αγαθά (έργα). Εάν όμως ποιείς κακά (έργα), τότε να φοβάσαι, διότι δεν φέρει ματαίως μάχαιραν· διότι είναι υπηρέτης του Θεού στην επιβολή των ποινών (οργή), εκδικούμενος τον κακοποιό.
5 Γι” αυτό είναι ανάγκη να υποτάσσεσθε (ενν. στην κοσμική εξουσία), όχι μόνον για την επιβολή των ποινών (οργή), αλλά και για τη συνείδησή σας.
6 Γι” αυτό άλλωστε να καταβάλλετε φόρους, διότι (ενν. η κοσμική εξουσία) είναι λειτουργός του Θεού που προσβλέπει σε αυτό (τους φόρους)
7 να αποδίδετε λοιπόν σε όλες (τις κοσμικές εξουσίες) τις οφειλές· σε όσες επιβάλλουν φόρο (εφορία) τον φόρο· σε όσες επιβάλλουν τέλη (δημόσιες υπηρεσίες) τα τέλη· σε όσες επιβάλλουν φόβο (εκτελεστικά όργανα πχ ΜΑΤ, ΣΔΟΕ κλπ) τον φόβο· σε όσες επιβάλλουν σεβασμό (τιμή) τον σεβασμό (τιμή) [πχ Πρόεδρος Δημοκρατίας, Υπουργοί κλπ].

Πρωτὀτυπο κείμενο:
Περὶ ὑποταγῆς εἰς τὰς ἐξουσίας

1 Πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω. Οὐ γάρ ἐστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ· αἱ δὲ οὖσαι ἐξουσίαι ὑπὸ τοῦ Θεοῦ τεταγμέναι εἰσίν.
2 Ὥστε ὁ ἀντιτασσόμενος τῇ ἐξουσίᾳ τῇ τοῦ Θεοῦ διαταγῇ ἀνθέστηκεν· οἱ δὲ ἀνθεστηκότες ἑαυτοῖς κρῖμα λήψονται.
3 Οἱ γὰρ ἄρχοντες οὐκ εἰσὶ φόβος τῶν ἀγαθῶν ἔργων, ἀλλὰ τῶν κακῶν. Θέλεις δὲ μὴ φοβεῖσθαι τὴν ἐξουσίαν; Τὸ ἀγαθὸν ποίει, καὶ ἕξεις ἔπαινον ἐξ αὐτῆς·
4 Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστί σοι εἰς τὸ ἀγαθόν. Ἐὰν δὲ τὸ κακὸν ποιῇς, φοβοῦ· οὐ γὰρ εἰκῆ τὴν μάχαιραν φορεῖ· Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστιν εἰς ὀργήν, ἔκδικος τῷ τὸ κακὸν πράσσοντι.
5 Διὸ ἀνάγκη ὑποτάσσεσθαι οὐ μόνον διὰ τὴν ὀργήν, ἀλλὰ καὶ διὰ τὴν συνείδησιν.
6 Διὰ τοῦτο γὰρ καὶ φόρους τελεῖτε· λειτουργοὶ γὰρ Θεοῦ εἰσιν εἰς αὐτὸ τοῦτο προσκαρτεροῦντες.
7 Ἀπόδοτε οὖν πᾶσι τὰς ὀφειλάς, τῷ τὸν φόρον τὸν φόρον, τῷ τὸ τέλος τὸ τέλος, τῷ τὸν φόβον τὸν φόβον, τῷ τὴν τιμὴν τὴν τιμήν.


(Πηγή πρωτότυπου κειμένου: synaxarion.gr)
Θεόδωρος Θ. Καστάνης


Που πηγαίνει το μυαλό μας ; Στους Προτεστάντες, στους Ευαγγελιστές και σε όλα αυτά τα παρακλάδια του Χριστιανισμού, που λογικά θα αναπτύσσονταν όταν η πηγή που εδραιώνεται δια της βίας, αδυνατεί να αποδείξει τα αναπόδεικτα.  Τα περιθώρια πολλά, ώστε ενδιάμεσα να φυτρώσουν πληθώρα θρησκευτικών δογμάτων επί των ήδη υπαρχόντων δογμάτων, δίνοντας την ευκαιρία να παρεισφρήσουν και άλογες δυνάμεις.  Η θρησκεία μεταλλάχθηκε σε μια κρατική οντότητα, μέσω της οποίας μπορούσαν να επιβληθούν "κρατικές" ηθικές και νόμοι παραδοξολογίας ! 
Εξ αιτίας του Παύλου, καθιερώθηκαν και οι παρακλήσεις στους ηγεμόνες του κρατικού μορφώματος, που καλά κρατούν μέχρι τις μέρες μας, στους Χριστιανικούς ναούς. 
Παυλική νουθεσία  :  "Παρακαλώ πρώτον πάντων ποιείσθαι δεήσεις, προσευχάς εντεύξεις, ευχαριστίας, υπέρ πάντων των ανθρώπων, υπέρ βασιλέων και πάντων των εν υπεροχή όντων, ίνα ήρεμον και ησύχιον βίον διάγωμεν εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι".  
Ο ένας εκ των επόμενων διαχωρισμός των ανθρώπων ... σε τάξεις (!) 
Η μία τάξη να μαθαίνει να πατά πάνω και εις βάρος της άλλης (!!!)

Τι να σας πω, δεν μπορώ να μην γελάσω με μπόλικη ειρωνεία, να μην εκνευριστώ, να μην με πιάνει μανία να μπορούσα να πατούσα ένα κουμπάκι και να εξαφάνιζα όλα τούτα τα παράδοξα και τα παράλογα που καταδυναστεύουν την ανθρώπινη σκέψη και ύπαρξη.  Βιώνουμε την κρατική εξουσία, ένα κρας τεστ ψυχικής, πνευματικής και βιολογικής αντοχής, χωρίς όμως να γίνεται ευρέως αντιληπτός ο σκοπός και ο στόχος,  η οποία με όλα τα επί αιώνων τερτίπια της, κατάφερε με τους δικούς της νόμους, αποκομμένη από τον λαό και την βούλησή του, να νομιμοποιήσει την καθιέρωσή της, όταν για τον Έλληνα προ Ρωμαίων, κράτος εθεωρείτο συνώνυμο της βίας και της απομονωμένης εξουσίας.  
Η κρατική εξουσία μεταφέρει τις επιτηδευμένες αδυναμίες της στο μέλλον, αφού την βολεύει, γνωρίζοντας πως ποτέ δεν θα εφαρμόσει όλα όσα υπόσχεται, αντιθέτως ταυτίζει την επίγεια εξουσία της, με αυτήν του μελλοντικού παραδείσου. 
Next life...next years είναι η διαφυγή στα δύσκολα των υποσχόμενων "λαγών και πετραχηλίων" .

Θα πρέπει να μάθουμε επιτέλους εμείς οι πολίτες, πως δημοκρατία και κράτος δεν συνάδουν ούτε έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους.  Εφ όσον αισθανόμαστε πως είμαστε εγκλωβισμένοι και όμηροι εντός αυτού και των παράλογων και παράνομων στην πραγματικότητα νόμων του, τότε η επιτακτικότατη ανάγκη είναι η εκλογή ατόμων από την ίδια την βάση, σε περιορισμένη χρονική διάρκεια άσκησης πολιτικής, όπου οι νόμοι και οι θεσμοί θα επαναπροσδιοριστούν από την λαϊκή βούληση και ετυμηγορία. 
Η συνεχής αναβλητικότητα στο "καλλίτερο αύριο" , διόγκωσε την κρατική εξουσία, με αποτέλεσμα οι γόρδιοι δεσμοί που πρέπει να κοπούν, να αυξάνουν δραματικά και επικίνδυνα, για την ανθρώπινη ειρηνική συνύπαρξη.
Το κράτος έγινε δυνάστης, για να μεταφέρει την δομή του, σε ιδιωτικά χέρια, που θα το μετατρέψουν ή το μετατρέπουν σε ιδιωτική επιχείρηση, με κρατική υποστήριξη - νταβαντζηλίδικη προστασία και μηχανισμούς (!!)
Δόθηκε η ψευδαισθησιακή εντύπωση της ασφάλειας εντός ενός κράτους, εδώ επισημαίνω πως δεν υφίσταται ουδεμία διαφορά είτε είναι μικρό , μεγάλο ή υπερκράτος όπως οι γνώριμοι λίγοι σήμερα το επιδιώκουν, όταν τελικά αντιθέτως προκάλεσε στην ανθρώπινη ιστορία, τα μεγαλύτερα προβλήματα, τα μεγαλύτερα ανθρωπιστικά εγκλήματα και την πιο ανασφαλή (αν)ασφάλεια (!)  Το κράτος είναι ικανό μόνον για περιορισμούς και απόλυτους ελέγχους, ειδάλλως η εξουσία του δεν έχει άλλη δυνατότητα επιβίωσής της !

Οι άνθρωποι διδάχθηκαν από κάθε άποψη να διαβιούν με την μελλοντική υπόσχεση ευδαιμονίας, επαναπαυμένοι στην έννοια αυτή, χωρίς να μαθαίνουν να διεκδικούν "εδώ και τώρα" λύσεις στα όλο και διογκούμενα κρατικά και απολυταρχικά προβλήματα που εξ αυτού προκύπτουν.  Έχασαν την αυτοπεποίθησή τους, εξάλειψαν κάθε έννοια αυτοπροστασίας, εγκαταλείποντας τα πάντα στην κρατική εξουσία, με αποτέλεσμα να έχει την αίσθηση της καθ΄ όλα ουτοπικής αδυναμίας αντιμετώπισης των προβλημάτων, που η εκτός πραγματικότητας εξουσία καλλιέργησε. Δηλαδή το μόρφωμα κράτος έγινε ισχυρότερο από τον ίδιο τον άνθρωπο που το αποτελεί, που του δίνει λόγο και αιτία της ύπαρξής του (!!)
Επαναπαύθηκαν στο να εξαρτούν την προσωπική τους ασφάλεια σε ξένα χέρια, τα τελευταία των οποίων το μόνον που έκαναν επί αιώνες έως και σήμερα, είναι να την επιβουλεύονται και να την εκμεταλλεύονται, χωρίς αιδώ και ηθικό περιορισμό, αφού στην κρατική μηχανή κατοικοεδρεύουν μονάχοι τους μετά των διεφθαρμένων τους και τους τυφλούς απερίσκεπτους και περιορισμένης σκεπτικής δραστηριότητας διορισμένους τους, με τους τελευταίους να μην πρέπει να κατακρίνονται περισσότερο από αυτούς που βρίσκονται εκτός !  Όλοι μας στο ίδιο κρατικό καζάνι βράζουμε, έχοντας επιτρέψει να θεριέψουν πολλαπλοί γόρδιοι δεσμοί που θα πρέπει να κοπούν, ούτε καν να λυθούν. 

Νάγια

Κάποιες πληροφορίες πάρθηκαν από : 
http://periplanomeno.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου