a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Αξίζει να αφιερώσετε χρόνο να παρακολουθήσετε τις εμβανθύνσεις που οι καθηγητές και ο πνευματιστής Ινδός Κρισναμούτρι προσπαθούν να ξεδιπλώσουν, κουβαλώντας οι πρώτοι τις σκέψεις, ιδέες και αντιλήψεις που όλοι λίγο πολύ, καλώς κακώς, κατέχουμε.
Το να απορρίπτουμε ή να κριτικάρουμε είναι κάτι πολύ εύκολο. εεε ;;  Να έχουμε όμως την δύναμη να ακούσουμε, προϋποθέτει ανώτερη αντίληψη, αποβολή φόβου, ανασφάλειας και κουτακίων, αναπτυγμένη προσωπική ελευθερία. 
Πόσες φορές έχω γράψει, πως για να κατανοήσουμε τον Κόσμο μας, το Είναι και το Είναι μας, θα πρέπει να υπερβούμε τον κτησμένο εαυτό μας και την θεωρητική κτησμένη μέσω των σκέψεών μας αντίληψη, περί του περιβάλλοντός μας.  Ευρισκόμενοι εντός ενός χώρου, είναι αδύνατον να γνωρίζουμε τι συμβαίνει εκτός αυτού, εξόν αν ανοίξουμε την πόρτα και βγούμε εντελώς έξω. 
Βγούμε από το σπήλαιο του Πλάτωνα, των προ-στημένων θεωριών και διαχωριστικών ψευδαισιακών εννοιών.  Μην βιαστεί κάποιος να πει, τι έχει να μας πει ο "βρωμιάρης" Ινδός. Μήπως θεωρούν πως επειδή είναι "πλυμένοι" και "καθαροί", είναι και αυτοί "εκλεκτοί" σαν κάποιους ...... άλλους εκλεκτούς ; Που είναι ο Οικουμενισμός τους, εφ όσον υποστηρίζουν την Ελληνική και φιλοσοφική καταγωγή τους ;  Ανέλυσαν ποτέ την Σωκρατική ρήση "είμαι πολίτης του Κόσμου" ;  
Είμαι επίσης απόλυτα σίγουρη πως θα ακούσετε πράγματα που μπορεί να σας τρομάξουν, μάλλον να σας φοβήσουν.  Να τα συνδυάσετε με την κακώς εννοούμενη προωθούμενη "παγκοσμιοποιημένη" ιδέα.  Απόλυτα κατανοητό, επειδή απουσιάζει η ειδοποιός ουσία.  
Το να προσπαθεί ένας διαμορφωτής σκέψης, να σε καταπιεί - να σε απορροφήσει προς όφελός του -επιβίωσής του και επικράτησής του, δεν σημαίνει πως έχει κάποια σχέση με τον Οικουμενισμό και το συνολικό συμφέρον. Είναι απλώς όπως έχω πολλές φορές τονίσει, οι διαστρεβλωτές και οι υποτιμητές κάθε ευγενούς και ιδανικά ανεξάρτητης σκέψης. Αν όμως είχαν αναλύσει την Σωκρατική αντίληψη, θα ήταν σε θέση να αντιληφθούν την ρύμη του λόγου του πνευματιστή και την ουσιώδη διαφορά. 

Ο πνευματιστής, με σθένος υποστηρίζει πως δεν ανήκει πουθενά. Ούτε είναι βραχμάνας - βουδιστής, ούτε Χριστιανός, ούτε οποιασδήποτε άλλης θρησκείας.  Είναι απλά ο Κρισναμούτρι με τις ιδέες του και τίποτα παραπάνω.  Είναι αυτό που είχε πει ο πατέρας μου στους δεσμώτες του κάποτε, απαντώντας στην ερώτηση "με ποιόν είναι ;" , πως "δεν είναι με κανέναν, αλλά με τον Νίονιο" !  
Σε αυτό ακριβώς προσπαθεί να δώσει έμφαση ο Κρισναμούτρι.  Αντί να πιστεύουμε ή να ακολουθούμε αβασάνιστα - χωρίς διερευνητική εμβάθυνση οποιαδήποτε σκέψη ή ιδεολογία, λογικότερο ακούγεται να ερευνήσουμε ανεπιρρέαστα και να αναλύσουμε αυτό ακριβώς που είμαστε, χωρίς συγκρουσιακή ή με την εκ των πραγμάτων μερικώς δυνατή συγκριτική και συνδυαστική κριτική, (προ)διάθεση.  
Εύκολα παραλληλίζεται με το "γνώθις εαυτόν" ! 
Οι διερευνητικές συνομιλίες των πρωταγωνιστών, δίνουν την δυνατότητα για προσωπική σκέψη, μη αποζητώντας πιστούς ή ακολουθητές.
Ένα αξιοπρόσεκτο σημείο του λόγου του διαλογιστή ήταν όταν ανέφερε, πως τα τραγικά λάθη που έχουν επεκταθεί στην ανθρωπότητα και την έχουν φέρει στο σημείο να υποφέρει και να δυστυχεί, έχουν αρχή από την εποχή των Σουμερίων, μετέπειτα των Βαβυλωνίων και των Αιγυπτίων !

Μακάρι να πραγματοποιούντο τέτοιου είδους ανοικτών και υψηλού επιπέδου, συζητήσεων διαλογισμοί, με πνεύμα διεισδυτικής διάθεσης, αντί αντιπαράθεσης, στην χώρα της τόσο πολυδιαφημισμένης Σοφίας, της Ελλάδας μας.  Δυστυχώς όμως αυτό που μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει είναι, είτε συγκρουσιακές συνομιλίες, είτε πανέμορφοι αναλυτικοί μονόλογοι.  Η πραγματική δύναμη ενός ισχυριζόμενου φιλοσόφου πνευματιστή, είναι να μπορεί με τα εκ βάθους προσωπικά του επιχειρήματα και την όσο ευρεία αντίληψη των πραγμάτων, προερχόμενα από την οποιαδήποτε μορφή "βάσης δεδομένων", να έχει την δυνατότητα να εκθέτει τις πνευματικές απόψεις του και να μπορεί να τις στηρίζει και να τις συνδιαλέγει με αυτές των αντιθέσεων.
Στον διαλογισμό δεν υπάρχει χώρος σύγκρουσης, ει μη μόνον πνευματικής ανταλλαγής.  

Σας εύχομαι καλή ακρόαση και μπόλικη σκέψη.  Τουλάχιστον θα βοηθήσει όσους δεν επιθυμούν, αν όχι να επεκταθούν σε θέματα Θεού και ανθρώπων, τουλάχιστον να το αντιπαραβάλουν με το επί αιώνες διαστροφικό - διαχωριστικό κατεστημένο και τις πολιτικές του, έως και τις θρησκοληπτικές κακώς εννοούμενες συντηρητικές καταστροφικές Ανουβικές αποχρώσεις του, που εισέβαλαν στην Ελληνική φιλοσοφία και θρησκεία, από αρχαιοτάτων χρόνων και την κατάπιαν. 

Νάγια 

ΥΣ : προσωπικά ευχαριστώ τον εκ μέρους όλων μας, που αφιέρωσε μέρος από τον πολύτιμο χρόνο του, να μεταφράσει όπως υποθέτω, τις αξιόλογες αυτές συνομιλίες.  


1. THE ROOTS OF PSYCHOLOGICAL DISORDER
1. THE ROOTS OF PSYCHOLOGICAL DISORDER [Greek subs] from ΕΛΛΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟS on Vimeo.
2. PSYCHOLOGICAL SUFFERING
2. PSYCHOLOGICAL SUFFERING [Greek subs] from ΕΛΛΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟS on Vimeo.
3. THE NEED FOR SECURITY
3. THE NEED FOR SECURITY [Greek subs] from ΕΛΛΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟS on Vimeo.
4. WHAT IS A HEALTHY MIND ?


4. WHAT IS A HEALTHY MIND [Greek subs] from ΕΛΛΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟS on Vimeo.
Discussions of contemplation between professors Drs Bohm, Hidley and Sheldrake with Krisnamutri.

Αξίζει να αφιερώσετε χρόνο να παρακολουθήσετε τις εμβανθύνσεις που οι καθηγητές και ο πνευματιστής Ινδός Κρισναμούτρι προσπαθούν να ξεδιπλώσουν, κουβαλώντας οι πρώτοι τις σκέψεις, ιδέες και αντιλήψεις που όλοι λίγο πολύ, καλώς κακώς, κατέχουμε.
Το να απορρίπτουμε ή να κριτικάρουμε είναι κάτι πολύ εύκολο. εεε ;;  Να έχουμε όμως την δύναμη να ακούσουμε, προϋποθέτει ανώτερη αντίληψη, αποβολή φόβου, ανασφάλειας και κουτακίων, αναπτυγμένη προσωπική ελευθερία. 
Πόσες φορές έχω γράψει, πως για να κατανοήσουμε τον Κόσμο μας, το Είναι και το Είναι μας, θα πρέπει να υπερβούμε τον κτησμένο εαυτό μας και την θεωρητική κτησμένη μέσω των σκέψεών μας αντίληψη, περί του περιβάλλοντός μας.  Ευρισκόμενοι εντός ενός χώρου, είναι αδύνατον να γνωρίζουμε τι συμβαίνει εκτός αυτού, εξόν αν ανοίξουμε την πόρτα και βγούμε εντελώς έξω. 
Βγούμε από το σπήλαιο του Πλάτωνα, των προ-στημένων θεωριών και διαχωριστικών ψευδαισιακών εννοιών.  Μην βιαστεί κάποιος να πει, τι έχει να μας πει ο "βρωμιάρης" Ινδός. Μήπως θεωρούν πως επειδή είναι "πλυμένοι" και "καθαροί", είναι και αυτοί "εκλεκτοί" σαν κάποιους ...... άλλους εκλεκτούς ; Που είναι ο Οικουμενισμός τους, εφ όσον υποστηρίζουν την Ελληνική και φιλοσοφική καταγωγή τους ;  Ανέλυσαν ποτέ την Σωκρατική ρήση "είμαι πολίτης του Κόσμου" ;  
Είμαι επίσης απόλυτα σίγουρη πως θα ακούσετε πράγματα που μπορεί να σας τρομάξουν, μάλλον να σας φοβήσουν.  Να τα συνδυάσετε με την κακώς εννοούμενη προωθούμενη "παγκοσμιοποιημένη" ιδέα.  Απόλυτα κατανοητό, επειδή απουσιάζει η ειδοποιός ουσία.  
Το να προσπαθεί ένας διαμορφωτής σκέψης, να σε καταπιεί - να σε απορροφήσει προς όφελός του -επιβίωσής του και επικράτησής του, δεν σημαίνει πως έχει κάποια σχέση με τον Οικουμενισμό και το συνολικό συμφέρον. Είναι απλώς όπως έχω πολλές φορές τονίσει, οι διαστρεβλωτές και οι υποτιμητές κάθε ευγενούς και ιδανικά ανεξάρτητης σκέψης. Αν όμως είχαν αναλύσει την Σωκρατική αντίληψη, θα ήταν σε θέση να αντιληφθούν την ρύμη του λόγου του πνευματιστή και την ουσιώδη διαφορά. 

Ο πνευματιστής, με σθένος υποστηρίζει πως δεν ανήκει πουθενά. Ούτε είναι βραχμάνας - βουδιστής, ούτε Χριστιανός, ούτε οποιασδήποτε άλλης θρησκείας.  Είναι απλά ο Κρισναμούτρι με τις ιδέες του και τίποτα παραπάνω.  Είναι αυτό που είχε πει ο πατέρας μου στους δεσμώτες του κάποτε, απαντώντας στην ερώτηση "με ποιόν είναι ;" , πως "δεν είναι με κανέναν, αλλά με τον Νίονιο" !  
Σε αυτό ακριβώς προσπαθεί να δώσει έμφαση ο Κρισναμούτρι.  Αντί να πιστεύουμε ή να ακολουθούμε αβασάνιστα - χωρίς διερευνητική εμβάθυνση οποιαδήποτε σκέψη ή ιδεολογία, λογικότερο ακούγεται να ερευνήσουμε ανεπιρρέαστα και να αναλύσουμε αυτό ακριβώς που είμαστε, χωρίς συγκρουσιακή ή με την εκ των πραγμάτων μερικώς δυνατή συγκριτική και συνδυαστική κριτική, (προ)διάθεση.  
Εύκολα παραλληλίζεται με το "γνώθις εαυτόν" ! 
Οι διερευνητικές συνομιλίες των πρωταγωνιστών, δίνουν την δυνατότητα για προσωπική σκέψη, μη αποζητώντας πιστούς ή ακολουθητές.
Ένα αξιοπρόσεκτο σημείο του λόγου του διαλογιστή ήταν όταν ανέφερε, πως τα τραγικά λάθη που έχουν επεκταθεί στην ανθρωπότητα και την έχουν φέρει στο σημείο να υποφέρει και να δυστυχεί, έχουν αρχή από την εποχή των Σουμερίων, μετέπειτα των Βαβυλωνίων και των Αιγυπτίων !

Μακάρι να πραγματοποιούντο τέτοιου είδους ανοικτών και υψηλού επιπέδου, συζητήσεων διαλογισμοί, με πνεύμα διεισδυτικής διάθεσης, αντί αντιπαράθεσης, στην χώρα της τόσο πολυδιαφημισμένης Σοφίας, της Ελλάδας μας.  Δυστυχώς όμως αυτό που μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει είναι, είτε συγκρουσιακές συνομιλίες, είτε πανέμορφοι αναλυτικοί μονόλογοι.  Η πραγματική δύναμη ενός ισχυριζόμενου φιλοσόφου πνευματιστή, είναι να μπορεί με τα εκ βάθους προσωπικά του επιχειρήματα και την όσο ευρεία αντίληψη των πραγμάτων, προερχόμενα από την οποιαδήποτε μορφή "βάσης δεδομένων", να έχει την δυνατότητα να εκθέτει τις πνευματικές απόψεις του και να μπορεί να τις στηρίζει και να τις συνδιαλέγει με αυτές των αντιθέσεων.
Στον διαλογισμό δεν υπάρχει χώρος σύγκρουσης, ει μη μόνον πνευματικής ανταλλαγής.  

Σας εύχομαι καλή ακρόαση και μπόλικη σκέψη.  Τουλάχιστον θα βοηθήσει όσους δεν επιθυμούν, αν όχι να επεκταθούν σε θέματα Θεού και ανθρώπων, τουλάχιστον να το αντιπαραβάλουν με το επί αιώνες διαστροφικό - διαχωριστικό κατεστημένο και τις πολιτικές του, έως και τις θρησκοληπτικές κακώς εννοούμενες συντηρητικές καταστροφικές Ανουβικές αποχρώσεις του, που εισέβαλαν στην Ελληνική φιλοσοφία και θρησκεία, από αρχαιοτάτων χρόνων και την κατάπιαν. 

Νάγια 

ΥΣ : προσωπικά ευχαριστώ τον εκ μέρους όλων μας, που αφιέρωσε μέρος από τον πολύτιμο χρόνο του, να μεταφράσει όπως υποθέτω, τις αξιόλογες αυτές συνομιλίες.  


1. THE ROOTS OF PSYCHOLOGICAL DISORDER
1. THE ROOTS OF PSYCHOLOGICAL DISORDER [Greek subs] from ΕΛΛΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟS on Vimeo.
2. PSYCHOLOGICAL SUFFERING
2. PSYCHOLOGICAL SUFFERING [Greek subs] from ΕΛΛΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟS on Vimeo.
3. THE NEED FOR SECURITY
3. THE NEED FOR SECURITY [Greek subs] from ΕΛΛΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟS on Vimeo.
4. WHAT IS A HEALTHY MIND ?


4. WHAT IS A HEALTHY MIND [Greek subs] from ΕΛΛΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟS on Vimeo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου