ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, τούτα έχω να πω. Μην φοβάστε τίποτα γύρο σας. Όπως και αν το αντιλαμβάνεστε, γνωρίζετε πως όλα είναι πάντα για καλό. Τίποτα δεν είναι για κακό, έστω και αν φαίνεται έτσι. Όλα, είναι μία εμπειρία μοναδική για τον καθένα, γι αυτό τα επιτρέπει όλα ο Δημιουργός. Οι επιλογές , να είναι της καρδιάς σας, ποτέ κάποιου άλλου. Αρκεί να μην ξεχνάτε, πως είστε τέλεια όντα που έχουν παραπλανηθεί και εγκλωβιστεί. Λύστε τα δεσμά των πιστεύω σας και αφεθείτε στην αγκαλιά του απέραντου ΝΟΥ !!!
Σελίδες
▼
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013
Jim Marrs Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗ ΔΙΔΑΧΘΗΚΑΜΕ
Ο άνθρωπος λέει αλήθειες. Το θέμα θέλει έρευνα σε βάθος και αφιέρωση χρόνου. Μόνον τότε θα καταλάβετε τι ακριβώς συμβαίνει σήμερα. vasoula2908
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου