Κατάλαβες χαζό μου μικρό που πηγαίνουν τα χρήματα της φορολογίας ;
Για ποιούς λόγους τα χρωστάς ;
Για να τα σκορπίσουν ώστε να σε πείσουν με τα φερέφωνά τους (που παίρνουν και επιδοτήσεις ή δάνεια, όταν χρωστούν μύρια) για το πόσο "καλή" είναι η Ευρωπαϊκή ένωση....., προσπαθώντας να υπερκαλύψουν τις αντίθετες φωνές (!)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου