a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Είχα δει κάποτε ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ σε βίντεο του discovery channel από περιοδικό ή εφημερίδα , σχετικά με τις γυναίκες Φαραώ, άγνωστες δυναστείες κρυμμένες κάτω από τις καταστροφές των επόμενων ανδρών Φαραώ, των παραμορφωμένων αγαλμάτων τους, επειδή δεν ήθελαν να επισκιάζονται από την γυναικεία Φαραωνική περίοδο.  
Ήταν πραγματικά συγκλονιστικό. Αναφερόταν σε ανάκτορα και μνημεία που βρέθηκαν σε μια περιοχή λίγο μακρύτερα και πιο απομονωμένα σχετικά, από την γνωστή κοιλάδα των Βασιλέων.  Η επόμενη ανδρική Φαραωνική δυναστεία κατέστρεψε τους ναούς και τα παλάτια, ή επικάλυψε με άλλες μορφές και σκαλίσματα, τις υπάρχουσες γυναικείες.  Σύμφωνα με αυτό το ντοκιμαντέρ, η μακρά γυναικεία Φαραωνική περίοδο αφορούσαν χρόνια ευημερίας και κοινωνικής αρμονίας.  Δεν μπορούσαν όμως να εξηγήσουν τι μεσολάβησε και ξαφνικά όλα αυτά χάθηκαν, σβήστηκαν , με αποτέλεσμα στις μέρες μας να είναι γνωστοί μόνον Οι Φαραώ και όχι Αι Φαραώ.   Προσπάθησα να βρω το ντοκιμαντέρ που είχα δει, δυστυχώς ανεπιτυχώς. 
Μας είναι άγνωστος ο Αιγυπτιακός πολιτισμός, όσο και αν έχουμε εξοικειωθεί μέσω φωτογραφιών, διαφόρων επιφανειακών ντοκιμαντέρ και ταξιδιών αναψυχής.  Η Αίγυπτος πολύ κοντά στην Κρήτη  (οι Κεφτιοί της εποχής !) για τους ναυτικούς Μινωίτες ήταν ταξιδάκι, Πειραιάς Αίγινα.  Οι επηρεασμοί μέσω των μυστηρίων και των αβάτων, μεγάλος και επικίνδυνος.   
Τα όσα ακολουθούν, δεν αντιπροσωπεύουν τα όσα είδα και άκουσα για τις Φαραώνισες. 
Α.

Το κειμανάκι που ακολουθεί πρώτο, είναι τμήμα ενός αρκετά μεγαλύτερου κειμένου, αλλά το συγκεκριμένο αναφέρεται στην Νεφερτίτι, γθναίκα του Ακενατών.  

1)  " Σκέφτομαι αυτές τις μέρες τα χιλιάδες πρόσωπα στην πλατεία Ταχρίρ, με τα ζωγραφιστά τους μάτια και τις βαθύχρωμες καστανές ίριδες που μοιάζουν με τη ματιά της βασίλισσας Νεφερτάρι που διαπερνά αγέρωχη με το στιβαρό της βλέμμα την αιωνιότητα στεφανωμένη με βάγια και υψώνοντας τελετουργικά τα χέρια της σε ένα κόσμο συμβόλων που την περιβάλλει με γραφές ανεξίτηλες προορισμένες να μας μεταφέρουν λες την αέναη μαρτυρία μιας μυστικής επίκλησης." http://osgouros.blogspot.com/


2) Τμήμα γλυπτής απεικόνισης της Χατσεπσούτ. Ταφικός ναός Ντέιρ ελ-Μπάχρι.
Η Χατσεπσούτ γεννήθηκε στις αρχές του 15ου αι. π.Χ. Ήταν κόρη του φαραώ Τούθμωσι Α´, που πέθανε όταν η πριγκίπισσα ήταν μόλις 11 ετών. Έτσι την πάντρεψαν με τον ετεροθαλή αδελφό της, Τούθμωσι Β´ με τον οποίο απέκτησε μια κόρη, τη Νεφερουρέ.
Στα τρία χρόνια ο νεαρός φαραώ πεθαίνει και τον τίτλο του Φαραώ παίρνει ο γιος που είχε αποκτήσει από μια παλλακίδα. Ο Τούθμωσις Γ΄ είναι τόσο μικρός που η Χατσεπσούτ ανακηρύσσεται αντιβασίλισσα, αλλά το 1479 π.Χ. παίρνει τον τίτλο του φαραώ, χωρίς ωστόσο ποτέ να υποσκελίσει τον νεαρό Τούθμωσι.
Καθώς όμως η άνοδος μιας γυναίκας στον φαραωνικό θρόνο δεν ήταν σύμφωνη με τα έθιμα, η Χατσεπσούτ απεικονιζόταν στα σημαντικότερα μνημεία της ως άνδρας.
Μετά την πτώση της και την ουσιαστική έναρξη της βασιλείας του Τούθμωση Γ´ ως μοναδικού φαραώ, η βασιλεία της θεωρήθηκε «ύβρις» και έτσι η ίδια δεν μνημονευόταν σε κανέναν από τους επίσημους βασιλικούς καταλόγους.
αρχαιολογία on line 

http://culturearea.blogspot.com/

3) ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β"

 3150280463 a8e3e3e766 Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΑΡΑΩ
ΑΓΑΛΜΑ ΑΠΟ ΓΡΑΝΙΤΗ ΤΗΣ ΑΡΣΙΝΟΗΣ Β΄ ΕΜΦΑΝΗ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ

Η Ελληνίδα βασίλισσα 200 χρόνια πριν από την απόγονο της Κλεοπάτρα κυβέρνησε σαν φαραώ ακριβώς με την δύναμη των αρένων Πτολεμαίων
 Η μοναδική κορώνα της βασίλισσας Αρσινόης της β΄ με τα ανάγλυφα αρχαία σύμβολα σε συνδυασμό με μια νέα μέθοδο μελέτης της κατάστασης στην αιγυπτιακή αρχαιολογία αποτελεί τη βάση για μια νέα ερμηνεία των ιστορικών εξελίξεων στην Αίγυπτο κατά την περίοδο μετά το θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου . Μια εργασία από το Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ (Σουηδία) υποστηρίζει ότι η βασίλισσα Αρσινόη κυβέρνησε την αρχαία Αίγυπτο ως γυναίκα Φαραώ, προγενέστερη της Κλεοπάτρας κατά  200 χρόνια.


Οι ερευνητές συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό για τη σημασία βασίλισσας Αρσινόης Β ‘από την μέρα που αποθεώθηκε. Είχε δηλαδή  τεθεί στο ίδιο επίπεδο με την αρχαία θεά Ίσις και Αθώρ, και ήταν ακόμα σύμβολο εκτίμησης και σεβασμού 200 χρόνια μετά το θάνατό της,
όταν μια από τις γνωστότερες απόγονους της η Κλεοπάτρα φόρεσε το ίδιο στέμμα. Αλλά έχουν ερμηνεύσει τους λόγους που κρύβονται πίσω από την τεράστια επιρροή της Αρσινόης και  που έχουν ερμηνευθεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.


 ArsinoeII Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΑΡΑΩ


 ΣΚΑΡΙΦΗΜΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΥΜΝΟΣΤΗΘΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΦΑΡΑΩ 
Η Αρσινόη Β’ η Φιλάδελφος ( 316 - 268 π.Χ. ) ήταν βασίλισσα της Θράκης και συμβασιλέας της Αιγύπτου μαζί με τον αδερφό και σύζυγό της Πτολεμαίο Β’ το Φιλάδελφο. Ήταν η μεγαλύτερη κόρη του Πτολεμαίου Α’ του Σωτήρα, στρατηγού και επιγόνου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, καθώς και ιδρυτή της Δυναστείας των Πτολεμαίων. Μητέρα της ήταν η τελευταία σύζυγος του, Βερενίκη η Α’. Έπαιξε κύριο ρόλο στην πολιτική που διαμόρφωσε τα δυτικά κράτη που σχηματίστηκαν μετά τη διάλυση του απέραντου κράτους του Αλεξάνδρου.
 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ.
Η αρχαιολόγος Μαρία Νίλσον έχει σπουδάσει για την ιστορική σημασία της, ερμηνείας για το  προσωπικό στέμμα της και τα αρχαία σύμβολα του. Το στέμμα, που δεν έχει ποτέ βρεθεί, αλλά απεικονίζεται σε αγάλματα και ανάγλυφα Αιγύπτου, δημιουργήθηκε με τη βοήθεια του ισχυρού στην αιγυπτιακή ιεραρχία ιερατείο για να συμβολίσουν τις ιδιότητες της βασίλισσας. Η διατριβή απαντά σε ερωτήσεις  για την παραδοσιακή βασιλική γραμμή η οποία αποκλείει γυναίκες αντιβασιλείς, και αψηφά τις προσπάθειες ορισμένων ερευνητών για την ελαχιστοποίηση στην σημασία Αρσινόης, ως βασίλισσα  ενώ ήταν ακόμα αυτή ζωντανή .
%CE%91%CE%A1%CE%A3%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%97++%CE%92+4%CE%A6%CE%A9%CE%A4 Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΑΡΑΩ
ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΦΑΡΑΩ 
«Το συμπέρασμά μου είναι ότι η  Αρσινόη ήταν μια γυναίκα Φαραώ και σαν  υψηλή ιέρεια που ήταν κυβέρνησε από κοινού με τον αδελφό και σύζυγό της, και πως αποθεώθηκε κατά τη διάρκεια της πραγματικής της ζωής της», λέει η  Νίλσον. «Ήταν αυτός ο συνδυασμός της θρησκείας και της πολιτικής που ήταν πίσω από την μακρόβια επιρροή της.”
Αλλά δεν ήταν μόνο η Κλεοπάτρα που ήθελαν να έχει την σημαντική και συμβολική κορώνα αλλά ήταν αυτή που μπόρεσε να επαναχρησιμοποίηση την κορώνα της Αρσινόης β΄ , αλλά και όλους τους  Άρρενες απογόνους – όλους που χρίστηκαν  Πτολεμαίοι  – που και από αυτούς χρησιμοποιούν το  στέμμα της ως πρότυπο κατά τη δημιουργία ενός νέου στέμματος  που το έδωσαν στη θεά Άθωρ για να τιμήσει το  εγχώριο  ιερατείο και έτσι να κερδίσουν την υποστήριξή της, όταν η Αίγυπτος ήταν εγκλωβισμένη από τον εμφύλιο πόλεμο.
 Η διατριβή είναι καλά δομημένη γύρω από το στέμμα και περιλαμβάνει,  στο ευρύτερο πλαίσιο της έρευνας της Νίλσον, ανάγλυφα,  χρώματα , μία ολόπλευρη εικόνα της βασίλισσας, που δείχνει πώς ντύνονται, οι θεοί και επίσης την δείχνουν να  απεικονίζετε  με, τους τίτλους που της δόθηκαν, και ούτω καθεξής.
Η πρώτη ύλη προέρχεται από την Αίγυπτο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για την κατανόηση των πολιτικών και θρησκευτικών δομών για την  ανάπτυξη της χώρας. Την ίδια στιγμή, η Νίλσον ανοίγει το δρόμο για μελλοντικές έρευνες στις  αιγυπτιακές κορώνες ως σύμβολα της εξουσίας και το καθεστώς, καθώς και την εξέλιξη της τέχνης σε μια πιο γενική έννοια.
Η δημιουργία αυτής της έρευνας για το στέμμα της βασίλισσας Αρσινόης ήταν μόνο η αρχή.
  
Arsinoe large 585x286 Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΑΡΑΩ
ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ
http://history-of-macedonia.com/


ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΦΑΡΑΩ !

Είχα δει κάποτε ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ σε βίντεο του discovery channel από περιοδικό ή εφημερίδα , σχετικά με τις γυναίκες Φαραώ, άγνωστες δυναστείες κρυμμένες κάτω από τις καταστροφές των επόμενων ανδρών Φαραώ, των παραμορφωμένων αγαλμάτων τους, επειδή δεν ήθελαν να επισκιάζονται από την γυναικεία Φαραωνική περίοδο.  
Ήταν πραγματικά συγκλονιστικό. Αναφερόταν σε ανάκτορα και μνημεία που βρέθηκαν σε μια περιοχή λίγο μακρύτερα και πιο απομονωμένα σχετικά, από την γνωστή κοιλάδα των Βασιλέων.  Η επόμενη ανδρική Φαραωνική δυναστεία κατέστρεψε τους ναούς και τα παλάτια, ή επικάλυψε με άλλες μορφές και σκαλίσματα, τις υπάρχουσες γυναικείες.  Σύμφωνα με αυτό το ντοκιμαντέρ, η μακρά γυναικεία Φαραωνική περίοδο αφορούσαν χρόνια ευημερίας και κοινωνικής αρμονίας.  Δεν μπορούσαν όμως να εξηγήσουν τι μεσολάβησε και ξαφνικά όλα αυτά χάθηκαν, σβήστηκαν , με αποτέλεσμα στις μέρες μας να είναι γνωστοί μόνον Οι Φαραώ και όχι Αι Φαραώ.   Προσπάθησα να βρω το ντοκιμαντέρ που είχα δει, δυστυχώς ανεπιτυχώς. 
Μας είναι άγνωστος ο Αιγυπτιακός πολιτισμός, όσο και αν έχουμε εξοικειωθεί μέσω φωτογραφιών, διαφόρων επιφανειακών ντοκιμαντέρ και ταξιδιών αναψυχής.  Η Αίγυπτος πολύ κοντά στην Κρήτη  (οι Κεφτιοί της εποχής !) για τους ναυτικούς Μινωίτες ήταν ταξιδάκι, Πειραιάς Αίγινα.  Οι επηρεασμοί μέσω των μυστηρίων και των αβάτων, μεγάλος και επικίνδυνος.   
Τα όσα ακολουθούν, δεν αντιπροσωπεύουν τα όσα είδα και άκουσα για τις Φαραώνισες. 
Α.

Το κειμανάκι που ακολουθεί πρώτο, είναι τμήμα ενός αρκετά μεγαλύτερου κειμένου, αλλά το συγκεκριμένο αναφέρεται στην Νεφερτίτι, γθναίκα του Ακενατών.  

1)  " Σκέφτομαι αυτές τις μέρες τα χιλιάδες πρόσωπα στην πλατεία Ταχρίρ, με τα ζωγραφιστά τους μάτια και τις βαθύχρωμες καστανές ίριδες που μοιάζουν με τη ματιά της βασίλισσας Νεφερτάρι που διαπερνά αγέρωχη με το στιβαρό της βλέμμα την αιωνιότητα στεφανωμένη με βάγια και υψώνοντας τελετουργικά τα χέρια της σε ένα κόσμο συμβόλων που την περιβάλλει με γραφές ανεξίτηλες προορισμένες να μας μεταφέρουν λες την αέναη μαρτυρία μιας μυστικής επίκλησης." http://osgouros.blogspot.com/


2) Τμήμα γλυπτής απεικόνισης της Χατσεπσούτ. Ταφικός ναός Ντέιρ ελ-Μπάχρι.
Η Χατσεπσούτ γεννήθηκε στις αρχές του 15ου αι. π.Χ. Ήταν κόρη του φαραώ Τούθμωσι Α´, που πέθανε όταν η πριγκίπισσα ήταν μόλις 11 ετών. Έτσι την πάντρεψαν με τον ετεροθαλή αδελφό της, Τούθμωσι Β´ με τον οποίο απέκτησε μια κόρη, τη Νεφερουρέ.
Στα τρία χρόνια ο νεαρός φαραώ πεθαίνει και τον τίτλο του Φαραώ παίρνει ο γιος που είχε αποκτήσει από μια παλλακίδα. Ο Τούθμωσις Γ΄ είναι τόσο μικρός που η Χατσεπσούτ ανακηρύσσεται αντιβασίλισσα, αλλά το 1479 π.Χ. παίρνει τον τίτλο του φαραώ, χωρίς ωστόσο ποτέ να υποσκελίσει τον νεαρό Τούθμωσι.
Καθώς όμως η άνοδος μιας γυναίκας στον φαραωνικό θρόνο δεν ήταν σύμφωνη με τα έθιμα, η Χατσεπσούτ απεικονιζόταν στα σημαντικότερα μνημεία της ως άνδρας.
Μετά την πτώση της και την ουσιαστική έναρξη της βασιλείας του Τούθμωση Γ´ ως μοναδικού φαραώ, η βασιλεία της θεωρήθηκε «ύβρις» και έτσι η ίδια δεν μνημονευόταν σε κανέναν από τους επίσημους βασιλικούς καταλόγους.
αρχαιολογία on line 

http://culturearea.blogspot.com/

3) ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β"

 3150280463 a8e3e3e766 Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΑΡΑΩ
ΑΓΑΛΜΑ ΑΠΟ ΓΡΑΝΙΤΗ ΤΗΣ ΑΡΣΙΝΟΗΣ Β΄ ΕΜΦΑΝΗ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ

Η Ελληνίδα βασίλισσα 200 χρόνια πριν από την απόγονο της Κλεοπάτρα κυβέρνησε σαν φαραώ ακριβώς με την δύναμη των αρένων Πτολεμαίων
 Η μοναδική κορώνα της βασίλισσας Αρσινόης της β΄ με τα ανάγλυφα αρχαία σύμβολα σε συνδυασμό με μια νέα μέθοδο μελέτης της κατάστασης στην αιγυπτιακή αρχαιολογία αποτελεί τη βάση για μια νέα ερμηνεία των ιστορικών εξελίξεων στην Αίγυπτο κατά την περίοδο μετά το θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου . Μια εργασία από το Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ (Σουηδία) υποστηρίζει ότι η βασίλισσα Αρσινόη κυβέρνησε την αρχαία Αίγυπτο ως γυναίκα Φαραώ, προγενέστερη της Κλεοπάτρας κατά  200 χρόνια.


Οι ερευνητές συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό για τη σημασία βασίλισσας Αρσινόης Β ‘από την μέρα που αποθεώθηκε. Είχε δηλαδή  τεθεί στο ίδιο επίπεδο με την αρχαία θεά Ίσις και Αθώρ, και ήταν ακόμα σύμβολο εκτίμησης και σεβασμού 200 χρόνια μετά το θάνατό της,
όταν μια από τις γνωστότερες απόγονους της η Κλεοπάτρα φόρεσε το ίδιο στέμμα. Αλλά έχουν ερμηνεύσει τους λόγους που κρύβονται πίσω από την τεράστια επιρροή της Αρσινόης και  που έχουν ερμηνευθεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.


 ArsinoeII Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΑΡΑΩ


 ΣΚΑΡΙΦΗΜΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΥΜΝΟΣΤΗΘΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΦΑΡΑΩ 
Η Αρσινόη Β’ η Φιλάδελφος ( 316 - 268 π.Χ. ) ήταν βασίλισσα της Θράκης και συμβασιλέας της Αιγύπτου μαζί με τον αδερφό και σύζυγό της Πτολεμαίο Β’ το Φιλάδελφο. Ήταν η μεγαλύτερη κόρη του Πτολεμαίου Α’ του Σωτήρα, στρατηγού και επιγόνου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, καθώς και ιδρυτή της Δυναστείας των Πτολεμαίων. Μητέρα της ήταν η τελευταία σύζυγος του, Βερενίκη η Α’. Έπαιξε κύριο ρόλο στην πολιτική που διαμόρφωσε τα δυτικά κράτη που σχηματίστηκαν μετά τη διάλυση του απέραντου κράτους του Αλεξάνδρου.
 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ.
Η αρχαιολόγος Μαρία Νίλσον έχει σπουδάσει για την ιστορική σημασία της, ερμηνείας για το  προσωπικό στέμμα της και τα αρχαία σύμβολα του. Το στέμμα, που δεν έχει ποτέ βρεθεί, αλλά απεικονίζεται σε αγάλματα και ανάγλυφα Αιγύπτου, δημιουργήθηκε με τη βοήθεια του ισχυρού στην αιγυπτιακή ιεραρχία ιερατείο για να συμβολίσουν τις ιδιότητες της βασίλισσας. Η διατριβή απαντά σε ερωτήσεις  για την παραδοσιακή βασιλική γραμμή η οποία αποκλείει γυναίκες αντιβασιλείς, και αψηφά τις προσπάθειες ορισμένων ερευνητών για την ελαχιστοποίηση στην σημασία Αρσινόης, ως βασίλισσα  ενώ ήταν ακόμα αυτή ζωντανή .
%CE%91%CE%A1%CE%A3%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%97++%CE%92+4%CE%A6%CE%A9%CE%A4 Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΑΡΑΩ
ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΦΑΡΑΩ 
«Το συμπέρασμά μου είναι ότι η  Αρσινόη ήταν μια γυναίκα Φαραώ και σαν  υψηλή ιέρεια που ήταν κυβέρνησε από κοινού με τον αδελφό και σύζυγό της, και πως αποθεώθηκε κατά τη διάρκεια της πραγματικής της ζωής της», λέει η  Νίλσον. «Ήταν αυτός ο συνδυασμός της θρησκείας και της πολιτικής που ήταν πίσω από την μακρόβια επιρροή της.”
Αλλά δεν ήταν μόνο η Κλεοπάτρα που ήθελαν να έχει την σημαντική και συμβολική κορώνα αλλά ήταν αυτή που μπόρεσε να επαναχρησιμοποίηση την κορώνα της Αρσινόης β΄ , αλλά και όλους τους  Άρρενες απογόνους – όλους που χρίστηκαν  Πτολεμαίοι  – που και από αυτούς χρησιμοποιούν το  στέμμα της ως πρότυπο κατά τη δημιουργία ενός νέου στέμματος  που το έδωσαν στη θεά Άθωρ για να τιμήσει το  εγχώριο  ιερατείο και έτσι να κερδίσουν την υποστήριξή της, όταν η Αίγυπτος ήταν εγκλωβισμένη από τον εμφύλιο πόλεμο.
 Η διατριβή είναι καλά δομημένη γύρω από το στέμμα και περιλαμβάνει,  στο ευρύτερο πλαίσιο της έρευνας της Νίλσον, ανάγλυφα,  χρώματα , μία ολόπλευρη εικόνα της βασίλισσας, που δείχνει πώς ντύνονται, οι θεοί και επίσης την δείχνουν να  απεικονίζετε  με, τους τίτλους που της δόθηκαν, και ούτω καθεξής.
Η πρώτη ύλη προέρχεται από την Αίγυπτο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για την κατανόηση των πολιτικών και θρησκευτικών δομών για την  ανάπτυξη της χώρας. Την ίδια στιγμή, η Νίλσον ανοίγει το δρόμο για μελλοντικές έρευνες στις  αιγυπτιακές κορώνες ως σύμβολα της εξουσίας και το καθεστώς, καθώς και την εξέλιξη της τέχνης σε μια πιο γενική έννοια.
Η δημιουργία αυτής της έρευνας για το στέμμα της βασίλισσας Αρσινόης ήταν μόνο η αρχή.
  
Arsinoe large 585x286 Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΡΣΙΝΟΗ Β΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΑΡΑΩ
ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ
http://history-of-macedonia.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου