a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015



Του Καθηγητή Ανδρέα Αθηναίου
τέως Πληρεξούσιου Υπουργού
 
Η εποχή μας θα μείνει στην Ιστορια, σαν Ιστορία συνειδητής και σκόπιμης απάτης μέσα από την οποία αναπαράγεται η εξουσία πατώντας πάνω σε έναν Ανθρωπο που ύστερα από 'σμύκρινση' από Ελεύθερος, έγινε άνθρωπος του ενστίκτου και του ανόητου μικροωφελιμισμού. Η εποχή μας θα μείνει στην Ιστορία σαν εποχή βιασμού του Ανθρώπου μέσα από τον βιασμό και την αλλοίωση των εννοιών και μέσα από την εγκεφαλική χειραγώγηση από μια δήθεν χρήση του λογικευμένου εργαλείου του ορθολογισμού.
Ζούμε έναν σοσιαλισμό που στην εννοιολογική του υπόσταση -για όσους έχουν την δυνατότητα να είναι ελεύθεροι και να 'στοχάζονται λεύτερα'- είναι 'φασισμός', ζούμε έναν φασιστικό ισοπεδοτισμό που μηδένισε κάθε διαφορισμό και εννοιολογική υπόσταση. 

Το εννοιολογικό πλαίσιο που κατασκευάστηκε στην 'Νέα Τάξη Πραγμάτων' με μόνο σκοπό την αναπαραγωγή της Εξουσίας, κατήργησε απολύτως αυθαίρετα κάθε ΜΑΚΡΟ έννοια, περιορίζοντας το 'είναι' , στις ΜΙΚΡΟ διαστάσεις. Στην Οικονομία καταργήθηκε -πάντα αυθαίρετα- η ΜακροΟικονομία και σε όλα δόθηκε μια απατηλή, και σκόπιμα ψευδεπίγραφη Μικροοικονομική ερμηνεία. Με τον τρόπο αυτό 'κατασκευάστηκε τεχνητά' το ΠΛΑΣΤΟ εννοιολογικό υπόβαθρο που χρειάζεται για την χειραγώγηση της θέλησης των πολιτών και, μέσα από τον βιασμό της, για την αλλαγή των δομών που υπάρχουν και για την κατασκευή των νέων που απαιτούνται για την εγκαθίδρυση της Νέας τάξης Πραγμάτων. Δηλαδή, του νέου μοντέλου της αναπαραγωγής της Εξουσίας, το οποίο επιδιώκει την συγκέντρωση της Εξουσίας, της Δύναμης και του Ελέγχου σε ελάχιστους στην κορυφή μιας πυραμίδας, την στήριξη του συστήματος από μια ομάδα 'υλικά' υψηλά αμοιβομένων διεφθαρμένων άβουλων πρετωριανών, και την ηθική και υλική αξεστοποίηση των υπολοίπων, έτσι ώστε να είναι αδύνατη η ανάταξη του συστήματος. 

Στην Οικονομία η Διεθνής Απάτη υποστήριξε ότι αποζητά την κατάργηση του Κράτους και κάθε μορφής Κρατικής παρέμβασης, ελέγχου ή 'κανονιστικής ρύθμισης' (Regulation) με στόχο να υλοποιήσει το καθεστώς της «Ελεύθερης Ανταγωνιστικής Οικονομίας της Αγοράς» του ΑDAM SMITH η οποία σύμφωνα με την θεωρία εξασφαλίζει με ένα αόρατο χέρι την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή για τον καταναλωτή και το χαμηλότερο δυνατό κόστος παραγωγής με ταυτόχρονη μεγιστοποίηση του κέρδους για το κεφάλαιο. 

Πέρα βέβαια από το γεγονός ότι στην πράξη η απόλυτη εφαρμογή της Ελεύθερης Ανταγωνιστικής Οικονομίας με πλήρη ανυπαρξία του Κράτους αποδείχτηκε ανίκανη να εξασφαλίσει την οικονομία από την συνομωσία των μονοπωλίων, πράξη που αυτοακυρώνει την ύπαρξη και την έννοια της Ελεύθερης αγοράς όπως παραδέχεται ο ίδιος ο ΑDAM SMITH, η προσέγγυση του SMITH είναι καθαρά «υλιστική» και καθόλου Ανθρωποκεντρική μια και αναφέρεται σε Υλη, Πλούτο, ποσότητες, διαδικασία και «ανταλλαγή», χωρίς να τον απασχολεί πότε το αίτημα της Ανθρώπινης Δικαίωσης, η διάσταση του Πολιτισμού, της Κοινωνικής Δικαιοσύνης ή της Δημοκρατίας. 

Στην Ιστορική εμπειρία, η παταγώδης αποτυχία της Απόλυτα Ελεύθερης Αγοράς σαν οικονομικού συστήματος, γέννησε τον Κευνσιανισμό, μια μορφή σαφεστάτου και αναντίρρητου Δυτικού Καπιταλισμού που σε μια σύνθεση Κράτους και Ελεύθερης Ανταγωνιστικής Αγοράς εξασφάλισε μεταπολεμικά μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 80, δηλαδή μέχρι την Νεα τάξη πραγμάτων, μια αναγεννησιακή εποχή για τον Δυτικό Κόσμο, στον Πολιτισμό, την Κοινωνική και Οικονομική Ανάπτυξη, την κοινωνική Δικαιοσύνη και το αίτημα της Ανθρώπινης Δικαίωσης με κορύφωμα την ανθρωποκεντρική δεκατία του 60.
Τα αποτελέσματα της εφαρμογής της Νέας Τάξης Πραγμάτων που βιώνει η δεκαετία του 90 δεν είναι απλά οι αδυναμίες και η αποτυχία του ADAM SMITH, είναι μια καλά ενορχηστρωμένη σκοπιμότητα που αποβλέπει επακριβώς και με πλήρη «οργάνωση» στα όσα συμβαίνουν μια και αποτελούν την υλοποίηση του μοντέλου αναπαραγωγής της εξουσίας. 
----------------------------------------------------------------------------------------------


Ο Καθηγητής Ανδρέας Αθηναίος διετέλεσε πρόεδρος του τμήματος Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Case Western Reserve University στο Κλήβελαντ του Οχάιο, ύστερα από Διδακτορικές σπουδές στο Wharton School University of Pennsylvania στην Πολιτική Οικονομία, την Περιφερειακή Ανάπτυξη, τις Πολιτικές Επιστήμες και την Πολεοδομία. Στην Ελλάδα τελείωσε την Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Το 1987 τιμήθηκε με το βραβείο Αριστης Διδασκαλίας στο Villanova University οπου επί δεκαετία ασχολήθηκε ως Καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας και Στατιστικής με την «Οικονομία της Κρίσης» στην παγκοσμιοποιούμενη Οικονομία και Κοινωνία, αλλά και με την Ανάλυση των «εναλλακτικών Συστημάτων Καπιταλισμού» και των προβλημάτων της Αμερικανικής Οικονομίας. Την ίδια περίοδο είναι εταιρος Καθηγητής στα Πανεπιστήμια Franklin & Marshal και Penn State.
Σύμβουλος σε πολλά Αμερικανικά Πανεπιστήμια, συμμετέχει σε THINK TANKS που αναζητούν ελεύθερα την Αλήθεια, στοχάζονται την πραγματικότητα και βλέπουν στο μέλλον.
Στην Ελλάδα έχει χρηματίσει Πληρεξούσιος Υπουργός, Νομάρχης Ρεθύμνου και Θεσπρωτίας, και Σύμβουλος στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Ως Ακαδημαϊκός και Πολιτικός είναι γνωστός για τον Δημόσιο Λόγο του σε ένα επίπεδο προωθημένης στοχαστικής ανάλυσης που μαζί με την απέραντη αγάπη για την Ελλάδα, εκφράζει το ταυτόσημο με τον Ελληνισμό σε Διεθνές επίπεδο και πολιτική πράξη «αίτημα» , για Υπέρβαση προς την Ελευθερία, την Κοινωνία της Αριστοτέλειας Δικαιοσύνης, την Αλήθεια και την Ανθρώπινη Δικαίωση.



Αλιεύτηκε από http://www.hellenic-foundation.gr/earthra.asp
Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ



Του Καθηγητή Ανδρέα Αθηναίου
τέως Πληρεξούσιου Υπουργού
 
Η εποχή μας θα μείνει στην Ιστορια, σαν Ιστορία συνειδητής και σκόπιμης απάτης μέσα από την οποία αναπαράγεται η εξουσία πατώντας πάνω σε έναν Ανθρωπο που ύστερα από 'σμύκρινση' από Ελεύθερος, έγινε άνθρωπος του ενστίκτου και του ανόητου μικροωφελιμισμού. Η εποχή μας θα μείνει στην Ιστορία σαν εποχή βιασμού του Ανθρώπου μέσα από τον βιασμό και την αλλοίωση των εννοιών και μέσα από την εγκεφαλική χειραγώγηση από μια δήθεν χρήση του λογικευμένου εργαλείου του ορθολογισμού.
Ζούμε έναν σοσιαλισμό που στην εννοιολογική του υπόσταση -για όσους έχουν την δυνατότητα να είναι ελεύθεροι και να 'στοχάζονται λεύτερα'- είναι 'φασισμός', ζούμε έναν φασιστικό ισοπεδοτισμό που μηδένισε κάθε διαφορισμό και εννοιολογική υπόσταση. 

Το εννοιολογικό πλαίσιο που κατασκευάστηκε στην 'Νέα Τάξη Πραγμάτων' με μόνο σκοπό την αναπαραγωγή της Εξουσίας, κατήργησε απολύτως αυθαίρετα κάθε ΜΑΚΡΟ έννοια, περιορίζοντας το 'είναι' , στις ΜΙΚΡΟ διαστάσεις. Στην Οικονομία καταργήθηκε -πάντα αυθαίρετα- η ΜακροΟικονομία και σε όλα δόθηκε μια απατηλή, και σκόπιμα ψευδεπίγραφη Μικροοικονομική ερμηνεία. Με τον τρόπο αυτό 'κατασκευάστηκε τεχνητά' το ΠΛΑΣΤΟ εννοιολογικό υπόβαθρο που χρειάζεται για την χειραγώγηση της θέλησης των πολιτών και, μέσα από τον βιασμό της, για την αλλαγή των δομών που υπάρχουν και για την κατασκευή των νέων που απαιτούνται για την εγκαθίδρυση της Νέας τάξης Πραγμάτων. Δηλαδή, του νέου μοντέλου της αναπαραγωγής της Εξουσίας, το οποίο επιδιώκει την συγκέντρωση της Εξουσίας, της Δύναμης και του Ελέγχου σε ελάχιστους στην κορυφή μιας πυραμίδας, την στήριξη του συστήματος από μια ομάδα 'υλικά' υψηλά αμοιβομένων διεφθαρμένων άβουλων πρετωριανών, και την ηθική και υλική αξεστοποίηση των υπολοίπων, έτσι ώστε να είναι αδύνατη η ανάταξη του συστήματος. 

Στην Οικονομία η Διεθνής Απάτη υποστήριξε ότι αποζητά την κατάργηση του Κράτους και κάθε μορφής Κρατικής παρέμβασης, ελέγχου ή 'κανονιστικής ρύθμισης' (Regulation) με στόχο να υλοποιήσει το καθεστώς της «Ελεύθερης Ανταγωνιστικής Οικονομίας της Αγοράς» του ΑDAM SMITH η οποία σύμφωνα με την θεωρία εξασφαλίζει με ένα αόρατο χέρι την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή για τον καταναλωτή και το χαμηλότερο δυνατό κόστος παραγωγής με ταυτόχρονη μεγιστοποίηση του κέρδους για το κεφάλαιο. 

Πέρα βέβαια από το γεγονός ότι στην πράξη η απόλυτη εφαρμογή της Ελεύθερης Ανταγωνιστικής Οικονομίας με πλήρη ανυπαρξία του Κράτους αποδείχτηκε ανίκανη να εξασφαλίσει την οικονομία από την συνομωσία των μονοπωλίων, πράξη που αυτοακυρώνει την ύπαρξη και την έννοια της Ελεύθερης αγοράς όπως παραδέχεται ο ίδιος ο ΑDAM SMITH, η προσέγγυση του SMITH είναι καθαρά «υλιστική» και καθόλου Ανθρωποκεντρική μια και αναφέρεται σε Υλη, Πλούτο, ποσότητες, διαδικασία και «ανταλλαγή», χωρίς να τον απασχολεί πότε το αίτημα της Ανθρώπινης Δικαίωσης, η διάσταση του Πολιτισμού, της Κοινωνικής Δικαιοσύνης ή της Δημοκρατίας. 

Στην Ιστορική εμπειρία, η παταγώδης αποτυχία της Απόλυτα Ελεύθερης Αγοράς σαν οικονομικού συστήματος, γέννησε τον Κευνσιανισμό, μια μορφή σαφεστάτου και αναντίρρητου Δυτικού Καπιταλισμού που σε μια σύνθεση Κράτους και Ελεύθερης Ανταγωνιστικής Αγοράς εξασφάλισε μεταπολεμικά μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 80, δηλαδή μέχρι την Νεα τάξη πραγμάτων, μια αναγεννησιακή εποχή για τον Δυτικό Κόσμο, στον Πολιτισμό, την Κοινωνική και Οικονομική Ανάπτυξη, την κοινωνική Δικαιοσύνη και το αίτημα της Ανθρώπινης Δικαίωσης με κορύφωμα την ανθρωποκεντρική δεκατία του 60.
Τα αποτελέσματα της εφαρμογής της Νέας Τάξης Πραγμάτων που βιώνει η δεκαετία του 90 δεν είναι απλά οι αδυναμίες και η αποτυχία του ADAM SMITH, είναι μια καλά ενορχηστρωμένη σκοπιμότητα που αποβλέπει επακριβώς και με πλήρη «οργάνωση» στα όσα συμβαίνουν μια και αποτελούν την υλοποίηση του μοντέλου αναπαραγωγής της εξουσίας. 
----------------------------------------------------------------------------------------------


Ο Καθηγητής Ανδρέας Αθηναίος διετέλεσε πρόεδρος του τμήματος Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Case Western Reserve University στο Κλήβελαντ του Οχάιο, ύστερα από Διδακτορικές σπουδές στο Wharton School University of Pennsylvania στην Πολιτική Οικονομία, την Περιφερειακή Ανάπτυξη, τις Πολιτικές Επιστήμες και την Πολεοδομία. Στην Ελλάδα τελείωσε την Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Το 1987 τιμήθηκε με το βραβείο Αριστης Διδασκαλίας στο Villanova University οπου επί δεκαετία ασχολήθηκε ως Καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας και Στατιστικής με την «Οικονομία της Κρίσης» στην παγκοσμιοποιούμενη Οικονομία και Κοινωνία, αλλά και με την Ανάλυση των «εναλλακτικών Συστημάτων Καπιταλισμού» και των προβλημάτων της Αμερικανικής Οικονομίας. Την ίδια περίοδο είναι εταιρος Καθηγητής στα Πανεπιστήμια Franklin & Marshal και Penn State.
Σύμβουλος σε πολλά Αμερικανικά Πανεπιστήμια, συμμετέχει σε THINK TANKS που αναζητούν ελεύθερα την Αλήθεια, στοχάζονται την πραγματικότητα και βλέπουν στο μέλλον.
Στην Ελλάδα έχει χρηματίσει Πληρεξούσιος Υπουργός, Νομάρχης Ρεθύμνου και Θεσπρωτίας, και Σύμβουλος στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Ως Ακαδημαϊκός και Πολιτικός είναι γνωστός για τον Δημόσιο Λόγο του σε ένα επίπεδο προωθημένης στοχαστικής ανάλυσης που μαζί με την απέραντη αγάπη για την Ελλάδα, εκφράζει το ταυτόσημο με τον Ελληνισμό σε Διεθνές επίπεδο και πολιτική πράξη «αίτημα» , για Υπέρβαση προς την Ελευθερία, την Κοινωνία της Αριστοτέλειας Δικαιοσύνης, την Αλήθεια και την Ανθρώπινη Δικαίωση.



Αλιεύτηκε από http://www.hellenic-foundation.gr/earthra.asp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου