Καίτοι μας απασχολούν τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που μαστίζουν
την Ελλάδα και τους πολίτες της, υπάρχει όμως ένα παράλληλο σύμπαν
συμβάντων στο οποίο αναπτύσσονται αλλά ΔΕΝ πίπτουν στην δική μας
αντίληψη για διάφορους λόγους, εντελώς άλλου επιπέδου γεγονότα, όπως
γεωστρατηγικά – γεωπολιτικά έως και «μεταφυσικά»! [πάντα εντός
εισαγωγικών επειδή ο όρος είναι εντελώς αδόκιμος εφ όσον τα πάντα γύρο
μας ορατά ή μη, αισθητά ή μη, εκπορεύονται ως γνήσια τέκνα της
Δημιουργικής Φύσης και διέπονται από τις ιδιότητές της οι οποίες είναι
και οι άρρητοι Νόμοι της !!! ]
Ανά διαστήματα λοιπόν η πορεία των Λαών αλλάζει πλεύση, είτε ηθικο-κοινωνική, είτε οικονομική, είτε πολιτική είτε πολιτισμική και όλα αυτά καταγράφονται στις σελίδες της ιστορίας ως ορόσημα. Σε μια τέτοια αλλαγή πλεύσης βρίσκεται η ανθρωπότητα έστω και εν αγνοία της, μόνον που κάποιοι θέλουν να την διαμορφώσουν κατά το δικό τους δοκούν.
Έγραψα νωρίτερα σήμερα σε κάποιο σχόλιο για την χρήσιμη μελλοντική σύνδεση της Ρωσίας σε μία νέα ανεξάρτητη Ευρώπη, την Ευρώπη των Λαών και των Εθνών, η οποία όμως θα επανοικοδομηθεί από τους ίδιους τους Λαούς της με απόλυτο σεβασμό και μέσα σε ένα ασφαλές αλληλεπιδρόμενο περιβάλλον.
Από πλευράς μας είναι αλήθεια πως ΔΕΝ αξιωθήκαμε να είμαστε έτοιμοι στο να καταθέσουμε μία νέα πρόταση στον σύγχρονο κόσμο, σαν συλλογικότητα. Σε πνευματικό επίπεδο ΔΕΝ έχουμε να παρουσιάσουμε τίποτα το ελκυστικό, αρκούμενοι στο αναμάσημα των όσων επιφανειακά μπορεί να γνωρίζει ο καθένας. Ένα μεγάλο ποσοστό επίσης του Ελληνικού πληθυσμού έχει μπολιαστεί με τον νεοταξίτικο ιό χωρίς να το έχει αντιληφθεί, εφ όσον οι όποιες καθημερινές ασχολίες, ανάγκες και υποχρεώσεις ΔΕΝ αφήνουν πολλά περιθώρια ούτε για σκέψη, ούτε για προβληματισμό. Από παλαιότερα έγραφα ότι καλούμαστε να ανοίξουμε τους ορίζοντες της σκέψης μας ώστε νέες φωτεινές και δημιουργικές ιδέες να ξεπηδήσουν. Όμως πέραν από την αναγκαιότητα της καθημερινότητας, ο φόβος της αλλαγής, η ψευδαίσθηση μιας υποτιθέμενης ασφάλειας εντός μιας εδραιωμένης θεωρίας ή ενός κατεστημένου, ξυπνούσε επιτακτικά την αναποφάσιστη ανθρώπινη πλευρά, αυτή που ΔΕΝ θέλει να αλλάξει την συνήθειά της. Με αποτέλεσμα άλλοι να σκέφτονται για τους πολλούς και εν προκειμένω το ίδιο και για εμάς τους Έλληνες. Προ καιρού επίσης είχα αναφερθεί στο πόσο μας εξευτελίζουν οι «σοφοί» για την εικόνα μας ως Ελληνική κοινωνία και ότι από την ώρα που ΔΕΝ έχουμε τίποτα νεώτερο και αξιόλογο να αναδείξουμε τότε ΔΕΝ υπάρχει λόγος να υπάρχουμε ως μια ξεχωριστή οντότητα και άνετα θα μπορούσαμε να απορροφηθούμε ή να συγχωνευτούμε με άλλους. Ιδού λοιπόν μία ακόμα νέα πρόταση των «σοφών» που έχει επιλεγεί για εμάς εξ αιτίας της παντελούς απουσίας μας κυρίως ως πνευματικά όντα αντάξια των ιστορικών μας καταβολών. Στο σημείο αυτό ξεκινά η θεωρία του Dukin με την ευγενή υποστήριξη της μονής Όπτινα λίγο έξω από την Μόσχα, την οποία το Άγιο Όρος την έχει περί πολλού http://www.diakonima.gr/…/%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE-…/ και φυσικά καθόλου συμπτωματικά. Βλέπετε τα ιερατεία όποιο προσωπείο και αν είχαν από αρχής της ύπαρξής τους στα βάθη των χιλιετηρίδων, πάντοτε ήταν «ένα και το αυτό» στην βάση τους, με τους ίδιους εξουσιαστικούς σκοπούς και την συνέχιση της δράσης τους μέσω της πολιτικής διαπλοκής όταν άρχισαν πλέον τα θεοκρατικά κράτη να μετατρέπονται σε κοσμικά.
Η Ρωσσική θεωρία λοιπόν του Dukin ο οποίος είναι καθηγητής, φιλόσοφος, αναλυτής της γεωπολιτικής και σύμβουλος του Πούτιν, χωρίζεται σε 3 μέρη. Την προ-νεωτερικότητα, την νεωτερικότητα και την μετα-νεωτερικότητα. Η μετα-νεωτερικότητα είναι αυτή που μας ενδιαφέρει καθ΄ όσον οι προηγούμενες έχουν ήδη παρέλθει και η μετα-νεωτερικότητα ΔΕΝ είναι τίποτα άλλο από το μοίρασμα της τράπουλας της νεωτερικότητας με διαφορετικό κόψιμο από το οποίο θα προκύψει η μετα-νεωτερικότητα.
Η Ρωσσική θεωρία της μετα-νεωτερικότητας ΔΕΝ στηρίζεται στα Έθνη κράτη όπως από λάθος εντύπωση πιστεύουν πολλοί. Στηρίζεται σε πολυπολικές πολιτισμικές ζώνες. Χωρίζει δηλαδή τον κόσμο βάσει του «Λόγου» ο οποίος εκφράζεται με «μεταφυσικό» τρόπο. Οι προσφερόμενοι «Λόγοι» είναι : Παράδειγμα ο δυτικός Προτεσταντικός και Ρωμαιοκαθολικός. Ο Βυζαντινοσλαβικός υπό την ηγεμονία της Ρωσίας ως την μόνη ισχυρή και ως άξια συνεχιστής του Βυζαντίου. Άλλωστε οι συνεχείς επισκέψεις του Πούτιν στο Άγιο Όρος, ο πακτωλός χρήματος που έχει ρεύσει ώστε τα περισσότερα μοναστήρια να έχουν περιέλθει υπό την Ρωσσική πατριαρχική ηγεμονία, παρέχοντας την απόλυτη υποστήριξη του το Άγιο Όρος, το κτίσιμο της δεύτερης υπερσύγχρονης μονής Εσφιγμένου, δίπλα στην ομώνυμη κακοποιημένη και εγκαταλειμμένη στην τύχη της μονή μαζί με τους ελάχιστους αποφασισμένους μοναχούς, είναι βασικά δείγματα απόδειξης των προθέσεων της Ρωσσικής πολιτικής. Ενίοτε κάπου δίπλα βρίσκεται και ο σχεδιασμός της Σαλβομακεδονίας. Κάτω από αυτό το πρίσμα βασίζεται η άποψη των «σοφών» ότι σύμφωνα με αυτήν την θεωρία, η Ελλάδα θα πρέπει να συγχωνευθεί και να γίνει μία «πάμπτωχη» Ρωσσική επαρχία.
Συνεχίζουμε, υπάρχει ο Κινεζικός Βουδιστικός «Λόγος», ο Ινδουιστικός, ο Ιαπωνοσυντοϊστικός ανιμιστικός «Λόγος», ο Αφρικανικός, ο Ισλαμικός. Αυτός είναι ο τρόπος που θέλει αυτή η θεωρία, δηλαδή να χωρίζεται ο κόσμος σε μεγάλες περιοχές ανάλογα με την διαφορά του «μεταφυσικού» Λόγου της!
Ως εκ τούτου ΔΕΝ θα υπάρχουν Έθνη ή κράτη, ούτε τάξεις ή ιδεολογίες, αλλά όπως το χαρακτηρίζει η θεωρία των «σοφών», θα υπάρχουν διαφορετικές «μεγάλες αλήθειες»… Δηλαδή ανάλογα με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται η κάθε ζώνη την έννοια του θεού, του «μεταφυσικού» και το αρχέτυπο του ανθρώπου.
Όλη αυτή η ανάλυση αποσκοπεί να αναδείξει και να υπογραμμίσει ότι θα πρέπει να πάψουμε να κοιτάμε προς τα έξω, ψάχνοντας να πιαστούμε από κάποιον να μας σώσει. Μας δίνεται πραγματικά μια ιστορική χρυσή ευκαιρία που αν όλοι μας την αγκαλιάσουμε και την προστατεύσουμε θα μπορούσαμε ειλικρινά να φέρουμε τον κόσμο ανάποδα. Θυμώνω γιατί για όλα αυτά ΔΕΝ χρειάζεται κάποιος να είναι κάποια διάνοια για να τα κατανοήσει και να τα αντιληφθεί. Λίγο να μπορούσαμε να συλλάβουμε την ιστορική ευκαιρία, λίγο να κατανοούσαμε τις αιτίες ωθώντας μας να δράσουμε αποφασιστικά, με εντιμότητα και νομιμότητα, παρακάμπτοντας το σκουπιδομάνι που έχει μπλοκάρει τα γρανάζια του μυαλού μας, είμαι σίγουρη πως τότε θα νοιώθατε όπως νοιώθω γράφοντας τούτες τις αράδες. Έχουμε τον τρόπο να καταθέσουμε την δική μας ιστορική πρόταση, η οποία μπορεί να μην είναι πνευματική, είναι όμως κατάθεση ψυχής στον βωμό της Δικαίου!
Αν πρώτα μέσα μας ΔΕΝ αναζητήσουμε την Ελευθερία που μας ανήκει και που υποτίθεται ότι ποθούμε, τότε ποτέ ΔΕΝ θα την βρούμε ούτε απ’ έξω μας!
Νάγια
Υσ : σε αυτό το βίντεο θα πάρετε ένα μιρκό δείγμα των όσων γράφω παραπάνω https://www.youtube.com/watch?v=3H4KGPcpsXY
Ανά διαστήματα λοιπόν η πορεία των Λαών αλλάζει πλεύση, είτε ηθικο-κοινωνική, είτε οικονομική, είτε πολιτική είτε πολιτισμική και όλα αυτά καταγράφονται στις σελίδες της ιστορίας ως ορόσημα. Σε μια τέτοια αλλαγή πλεύσης βρίσκεται η ανθρωπότητα έστω και εν αγνοία της, μόνον που κάποιοι θέλουν να την διαμορφώσουν κατά το δικό τους δοκούν.
Έγραψα νωρίτερα σήμερα σε κάποιο σχόλιο για την χρήσιμη μελλοντική σύνδεση της Ρωσίας σε μία νέα ανεξάρτητη Ευρώπη, την Ευρώπη των Λαών και των Εθνών, η οποία όμως θα επανοικοδομηθεί από τους ίδιους τους Λαούς της με απόλυτο σεβασμό και μέσα σε ένα ασφαλές αλληλεπιδρόμενο περιβάλλον.
Από πλευράς μας είναι αλήθεια πως ΔΕΝ αξιωθήκαμε να είμαστε έτοιμοι στο να καταθέσουμε μία νέα πρόταση στον σύγχρονο κόσμο, σαν συλλογικότητα. Σε πνευματικό επίπεδο ΔΕΝ έχουμε να παρουσιάσουμε τίποτα το ελκυστικό, αρκούμενοι στο αναμάσημα των όσων επιφανειακά μπορεί να γνωρίζει ο καθένας. Ένα μεγάλο ποσοστό επίσης του Ελληνικού πληθυσμού έχει μπολιαστεί με τον νεοταξίτικο ιό χωρίς να το έχει αντιληφθεί, εφ όσον οι όποιες καθημερινές ασχολίες, ανάγκες και υποχρεώσεις ΔΕΝ αφήνουν πολλά περιθώρια ούτε για σκέψη, ούτε για προβληματισμό. Από παλαιότερα έγραφα ότι καλούμαστε να ανοίξουμε τους ορίζοντες της σκέψης μας ώστε νέες φωτεινές και δημιουργικές ιδέες να ξεπηδήσουν. Όμως πέραν από την αναγκαιότητα της καθημερινότητας, ο φόβος της αλλαγής, η ψευδαίσθηση μιας υποτιθέμενης ασφάλειας εντός μιας εδραιωμένης θεωρίας ή ενός κατεστημένου, ξυπνούσε επιτακτικά την αναποφάσιστη ανθρώπινη πλευρά, αυτή που ΔΕΝ θέλει να αλλάξει την συνήθειά της. Με αποτέλεσμα άλλοι να σκέφτονται για τους πολλούς και εν προκειμένω το ίδιο και για εμάς τους Έλληνες. Προ καιρού επίσης είχα αναφερθεί στο πόσο μας εξευτελίζουν οι «σοφοί» για την εικόνα μας ως Ελληνική κοινωνία και ότι από την ώρα που ΔΕΝ έχουμε τίποτα νεώτερο και αξιόλογο να αναδείξουμε τότε ΔΕΝ υπάρχει λόγος να υπάρχουμε ως μια ξεχωριστή οντότητα και άνετα θα μπορούσαμε να απορροφηθούμε ή να συγχωνευτούμε με άλλους. Ιδού λοιπόν μία ακόμα νέα πρόταση των «σοφών» που έχει επιλεγεί για εμάς εξ αιτίας της παντελούς απουσίας μας κυρίως ως πνευματικά όντα αντάξια των ιστορικών μας καταβολών. Στο σημείο αυτό ξεκινά η θεωρία του Dukin με την ευγενή υποστήριξη της μονής Όπτινα λίγο έξω από την Μόσχα, την οποία το Άγιο Όρος την έχει περί πολλού http://www.diakonima.gr/…/%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE-…/ και φυσικά καθόλου συμπτωματικά. Βλέπετε τα ιερατεία όποιο προσωπείο και αν είχαν από αρχής της ύπαρξής τους στα βάθη των χιλιετηρίδων, πάντοτε ήταν «ένα και το αυτό» στην βάση τους, με τους ίδιους εξουσιαστικούς σκοπούς και την συνέχιση της δράσης τους μέσω της πολιτικής διαπλοκής όταν άρχισαν πλέον τα θεοκρατικά κράτη να μετατρέπονται σε κοσμικά.
Η Ρωσσική θεωρία λοιπόν του Dukin ο οποίος είναι καθηγητής, φιλόσοφος, αναλυτής της γεωπολιτικής και σύμβουλος του Πούτιν, χωρίζεται σε 3 μέρη. Την προ-νεωτερικότητα, την νεωτερικότητα και την μετα-νεωτερικότητα. Η μετα-νεωτερικότητα είναι αυτή που μας ενδιαφέρει καθ΄ όσον οι προηγούμενες έχουν ήδη παρέλθει και η μετα-νεωτερικότητα ΔΕΝ είναι τίποτα άλλο από το μοίρασμα της τράπουλας της νεωτερικότητας με διαφορετικό κόψιμο από το οποίο θα προκύψει η μετα-νεωτερικότητα.
Η Ρωσσική θεωρία της μετα-νεωτερικότητας ΔΕΝ στηρίζεται στα Έθνη κράτη όπως από λάθος εντύπωση πιστεύουν πολλοί. Στηρίζεται σε πολυπολικές πολιτισμικές ζώνες. Χωρίζει δηλαδή τον κόσμο βάσει του «Λόγου» ο οποίος εκφράζεται με «μεταφυσικό» τρόπο. Οι προσφερόμενοι «Λόγοι» είναι : Παράδειγμα ο δυτικός Προτεσταντικός και Ρωμαιοκαθολικός. Ο Βυζαντινοσλαβικός υπό την ηγεμονία της Ρωσίας ως την μόνη ισχυρή και ως άξια συνεχιστής του Βυζαντίου. Άλλωστε οι συνεχείς επισκέψεις του Πούτιν στο Άγιο Όρος, ο πακτωλός χρήματος που έχει ρεύσει ώστε τα περισσότερα μοναστήρια να έχουν περιέλθει υπό την Ρωσσική πατριαρχική ηγεμονία, παρέχοντας την απόλυτη υποστήριξη του το Άγιο Όρος, το κτίσιμο της δεύτερης υπερσύγχρονης μονής Εσφιγμένου, δίπλα στην ομώνυμη κακοποιημένη και εγκαταλειμμένη στην τύχη της μονή μαζί με τους ελάχιστους αποφασισμένους μοναχούς, είναι βασικά δείγματα απόδειξης των προθέσεων της Ρωσσικής πολιτικής. Ενίοτε κάπου δίπλα βρίσκεται και ο σχεδιασμός της Σαλβομακεδονίας. Κάτω από αυτό το πρίσμα βασίζεται η άποψη των «σοφών» ότι σύμφωνα με αυτήν την θεωρία, η Ελλάδα θα πρέπει να συγχωνευθεί και να γίνει μία «πάμπτωχη» Ρωσσική επαρχία.
Συνεχίζουμε, υπάρχει ο Κινεζικός Βουδιστικός «Λόγος», ο Ινδουιστικός, ο Ιαπωνοσυντοϊστικός ανιμιστικός «Λόγος», ο Αφρικανικός, ο Ισλαμικός. Αυτός είναι ο τρόπος που θέλει αυτή η θεωρία, δηλαδή να χωρίζεται ο κόσμος σε μεγάλες περιοχές ανάλογα με την διαφορά του «μεταφυσικού» Λόγου της!
Ως εκ τούτου ΔΕΝ θα υπάρχουν Έθνη ή κράτη, ούτε τάξεις ή ιδεολογίες, αλλά όπως το χαρακτηρίζει η θεωρία των «σοφών», θα υπάρχουν διαφορετικές «μεγάλες αλήθειες»… Δηλαδή ανάλογα με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται η κάθε ζώνη την έννοια του θεού, του «μεταφυσικού» και το αρχέτυπο του ανθρώπου.
Όλη αυτή η ανάλυση αποσκοπεί να αναδείξει και να υπογραμμίσει ότι θα πρέπει να πάψουμε να κοιτάμε προς τα έξω, ψάχνοντας να πιαστούμε από κάποιον να μας σώσει. Μας δίνεται πραγματικά μια ιστορική χρυσή ευκαιρία που αν όλοι μας την αγκαλιάσουμε και την προστατεύσουμε θα μπορούσαμε ειλικρινά να φέρουμε τον κόσμο ανάποδα. Θυμώνω γιατί για όλα αυτά ΔΕΝ χρειάζεται κάποιος να είναι κάποια διάνοια για να τα κατανοήσει και να τα αντιληφθεί. Λίγο να μπορούσαμε να συλλάβουμε την ιστορική ευκαιρία, λίγο να κατανοούσαμε τις αιτίες ωθώντας μας να δράσουμε αποφασιστικά, με εντιμότητα και νομιμότητα, παρακάμπτοντας το σκουπιδομάνι που έχει μπλοκάρει τα γρανάζια του μυαλού μας, είμαι σίγουρη πως τότε θα νοιώθατε όπως νοιώθω γράφοντας τούτες τις αράδες. Έχουμε τον τρόπο να καταθέσουμε την δική μας ιστορική πρόταση, η οποία μπορεί να μην είναι πνευματική, είναι όμως κατάθεση ψυχής στον βωμό της Δικαίου!
Αν πρώτα μέσα μας ΔΕΝ αναζητήσουμε την Ελευθερία που μας ανήκει και που υποτίθεται ότι ποθούμε, τότε ποτέ ΔΕΝ θα την βρούμε ούτε απ’ έξω μας!
Νάγια
Υσ : σε αυτό το βίντεο θα πάρετε ένα μιρκό δείγμα των όσων γράφω παραπάνω https://www.youtube.com/watch?v=3H4KGPcpsXY
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου