a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

ΗΠΑ – Ρωσία μέσω τούνελ!

Την κατασκευή του τούνελ που θα συνδέει τη Σιβηρία με την Αλάσκα ενέκρινε το Κρεμλίνο, ένα έργο που αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 20 χρόνια και εκτιμάται ότι θα κοστίσει περίπου 70 δις ευρώ.
 Πρόκειται για τη μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στο κόσμο με μήκος 103 χλμ, σχεδόν διπλάσια από αυτή της Μάγχης που συνδέει τη Γαλλία με τη Μεγάλη Βρετανία. Σύμφωνα με τη Daily Mail, η ένωση της Αλάσκας με τη Σιβηρία θα επιτευχθεί μέσω του Βερίγγειου Πορθμού. Το σχέδιο περιλαμβάνει, εκτός από τη σιδηροδρομική γραμμή και τον αυτοκινητόδρομο, αγωγούς μεταφοράς πετρελαίου και φυσικού αερίου.
Η ιδέα για την ένωση της Σιβηρίας με την Αλάσκα ανήκει στον τσάρο Νικόλαο, ο οποίος είχε οραματιστεί την κατασκευή ενός τούνελ που θα συνδέει τις ΗΠΑ με τη Ρωσία. Σημειώνεται πως και από τις δύο πλευρές του τούνελ δεν υπάρχει κάποια κοντινή πόλη, με αποτέλεσμα να χρειάζεται, και στις δύο άκρες, επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου τουλάχιστον κατά 1.000 χλμ.


Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΗΠΑ-ΡΩΣΙΑΣ, ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ !

ΗΠΑ – Ρωσία μέσω τούνελ!

Την κατασκευή του τούνελ που θα συνδέει τη Σιβηρία με την Αλάσκα ενέκρινε το Κρεμλίνο, ένα έργο που αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 20 χρόνια και εκτιμάται ότι θα κοστίσει περίπου 70 δις ευρώ.
 Πρόκειται για τη μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στο κόσμο με μήκος 103 χλμ, σχεδόν διπλάσια από αυτή της Μάγχης που συνδέει τη Γαλλία με τη Μεγάλη Βρετανία. Σύμφωνα με τη Daily Mail, η ένωση της Αλάσκας με τη Σιβηρία θα επιτευχθεί μέσω του Βερίγγειου Πορθμού. Το σχέδιο περιλαμβάνει, εκτός από τη σιδηροδρομική γραμμή και τον αυτοκινητόδρομο, αγωγούς μεταφοράς πετρελαίου και φυσικού αερίου.
Η ιδέα για την ένωση της Σιβηρίας με την Αλάσκα ανήκει στον τσάρο Νικόλαο, ο οποίος είχε οραματιστεί την κατασκευή ενός τούνελ που θα συνδέει τις ΗΠΑ με τη Ρωσία. Σημειώνεται πως και από τις δύο πλευρές του τούνελ δεν υπάρχει κάποια κοντινή πόλη, με αποτέλεσμα να χρειάζεται, και στις δύο άκρες, επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου τουλάχιστον κατά 1.000 χλμ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου