Ν: Ανάρτησα το πιο σημαντικό και βαρύνον τμήμα του όλου κειμένου.
Τα πάντα και δη από όσα δεν περνά από τον νου του ανθρώπου, έχουν ένα κρυμμένο νόημα για κάθε σκεπτόμενο και διαλογιζόμενο άνθρωπο. Άλλωστε το παράλληλον σύμπαν δεν είναι παρά οι δικές μας αποκλειστικές - μοναχικές ενοράσεις ................
Ολόκληρο το άρθρο http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2014/09/to-relic-tis-makedonias.html
...Τω κρατίστω !!!
Η
σημερινή αποκάλυψη τού συγκεκριμένου μνημείου είναι μια απειλή για το
σύστημα ...Ένα τρομοκρατικό "μήνυμα" γι' αυτούς που διαχειρίζονται
σήμερα την εξουσία της αυτοκρατορίας, από εκείνον που κάποτε την
"έχτισε" ...Ένα "μήνυμα" με πολλούς "κώδικες" από ένα μνημείο, το οποίο
βρίσκεται πάνω σε έναν ποταμό με ένα πολύ συμβολικό όνομα. Παλαιστίνος -
από τον γιο του Ποσειδώνα - είναι το κανονικό όνομα τού Στρυμόνα. Αν
δηλαδή το μνημείο είναι τού φυσικού γιου του Αλέξανδρου, τότε η σημερινή
αποκάλυψή του έρχεται ως ένα "μήνυμα" από το παρελθόν ...Ένα αναπάντεχο
"μήνυμα", το οποίο τρομοκρατεί τους "ενοίκους" όλων των μορφών της
Ρώμης. Είτε μιλάμε για τη Ρώμη είτε για την Νέα Ρώμη είτε για την Τρίτη
Ρώμη - η οποία βρίσκεται πέραν του Ατλαντικού—.
Αυτή
η αναπάντεχη αποκάλυψη "παγώνει" τον χρόνο και στην ουσία μας
ευθυγραμμίζει με την στιγμή που ο Αυτοκράτορας αποφασίζει να δώσει το
"δακτυλίδι" της διαδοχής του στον "ισχυρότερο". Ο Αυτοκράτορας με τον
ανήλικο γιο του αποφασίζει να ξεκινήσει τη διαδικασία του διαγωνισμού
για τη διαδοχή. Εδώ όμως αρχίζουν τα παιχνίδια του μυαλού και της
μεταφυσικής. Ζούμε σε καιρούς ύποπτους. Κάποιοι "χορεύουν" χωρίς
"όργανα" ...Πού ν' αρχίσουν και τέτοια. Κάποιοι εσχατολόγοι αναμένουν
"αφίξεις" αυτόν τον καιρό. Κάποιοι χριστιανοί περιμένουν τον Αντίχριστο,
κάποιοι Εβραίοι τον Μεσσία και κάποιοι Έλληνες πιθανότατα έναν
"ξεχασμένο" Οδυσσέα. Ζούμε στην εποχή της μεγάλης "θλίψης" και αυτό
γεννά την ανυπομονησία, όπως και έχει προφητευτεί για τους καιρούς μας.
Όλοι
κάτι "περιμένουν" ...Έχουν ανάγκη να "περιμένουν" κάτι, γιατί είναι
απογοητευμένοι από τους πάντες ...Έχουν ανάγκη να "περιμένουν" το
αναπάντεχο και το μεγαλειώδες. "Περιμένουν" μια "εμφάνιση", η οποία στην
πραγματικότητα θα είναι μια "επιστροφή" κάποιου, που έλειπε. Γι' αυτόν
τον λόγο μιλάμε για "πάγωμα" του χρόνου. Όλα αυτά γίνονται σε μια εποχή
που ο κόσμος - και ειδικά της Δύσης, που είναι θεμελιωμένος πάνω στην
Ρώμη του Αλέξανδρου - κλονίζεται ...Γίνονται σε μια εποχή που υπάρχει
πρόβλημα εξουσίας ...Σε μια εποχή που η αυτοκρατορία εγκαταλείπει τη
θρησκεία της και παραδίδεται σε άθεους δαρβινιστές και τοκογλύφους ...Σε
μια εποχή που οι "μνηστήρες" τού θρόνου τού Αλεξάνδρου δοκιμάζουν όλοι
την τύχη τους και αποτυγχάνουν ο ένας μετά τον άλλο να λύσουν τα
προβλήματά του.
Γι'
αυτόν τον λόγο μιλάμε για άνοιγμα "τρύπας" στην άμυνα της Ρώμης. Άποψη
του γράφοντα είναι ότι μόνον κακό περιμένει το σύστημα από αυτήν την
εξέλιξη. Έχουν πάρει τα φτυάρια και σκάβουν μπροστά στην Πύλη του Κάτω
Κόσμου ...Στην Πύλη όπου έχει περάσει ο Ηρακλής, ο Οδυσσέας, ο Ορφέας
κλπ. ...Μια Πύλη επικίνδυνη, εφόσον δεν είναι ό,τι καλύτερο για το
σύστημα να σκαλίζει τη "φωλιά" του φιδόμορφου Θεού. Στην πραγματικότητα
αυτό κάνει σήμερα στην Αμφίπολη ...Παίζει με το άγνωστο ...Ενοχλεί τον
Εριχθόνιο ...Τον φιδόμορφο γιο τής θεάς Αθηνάς και του Ηφαίστου ...Τον
φιδόμορφο "γιο" της πόλης τής Αθήνας και του βασιλιά Αλεξάνδρου ...Αυτό,
δηλαδή, το οποίο προέκυψε από μια όχι και τόσο επιτυχημένη "ένωση" ενός
βασιλιά με την πόλη της Δημοκρατίας ...Αυτό, το οποίο προέκυψε από τη
λατρεία ενός βασιλιά για ένα πολίτευμα που τον ακυρώνει.
Αυτό,
το οποίο κάνει ακόμα χειρότερη την κατάσταση, είναι ο χρόνος στον οποίο
επιχειρείται όλη αυτή η προσπάθεια. Το σύστημα είναι στην χειρότερη
δυνατή κατάσταση ...Στη χειρότερη κατάσταση που έχει βρεθεί τους
τελευταίους αιώνες. Η συμμετοχή των "μνηστήρων" στην απέλπιδα προσπάθεια
να το σώσουν, δεν είναι πλέον ελεγχόμενη. Δεν είναι ελεγχόμενη και άρα
δεν είναι ασφαλής, γιατί υπάρχει κίνδυνος να μην προέρχονται στο σύνολό
τους οι "μνηστήρες" μέσα από μια επιθυμητή "δεξαμενή" υποψηφίων. Τη
στεγανότητα αυτής της "δεξαμενής" απειλεί το Μνημείο αυτό. Μέσω του
Μνημείου αυτού μπορεί να εμφανιστούν "μνηστήρες", οι οποίοι δεν ανήκουν
στις επιλογές της Ρώμης. Εκεί υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας για τη Ρώμη.
Δεν συμφέρει τη Ρώμη να υπάρχουν "γέφυρες", οι οποίες να συνδέουν το
παρόν με το παρελθόν. Δεν συμφέρει τους "Ποντίφικες" να υπάρχουν άλλες
"γέφυρες" πλην των ιδίων.
Αν,
δηλαδή, πιστεύει κάποιος στον Θεό και το Μεγάλο Σχέδιό Του, δεν υπάρχει
πιο κατάλληλος χρόνος για να το επιβεβαιώσει αυτό ...Δεν υπάρχει άλλη
στιγμή στην νεότερη ιστορία, που να είναι τόσο προφανής μια "Άνωθεν"
παρέμβαση ...Δεν υπάρχει πιο πρόσφορη εποχή στο να πείσεις κάποιον ότι
τα πάντα καθοδηγούνται προς έναν στόχο από έναν Υπέρτατο Νου.
Καθυστερούσαν επί χρόνια την ανασκαφή και την επιχείρησαν στη χειρότερη
στιγμή ...Στην πιο δύσκολη για το σύστημα εποχή άνοιξε μια "πύλη", την
οποία δεν την ελέγχει το ίδιο ...Μια "πύλη", η οποία καθηλώνει ακόμα και
την πανίσχυρη Ρώμη στον ρόλο του αδύναμου παρατηρητή ...Μια "πύλη", την
οποία κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα βάλει "μέσα" στην
αυτοκρατορία και πόσο αυτό θα την επηρεάσει στη λειτουργία της ...Μια
"πύλη" πολύ μακριά από αυτήν που ελέγχει ο Άγιος της Ρώμης.
Ποιος
όμως μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν την μικρή "σχισμή" στον χωροχρόνο;
Τι μας λένε οι απροκρυφιστικές γνώσεις; Αν ο Αυτοκράτορας των Ελλήνων
ήταν ο Θεάνθρωπος του αρχαίου κόσμου - και άρα αθάνατος - τι μπορεί να
σημαίνει μια επανεκκίνηση του παιχνιδιού της διαδοχής; ...Δεν σημαίνει
ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτήν τη "σχισμή" στον χωροχρόνο, για να
επιστρέψει; ...Δεν σημαίνει ότι και ο ίδιος - σε περίπτωση επανεμφάνισής
του - μπορεί να μπει εκ νέου στον αγώνα τής διεκδίκησης του θρόνου; Η
ανεύρεση του τάφου τού γιου του δεν γίνεται αιτία να επανεμφανιστεί ο
πατέρας; Δεν γίνεται το μέσο να επιβεβαιωθεί η ταυτότητά του;
Θυμίζει
τίποτε αυτό στους αναγνώστες; Ένας ανήλικος βασιλικός υιός
"αναγνωρίζει" αρχικά τον πατέρα του και μετά τον βάζει στο "παιχνίδι"
της διεκδίκησης, χωρίς να γίνονται σεβαστές οι προβλεπόμενες από το
σύστημα διαδικασίες ...Τον βάζει σε ένα "παιχνίδι" διεκδίκησης αυτών που
θεωρητικά τού ανήκουν, αλλά πρακτικά όχι, λόγω των σφετεριστών που
εκμεταλλεύτηκαν την μακρόχρονη απουσία του ...Βάζει δηλαδή κάποιον με
βασιλικά δικαιώματα να επικαλεστεί δημοκρατικά δικαιώματα, προκειμένου
να συμμετάσχει στον διαγωνισμό των "εκλεκτών" ...Βάζει έναν βασιλικό
"όφι" να εμφανιστεί σαν απλός άνθρωπος και να διεκδικήσει ανθρώπινα
δικαιώματα ..."Γεννά" δηλαδή έναν Εριχθόνιο ...Έναν πολύ επικίνδυνο
Εριχθόνιο, τον οποίο απαγορεύεται να τον βλέπεις σε κανονικές συνθήκες
...Ακόμα και από απλή περιέργεια να τον "δεις", την "πάτησες".
Γι'
αυτόν τον λόγο δεν σκάβεις τη γη εκεί όπου δεν ξέρεις τι θα βρεις. Αυτό
άλλωστε σημαίνει και η λέξη "Εριχθόνιος" ...Εριχθόνιος σημαίνει το
πρόβλημα, το οποίο βγαίνει μέσα από την γη. Είναι απολύτως επικίνδυνο,
δηλαδή, για κάποιους να σκάβουν στην Αμφίπολη, χωρίς να γνωρίζουν τι
περιμένουν ν' ανακαλύψουν ...και με το παγκόσμιο κοινό ως μάρτυρα να
τους παρακολουθεί. Ίσως αυτό να σημαίνει και η λέξη Αμφίπολη ...Να είναι
η πόλη, η οποία ανήκει ταυτόχρονα καί στον Άνω καί στον Κάτω Κόσμο ...Η
τελευταία πόλη που περνάς πριν φτάσεις στον Κάτω Κόσμο και η τελευταία
πόλη που συναντάς πριν βγεις στον Άνω Κόσμο ...Η πόλη, η οποία βρίσκεται
πάνω στον Παλαιστίνο ποταμό. Τόμους ολόκληρους μπορούμε να γράψουμε για
τη σοφία των Αρχαίων Ελλήνων, που όλα αυτά τα γνώριζαν και τα πέρασαν
σε προφητείες με κωδικοποιημένες μορφές ...Όλα αυτά, τα οποία αφορούν
τον "Κάτω Κόσμο" και τους ελάχιστους "επισκέπτες" του ...Τον Ηρακλή, τον
Ορφέα ή τον Οδυσσέα. Όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους ...Απλά δεν είναι
της ώρας να τα αναφέρουμε.
Ένα,
πάντως, είναι σίγουρο ...Η παγκόσμια οικονομία μπορεί να μην είναι στα
καλύτερά της, αλλά δεν θα πλήξουμε. Η γενιά μας είναι σίγουρο ότι θα
γίνει μάρτυρας κοσμοϊστορικών γεγονότων ...Θα δει την ιστορία να
"ξεκινάει" από εκεί απ’ όπου είχε "παγώσει". Μπορεί με την ανακάλυψη του
Μνημείου τού διαδόχου τού Αλεξάνδρου να δούμε πώς συνεχίζεται η
δυναστεία των Αργεάδων ...Των βασιλέων του Άργους. Δεν πρέπει να ξεχνάμε
ότι ο Ορέστης κατέφυγε στη Μακεδονία, για να σωθεί από τον σφετεριστή
τού θρόνου τού πατέρα του και από εκεί διεκδίκησε τον θρόνο του. Τον
διεκδίκησε την ίδια εποχή με την επιστροφή τού Μεγάλου Οδυσσέα. Αυτά
μπορεί να είναι "σημεία" των καιρών για τις μεγάλες "επιστροφές" του
ελληνικού κόσμου. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι της επιστροφής τού
Μεγάλου Οδυσσέα προηγείται η επιστροφή τού Τηλέμαχου ...Όπου όμως είναι ο
γιος, εκεί είναι και ο πατέρας ...και αυτό πολλούς πλέον θα τους
ανησυχεί.
ΤΡΑΪΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Δημιουργός της θεωρίας του Υδροχόου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου