a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Πρόκειται για την απόδοση ενός καταπληκτικού βιβλίου για όσους δεν το έχουν διαβάσει, καλόν θα ήταν να το αγοράσουν.  Η αναφορά του γίνεται σε έναν πάπυρο, στον οποίο αρχαίοι μύστες είχαν γράψει τους 9 τρόπους που οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται την ενέργεια των συνανθρώπων τους.  Θα αναφέρω δύο χαρακτηριστικούς τρόπους, ένας εκ των οποίων είναι ο πλέον διαδεδομένος στην αρχή του 21ου αιώνα. Πρώτος είναι η λύπηση , μέσω της οποίας ο αδύναμος χαρακτήρας ζητιανεύει με κάθε τρόπο να πάρει δύναμη από αυτόν που θεωρεί δυνατότερό του.  Δεν είναι καθόλου τυχαίο, που ως πρώτες ειδήσεις στα ΜΜΕ περιστρέφονται σε τέτοιου είδους θέματα. Την μιζέρια , την αυτοκτονία, την δυστυχία του άλλου, που γίνονται εκμεταλλεύσιμες έτσι και αλλιώς, για αμφότερες τις πλευρές. 
Όταν λυπάσαι για κάποιον δίνεις ενέργεια από τον εαυτό σου χωρίς να παίρνεις πίσω, οπότε αποδυναμώνεται η ενεργειακή ισχύς τού ακούσια δωρητή.  Στις περισσότερες περιπτώσεις ο ακούσιος δωρητής καταλήγει αδύναμος και μιμητής.  Μια ανταλλαγή ενεργειών, που τις περισσότερες φορές δεν την κατανοούμε αφού έχουμε βυθιστεί και εθιστεί σε αυτήν την τακτική, αλλά και πρακτική. 
Η δεύτερη η πλέον διαδεδομένη στις μέρες μας αφορά τον τρομοκρατικό χαρακτήρα.  Ένας αδύναμος χαρακτήρας, που χρησιμοποιεί ως όπλο τον τρόμο για να κλέψει την ενέργεια του άλλου.  Είχα αναφέρει παλαιότερα πως στην βαθμίδα των ανθρωπίνων σχέσεων η σπουδαιότερη είναι η ερωτική.  Σε αυτήν θα εμπλακούν συνήθως και οι εννέα τρόποι ανταλλαγής ενεργειών, δυστυχώς όμως υπερισχύουν αυτές που αποσκοπούν στην κλοπή και όχι στην ισόποση ανταλλαγή, ασχέτως των ιδιοτήτων τους.  Δηλαδή στην περίπτωση του τρομοκράτη, η αυτοσυγκράτηση της ενέργειας του άλλου στην κλοπή αυτόματα θα αποδυναμώσει τον πρώτο και ίσως τον συνετίσει αν το επιθυμεί. Στην αντίθετη περίπτωση το λάφυρο της ενέργειας του τρομοκράτη θα είναι η ισόποση απώλεια ενέργειας μεταφρασμένη στην αρνητική ενέργεια του φόβου και της υποταγής.

Στην ουσία δεν υπάρχει 10η προφητεία.  Στο δεύτερο βιβλίο του ο συγγραφέας επιστεγάζει το απαύγασμα όλων των 9 ανθρωπίνων συμπεριφορών συνεκμετάλλευσης των ενεργειών, που κατά την γνώμη μου, η συνειδητοποίηση τους αφορά την επιλογή, η μία πλευρά είναι της συνεισφοράς όχι μόνον σε μια μικρή κοινωνία ατόμων, αλλά με ολόκληρο το παγκόσμιο γίγνεσθαι, που αν και είναι άγνωστο ή φαντάζει άπιαστο, στην πραγματικότητα ήταν και είναι εκεί δίπλα μας, μη ορατό λόγω έλλειψης της ατομικής αλλά και της παν-συνειδητότητας.  Συνηθίσαμε σε σκέψεις περιορισμένες, οι οποίες περιορίζουν με την σειρά τους την ατομική ελευθερία μας και αυτόν τον εσωτερικό περιορισμό τον εξάγουμε με τον οποιοδήποτε θα συνευρεθούμε τυχαία ή συντεταγμένα, ανάλογα με την διαμορφωμένη περιορισμένη προσωπικότητα μας.
Η κατανόηση του όλου μπορεί να συμβεί όταν η εσωτερικότητά μας ρουφήξει την ανάμνηση του όλου, μέρος της οποίας είμαστε και εμείς.
Η εσωτερική μας καθοδήγηση, μας οδηγεί σε έναν παράδεισο που είναι ήδη εδώ. 

Την ταινία που ακολουθεί την αναπαράγω από http://kykeon.ning.com/
Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (ταινία)

Πρόκειται για την απόδοση ενός καταπληκτικού βιβλίου για όσους δεν το έχουν διαβάσει, καλόν θα ήταν να το αγοράσουν.  Η αναφορά του γίνεται σε έναν πάπυρο, στον οποίο αρχαίοι μύστες είχαν γράψει τους 9 τρόπους που οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται την ενέργεια των συνανθρώπων τους.  Θα αναφέρω δύο χαρακτηριστικούς τρόπους, ένας εκ των οποίων είναι ο πλέον διαδεδομένος στην αρχή του 21ου αιώνα. Πρώτος είναι η λύπηση , μέσω της οποίας ο αδύναμος χαρακτήρας ζητιανεύει με κάθε τρόπο να πάρει δύναμη από αυτόν που θεωρεί δυνατότερό του.  Δεν είναι καθόλου τυχαίο, που ως πρώτες ειδήσεις στα ΜΜΕ περιστρέφονται σε τέτοιου είδους θέματα. Την μιζέρια , την αυτοκτονία, την δυστυχία του άλλου, που γίνονται εκμεταλλεύσιμες έτσι και αλλιώς, για αμφότερες τις πλευρές. 
Όταν λυπάσαι για κάποιον δίνεις ενέργεια από τον εαυτό σου χωρίς να παίρνεις πίσω, οπότε αποδυναμώνεται η ενεργειακή ισχύς τού ακούσια δωρητή.  Στις περισσότερες περιπτώσεις ο ακούσιος δωρητής καταλήγει αδύναμος και μιμητής.  Μια ανταλλαγή ενεργειών, που τις περισσότερες φορές δεν την κατανοούμε αφού έχουμε βυθιστεί και εθιστεί σε αυτήν την τακτική, αλλά και πρακτική. 
Η δεύτερη η πλέον διαδεδομένη στις μέρες μας αφορά τον τρομοκρατικό χαρακτήρα.  Ένας αδύναμος χαρακτήρας, που χρησιμοποιεί ως όπλο τον τρόμο για να κλέψει την ενέργεια του άλλου.  Είχα αναφέρει παλαιότερα πως στην βαθμίδα των ανθρωπίνων σχέσεων η σπουδαιότερη είναι η ερωτική.  Σε αυτήν θα εμπλακούν συνήθως και οι εννέα τρόποι ανταλλαγής ενεργειών, δυστυχώς όμως υπερισχύουν αυτές που αποσκοπούν στην κλοπή και όχι στην ισόποση ανταλλαγή, ασχέτως των ιδιοτήτων τους.  Δηλαδή στην περίπτωση του τρομοκράτη, η αυτοσυγκράτηση της ενέργειας του άλλου στην κλοπή αυτόματα θα αποδυναμώσει τον πρώτο και ίσως τον συνετίσει αν το επιθυμεί. Στην αντίθετη περίπτωση το λάφυρο της ενέργειας του τρομοκράτη θα είναι η ισόποση απώλεια ενέργειας μεταφρασμένη στην αρνητική ενέργεια του φόβου και της υποταγής.

Στην ουσία δεν υπάρχει 10η προφητεία.  Στο δεύτερο βιβλίο του ο συγγραφέας επιστεγάζει το απαύγασμα όλων των 9 ανθρωπίνων συμπεριφορών συνεκμετάλλευσης των ενεργειών, που κατά την γνώμη μου, η συνειδητοποίηση τους αφορά την επιλογή, η μία πλευρά είναι της συνεισφοράς όχι μόνον σε μια μικρή κοινωνία ατόμων, αλλά με ολόκληρο το παγκόσμιο γίγνεσθαι, που αν και είναι άγνωστο ή φαντάζει άπιαστο, στην πραγματικότητα ήταν και είναι εκεί δίπλα μας, μη ορατό λόγω έλλειψης της ατομικής αλλά και της παν-συνειδητότητας.  Συνηθίσαμε σε σκέψεις περιορισμένες, οι οποίες περιορίζουν με την σειρά τους την ατομική ελευθερία μας και αυτόν τον εσωτερικό περιορισμό τον εξάγουμε με τον οποιοδήποτε θα συνευρεθούμε τυχαία ή συντεταγμένα, ανάλογα με την διαμορφωμένη περιορισμένη προσωπικότητα μας.
Η κατανόηση του όλου μπορεί να συμβεί όταν η εσωτερικότητά μας ρουφήξει την ανάμνηση του όλου, μέρος της οποίας είμαστε και εμείς.
Η εσωτερική μας καθοδήγηση, μας οδηγεί σε έναν παράδεισο που είναι ήδη εδώ. 

Την ταινία που ακολουθεί την αναπαράγω από http://kykeon.ning.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου