a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Τη διαγραφή των ΝΑΥΠΗΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Α.Ε. από το ειδικό μητρώο επιχειρήσεων ναυπήγησης, μετατροπής, επισκευής και συντήρησης πλοίων της, αποφάσισε στις 7 Φεβρουαρίου η Περιφέρεια Αττικής.
Συγκεκριμένα, η προαναφερθείσα απόφαση του Τμήματος Χορήγησης Αδειών της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής (αρ. Πρωτοκόλλου729/Φ16-1), που αναρτήθηκε στην κυβερνητική διαδικτυακή πύλη «Διαύγεια» (http://et.diavgeia.gov.gr/f/perifereia_attikis/ada/ΒΟΖΦ7Λ7-4ΛΒ), αναφέρει:
«Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Διαγράφουμε από το Ειδικό Μητρώο επιχειρήσεων ναυπήγησης, μετατροπής, επισκευής και συντήρησης πλοίων που τηρείται στη Υπηρεσία μας, την επιχείρηση με τα παρακάτω ειδικότερα στοιχεία:
ΕΠΩΝΥΜΙΑ : ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Α.Ε.
ΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ : 27ο χλμ. Π.Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Α.Φ.Μ. : 094457638
διότι δεν προσκόμισε στην υπηρεσία μας εντός του μηνός Ιανουαρίου 2012 αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας ως όφειλε σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του Ν. 3551/2007 (ΦΕΚ 76Α /2-4-2007)»
Σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο «κατά της απόφασης αυτής μπορεί να ασκηθεί προσφυγή, από οποιονδήποτε έχει έννομο συμφέρον, σύμφωνα με το άρθρο 227 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α΄/ 7 – 6 – 2010), σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερών από τη κοινοποίηση αυτής. Η ανωτέρω επιχείρηση μπορεί να επανέλθει με αίτημα περί νέας εγγραφής στο Ειδικό Μητρώο επιχειρήσεων ναυπήγησης, μετατροπής, επισκευής και συντήρησης πλοίων που τηρείται στη Υπηρεσία μας, υποβάλλοντας τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στον Ν. 3551/2007 (ΦΕΚ 76Α /2-4-2007).»
Η έκδοση της απόφασης λόγω αδυναμίας προσκόμισης αποδεικτικού ασφαλιστικής ενημερότητας (πιθανότατα για χρέη προς το ΙΚΑ), αποτελεί άλλη μία δυσάρεστη εξέλιξη στην πορεία της εταιρίας, που αποτελεί μία από τις δύο μεγαλύτερες της εθνικής ναυπηγικής βιομηχανίας, και η οποία έχει υποβάλλει αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.
Σε περίπτωση δε που δεν επιτευχθεί η θεραπεία της μέσω προσφυγής ή του διακανονισμού των εκκρεμοτήτων ώστε να αποκτήσει αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας, επηρεάζεται δραματικά η εμπορική δραστηριότητά της, με ότι αυτό συνεπάγεται για την περαιτέρω πορεία της και τη διατήρηση της απασχόλησης.
Κλείνοντας την παρουσίαση του θέματος που προέκυψε, δεν μένει τίποτε άλλο παρά να απευθύνουμε για μια ακόμη φορά έκκληση προς όλες τις πλευρές να εξαντλήσουν όλα τα περιθώρια για να συνεννοηθούν, μήπως καταστεί εφικτό και σωθεί έστω και την τελευταία στιγμή η ελληνική ναυπηγική και ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Είναι αδιάφορο για κάθε γνήσιο Έλληνα που έχει τα μάτια του στραμμένα στο εθνικό συμφέρον το ποιο ναυπηγείο θα χρεοκοπήσει, αφού εξίσου τραγωδία είναι η απώλεια των θέσεων εργασίας σε οποιοδήποτε από τα δύο, σε τραγικά δύσκολη στιγμή για τον τόπο. Η δε κυβέρνηση θα πρέπει να ενεργοποιηθεί ώστε να χαράξει – επιτέλους – το πλαίσιο πολιτικής ώστε ο μοναδικός ίσως τομέας βαριάς βιομηχανίας της χώρας να διατηρηθεί εν ζωή.
Είναι απολύτως μάταιο να ευελπιστούν ορισμένοι στην αναβίωση του κρατικοδίαιτου μοντέλου επιβίωσης των «μαγαζιών». Οι εποχές αυτές παρήλθαν ανεπιστρεπτί. Σε οποιαδήποτε φυσιολογική χώρα η επιβίωση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και η απαλλαγή τους από τα βάρη του παρελθόντος, υπό την ηγεσία των όποιων επενδυτών οι οποίοι ΔΕΝ ευθύνονται για τις συγκεκριμένες παράνομες κρατικές επιδοτήσεις, θα ήταν ζωτικό συμφέρον ΚΑΙ για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας! Μη σας φαίνεται παράλογο! Εάν γίνει η αρχή και έρθουν οι πρώτες δουλειές από το εξωτερικό – κάτι που είναι απολύτως εφικτό – τότε θα ακολουθήσουν κι άλλες. Θα έχει τότε στρωθεί ο δρόμος για να γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές – στην πραγματικότητα – ώστε να αρθούν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό οι «αμαρτίες» του παρελθόντος, οι εταιρίες του κλάδου να εξυγιανθούν και να εξορθολογίσουν τη λειτουργία τους στραμμένες πρωτίστως σε ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ και ο ελληνικό εφοπλισμός θα κληθεί να αποδείξει τον πατριωτισμό του.
Δεν θα βαρεθούμε ποτέ να το επαναλαμβάνουμε, αλλά και να συγχαίρουμε όλους όσοι το έχουν κατανοήσει και το υποστηρίζουν: Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα, τη στιγμή που υπάρχουν 4.500 χιλιάδες ελληνόκτητα πλοία, να συζητά το πως θα ζήσει δύο ναυπηγεία! Κανονικά θα έπρεπε να συζητούμε πόσα καινούργια ναυπηγεία και που θα τα δημιουργήσουμε! Να βρει δουλειά ο κόσμος, να εκπαιδευτεί, να επιβιώσει και να ανατείλει μια νέα ημέρα για τη χώρα. Η εν λόγω βιομηχανία μπορεί να πρωτοστατήσει στην αντιστροφή της κατάστασης. Όραμα χρειάζεται και παραμερισμός των προσωπικών φιλοδοξιών ή… αισθημάτων αυτοσυντήρησης και εστίαση στο κοινό, το εθνικό καλό. Εάν συμμορφωθούμε θα μπορούσαμε να δούμε με άλλη ματιά το μέλλον.
Παρά τα αποθαρρυντικά σημάδια του τελευταίου διαστήματος, εμείς θα επιμείνουμε να παραμένουμε αθεράπευτα αισιόδοξοι, αφού πεποίθησή μας είναι, ότι στο τέλος της ημέρας ΟΛΟΙ ξέρουν τι πρέπει να κάνουν.
ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ νέο σήριαλ

Τη διαγραφή των ΝΑΥΠΗΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Α.Ε. από το ειδικό μητρώο επιχειρήσεων ναυπήγησης, μετατροπής, επισκευής και συντήρησης πλοίων της, αποφάσισε στις 7 Φεβρουαρίου η Περιφέρεια Αττικής.
Συγκεκριμένα, η προαναφερθείσα απόφαση του Τμήματος Χορήγησης Αδειών της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής (αρ. Πρωτοκόλλου729/Φ16-1), που αναρτήθηκε στην κυβερνητική διαδικτυακή πύλη «Διαύγεια» (http://et.diavgeia.gov.gr/f/perifereia_attikis/ada/ΒΟΖΦ7Λ7-4ΛΒ), αναφέρει:
«Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Διαγράφουμε από το Ειδικό Μητρώο επιχειρήσεων ναυπήγησης, μετατροπής, επισκευής και συντήρησης πλοίων που τηρείται στη Υπηρεσία μας, την επιχείρηση με τα παρακάτω ειδικότερα στοιχεία:
ΕΠΩΝΥΜΙΑ : ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Α.Ε.
ΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ : 27ο χλμ. Π.Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Α.Φ.Μ. : 094457638
διότι δεν προσκόμισε στην υπηρεσία μας εντός του μηνός Ιανουαρίου 2012 αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας ως όφειλε σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του Ν. 3551/2007 (ΦΕΚ 76Α /2-4-2007)»
Σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο «κατά της απόφασης αυτής μπορεί να ασκηθεί προσφυγή, από οποιονδήποτε έχει έννομο συμφέρον, σύμφωνα με το άρθρο 227 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α΄/ 7 – 6 – 2010), σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερών από τη κοινοποίηση αυτής. Η ανωτέρω επιχείρηση μπορεί να επανέλθει με αίτημα περί νέας εγγραφής στο Ειδικό Μητρώο επιχειρήσεων ναυπήγησης, μετατροπής, επισκευής και συντήρησης πλοίων που τηρείται στη Υπηρεσία μας, υποβάλλοντας τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στον Ν. 3551/2007 (ΦΕΚ 76Α /2-4-2007).»
Η έκδοση της απόφασης λόγω αδυναμίας προσκόμισης αποδεικτικού ασφαλιστικής ενημερότητας (πιθανότατα για χρέη προς το ΙΚΑ), αποτελεί άλλη μία δυσάρεστη εξέλιξη στην πορεία της εταιρίας, που αποτελεί μία από τις δύο μεγαλύτερες της εθνικής ναυπηγικής βιομηχανίας, και η οποία έχει υποβάλλει αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.
Σε περίπτωση δε που δεν επιτευχθεί η θεραπεία της μέσω προσφυγής ή του διακανονισμού των εκκρεμοτήτων ώστε να αποκτήσει αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας, επηρεάζεται δραματικά η εμπορική δραστηριότητά της, με ότι αυτό συνεπάγεται για την περαιτέρω πορεία της και τη διατήρηση της απασχόλησης.
Κλείνοντας την παρουσίαση του θέματος που προέκυψε, δεν μένει τίποτε άλλο παρά να απευθύνουμε για μια ακόμη φορά έκκληση προς όλες τις πλευρές να εξαντλήσουν όλα τα περιθώρια για να συνεννοηθούν, μήπως καταστεί εφικτό και σωθεί έστω και την τελευταία στιγμή η ελληνική ναυπηγική και ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Είναι αδιάφορο για κάθε γνήσιο Έλληνα που έχει τα μάτια του στραμμένα στο εθνικό συμφέρον το ποιο ναυπηγείο θα χρεοκοπήσει, αφού εξίσου τραγωδία είναι η απώλεια των θέσεων εργασίας σε οποιοδήποτε από τα δύο, σε τραγικά δύσκολη στιγμή για τον τόπο. Η δε κυβέρνηση θα πρέπει να ενεργοποιηθεί ώστε να χαράξει – επιτέλους – το πλαίσιο πολιτικής ώστε ο μοναδικός ίσως τομέας βαριάς βιομηχανίας της χώρας να διατηρηθεί εν ζωή.
Είναι απολύτως μάταιο να ευελπιστούν ορισμένοι στην αναβίωση του κρατικοδίαιτου μοντέλου επιβίωσης των «μαγαζιών». Οι εποχές αυτές παρήλθαν ανεπιστρεπτί. Σε οποιαδήποτε φυσιολογική χώρα η επιβίωση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και η απαλλαγή τους από τα βάρη του παρελθόντος, υπό την ηγεσία των όποιων επενδυτών οι οποίοι ΔΕΝ ευθύνονται για τις συγκεκριμένες παράνομες κρατικές επιδοτήσεις, θα ήταν ζωτικό συμφέρον ΚΑΙ για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας! Μη σας φαίνεται παράλογο! Εάν γίνει η αρχή και έρθουν οι πρώτες δουλειές από το εξωτερικό – κάτι που είναι απολύτως εφικτό – τότε θα ακολουθήσουν κι άλλες. Θα έχει τότε στρωθεί ο δρόμος για να γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές – στην πραγματικότητα – ώστε να αρθούν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό οι «αμαρτίες» του παρελθόντος, οι εταιρίες του κλάδου να εξυγιανθούν και να εξορθολογίσουν τη λειτουργία τους στραμμένες πρωτίστως σε ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ και ο ελληνικό εφοπλισμός θα κληθεί να αποδείξει τον πατριωτισμό του.
Δεν θα βαρεθούμε ποτέ να το επαναλαμβάνουμε, αλλά και να συγχαίρουμε όλους όσοι το έχουν κατανοήσει και το υποστηρίζουν: Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα, τη στιγμή που υπάρχουν 4.500 χιλιάδες ελληνόκτητα πλοία, να συζητά το πως θα ζήσει δύο ναυπηγεία! Κανονικά θα έπρεπε να συζητούμε πόσα καινούργια ναυπηγεία και που θα τα δημιουργήσουμε! Να βρει δουλειά ο κόσμος, να εκπαιδευτεί, να επιβιώσει και να ανατείλει μια νέα ημέρα για τη χώρα. Η εν λόγω βιομηχανία μπορεί να πρωτοστατήσει στην αντιστροφή της κατάστασης. Όραμα χρειάζεται και παραμερισμός των προσωπικών φιλοδοξιών ή… αισθημάτων αυτοσυντήρησης και εστίαση στο κοινό, το εθνικό καλό. Εάν συμμορφωθούμε θα μπορούσαμε να δούμε με άλλη ματιά το μέλλον.
Παρά τα αποθαρρυντικά σημάδια του τελευταίου διαστήματος, εμείς θα επιμείνουμε να παραμένουμε αθεράπευτα αισιόδοξοι, αφού πεποίθησή μας είναι, ότι στο τέλος της ημέρας ΟΛΟΙ ξέρουν τι πρέπει να κάνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου