a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Θέλω να ζητήσω συγγνώμη που έχει υπάρξει προσωρινή παύση.  Αλλά ετοιμάζω κάποια ομιλία και απαιτείται χρόνος.  Επίσης έχω κατά νου να προσπαθήσω να αναπτύξω στο blog ένα συγκεκριμένο θέμα.  Νομίζω πως μετά το τέλος της γραφής της ομιλίας μου, σίγουρα θα κάνω διάλειμμα και μετά από λίγες μέρες να σκαλίσω με το θέμα μου. 

Να είστε καλά
Ασπασία 

Ζητώ συγγνώμη

Θέλω να ζητήσω συγγνώμη που έχει υπάρξει προσωρινή παύση.  Αλλά ετοιμάζω κάποια ομιλία και απαιτείται χρόνος.  Επίσης έχω κατά νου να προσπαθήσω να αναπτύξω στο blog ένα συγκεκριμένο θέμα.  Νομίζω πως μετά το τέλος της γραφής της ομιλίας μου, σίγουρα θα κάνω διάλειμμα και μετά από λίγες μέρες να σκαλίσω με το θέμα μου. 

Να είστε καλά
Ασπασία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου