a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Η τραπεζική Απάτη

Αποκαλύπτουμε την ... τραπεζική απάτη

Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

Ν : όταν οι κοινωνίες αλλά κυρίως οι οικογένειες "παράγουν" απλώς παιδιά για την διαιώνιση του είδους και τίποτα περισσότερο, αυτά τα τραγικά αποτελέσματα απορρέουν , που θα διαβάσετε στο παρακάτω άρθρο του news.in.gr.  Όταν η άφθαρτη ψυχούλα, δεν βρίσκεται σε καλλιεργημένο - ανώτερο περιβάλλον, σε τι διαφέρει από κάθε κολασμένο Κωσταλέξη ;; {για όποιους θυμούνται την τραγική αυτή ιστορία, των έγκλειστων ατόμων , για τα οποία όλος τους ο κόσμος ήταν οι τέσσερις τοίχοι και τα απόβλητά τους (!!!) }.  Σκληρός παραλληλισμός ίσως πείτε, όμως είναι ακόμα χειρότερη η εσωτερική και πνευματική ανεπάρκεια, από τις οποίες εξαρτάται αποκλειστικά η εξωτερική !!!  
Πως να μην γίνονται πιστευτά παραπλανητικά δημοσιεύματα κατά της Ελλάδας μας, σε ένα Ευρωπαϊκό κοινό που δεν είναι σε θέση, αυτά τα ίδια τα άτομα να ξεχωρίσουν την μορφή των αυτονόητων δικών τους αναφαίρετων - αδιαμφισβήτητων και άρρητων δικαιωμάτων τους, καθώς και την ποικιλομορφία και την φιλοσοφία τους ;;  
Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου να αισθάνομαι πως ζητιανεύω την κατανόηση των φερόμενων "πολιτισμένων" για την κατάσταση της χώρας μας, που οι ίδιοι οι πολιτικοί τους σε συνεργασία με τους δικούς μας, μας έφεραν μέχρι εδώ, με μελλοντική αντίστοιχη πρόθεση για τους ίδιους !!  Πως αυτοί οι λαοί (οι νέες γενιές) , κενοί οραμάτων και αξιών θα αντιληφθούν την τρέχουσα συγκυρία τους, όταν δεν είναι σε θέση να συνειδητοποιούν τον εκτροχιασμό τους ;;  
Εννοείται τα παραπάνω γραφόμενα είναι απόλυτα βασισμένα στο παρακάτω άρθρο, χωρίς επίσης να σημαίνει πως το σύνολο των λαών της Ευρώπης  βρίσκεται σε αυτήν την κατρακύλα !!
 
Βερολίνο, Γερμανία
 
Ένας μεγάλος αριθμός Γερμανών μαθητών δεν παρατηρεί σημαντικές διαφορές μεταξύ της δικτατορίας της ναζιστικής Γερμανίας και της δημοκρατικής Γερμανίας, σύμφωνα με μελέτη του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Βερολίνου.

Από τους 7.500 μαθητές που ρωτήθηκαν, λιγότεροι από τους μισούς πιστεύουν χωρίς αμφιβολία ότι η ναζιστική Γερμανία ήταν μια δικτατορία. Σε ότι αφορά την κομουνιστική πρώην Ανατολική Γερμανία, είναι λιγότεροι από ένας στους τρεις.


Η δημοκρατία είναι επίσης μια έννοια χωρίς σαφή προσδιορισμό, καθώς λιγότεροι από ένας στους δυο μαθητές κρίνουν ότι η πρώην Δυτική Γερμανία ήταν μια δημοκρατία. Το ποσοστό δεν υπερβαίνει το 60% για την ενοποιημένη Γερμανία μετά το 1990.


«Σε γενικές γραμμές, οι πολιτικές και ιστορικές γνώσεις πολλών μαθητών είναι περιορισμένες», αναφέρουν οι ερευνητές σε ανακοίνωσή τους. Πολλοί μαθητές, προσθέτουν, «δεν έχουν την ικανότητα να διακρίνουν τη δημοκρατία από τη δικτατορία».


Περίπου το 40% των μαθητών πιστεύουν ότι δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά μεταξύ του ναζισμού, της Ανατολικής, της Δυτικής Γερμανίας και τη ενωμένης πλέον Γερμανίας.


«Αυτή η ομάδα των μαθητών πιστεύει ότι το κράτος δικαίου, τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι ατομικές ελευθερίες εκπροσωπούνται ισότιμα και στα τέσσερα συστήματα», δηλώνουν με ανησυχία οι ερευνητές.


Οι ίδιοι προσπάθησαν να αξιολογήσουν την επίδραση των σχολικών εκδρομών σε τόπους μνήμης, χωρίς όμως να μπορέσουν να βρουν σε αυτές θετικά αποτελέσματα, συχνά λόγω της «έλλειψης δυνατότητας συσχετισμού των διαθέσιμων πληροφοριών για τις ιστορικές τοποθεσίες».


Η μελέτη διεξήχθη στα κρατίδια της Βάδης-Βυρτεμβέργης και της Βαυαρίας, της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας και σε δύο ανατολικά κρατίδια, τη Θουριγγία και τη Σαξονία-Άνχαλτ. Ερωτήθηκαν μαθητές της 9ης και της 10ης τάξης, ηλικίας 14 και 15 ετών.


Τα καλύτερα αποτελέσματα επιτεύχθηκαν στο ανατολικό κρατίδιο της Θουριγγίας, και τα χειρότερα στη (δυτική) Ρηνανία.


Στα πορίσματά τους, οι ερευνητές συστήνουν να προταθούν επειγόντως στα γερμανικά σχολεία μαθήματα «προσανατολισμένα γύρω από τις αξίες της ελευθερίας και της δημοκρατίας».
Πολλοί Γερμανοί μαθητές «δεν διακρίνουν τη δημοκρατία από τη δικτατορία»

Ν : όταν οι κοινωνίες αλλά κυρίως οι οικογένειες "παράγουν" απλώς παιδιά για την διαιώνιση του είδους και τίποτα περισσότερο, αυτά τα τραγικά αποτελέσματα απορρέουν , που θα διαβάσετε στο παρακάτω άρθρο του news.in.gr.  Όταν η άφθαρτη ψυχούλα, δεν βρίσκεται σε καλλιεργημένο - ανώτερο περιβάλλον, σε τι διαφέρει από κάθε κολασμένο Κωσταλέξη ;; {για όποιους θυμούνται την τραγική αυτή ιστορία, των έγκλειστων ατόμων , για τα οποία όλος τους ο κόσμος ήταν οι τέσσερις τοίχοι και τα απόβλητά τους (!!!) }.  Σκληρός παραλληλισμός ίσως πείτε, όμως είναι ακόμα χειρότερη η εσωτερική και πνευματική ανεπάρκεια, από τις οποίες εξαρτάται αποκλειστικά η εξωτερική !!!  
Πως να μην γίνονται πιστευτά παραπλανητικά δημοσιεύματα κατά της Ελλάδας μας, σε ένα Ευρωπαϊκό κοινό που δεν είναι σε θέση, αυτά τα ίδια τα άτομα να ξεχωρίσουν την μορφή των αυτονόητων δικών τους αναφαίρετων - αδιαμφισβήτητων και άρρητων δικαιωμάτων τους, καθώς και την ποικιλομορφία και την φιλοσοφία τους ;;  
Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου να αισθάνομαι πως ζητιανεύω την κατανόηση των φερόμενων "πολιτισμένων" για την κατάσταση της χώρας μας, που οι ίδιοι οι πολιτικοί τους σε συνεργασία με τους δικούς μας, μας έφεραν μέχρι εδώ, με μελλοντική αντίστοιχη πρόθεση για τους ίδιους !!  Πως αυτοί οι λαοί (οι νέες γενιές) , κενοί οραμάτων και αξιών θα αντιληφθούν την τρέχουσα συγκυρία τους, όταν δεν είναι σε θέση να συνειδητοποιούν τον εκτροχιασμό τους ;;  
Εννοείται τα παραπάνω γραφόμενα είναι απόλυτα βασισμένα στο παρακάτω άρθρο, χωρίς επίσης να σημαίνει πως το σύνολο των λαών της Ευρώπης  βρίσκεται σε αυτήν την κατρακύλα !!
 
Βερολίνο, Γερμανία
 
Ένας μεγάλος αριθμός Γερμανών μαθητών δεν παρατηρεί σημαντικές διαφορές μεταξύ της δικτατορίας της ναζιστικής Γερμανίας και της δημοκρατικής Γερμανίας, σύμφωνα με μελέτη του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Βερολίνου.

Από τους 7.500 μαθητές που ρωτήθηκαν, λιγότεροι από τους μισούς πιστεύουν χωρίς αμφιβολία ότι η ναζιστική Γερμανία ήταν μια δικτατορία. Σε ότι αφορά την κομουνιστική πρώην Ανατολική Γερμανία, είναι λιγότεροι από ένας στους τρεις.


Η δημοκρατία είναι επίσης μια έννοια χωρίς σαφή προσδιορισμό, καθώς λιγότεροι από ένας στους δυο μαθητές κρίνουν ότι η πρώην Δυτική Γερμανία ήταν μια δημοκρατία. Το ποσοστό δεν υπερβαίνει το 60% για την ενοποιημένη Γερμανία μετά το 1990.


«Σε γενικές γραμμές, οι πολιτικές και ιστορικές γνώσεις πολλών μαθητών είναι περιορισμένες», αναφέρουν οι ερευνητές σε ανακοίνωσή τους. Πολλοί μαθητές, προσθέτουν, «δεν έχουν την ικανότητα να διακρίνουν τη δημοκρατία από τη δικτατορία».


Περίπου το 40% των μαθητών πιστεύουν ότι δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά μεταξύ του ναζισμού, της Ανατολικής, της Δυτικής Γερμανίας και τη ενωμένης πλέον Γερμανίας.


«Αυτή η ομάδα των μαθητών πιστεύει ότι το κράτος δικαίου, τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι ατομικές ελευθερίες εκπροσωπούνται ισότιμα και στα τέσσερα συστήματα», δηλώνουν με ανησυχία οι ερευνητές.


Οι ίδιοι προσπάθησαν να αξιολογήσουν την επίδραση των σχολικών εκδρομών σε τόπους μνήμης, χωρίς όμως να μπορέσουν να βρουν σε αυτές θετικά αποτελέσματα, συχνά λόγω της «έλλειψης δυνατότητας συσχετισμού των διαθέσιμων πληροφοριών για τις ιστορικές τοποθεσίες».


Η μελέτη διεξήχθη στα κρατίδια της Βάδης-Βυρτεμβέργης και της Βαυαρίας, της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας και σε δύο ανατολικά κρατίδια, τη Θουριγγία και τη Σαξονία-Άνχαλτ. Ερωτήθηκαν μαθητές της 9ης και της 10ης τάξης, ηλικίας 14 και 15 ετών.


Τα καλύτερα αποτελέσματα επιτεύχθηκαν στο ανατολικό κρατίδιο της Θουριγγίας, και τα χειρότερα στη (δυτική) Ρηνανία.


Στα πορίσματά τους, οι ερευνητές συστήνουν να προταθούν επειγόντως στα γερμανικά σχολεία μαθήματα «προσανατολισμένα γύρω από τις αξίες της ελευθερίας και της δημοκρατίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου