a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Αναδημοσίευση από tsoutsouneros από ΜπαρμπαΝίκος Αρβανίτης
 
   

=== Αναγνώστης στο «TaXalia» γράφει για την απεικόνιση «Χριστιανικού» συμβόλου «ΧΡ» σε αρχαία προχριστιανικά νομίσματα:
  === «Αφού αποκλείεται να τα έχει φιλοτεχνήσει ο ίδιος καλλιτέχνης (πάνω από 100 χρόνια διαφορά) ζητούμε από ιστορικούς, ακαδημαϊκούς και θρησκευτικούς να μας εξηγήσουν τι συμβόλιζε το ΧΡ στη προΧριστού εποχή, εάν κάποιος γνωρίζει…. Δείτε σε μεγέθυνση την εικόνα…»


  === ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΥ:
  === μεγάλοι πατέρες της Χριστιανοσύνης, σαν τον ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ, έχουν αναφερθεί και σε αυτό το θέμα, και χωρίς υπεκφυγές και χωρίς περιστροφές έχουν παραδεχθεί, ότι το σύμβολο προϋπήρχε στο παρελθόν με άλλες σημασίες, που στη πράξη εφαρμογής της Χριστιανικής λατρείας, από τότε που υιοθετήθηκε και μετά, δεν είχε πλέον ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΑΝΤΊΚΤΥΠΟ.
  === Πράγματι το συγκεκριμένο σύμβολο είναι προχριστιανικό, και την Ελληνιστική περίοδο χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα από Έλληνες μονάρχες των κρατών που προέκυψαν μετά τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, προκειμένου να δείξουν στις μάζες που κυβερνούσαν, ότι η βασιλεία τους είναι η επιτυχής επαλήθευση κάποιου χρησμού ή ότι έλκουν την καταγωγή τους από κάποια μαγική ή και θεϊκή δύναμη.
   === Μικροπαραλλαγές του εν λόγω μονογράμματος, υπάρχουν σε τεράστιο βάθος χρόνου σε διάφορες θρησκείες, διαφορετικών λαών.
   === Στον Χριστιανισμό εισήχθηκε επίσημα από τον Μέγα Κωνσταντίνο, ως Μονόγραμα-Σύμβολο του ΧΡιστού, έγινε λάβαρο, όπου γύρω από το μονόγραμμα υπήρχε η ιστορική φράση «ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ» και πέτυχε ΑΠΟΛΥΤΑ, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε άλλη χρήση είχε το σύμβολο στο παρελθόν. Από την ενέργεια του Μεγάλου Κωνσταντίνου και μετά, το μονόγραμμα ταυτίσθηκε από τους Χριστιανούς σαν ένα από τα σύμβολα του Χριστιανισμού και η Χριστιανική Θρησκεία, έγινε η επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας του Μεγάλου Κωνσταντίνου.
  === Τι κερδίζω????….

ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ στο TaXalia
====================================================

Ν :  "Ακόμη κι αν κατακτήσεις όλον τον κόσμο, ακόμη κι αν περάσεις τις ηράκλειες στήλες και κατακτήσεις την μεγάλη ήπειρο που βρίσκεται πέρα από τον μεγάλο ωκεανό που είναι μεγαλύτερη από την Ασία, δεν θα είσαι μεγάλος βασιλιάς, αν πρώτα δεν είσαι καλός άνθρωπος."   Διογένης προς Αλέξανδρο....

Με άλλα λόγια απ' την αρχέγονη ιστορία, όταν ο άνθρωπος αποκόπηκε από την πηγή της προέλευσής του που μετατράπηκε οριστικά σε λήθη, όταν οι άνθρωποι στα δισεκατομμύρια χρόνια της ύπαρξής τους, περιπλανήθηκαν στον πλανήτη για διάφορες αιτίες (πχ. φυσικές καταστροφές), άλλοι κοντύτερα και άλλοι μακρύτερα, δεν θα τους ήταν καθόλου δύσκολο να οικειοποιηθούν και να μεταφέρουν σύμβολα άλλων λαών, χρησιμοποιώντας τα προς δικό τους όφελος με έναν εννοιολογικό συμβολικό συνδυασμό.   Τρανό παράδειγμα η σβάστικα, που ενώ παρουσιάζεται σε πολλούς λαούς του κόσμου, κάποιοι την δαιμονοποίησαν ούτως ώστε να εξαφανιστεί παντελώς η όποια αρχική της (τους) αποδιδόμενη σημασία. 

Μήπως τα σύμβολα δεν υπήρξαν οι πρώτες νοηματικές - σχηματικές γραφές του κόσμου, στην ανάγκη να περιγράψουν ή να εξηγήσουν κάποια έννοια ή γεγονός, πριν την ανάπτυξη της γραφής ;;  Μήπως η φαντασία και η οπτική γωνία του δημιουργού, δεν ήταν αυτή που καθόριζε το κάθε σχήμα ;; Μήπως αργότερα τα σχήματα - σύμβολα, έλαβαν μεγαλύτερες διαστάσεις εννοιών, από αυτές για τις οποίες πρωτοεμφανίστηκαν και για τις οποίες προορίζονταν, διαστρέφοντας κάθε γνήσια πηγή τους, είτε ως έννοιες είτε ως σχηματικούς συμβολισμούς ;; Μήπως εν τέλει και τα σύμβολα είναι ένα ζήτημα προς εξέταση, λόγω του ότι απομακρύνει τελικά τον ανθρώπινο νου, από ένα ανεπηρέαστο ταξίδι στον εσωτερικό του κόσμο, τον κόσμο των προσωπικών του ιδεών ;;   

Διότι αν κάποτε η οικειοποίηση συμβόλων γινόταν σύμφωνα με την αρχική αντίληψη του  δημιουργού, δεν σημαίνει πως δεν θα προσαρμοζόταν ως προς τα εκάστοτε οικεία. Με την πάροδο όμως του χρόνου, συνάμα με την όποια μορφή εξέλιξης του ανθρωπίνου όντος, σε πολλά απ' αυτά τους δόθηκε τελείως αντίθετη σημασία.   
Όπως η έννοια του σταυρού, του οποίου παιδί είναι η σβάστικα (είτε δεξιόστροφη είτε αριστερόστροφη, σημαίνουσα την κίνηση και εξέλιξη του γνωστού μας κόσμου, ανάλογα φυσικά με την επιλογή).  Είναι η γνωστή σε μας τετρακτύς (που εφ' όσον δεν γράφεται με γιώτα, ουδόλως σχέση έχει με την ακτίνα), στην οποία στηρίζεται το Πυθαγόρειο θεώρημα, καθώς και η τριαδικότητα του Σύμπαντος κόσμου, όπως επίσης τα σημεία του ορίζοντα και τα επίπεδα των γνωστών σε μας διαστάσεων και ίσως πολλά άλλα ακόμα......

Αν κατά μια άλλη εκδοχή, βάσει του ανωτέρω κειμένου, ο Κων/νος κατάφερε έναν δυσοίωνο αστρικό συνδυασμό να τον ενάγει από αρνητικό σε θετικό, προς τόνωση του ψυχισμού των στρατιωτών του, ένα συμπέρασμα απορρέει : πως τίποτα δεν έχει περισσότερο σημασία, παρά η επιλογή της ροπής και της μορφής της ίδιας της σκέψης, που τις περισσότερες φορές υποκύπτει άθελά της, σε ανούσια διλήμματα.  

Τα σχήματα τα βρήκα στο physics


"Το “ΧΡ” αποτελεί το τριακοστό έκτο και τελευταίο γράμμα του αρμενικού αλφάβητου …"
Το μονόγραμμα «ΧΡ» στη προχριστιανική και μετά Χριστόν εποχή.

Αναδημοσίευση από tsoutsouneros από ΜπαρμπαΝίκος Αρβανίτης
 
   

=== Αναγνώστης στο «TaXalia» γράφει για την απεικόνιση «Χριστιανικού» συμβόλου «ΧΡ» σε αρχαία προχριστιανικά νομίσματα:
  === «Αφού αποκλείεται να τα έχει φιλοτεχνήσει ο ίδιος καλλιτέχνης (πάνω από 100 χρόνια διαφορά) ζητούμε από ιστορικούς, ακαδημαϊκούς και θρησκευτικούς να μας εξηγήσουν τι συμβόλιζε το ΧΡ στη προΧριστού εποχή, εάν κάποιος γνωρίζει…. Δείτε σε μεγέθυνση την εικόνα…»


  === ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΥ:
  === μεγάλοι πατέρες της Χριστιανοσύνης, σαν τον ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ, έχουν αναφερθεί και σε αυτό το θέμα, και χωρίς υπεκφυγές και χωρίς περιστροφές έχουν παραδεχθεί, ότι το σύμβολο προϋπήρχε στο παρελθόν με άλλες σημασίες, που στη πράξη εφαρμογής της Χριστιανικής λατρείας, από τότε που υιοθετήθηκε και μετά, δεν είχε πλέον ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΑΝΤΊΚΤΥΠΟ.
  === Πράγματι το συγκεκριμένο σύμβολο είναι προχριστιανικό, και την Ελληνιστική περίοδο χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα από Έλληνες μονάρχες των κρατών που προέκυψαν μετά τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, προκειμένου να δείξουν στις μάζες που κυβερνούσαν, ότι η βασιλεία τους είναι η επιτυχής επαλήθευση κάποιου χρησμού ή ότι έλκουν την καταγωγή τους από κάποια μαγική ή και θεϊκή δύναμη.
   === Μικροπαραλλαγές του εν λόγω μονογράμματος, υπάρχουν σε τεράστιο βάθος χρόνου σε διάφορες θρησκείες, διαφορετικών λαών.
   === Στον Χριστιανισμό εισήχθηκε επίσημα από τον Μέγα Κωνσταντίνο, ως Μονόγραμα-Σύμβολο του ΧΡιστού, έγινε λάβαρο, όπου γύρω από το μονόγραμμα υπήρχε η ιστορική φράση «ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ» και πέτυχε ΑΠΟΛΥΤΑ, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε άλλη χρήση είχε το σύμβολο στο παρελθόν. Από την ενέργεια του Μεγάλου Κωνσταντίνου και μετά, το μονόγραμμα ταυτίσθηκε από τους Χριστιανούς σαν ένα από τα σύμβολα του Χριστιανισμού και η Χριστιανική Θρησκεία, έγινε η επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας του Μεγάλου Κωνσταντίνου.
  === Τι κερδίζω????….

ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ στο TaXalia
====================================================

Ν :  "Ακόμη κι αν κατακτήσεις όλον τον κόσμο, ακόμη κι αν περάσεις τις ηράκλειες στήλες και κατακτήσεις την μεγάλη ήπειρο που βρίσκεται πέρα από τον μεγάλο ωκεανό που είναι μεγαλύτερη από την Ασία, δεν θα είσαι μεγάλος βασιλιάς, αν πρώτα δεν είσαι καλός άνθρωπος."   Διογένης προς Αλέξανδρο....

Με άλλα λόγια απ' την αρχέγονη ιστορία, όταν ο άνθρωπος αποκόπηκε από την πηγή της προέλευσής του που μετατράπηκε οριστικά σε λήθη, όταν οι άνθρωποι στα δισεκατομμύρια χρόνια της ύπαρξής τους, περιπλανήθηκαν στον πλανήτη για διάφορες αιτίες (πχ. φυσικές καταστροφές), άλλοι κοντύτερα και άλλοι μακρύτερα, δεν θα τους ήταν καθόλου δύσκολο να οικειοποιηθούν και να μεταφέρουν σύμβολα άλλων λαών, χρησιμοποιώντας τα προς δικό τους όφελος με έναν εννοιολογικό συμβολικό συνδυασμό.   Τρανό παράδειγμα η σβάστικα, που ενώ παρουσιάζεται σε πολλούς λαούς του κόσμου, κάποιοι την δαιμονοποίησαν ούτως ώστε να εξαφανιστεί παντελώς η όποια αρχική της (τους) αποδιδόμενη σημασία. 

Μήπως τα σύμβολα δεν υπήρξαν οι πρώτες νοηματικές - σχηματικές γραφές του κόσμου, στην ανάγκη να περιγράψουν ή να εξηγήσουν κάποια έννοια ή γεγονός, πριν την ανάπτυξη της γραφής ;;  Μήπως η φαντασία και η οπτική γωνία του δημιουργού, δεν ήταν αυτή που καθόριζε το κάθε σχήμα ;; Μήπως αργότερα τα σχήματα - σύμβολα, έλαβαν μεγαλύτερες διαστάσεις εννοιών, από αυτές για τις οποίες πρωτοεμφανίστηκαν και για τις οποίες προορίζονταν, διαστρέφοντας κάθε γνήσια πηγή τους, είτε ως έννοιες είτε ως σχηματικούς συμβολισμούς ;; Μήπως εν τέλει και τα σύμβολα είναι ένα ζήτημα προς εξέταση, λόγω του ότι απομακρύνει τελικά τον ανθρώπινο νου, από ένα ανεπηρέαστο ταξίδι στον εσωτερικό του κόσμο, τον κόσμο των προσωπικών του ιδεών ;;   

Διότι αν κάποτε η οικειοποίηση συμβόλων γινόταν σύμφωνα με την αρχική αντίληψη του  δημιουργού, δεν σημαίνει πως δεν θα προσαρμοζόταν ως προς τα εκάστοτε οικεία. Με την πάροδο όμως του χρόνου, συνάμα με την όποια μορφή εξέλιξης του ανθρωπίνου όντος, σε πολλά απ' αυτά τους δόθηκε τελείως αντίθετη σημασία.   
Όπως η έννοια του σταυρού, του οποίου παιδί είναι η σβάστικα (είτε δεξιόστροφη είτε αριστερόστροφη, σημαίνουσα την κίνηση και εξέλιξη του γνωστού μας κόσμου, ανάλογα φυσικά με την επιλογή).  Είναι η γνωστή σε μας τετρακτύς (που εφ' όσον δεν γράφεται με γιώτα, ουδόλως σχέση έχει με την ακτίνα), στην οποία στηρίζεται το Πυθαγόρειο θεώρημα, καθώς και η τριαδικότητα του Σύμπαντος κόσμου, όπως επίσης τα σημεία του ορίζοντα και τα επίπεδα των γνωστών σε μας διαστάσεων και ίσως πολλά άλλα ακόμα......

Αν κατά μια άλλη εκδοχή, βάσει του ανωτέρω κειμένου, ο Κων/νος κατάφερε έναν δυσοίωνο αστρικό συνδυασμό να τον ενάγει από αρνητικό σε θετικό, προς τόνωση του ψυχισμού των στρατιωτών του, ένα συμπέρασμα απορρέει : πως τίποτα δεν έχει περισσότερο σημασία, παρά η επιλογή της ροπής και της μορφής της ίδιας της σκέψης, που τις περισσότερες φορές υποκύπτει άθελά της, σε ανούσια διλήμματα.  

Τα σχήματα τα βρήκα στο physics


"Το “ΧΡ” αποτελεί το τριακοστό έκτο και τελευταίο γράμμα του αρμενικού αλφάβητου …"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου