a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

H «ΜΗΧΑΝΗ ἁγιοποιήσεων» στήθηκε στὸ Βατικανὸ καὶ θὰ «λειτουργήσει» τὸν ἑπόμενο Ἀπρίλιο. «Ὁ πάπας Ἰωάννης Παῦλος 2ος, ὁ πολωνὸς ποντίφικας, ποὺ ἡγήθηκε ἐπὶ 27 χρόνια τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας καὶ στὴ διάρκεια τῆς θητείας του κατέρρευσε ὁ κομμουνισμός, καὶ ὁ πάπας Ἰωάννης 23ος, ὁ ὁποῖος συγκάλεσε τὴ μεταρρυθμιστικὴ Δεύτερη Βατικάνια Σύνοδο, θὰ ἀνακηρυχθοῦν ἅγιοι στὶς 27 Ἀπριλίου, ἀνακοίνωσε τον περασμένο Νοέμβριο ὁ πάπας Φραγκίσκος.
Ἡ ἀνακοίνωση τῆς ἡμερομηνίας τῆς ἁγιοποίησής τους ἀναμενόταν ἀπὸ τὸν Ἰούλιο, ὅταν ὁ πάπας Φραγκίσκος ἐνέκρινε ἕνα δεύτερο θαῦμα, ποὺ ἀποδίδεται στὸν Ἰωάννη Παῦλο, κατὰ κόσμον Κάρολ Βοϊτίλα, ἀνοίγοντας τὸ δρόμο γιὰ τὴν ταχύτερη ἁγιοποίηση, ποὺ ἔχει πραγματοποιηθεῖ στὴ σύγχρονη ἐποχή.

Ὁ ποντίφικας ἐνέκρινε ἐπίσης τὴν ἁγιοποίηση τοῦ Ἰωάννη, κατὰ κόσμον Ἄντζελο Τζουζέπε Ρονκάλι, ὁ ὁποῖος διετέλεσε πάπας ἀπὸ τὸ 1958 ὡς τὸ 1963 καὶ ἡγήθηκε σαρωτικῶν μεταρρυθμίσεων, γιὰ τὸν ἐκσυγχρονισμὸ τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας, μολονότι μόνο ἕνα θαῦμα του ἔχει πιστωθεῖ μετὰ τὸ θάνατό του» (ἱστολ. ΑΜΗΝ).
Μὲ ἕνα – δύο φημολογούμενα «θαύματα» ἀνακηρύσσονται «ἅγιοι» στὴν παπικὴ «ἐκκλησία», τόσο εὔκολα! Ἡ «μηχανὴ ἁγιοποιήσεων» εἶναι στὴ θέση της, γιὰ νὰ κατατάξει «ἁγίους», δίπλα στὸν δολοφόνο τῶν 800.000 ὀρθοδόξων Σέρβων «ἅγιο» Ἀ. Στέπινατς καὶ τὴν ἀμφιλεγόμενη «ἁγία» «Μητέρα Τερέζα», καὶ τοὺς δύο «μακαρίτες» πάπες, μὲ κριτήριο τὰ ἕνα – δύο φημολογούμενα «θαύματα»! Βλέπετε, ἡ Ὀρθοδοξία μας, «εἶναι ἐλλειμματικὴ» κατὰ τὸν παπισμὸ (καὶ) ἐπειδὴ τὸ βασανίζει ἰδιαίτερα, ὅταν πρόκειται νὰ διαπιστώσει (καὶ ὄχι νὰ ἀνακηρύξει ὅπως ἐκεῖνος) τὴν ἁγιότητα μέλους Της!

 Ὀρθόδοξος Τύπος ἀρ. φυλ. 1997, 8 Νοεμβρίου 2013

http://anavaseis.blogspot.gr/2013/11/blog-post_3534.html 

Από : http://ellinorthodoxia.blogspot.gr/2013/11/blog-post_4958.html
Ἀνακηρύσσονται «ἅγιοι» δύο πρωὴν Πάπαι

H «ΜΗΧΑΝΗ ἁγιοποιήσεων» στήθηκε στὸ Βατικανὸ καὶ θὰ «λειτουργήσει» τὸν ἑπόμενο Ἀπρίλιο. «Ὁ πάπας Ἰωάννης Παῦλος 2ος, ὁ πολωνὸς ποντίφικας, ποὺ ἡγήθηκε ἐπὶ 27 χρόνια τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας καὶ στὴ διάρκεια τῆς θητείας του κατέρρευσε ὁ κομμουνισμός, καὶ ὁ πάπας Ἰωάννης 23ος, ὁ ὁποῖος συγκάλεσε τὴ μεταρρυθμιστικὴ Δεύτερη Βατικάνια Σύνοδο, θὰ ἀνακηρυχθοῦν ἅγιοι στὶς 27 Ἀπριλίου, ἀνακοίνωσε τον περασμένο Νοέμβριο ὁ πάπας Φραγκίσκος.
Ἡ ἀνακοίνωση τῆς ἡμερομηνίας τῆς ἁγιοποίησής τους ἀναμενόταν ἀπὸ τὸν Ἰούλιο, ὅταν ὁ πάπας Φραγκίσκος ἐνέκρινε ἕνα δεύτερο θαῦμα, ποὺ ἀποδίδεται στὸν Ἰωάννη Παῦλο, κατὰ κόσμον Κάρολ Βοϊτίλα, ἀνοίγοντας τὸ δρόμο γιὰ τὴν ταχύτερη ἁγιοποίηση, ποὺ ἔχει πραγματοποιηθεῖ στὴ σύγχρονη ἐποχή.

Ὁ ποντίφικας ἐνέκρινε ἐπίσης τὴν ἁγιοποίηση τοῦ Ἰωάννη, κατὰ κόσμον Ἄντζελο Τζουζέπε Ρονκάλι, ὁ ὁποῖος διετέλεσε πάπας ἀπὸ τὸ 1958 ὡς τὸ 1963 καὶ ἡγήθηκε σαρωτικῶν μεταρρυθμίσεων, γιὰ τὸν ἐκσυγχρονισμὸ τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας, μολονότι μόνο ἕνα θαῦμα του ἔχει πιστωθεῖ μετὰ τὸ θάνατό του» (ἱστολ. ΑΜΗΝ).
Μὲ ἕνα – δύο φημολογούμενα «θαύματα» ἀνακηρύσσονται «ἅγιοι» στὴν παπικὴ «ἐκκλησία», τόσο εὔκολα! Ἡ «μηχανὴ ἁγιοποιήσεων» εἶναι στὴ θέση της, γιὰ νὰ κατατάξει «ἁγίους», δίπλα στὸν δολοφόνο τῶν 800.000 ὀρθοδόξων Σέρβων «ἅγιο» Ἀ. Στέπινατς καὶ τὴν ἀμφιλεγόμενη «ἁγία» «Μητέρα Τερέζα», καὶ τοὺς δύο «μακαρίτες» πάπες, μὲ κριτήριο τὰ ἕνα – δύο φημολογούμενα «θαύματα»! Βλέπετε, ἡ Ὀρθοδοξία μας, «εἶναι ἐλλειμματικὴ» κατὰ τὸν παπισμὸ (καὶ) ἐπειδὴ τὸ βασανίζει ἰδιαίτερα, ὅταν πρόκειται νὰ διαπιστώσει (καὶ ὄχι νὰ ἀνακηρύξει ὅπως ἐκεῖνος) τὴν ἁγιότητα μέλους Της!

 Ὀρθόδοξος Τύπος ἀρ. φυλ. 1997, 8 Νοεμβρίου 2013

http://anavaseis.blogspot.gr/2013/11/blog-post_3534.html 

Από : http://ellinorthodoxia.blogspot.gr/2013/11/blog-post_4958.html

2 σχόλια:

  1. Οι Θρησκείες έχουν καταστρέψει ολόκληρη την ανθρωπότητα και ομιλώ για θρησκείες και όχι για φιλοσοφικές θεολογίες στις οποίες ανήκουν : το 12θεο, ο Βουδισμός, Ζαϊνισμός, Ταοϊσμός. Δεν θα συμπεριλάμβανα τον Ινδουϊσμό, κατά άλλους θα έπρεπε, δεν τα χαλάμε εκεί. Η βάση του Ύπατου Δημιουργού υφίσταται παρ' όλα αυτά σε όλες τις φιλοσοφικές θεωρίες όσο και στις θρησκείες, μόνον που μέσω της Φιλοσοφικής οδού και όχι των οποιοδήποτε δογματικών πεποιθήσεων - θρησκειών, μπορεί ο άνθρωπος να πλησιάζει την έννοια του Θεού, την οποία κατ' επανάληψη καταρρακώνει. Οι φιλοσοφικές τάσεις που έδιναν σημασία στον Άνθρωπο και στις ιδιότητές του, ως αναπόσπαστο κομμάτι του ΌΛΟΥ, ήταν αυτές που είχαν καταφέρει να εξυψώνουν τον άνθρωπο προς τον Δημιουργό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν οι θρησκείες πήραν την σκυτάλη, κατέβασαν τον άνθρωπο στα βάθη της αβύσσου και άφησαν τον τον άνθρωπο θαμμένο πνευματικά μεσ' το χώμα, επειδή τάχατε είναι αυτή η προέλευσή του (!!!) Αν όμως κάποιος κοιτάξει τα πράγματα με ανοικτό μάτι, θα αντιληφθεί πως οι άνθρωποι - οι μόνοι ονοματοδότες αυτού του υλικού κόσμου - έχριζαν τις οντότητες των σκέψεων τους βάσει των εκάστοτε κοσμοθεωριών τους. Ποιά η διαφορά δηλαδή μεταξύ της ονοματοδοσίας μιας Θεάς που αντιπροσώπευε ή αντιπροσωπεύει κάτι, από τον Άγιο που επίσης αντιπροσωπεύει κάτι, ανάλογα με τις αντιλήψεις και τις ανάγκες των εποχών ; Γι αυτό όσον αφορά την άποψή μου, οι άνθρωποι θα μπορούν να βρουν γαλήνη και ψυχική ισορροπία, εφ όσον φιλοσοφούν στην ζωή τους, χωρίς να δογματίζονται. Μέσω δια-λόγου, που σημαίνει ανάπτυξη και πρόοδο μέσω ιδεών και απόψεων να προχωρούν ένα βήμα προς τα μπρος, έχοντας πάντα ως βάση τον Λόγο, δηλαδή την αρμονική σχέση / αναλογία με το ΟΛΟΝ. Το πως θα κρίνεται αν αυτό το βήμα είναι προς την "σωστή" οδό, θα πρέπει να έχουμε ξεκαθαρίσει μέσα μας ότι δεν υφίστανται οι έννοιες "καλού και κακού". Όλα υπηρετούν τον Ύψιστο κανόνα προς την οδό της Σοφίας, στα μέτρα που μας αναλογούν και ανάλογα με το από που απορρέουν οι απόψεις μας. Οι απόψεις μας γίνονται τα μαθήματα στη ζωή μας, που συνεχώς εμπλουτίζονται και σταδιακά εξελίσσονται ή και τροποποιούνται εντελώς. Ο δογματισμός είναι η φυλακή ψυχών, νοών και σωμάτων. Μόνο να σκεφτεί κανείς πως οι θρησκείες είναι αυτές που συνεχώς τρέφουν την έννοια του Διαβόλου για την δική τους υποστηρικτική ύπαρξη, είναι πέρα για πέρα ένοχες. Ευτυχώς οι αρχαίοι δεν πίστευαν σε διαβόλους, αλλά έκριναν βάσει των ανθρωπίνων ικανοτήτων - ιδιοτήτων και αναλύοντας εξελίσσονταν συνεχώς επί τα βελτίω. Κατά αυτούς οι Δαίμονες ήταν προστάτιδες θεότητες και όχι το αντίθετο. Δεν υπήρχε κάτι που να μην έχει περάσει από την σκέψη του Ελληνικού μυαλού και να μην είχε την Θεϊκή του υπόσταση σε όλες τις διαβαθμίσεις και τις συνδέσεις μεταξύ τους, καθ' όσον Όλα εκπορεύονταν υπό συγκεκριμένων και απλών απαράβατων Ανώτατων Φυσικών Νόμων !!! Σε Αυτόν Τον Θεό δεν χωράει Πουθενά Κανένας διάβολος. Δυστυχώς έχουν περάσει στον Δυτικό κόσμο θεωρίες τύπου Παραδείσου που η λέξη είναι Περσικής καταγωγής και εννοίας (!) Έκαναν τον κόσμο να πιστεύει σε ένα υποτιθέμενο πραγματικό κόσμο, ενώ στην ουσία δεν είναι τίποτα περισσότερο από την "υλικοσχηματοποίηση" των δικών του σκέψεων. Ξέχασε πως ΤΑ ΠΑΝΤΑ είναι εδώ και τώρα μέσα στο Χρόνο του χθες και του αύριο. Όλα μας τα είχαν εξηγήσει οι Φιλόσοφοί μας, έστω και κωδικοποιημένα. Μόνον που μερικοί πήραν πολλές από αυτές τις έννοιες, ακόμα και το ίδιο το 12Θεο και το διαστρέβλωσαν στα βάθη του χρόνου. Τώρα θα μου πείτε πως έχω καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα ; Όσοι με διαβάζουν γνωρίζουν ήδη αυτήν μου την θέση. Αυτό έχει προκύψει από αναλύσεις - έρευνες και σκέψεις, εσωτερικές απαντήσεις που με έχουν βοηθήσει σε αυτό. Είμαστε εγκλωβισμένοι σε μια ασύλληπτη εγκεφαλική - νοηματική αποστασιοποίηση όντας συνάμα μέσα σε μια απίστευτη οφθαλμαπάτη και νομίζουμε πως ο Κόσμος - το περιβάλλον, είναι αυτό που βλέπουν τα περιορισμένων δυνατοτήτων μάτια μας. Παράλληλα έχουμε και το μυαλό που αυτόματα εικονοποιεί τα πάντα ψαχουλεύοντας στα διαχρονικά δεδομένα του και έτσι βρισκόμαστε σε μια χαοτική κατάσταση, εδώ και χιλιετηρίδες, για την οποία ευθύνεται ανθρώπινος νους και όχι κάποιος άλλος. Προτιμώ να σταματήσω εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή