a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Η τραπεζική Απάτη

Αποκαλύπτουμε την ... τραπεζική απάτη

Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014



Σήμερα θα μιλήσουμε για μία γνώση που μας έλειπε και ήρθαν σοφοί άνθρωποι να μας ενημερώσουν. Παράδειγμα αυτά που μαθαίνουν τα παιδιά σήμερα στο σχολείο. Δηλαδή, ο Μέγας Αλέξανδρος έκανε παρέα με την Κοκκινοσκουφίτσα και προστίθεται αργότερα και ο Καραγκιόζης από δίπλα. Διδάσκεται η παιδεραστία, από την στιγμή που μιλά για μία ερωτική σχέση ανάμεσα σε έναν ενήλικα νεαρό ηλικίας 25 ετών και μαθήτριας δημοτικού σχολείου. Μαθαίνουν τα παιδιά πώς να χρησιμοποιούν την καφετέρια για να ετοιμάζουν τον καφέ στους γονείς τους. Από τις συνταγές που υπάρχουν μέσα στα βιβλία, μαθαίνουν να φτιάχνουν παράδειγμα γιουβαρλάκια κλπ. 

Σε βιβλία της Γ’ Γυμνασίου υπάρχουν κείμενα του Κ. Σημίτη, του Τσίμα και δεν θυμάμαι ποιών άλλων πολιτικών. Προωθεί την ανάπτυξη των ερωτικών σχέσεων …..  Γίνεται αναφορά στον διωγμό των Εβραίων στην Θεσσαλονίκη πολύ ωραία, δεν γίνεται πουθενά αναφορά για την γενοκτονία των Ποντίων, ενώ ο συνωστισμός άλλαξε σε …. Συγκέντρωση.  Όντως η συγγραφέας του βιβλίου και υποτίθεται ιστορικός, αν δεν γνωρίζει τότε να διαβάσει το βιβλίο του τότε Αμερικανού προξένου στην Μικρά Ασία, για να μορφωθεί (!)  Μάλιστα να κάνει ένα ταξείδι στο ιστορικό μουσείο της Αγκύρας, όπου υπάρχει το πρωτότυπο φιρμάνι (αντίγραφο του τυπώθηκε σε Αθηναϊκή εφημερίδα προσφάτως) στο οποίο ο τότε Τούρκος διοικητής Σμύρνης ζητά την δολοφονία των Ελλήνων, χωρίς οίκτο (!!!)  Λοιπόν η ιστορία, δεν είναι επιστήμη, είναι απλώς μια καταγραφή γεγονότων.  Ο οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει ιστορία.  Βέβαια υπάρχει και άλλου είδους ιστορία, η διπλωματική, όμως εντελώς διαφορετική από την γνωστή.

Μάλιστα άκουσα σήμερα στην καταπληκτική εκπομπή του Κώστα Ουίλς στον Art FM (κάθε Σαβ/Κυρ 11 : 00 με 13 : 00), εξ ου και το περιεχόμενο αυτού του κειμένου και το έναυσμα για τούτη την γραφή, πως βιβλίο που εκδίδει η Βουλή των Ελλήνων από το 2009 καταγράφει, ότι οι Σουλιώτες ήταν νταβατζήδες και εκβιαστές (!!!) . Αυτό που συμβαίνει είναι πως με μεγάλη σπουδή και σε αγαστή συνεργασία, το ένα κόμμα γράφει και το άλλο αναλαμβάνει τις εκδόσεις (!!!)  Όλα δε τα ιστορικά βιβλία βγαίνουν με την σύμφωνη έγκριση του Τουρκικού προξενείου (!!!) και επιπλέον,  κατέχουν αντίστοιχες θέσεις στο Υπουργείο παιδείας, εντελώς ακατάλληλοι άνθρωποι.  

Για όλα αυτά τα τραγικά φαινόμενα και όχι για κάποια γνώση, για όσους μπορεί να το εξέλαβαν λάθος στην αρχή,  αναρωτιέμαι που είναι οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων ; που είναι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ; Καμία αντίρρηση να διεκδικούν τα νόμιμα δικαιώματά τους. Αυτά δεν είναι δικαιώματα για τις νέες ψυχές ; Τους αυριανούς πολίτες ; Ποιοι θα είναι αυτοί που θα τις υπερασπίσουν, αν δεν είναι οι άμεσοι φροντιστές και λειτουργοί ;
Ο Δάσκαλος, που ορθότατα τον χαρακτήρισαν ιεραπόστολο στην εκπομπή, ο μόνος ενεργών σε όλες αυτές τις προσπάθειες ενημέρωσης ταξειδεύοντας ανά την Ελλάδα, ο κ. Νατσιός, εργάζεται μόνος χωρίς καμία συμπαράσταση και βοήθεια.

Καταστρέφεται η γλώσσα πολλών χιλιάδων ετών, όταν κανείς δεν εμβάθυνε στην σημασία του ρήσης του Ελύτη «όπου γλώσσα και πατρίς» !!!  Η γνώση κατέληξε να είναι πολιτική πεποίθηση - απόφαση. Ο κ. Ντάσκας στην προαναφερόμενη εκπομπή, δήλωσε πως σε συζητήσεις του με ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ και ΚΚΕ δεν ενστερνίζονται αυτές τις απόψεις. Και θα ήθελα να τον ρωτήσω «πως είναι δυνατόν να αποδεχθούν τις διαφορετικές απόψεις όταν οι πεποιθήσεις τους συμβαδίζουν εκ πολιτικών πεποιθήσεων, αλλά και συμφωνούντες με αυτά που κάνουν αυτοί που κόβουν και ράβουν ;» 
Πως να δεχθούν να μαθαίνουν τα παιδιά για Παπαδιαμάντη και Βιζυηνό και άλλους ;  
Στην Στοκχόλμη, στην Ρωσία, στην Αμερική, κάθε σπίτι έχει από μια σημαία !!! Ενώ έχουν νομοθετήσει την χώρα μας περί του αντιθέτου (!!!)  Στα σχολικά βιβλία μας, δεν γίνεται καμία αναφορά για την 28η Οκτωβρίου (!!!)

Δεν θα έπρεπε οι βο(υ)λευτές που εκλέγονται να προασπίζουν πρώτοι τον νόμο ; Το άρθρο του Συντάγματος 16 προστατεύει βασικές αρχές, όπως ηθική, παιδεία, φυσική αγωγή, θρησκεία δεχόμενο την ανεξιθρησκία, την καλλιέργεια ελεύθερων ανθρώπων ….. και προστατεύει τον ελεύθερο στοχασμό !!!  Δεν το γνωρίζουν ; Τι ακριβώς κάνουν όλοι αυτοί εκεί μέσα ; Ρίχνουν την ευθύνη στην κοινωνία με ευκολία, χωρίς να σημαίνει πως αποποιούμαι τις ευθύνες της (μας). Όμως υποτίθεται οι βουλευτές βρίσκονται στην θέση των άμεσων εκλογέων τους, μεταφέροντας την βούληση τους (γνωρίζουν άραγε οι εκλογείς τι πιστεύουν πραγματικά αυτοί που επιλέγουν ; ερευνούν τον βίο και την πολιτεία ;)  

Στην εκπομπή ένας ομιλητής που δεν θυμάμαι το όνομά του τώρα, είπε πως αν ήταν στην θέση τους, θα ζητούσε να τηρηθεί το Σύνταγμα, έστω και αν έχει ένα σωρό παγίδες. Γι αυτό ένα νέο Σύνταγμα είναι αναγκαίο, κατόπιν εθνοσυνέλευσης και διαβούλευσης.  Στον αντίποδα, το μόνο που ακούμε ως «φυσικό  φαινόμενο» είναι «πρέπει να συζητήσουμε με τους δανειστές μας» (!!!)  Η χώρα έπαιρνε δάνεια, εκ των οποίων έφταναν πολύ λιγότερα ποσά και πλήρωνε τα πολλαπλάσια (!!!) Ένα παράδειγμα που αναφέρθηκε ήταν ότι είχαμε λάβει δάνειο ποσόν 300.000 από Αγγλία αν δεν κάνω λάθος και πληρώσαμε 3.500.000 (!!!!!!!!!!!)

Όσον αφορά τα βιβλία, εφ όσον αυτό είναι το θέμα μας, όταν εξαντληθούν όλες οι δυνατότητες, τότε οφείλουμε να στραφούμε στην δικαιοσύνη, φέρνοντάς την προ των ευθυνών της σε κάθε περίπτωση. Αυτοί που χαρακτηρίζουν τους εαυτούς τους βουλευτές, θα πρέπει να φύγουν οριστικά από κει μέσα και μετά να ακολουθήσει απαραίτητα κάποιο ευχέλαιο, αγιασμός, εξορκισμός και απολύμανση. Είναι αυτοί που επέτρεψαν την εξίσωση των εξουσιών συγχωνεύοντάς τες σε μία και απόλυτα εξαρτώμενες από το μετερίζι τους (!!!) Αυτά που έγιναν και συνεχίζουν να γίνονται σε όλο και πιο αυξητικό βαθμό, είναι αδιανόητα για μία σύγχρονη χώρα σαν την Ελλάδα,  λες και είμαστε Παπούα, όπως μου έγραψε ένας καλός φίλος, χθες το βράδυ. 

Κυβερνούν ανθέλληνες χωρίς να υπολογίζουν καθόλου τον γηγενή λαό. Οι λαθρομετανάστες μετονομάστηκαν πρόσφυγες. Όμως μετανάστης είναι αυτός που έχει χαρτιά, περνά από γιατρούς και ζητά βοήθεια και αυτό μέχρι ενός λογικού βαθμού.  Στην Νέα τότε γη (Αμερική), κατά την μεταναστευτική περίοδο, αν κάποιος είχε γρίπη, έπρεπε πρώτα να γίνει καλά, για να εγκριθεί η είσοδος του στην χώρα ως μετανάστης.  
Στην Ελλάδα τους παρέχουμε δωρεάν (εκτός της υγειονομικής περίθαλψης) και Νομικές υπηρεσίες. Ενώ για τον Έλληνα δεν ισχύει .…  Τι είναι τα 150.000 Ελληνόπουλα που έφυγαν από την χώρα και σχεδόν κανείς τους δεν θα γυρίσει πίσω ; Οικονομικοί μετανάστες. Με όλα αυτά λοιπόν που λαμβάνουν χώρα στην πατρίδα μας, η παρανομία γίνεται καθεστώς και ο νόμιμος παράνομος.

Στην συνέχεια ακούστηκε μία Πομάκα, η οποία τελειώνοντας την ομιλία της σε κάποιο βίντεο είπε «είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα Πομάκα» !!! Ανατριχιάζει κάποιος όταν ακούει μια τέτοια φωνή.  Κάποιοι όμως δολίως έμπλεξαν το θρήσκευμα με την φυλή, για να υποθάλπουν την διχόνοια και να ασκούν ανατρεπτική γεωπολιτική.

Στο τέλος ο κ. Ουίλς πραγματικά έγραψε ένα καταπληκτικό κείμενο με κεντρικό νόημα, ότι για αυτό το σύστημα τα πάντα και οι πάντες είναι εχθροί. Εχθροί επειδή είμαστε πρώτα από όλα άνθρωποι, ύστερα θανάσιμοι εχθροί επειδή είμαστε Έλληνες, θανάσιμος εχθρός τους η Ελληνική Φιλοσοφική Ιδέα, εχθρός τους η ιστορία, εχθρός τους η δικαιοσύνη, εχθροί τους εγώ , εσύ, αυτός, ο άλλος, εχθρός η σκέψη, εχθρός ο έντιμος, εχθρός η ίδια η ύπαρξη του Θεού.

Και θα προσέθετα, είναι άλλο τόσο εχθροί κατά του εαυτού τους. 

Νάγια 
Τα βιβλία της α-γνωσιάς (!!!!!)



Σήμερα θα μιλήσουμε για μία γνώση που μας έλειπε και ήρθαν σοφοί άνθρωποι να μας ενημερώσουν. Παράδειγμα αυτά που μαθαίνουν τα παιδιά σήμερα στο σχολείο. Δηλαδή, ο Μέγας Αλέξανδρος έκανε παρέα με την Κοκκινοσκουφίτσα και προστίθεται αργότερα και ο Καραγκιόζης από δίπλα. Διδάσκεται η παιδεραστία, από την στιγμή που μιλά για μία ερωτική σχέση ανάμεσα σε έναν ενήλικα νεαρό ηλικίας 25 ετών και μαθήτριας δημοτικού σχολείου. Μαθαίνουν τα παιδιά πώς να χρησιμοποιούν την καφετέρια για να ετοιμάζουν τον καφέ στους γονείς τους. Από τις συνταγές που υπάρχουν μέσα στα βιβλία, μαθαίνουν να φτιάχνουν παράδειγμα γιουβαρλάκια κλπ. 

Σε βιβλία της Γ’ Γυμνασίου υπάρχουν κείμενα του Κ. Σημίτη, του Τσίμα και δεν θυμάμαι ποιών άλλων πολιτικών. Προωθεί την ανάπτυξη των ερωτικών σχέσεων …..  Γίνεται αναφορά στον διωγμό των Εβραίων στην Θεσσαλονίκη πολύ ωραία, δεν γίνεται πουθενά αναφορά για την γενοκτονία των Ποντίων, ενώ ο συνωστισμός άλλαξε σε …. Συγκέντρωση.  Όντως η συγγραφέας του βιβλίου και υποτίθεται ιστορικός, αν δεν γνωρίζει τότε να διαβάσει το βιβλίο του τότε Αμερικανού προξένου στην Μικρά Ασία, για να μορφωθεί (!)  Μάλιστα να κάνει ένα ταξείδι στο ιστορικό μουσείο της Αγκύρας, όπου υπάρχει το πρωτότυπο φιρμάνι (αντίγραφο του τυπώθηκε σε Αθηναϊκή εφημερίδα προσφάτως) στο οποίο ο τότε Τούρκος διοικητής Σμύρνης ζητά την δολοφονία των Ελλήνων, χωρίς οίκτο (!!!)  Λοιπόν η ιστορία, δεν είναι επιστήμη, είναι απλώς μια καταγραφή γεγονότων.  Ο οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει ιστορία.  Βέβαια υπάρχει και άλλου είδους ιστορία, η διπλωματική, όμως εντελώς διαφορετική από την γνωστή.

Μάλιστα άκουσα σήμερα στην καταπληκτική εκπομπή του Κώστα Ουίλς στον Art FM (κάθε Σαβ/Κυρ 11 : 00 με 13 : 00), εξ ου και το περιεχόμενο αυτού του κειμένου και το έναυσμα για τούτη την γραφή, πως βιβλίο που εκδίδει η Βουλή των Ελλήνων από το 2009 καταγράφει, ότι οι Σουλιώτες ήταν νταβατζήδες και εκβιαστές (!!!) . Αυτό που συμβαίνει είναι πως με μεγάλη σπουδή και σε αγαστή συνεργασία, το ένα κόμμα γράφει και το άλλο αναλαμβάνει τις εκδόσεις (!!!)  Όλα δε τα ιστορικά βιβλία βγαίνουν με την σύμφωνη έγκριση του Τουρκικού προξενείου (!!!) και επιπλέον,  κατέχουν αντίστοιχες θέσεις στο Υπουργείο παιδείας, εντελώς ακατάλληλοι άνθρωποι.  

Για όλα αυτά τα τραγικά φαινόμενα και όχι για κάποια γνώση, για όσους μπορεί να το εξέλαβαν λάθος στην αρχή,  αναρωτιέμαι που είναι οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων ; που είναι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ; Καμία αντίρρηση να διεκδικούν τα νόμιμα δικαιώματά τους. Αυτά δεν είναι δικαιώματα για τις νέες ψυχές ; Τους αυριανούς πολίτες ; Ποιοι θα είναι αυτοί που θα τις υπερασπίσουν, αν δεν είναι οι άμεσοι φροντιστές και λειτουργοί ;
Ο Δάσκαλος, που ορθότατα τον χαρακτήρισαν ιεραπόστολο στην εκπομπή, ο μόνος ενεργών σε όλες αυτές τις προσπάθειες ενημέρωσης ταξειδεύοντας ανά την Ελλάδα, ο κ. Νατσιός, εργάζεται μόνος χωρίς καμία συμπαράσταση και βοήθεια.

Καταστρέφεται η γλώσσα πολλών χιλιάδων ετών, όταν κανείς δεν εμβάθυνε στην σημασία του ρήσης του Ελύτη «όπου γλώσσα και πατρίς» !!!  Η γνώση κατέληξε να είναι πολιτική πεποίθηση - απόφαση. Ο κ. Ντάσκας στην προαναφερόμενη εκπομπή, δήλωσε πως σε συζητήσεις του με ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ και ΚΚΕ δεν ενστερνίζονται αυτές τις απόψεις. Και θα ήθελα να τον ρωτήσω «πως είναι δυνατόν να αποδεχθούν τις διαφορετικές απόψεις όταν οι πεποιθήσεις τους συμβαδίζουν εκ πολιτικών πεποιθήσεων, αλλά και συμφωνούντες με αυτά που κάνουν αυτοί που κόβουν και ράβουν ;» 
Πως να δεχθούν να μαθαίνουν τα παιδιά για Παπαδιαμάντη και Βιζυηνό και άλλους ;  
Στην Στοκχόλμη, στην Ρωσία, στην Αμερική, κάθε σπίτι έχει από μια σημαία !!! Ενώ έχουν νομοθετήσει την χώρα μας περί του αντιθέτου (!!!)  Στα σχολικά βιβλία μας, δεν γίνεται καμία αναφορά για την 28η Οκτωβρίου (!!!)

Δεν θα έπρεπε οι βο(υ)λευτές που εκλέγονται να προασπίζουν πρώτοι τον νόμο ; Το άρθρο του Συντάγματος 16 προστατεύει βασικές αρχές, όπως ηθική, παιδεία, φυσική αγωγή, θρησκεία δεχόμενο την ανεξιθρησκία, την καλλιέργεια ελεύθερων ανθρώπων ….. και προστατεύει τον ελεύθερο στοχασμό !!!  Δεν το γνωρίζουν ; Τι ακριβώς κάνουν όλοι αυτοί εκεί μέσα ; Ρίχνουν την ευθύνη στην κοινωνία με ευκολία, χωρίς να σημαίνει πως αποποιούμαι τις ευθύνες της (μας). Όμως υποτίθεται οι βουλευτές βρίσκονται στην θέση των άμεσων εκλογέων τους, μεταφέροντας την βούληση τους (γνωρίζουν άραγε οι εκλογείς τι πιστεύουν πραγματικά αυτοί που επιλέγουν ; ερευνούν τον βίο και την πολιτεία ;)  

Στην εκπομπή ένας ομιλητής που δεν θυμάμαι το όνομά του τώρα, είπε πως αν ήταν στην θέση τους, θα ζητούσε να τηρηθεί το Σύνταγμα, έστω και αν έχει ένα σωρό παγίδες. Γι αυτό ένα νέο Σύνταγμα είναι αναγκαίο, κατόπιν εθνοσυνέλευσης και διαβούλευσης.  Στον αντίποδα, το μόνο που ακούμε ως «φυσικό  φαινόμενο» είναι «πρέπει να συζητήσουμε με τους δανειστές μας» (!!!)  Η χώρα έπαιρνε δάνεια, εκ των οποίων έφταναν πολύ λιγότερα ποσά και πλήρωνε τα πολλαπλάσια (!!!) Ένα παράδειγμα που αναφέρθηκε ήταν ότι είχαμε λάβει δάνειο ποσόν 300.000 από Αγγλία αν δεν κάνω λάθος και πληρώσαμε 3.500.000 (!!!!!!!!!!!)

Όσον αφορά τα βιβλία, εφ όσον αυτό είναι το θέμα μας, όταν εξαντληθούν όλες οι δυνατότητες, τότε οφείλουμε να στραφούμε στην δικαιοσύνη, φέρνοντάς την προ των ευθυνών της σε κάθε περίπτωση. Αυτοί που χαρακτηρίζουν τους εαυτούς τους βουλευτές, θα πρέπει να φύγουν οριστικά από κει μέσα και μετά να ακολουθήσει απαραίτητα κάποιο ευχέλαιο, αγιασμός, εξορκισμός και απολύμανση. Είναι αυτοί που επέτρεψαν την εξίσωση των εξουσιών συγχωνεύοντάς τες σε μία και απόλυτα εξαρτώμενες από το μετερίζι τους (!!!) Αυτά που έγιναν και συνεχίζουν να γίνονται σε όλο και πιο αυξητικό βαθμό, είναι αδιανόητα για μία σύγχρονη χώρα σαν την Ελλάδα,  λες και είμαστε Παπούα, όπως μου έγραψε ένας καλός φίλος, χθες το βράδυ. 

Κυβερνούν ανθέλληνες χωρίς να υπολογίζουν καθόλου τον γηγενή λαό. Οι λαθρομετανάστες μετονομάστηκαν πρόσφυγες. Όμως μετανάστης είναι αυτός που έχει χαρτιά, περνά από γιατρούς και ζητά βοήθεια και αυτό μέχρι ενός λογικού βαθμού.  Στην Νέα τότε γη (Αμερική), κατά την μεταναστευτική περίοδο, αν κάποιος είχε γρίπη, έπρεπε πρώτα να γίνει καλά, για να εγκριθεί η είσοδος του στην χώρα ως μετανάστης.  
Στην Ελλάδα τους παρέχουμε δωρεάν (εκτός της υγειονομικής περίθαλψης) και Νομικές υπηρεσίες. Ενώ για τον Έλληνα δεν ισχύει .…  Τι είναι τα 150.000 Ελληνόπουλα που έφυγαν από την χώρα και σχεδόν κανείς τους δεν θα γυρίσει πίσω ; Οικονομικοί μετανάστες. Με όλα αυτά λοιπόν που λαμβάνουν χώρα στην πατρίδα μας, η παρανομία γίνεται καθεστώς και ο νόμιμος παράνομος.

Στην συνέχεια ακούστηκε μία Πομάκα, η οποία τελειώνοντας την ομιλία της σε κάποιο βίντεο είπε «είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα Πομάκα» !!! Ανατριχιάζει κάποιος όταν ακούει μια τέτοια φωνή.  Κάποιοι όμως δολίως έμπλεξαν το θρήσκευμα με την φυλή, για να υποθάλπουν την διχόνοια και να ασκούν ανατρεπτική γεωπολιτική.

Στο τέλος ο κ. Ουίλς πραγματικά έγραψε ένα καταπληκτικό κείμενο με κεντρικό νόημα, ότι για αυτό το σύστημα τα πάντα και οι πάντες είναι εχθροί. Εχθροί επειδή είμαστε πρώτα από όλα άνθρωποι, ύστερα θανάσιμοι εχθροί επειδή είμαστε Έλληνες, θανάσιμος εχθρός τους η Ελληνική Φιλοσοφική Ιδέα, εχθρός τους η ιστορία, εχθρός τους η δικαιοσύνη, εχθροί τους εγώ , εσύ, αυτός, ο άλλος, εχθρός η σκέψη, εχθρός ο έντιμος, εχθρός η ίδια η ύπαρξη του Θεού.

Και θα προσέθετα, είναι άλλο τόσο εχθροί κατά του εαυτού τους. 

Νάγια 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου