a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

 ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΪΑΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

Έχει δίκιο ο Τραϊανού όταν γράφει πως τον "εμφύλιο" τον τροφοδοτούν μέσα από τις κομματικές παρατάξεις στα Πανεπιστήμια, οι δεξιοί στους θώκους και οι αριστεροί στα Πανεπιστήμια, μοιρασμένα κουκιά που διαχέονται αργότερα στην κοινωνία. Με τον λαό στις κερκίδες σαν να παρακολουθεί ένα ντέρμπι, να γίνεται "κυρίαρχος" για μία μέρα αποφασίζοντας την "ομάδα" της αρεσκείας του.

[ Στην πραγματικότητα έκαναν μια "μηχανή", η οποία θα παρήγαγε τα στελέχη με τα χαρακτηριστικά που τους βόλευαν ...Έβαλαν μέσα σ' αυτήν τη "μηχανή" ως "καύσιμο" τα εμφυλιοπολεμικά πάθη και επιχειρήματα και την άφησαν να δουλεύει στο "ρελαντί".]   

[ Πού είναι σήμερα οι σκληροί "φοιτητοπατέρες" της ΠΑΣΠ και της ΔΑΠ εκείνων των δεκαετιών; Πού είναι αυτοί, που τους "καμάρωναν" ο Ανδρέας και τα άλλα τα "παιδιά"; Πού βρίσκονται μέσα στα κυβερνητικά κόμματα τα στελέχη με ηλικίες από 40 μέχρι 50κάτι; όπως θεωρητικά ήταν η γενιά του "Πολυτεχνείου" ; ] ενώ μεταπηδήσαμε από τους 60ρηδες και πάνω ;

Χωρίστηκαν αυτές οι γενιές α) στα παιδιά των Πανεπιστημίων που διαγωνίστηκαν ασχέτως κοινωνικής τάξεως επί ίσοις όροις και β) στην γενιά των κολεγίων που πλήρωνε ο γονέας. Για αυτό σέβονταν τους αιώνιους φοιτητές οι πρώτοι επειδή διαγωνίστηκαν όλοι μαζί και απέδειξαν την αξία τους στις Πανελλήνιες εξετάσεις άσχετα αν ύστερα διέκοπταν τις σπουδές τους για διάφορους λόγους. Αυτό ήταν απόλυτα αποδεκτό χωρίς να μειώνει την μεταξύ τους αξία. Ενώ η δεύτερη κατηγορία έφυγε να σπουδάσει στο εξωτερικό εξ αιτίας της οικονομικής δυνατότητας των οικογενειών τους. Έτσι η πολιτική ελίτ προωθούσε τα παιδιά της στις γραμματείες των γραφείων της ως αφετηρία της πολιτκής τους καριέρας.          

[ Αυτός είναι κι ο λόγος που ο 46χρονος Κολεγιόπαιδας Μητσοτάκης - ο οποίος δεν έδωσε ούτε αξιολογήθηκε ποτέ στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, άρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό "δείγμα" τής γενιάς αυτής - "προετοίμαζε" ως Υπουργός τις εις βάρος τής γενιάς του διαδικασίες ...Τις διαδικασίες, για να επιλέγονται οι "καλύτεροι" μάνατζερ στο δημόσιο μέσω συνεντεύξεων. Να επιλέγονται οι "καλύτεροι", χωρίς να υπάρχει σεβασμός στις επετηρίδες και βέβαια στην αρχαιότητα.
Αυτός ήταν ο στόχος του. Ως γνήσιος προδότης της γενιάς του, προετοίμαζε τη διαδικασία, για να εξουδετερωθούν οι συνομήλικοί του. Ήθελε να εξουδετερωθούν αυτοί, οι οποίοι ανήκουν στη γενιά των Πανεπιστημίων. Γιατί; ...Για να ευνοηθεί η γενιά των Κολλεγίων. Η επιλογή των "κολλεγιότερων" ............ Μιλάνε τόσο άσχημα και υποτιμητικά για τους "αιώνιους", νομίζοντας ότι με τον τρόπο αυτόν μειώνουν τόσο τα Πανεπιστήμια όσο και τους αποφοίτους τους.]

Έτσι γέμισε ο τόπος από κολέγια και κολεγιοπτυχιούχους ...... Για αυτό ανέλαβε και ο Γιωργάκης ........... και [ Όταν ένας άνθρωπος της "ταβανοθεραπείας", που το μόνο που έχει καταφέρει στη ζωή του είναι ν' ανοίξει πιτσαρία, στη συνέχεια αναλαμβάνει Πρωθυπουργός, καταλαβαίνει κάποιος την κοινωνική προβληματικότητα ] .........[ Δεν ήταν μόνον ο Παπανδρέου και ο Σαμαράς ...Ήταν και ο Καραμανλής αλλά και η Ντόρα. Όλοι με συμφέροντα συγκρουόμενα με τα ελληνικά Πανεπιστήμια. Όλοι τους "παιδιά" των Κολεγίων και γονείς και οι ίδιοι παιδιών, τα οποία αποφοίτησαν από ιδιωτικά σχολεία και συνέχισαν τις σπουδές τους σε Κολέγια τού εξωτερικού. ] Οι γόνοι της αναξιοκρατίας που υπηρετούν την "αξιοκρατία"  [ Γι' αυτόν τον λόγο μιλάνε για "λαμπρές" σπουδές στο εξωτερικό, ακόμα κι όταν μιλάνε για σπουδές "κοινωνιολογίας" και "ιστορίας τής τέχνης". ]

[ Αυτό ήταν το κόλπο. Όσο "μακρινά" και άρα απρόσιτα ήταν για έναν φτωχό Φλωρινιώτη τα αθηναϊκά ή τα θεσσαλονικιώτικα Πανεπιστήμια της εποχής τού 1-1-4, άλλο τόσο  "μακρινά" είναι σήμερα και τα Κολέγια.
"Μετακίνησαν" δηλαδή την Ανώτατη Εκπαίδευση της λογικής τού 1-1-4 στο "εξωτερικό". Η "μακρινή" Αθήνα τού 1970 έγινε η Βοστώνη τού 2000. Με συνοπτικές διαδικασίες ξανάδωσαν στο Παλαιό Ψυχικό (το κολλέγιο) απόλυτο πλεονέκτημα εις βάρος τής Φλώρινας ή της Πύλου, για παράδειγμα. ]

 [ Ο 40χρονος Τσίπρας ποιον ακριβώς ρόλο παίζει; Είναι ο τελευταίος από τους "μεγαλύτερους" ή ο πρώτος από τους "μικρότερους"; Ανοίγει με τους συνομήλικους του τον "δρόμο" της γενιάς του προς την εξουσία ή υπό την καθοδήγηση της γενιάς τού Πολυτεχνείου κλείνει τον "δρόμο" της γενιάς του, προετοιμάζοντας τον δρόμο αυτών που ακολουθούν; Συμβαίνουν ύποπτα πράγματα γύρω από το πρόσωπό του. Ο Αλαβάνος μόνος του τον διάλεξε ή του τον "φόρτωσαν", γιατί αυτός εξυπηρετούσε τον νέο σχεδιασμό; Πώς δηλαδή προέκυψε ένας 40χρονος Πρωθυπουργός απολύτως απομονωμένος ηλικιακά και ταυτόχρονα όλοι γύρω του να μην είναι καν της γενιάς του;  ..............
Πόσο "νέος" είναι ο Τσίπρας, όταν βασικός σύμβουλός του είναι ο υπέργηρος και σκληρός σταλινικός Γλέζος. Είναι ο Τσίπρας "σημάδι" αλλαγής "φρουράς" στην εξουσία, όταν όλοι σχεδόν οι υπουργοί τής Κυβέρνησής του είναι σκληροί σταλινικοί τής γενιάς τού Πολυτεχνείου; Είναι "σημάδι" Αλλαγής, που έχει τον σταλινικό Λαφαζάνη δίπλα του; ...Τον σταλινικό κολλητό τού Κόκκαλη; Ο Βούτσης, ο Δραγασάκης, ο Βαρεμένος και οι άλλοι σε ποια γενιά ανήκουν; Οι πολυεκατομμυριούχοι Σταθάκηδες, Τσουκαλάδες και Παπαδημούληδες για ποιους κοινωνικούς αγώνες "αποζημιώθηκαν";  ]

[ Οι δύο γίγαντες του δικομματισμού - και υπό την ηγεσία ατόμων τής γενιάς τού Πολυτεχνείου - αποφάσισαν να ισοπεδώσουν τη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση υπέρ της ιδιωτικής. Οι μόνιμοι συνένοχοι της Μεταπολίτευσης δεν ήθελαν σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή ούτε το "θέατρο" της σύγκρουσης να παίξουν. Από εκεί και πέρα αυτή η ταύτιση απόψεων φαίνεται και από το ποιους έβαλαν να το κάνουν ...Τη Διαμαντοπούλου (από Νομάρχης στα 25 της μέχρι μέλος της Λέσχης με ένα πτυχίο πολιτικού μηχανικού. Αλήθεια ποιά κτίρια έφεραν την ταμπέλα της ;;;)   και τον Λοβέρδο (για αυτόν αξίζει να διαβαστεί το χιουμοριστικό πνεύμα του συγγραφέα.για τα "σοβαρά επιτεύγματα" του, υπενθυμίζοντάς μας ταυτόχρονα το πόση καταστροφή προξένησε στα υπουργεία που ανέλαβε : εργασίας, υγείας, παιδείας. Παιδί για όλες τις δουλειές. Ο άνθρωπος που φώναξε "τα ταμεία δεν έχουν σάλιο"  Από όλα όσα γράφει πάντως ο συγγραφέας διάλεξα την επίσης "μνημειώδη φράση" μετά την "και δεν πεθάινουν" του καθηγητή δ. υπαλλήλου του Παντείου  "ένα εκατομμύριο δημόσιοι υπάλληλοι ταλαιπωρούν εννέα εκατομμύρια Έλληνες", όταν μάλιστα πρόσθεσε την γυναίκα του με αφανείς διαδικασίες στην ταλαιπωρία)  Ίσως και να μην υπάρχουν αντιπροσωπευτικότερα πρόσωπα, για να εκφράσουν τη γενιά τού Πολυτεχνείου, από αυτούς τους δύο ]

[ Ο κρατικός μηχανισμός "γλιστράει" πλέον μέσα από τα "χέρια" τής γενιάς τού Πολυτεχνείου. Αναγκαστικά θα παραδοθεί στον έλεγχο τής γενιάς των Πανελληνίων ...Το σύνολο του μηχανισμού. Αυτή μάλιστα η γενιά, λόγω Μνημονίου, θα καθίσει στη θέση της περισσότερα χρόνια απ' ό,τι κάθισε η προηγούμενη, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει η δυνατότητα πρόωρης συνταξιοδότησης ]

[ Είναι πλέον θέμα χρόνου η σύγκρουση ...Η μεγάλη σύγκρουση μεταξύ τής γενιάς των Πανελληνίων, η οποία παραλαμβάνει τη διοίκηση και της γενιάς τού Πολυτεχνείου, που την παραδίδει. Δεν είναι συνένοχες αυτές οι γενιές, ώστε να αλληλοκαλύπονται για τα εγκλήματά τους. ]

Η 61 έτους Ντόρα του κολεγίου επιτέθηκε στην Ζωή των Πανελληνίων εξετάσεων και ο Βερέμης από την "συμμορία" της Δράσης στον "αίωνιο" φοιτητή Τσίπρα.

[ Ήταν κακό που μια πνευματική επιτυχία, όπως αυτή της εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, ήταν από μόνη της αιτία κοινωνικής αναγνώρισης για τον επιτυχόντα απ' όπου κι αν αυτός προέρχονταν; Ήταν κακό που οι απόφοιτοι των δημοσίων Πανεπιστημίων εκείνης της εποχής ήταν δεκτοί για μεταπτυχιακές σπουδές σε όλα τα μεγάλα Πανεπιστήμια του εξωτερικού;
Γιατί άραγε δεν ήταν καλή εκείνη η δεκαετία; Δεν ήταν καλή, γιατί ήταν η μόνη δεκαετία στην οποία η κοινωνική "προαγωγή" γινόταν πραγματικά με απολύτως αξιοκρατικά κριτήρια; Ήταν κακό που τα καλύτερα σχολεία τής χώρας ήταν τα δημόσια σχολεία, όπου μπορούσαν να πηγαίνουν όλα τα Ελληνόπουλα; Ήταν κακό που οι κοινωνιολόγοι ήταν οι βασικοί ιδιοκτήτες καφέ-μπαρ στη χώρα; Ήταν κακό που οι οικονομολόγοι ήταν ακίνδυνοι για την οικονομία και την επιχειρηματικότητα λογιστές; Ήταν κακό που τα ιδιωτικά σχολεία αφορούσαν μόνον τους "Ντούζους" και τους "Κούληδες" της κοινωνίας; Αυτούς, που στην καλύτερη περίπτωση θα έπαιρναν χρήματα για να σπουδάσουν τις "κοινωνικές" "επιστήμες" των Δήμου και των Βερέμηδων, οι οποίες εφευρέθηκαν ακριβώς γι' αυτούς; Ήταν κακό που γελούσαν οι πάντες με τους "κλόουν" των ιδιωτικών Ψυχοκολεγίων; Ήταν κακό που οι άξιοι και οι ικανοί αυτής της χώρας "σούταραν" τα παιδιά των δωσίλογων στις ΗΠΑ για πληρωμένες σπουδές τού "μπάφου"; ]

[ Μπορεί οι κορυφαίοι πολιτικοί παράγοντες να ανήκουν ελέω Συγκροτημάτων στη γενιά τού Πολυτεχνείου, αλλά από "κάτω" η βάση τής ισχύος τους διαρκώς "αδειάζει" από "περιεχόμενο". Αυτή η γενιά πλέον πρέπει να αγωνιστεί, για να σώσει την πατρίδα και να εξασφαλίσει την επιβίωση του ελληνισμού στο σύνολό του. Εφόσον λοιπόν ψάχνουμε λύση σε ένα πρόβλημα, πρέπει να ξέρουμε και τα δεδομένα του ...Πρέπει να ξέρουμε την "εξίσωση" που αναζητούμε. ]

[ Αυτό είναι το "θέμα" των σημερινών "Πανευρωπαϊκών Εξετάσεων" ...Το "θέμα" το οποίο αφορά όλους τους Ευρωπαίους και όχι μόνον τους Έλληνες........
...Πρέπει να πάνε φυλακή όλοι εκείνοι, οι οποίοι εν γνώση τους δημιούργησαν το χρέος, "επενδύοντας" στο γεγονός ότι μέσω των δωσίλογων είχαν την εξουσία να το "φορτώσουν" στους λαούς. Αυτό είναι το πρόβλημα ...Κάποιοι εγκληματίες δημιούργησαν ένα τρομερό χρέος, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα το εισπράξουν εις βάρος των θυμάτων τους. Εξαιτίας έξωθεν παρεμβάσεων δεν επέτρεψαν στην Ελλάδα να χρεοκοπήσει εις βάρος των ιδιωτών που εγκλημάτησαν, αλλά αποφάσισαν να της δανείσουν εκ νέου χρήματα των λαών, για να πληρωθούν αυτοί οι εγκληματίες. Αυτό έκανε η διεθνής τοκογλυφική συμμορία εις βάρος όλων των λαών τής Ευρώπης, χρησιμοποιώντας την Ελλάδα........
...Αυτή κι αν είναι "εξέταση-πρόκληση" για τη γενιά που έχει "ψηθεί" σε εξετάσεις μεγάλης κλίμακας.......
...Εμείς είμαστε βέβαιοι ότι τη λύση την έχει ήδη στην κατοχή της αυτή η γενιά και είναι θέμα χρόνου αυτή η λύση να γίνει κοινή για όλους. Αλίμονό μας αν δεν συνέβαινε αυτό. Αν δεν μπορούσε αυτή η γενιά ν' ανταπεξέλθει σε αυτό το τεράστιο "φορτίο", δεν θα μπορούσε καμία άλλη να το κάνει. ]

Αίμα στην αρένα

 ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΪΑΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

Έχει δίκιο ο Τραϊανού όταν γράφει πως τον "εμφύλιο" τον τροφοδοτούν μέσα από τις κομματικές παρατάξεις στα Πανεπιστήμια, οι δεξιοί στους θώκους και οι αριστεροί στα Πανεπιστήμια, μοιρασμένα κουκιά που διαχέονται αργότερα στην κοινωνία. Με τον λαό στις κερκίδες σαν να παρακολουθεί ένα ντέρμπι, να γίνεται "κυρίαρχος" για μία μέρα αποφασίζοντας την "ομάδα" της αρεσκείας του.

[ Στην πραγματικότητα έκαναν μια "μηχανή", η οποία θα παρήγαγε τα στελέχη με τα χαρακτηριστικά που τους βόλευαν ...Έβαλαν μέσα σ' αυτήν τη "μηχανή" ως "καύσιμο" τα εμφυλιοπολεμικά πάθη και επιχειρήματα και την άφησαν να δουλεύει στο "ρελαντί".]   

[ Πού είναι σήμερα οι σκληροί "φοιτητοπατέρες" της ΠΑΣΠ και της ΔΑΠ εκείνων των δεκαετιών; Πού είναι αυτοί, που τους "καμάρωναν" ο Ανδρέας και τα άλλα τα "παιδιά"; Πού βρίσκονται μέσα στα κυβερνητικά κόμματα τα στελέχη με ηλικίες από 40 μέχρι 50κάτι; όπως θεωρητικά ήταν η γενιά του "Πολυτεχνείου" ; ] ενώ μεταπηδήσαμε από τους 60ρηδες και πάνω ;

Χωρίστηκαν αυτές οι γενιές α) στα παιδιά των Πανεπιστημίων που διαγωνίστηκαν ασχέτως κοινωνικής τάξεως επί ίσοις όροις και β) στην γενιά των κολεγίων που πλήρωνε ο γονέας. Για αυτό σέβονταν τους αιώνιους φοιτητές οι πρώτοι επειδή διαγωνίστηκαν όλοι μαζί και απέδειξαν την αξία τους στις Πανελλήνιες εξετάσεις άσχετα αν ύστερα διέκοπταν τις σπουδές τους για διάφορους λόγους. Αυτό ήταν απόλυτα αποδεκτό χωρίς να μειώνει την μεταξύ τους αξία. Ενώ η δεύτερη κατηγορία έφυγε να σπουδάσει στο εξωτερικό εξ αιτίας της οικονομικής δυνατότητας των οικογενειών τους. Έτσι η πολιτική ελίτ προωθούσε τα παιδιά της στις γραμματείες των γραφείων της ως αφετηρία της πολιτκής τους καριέρας.          

[ Αυτός είναι κι ο λόγος που ο 46χρονος Κολεγιόπαιδας Μητσοτάκης - ο οποίος δεν έδωσε ούτε αξιολογήθηκε ποτέ στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, άρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό "δείγμα" τής γενιάς αυτής - "προετοίμαζε" ως Υπουργός τις εις βάρος τής γενιάς του διαδικασίες ...Τις διαδικασίες, για να επιλέγονται οι "καλύτεροι" μάνατζερ στο δημόσιο μέσω συνεντεύξεων. Να επιλέγονται οι "καλύτεροι", χωρίς να υπάρχει σεβασμός στις επετηρίδες και βέβαια στην αρχαιότητα.
Αυτός ήταν ο στόχος του. Ως γνήσιος προδότης της γενιάς του, προετοίμαζε τη διαδικασία, για να εξουδετερωθούν οι συνομήλικοί του. Ήθελε να εξουδετερωθούν αυτοί, οι οποίοι ανήκουν στη γενιά των Πανεπιστημίων. Γιατί; ...Για να ευνοηθεί η γενιά των Κολλεγίων. Η επιλογή των "κολλεγιότερων" ............ Μιλάνε τόσο άσχημα και υποτιμητικά για τους "αιώνιους", νομίζοντας ότι με τον τρόπο αυτόν μειώνουν τόσο τα Πανεπιστήμια όσο και τους αποφοίτους τους.]

Έτσι γέμισε ο τόπος από κολέγια και κολεγιοπτυχιούχους ...... Για αυτό ανέλαβε και ο Γιωργάκης ........... και [ Όταν ένας άνθρωπος της "ταβανοθεραπείας", που το μόνο που έχει καταφέρει στη ζωή του είναι ν' ανοίξει πιτσαρία, στη συνέχεια αναλαμβάνει Πρωθυπουργός, καταλαβαίνει κάποιος την κοινωνική προβληματικότητα ] .........[ Δεν ήταν μόνον ο Παπανδρέου και ο Σαμαράς ...Ήταν και ο Καραμανλής αλλά και η Ντόρα. Όλοι με συμφέροντα συγκρουόμενα με τα ελληνικά Πανεπιστήμια. Όλοι τους "παιδιά" των Κολεγίων και γονείς και οι ίδιοι παιδιών, τα οποία αποφοίτησαν από ιδιωτικά σχολεία και συνέχισαν τις σπουδές τους σε Κολέγια τού εξωτερικού. ] Οι γόνοι της αναξιοκρατίας που υπηρετούν την "αξιοκρατία"  [ Γι' αυτόν τον λόγο μιλάνε για "λαμπρές" σπουδές στο εξωτερικό, ακόμα κι όταν μιλάνε για σπουδές "κοινωνιολογίας" και "ιστορίας τής τέχνης". ]

[ Αυτό ήταν το κόλπο. Όσο "μακρινά" και άρα απρόσιτα ήταν για έναν φτωχό Φλωρινιώτη τα αθηναϊκά ή τα θεσσαλονικιώτικα Πανεπιστήμια της εποχής τού 1-1-4, άλλο τόσο  "μακρινά" είναι σήμερα και τα Κολέγια.
"Μετακίνησαν" δηλαδή την Ανώτατη Εκπαίδευση της λογικής τού 1-1-4 στο "εξωτερικό". Η "μακρινή" Αθήνα τού 1970 έγινε η Βοστώνη τού 2000. Με συνοπτικές διαδικασίες ξανάδωσαν στο Παλαιό Ψυχικό (το κολλέγιο) απόλυτο πλεονέκτημα εις βάρος τής Φλώρινας ή της Πύλου, για παράδειγμα. ]

 [ Ο 40χρονος Τσίπρας ποιον ακριβώς ρόλο παίζει; Είναι ο τελευταίος από τους "μεγαλύτερους" ή ο πρώτος από τους "μικρότερους"; Ανοίγει με τους συνομήλικους του τον "δρόμο" της γενιάς του προς την εξουσία ή υπό την καθοδήγηση της γενιάς τού Πολυτεχνείου κλείνει τον "δρόμο" της γενιάς του, προετοιμάζοντας τον δρόμο αυτών που ακολουθούν; Συμβαίνουν ύποπτα πράγματα γύρω από το πρόσωπό του. Ο Αλαβάνος μόνος του τον διάλεξε ή του τον "φόρτωσαν", γιατί αυτός εξυπηρετούσε τον νέο σχεδιασμό; Πώς δηλαδή προέκυψε ένας 40χρονος Πρωθυπουργός απολύτως απομονωμένος ηλικιακά και ταυτόχρονα όλοι γύρω του να μην είναι καν της γενιάς του;  ..............
Πόσο "νέος" είναι ο Τσίπρας, όταν βασικός σύμβουλός του είναι ο υπέργηρος και σκληρός σταλινικός Γλέζος. Είναι ο Τσίπρας "σημάδι" αλλαγής "φρουράς" στην εξουσία, όταν όλοι σχεδόν οι υπουργοί τής Κυβέρνησής του είναι σκληροί σταλινικοί τής γενιάς τού Πολυτεχνείου; Είναι "σημάδι" Αλλαγής, που έχει τον σταλινικό Λαφαζάνη δίπλα του; ...Τον σταλινικό κολλητό τού Κόκκαλη; Ο Βούτσης, ο Δραγασάκης, ο Βαρεμένος και οι άλλοι σε ποια γενιά ανήκουν; Οι πολυεκατομμυριούχοι Σταθάκηδες, Τσουκαλάδες και Παπαδημούληδες για ποιους κοινωνικούς αγώνες "αποζημιώθηκαν";  ]

[ Οι δύο γίγαντες του δικομματισμού - και υπό την ηγεσία ατόμων τής γενιάς τού Πολυτεχνείου - αποφάσισαν να ισοπεδώσουν τη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση υπέρ της ιδιωτικής. Οι μόνιμοι συνένοχοι της Μεταπολίτευσης δεν ήθελαν σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή ούτε το "θέατρο" της σύγκρουσης να παίξουν. Από εκεί και πέρα αυτή η ταύτιση απόψεων φαίνεται και από το ποιους έβαλαν να το κάνουν ...Τη Διαμαντοπούλου (από Νομάρχης στα 25 της μέχρι μέλος της Λέσχης με ένα πτυχίο πολιτικού μηχανικού. Αλήθεια ποιά κτίρια έφεραν την ταμπέλα της ;;;)   και τον Λοβέρδο (για αυτόν αξίζει να διαβαστεί το χιουμοριστικό πνεύμα του συγγραφέα.για τα "σοβαρά επιτεύγματα" του, υπενθυμίζοντάς μας ταυτόχρονα το πόση καταστροφή προξένησε στα υπουργεία που ανέλαβε : εργασίας, υγείας, παιδείας. Παιδί για όλες τις δουλειές. Ο άνθρωπος που φώναξε "τα ταμεία δεν έχουν σάλιο"  Από όλα όσα γράφει πάντως ο συγγραφέας διάλεξα την επίσης "μνημειώδη φράση" μετά την "και δεν πεθάινουν" του καθηγητή δ. υπαλλήλου του Παντείου  "ένα εκατομμύριο δημόσιοι υπάλληλοι ταλαιπωρούν εννέα εκατομμύρια Έλληνες", όταν μάλιστα πρόσθεσε την γυναίκα του με αφανείς διαδικασίες στην ταλαιπωρία)  Ίσως και να μην υπάρχουν αντιπροσωπευτικότερα πρόσωπα, για να εκφράσουν τη γενιά τού Πολυτεχνείου, από αυτούς τους δύο ]

[ Ο κρατικός μηχανισμός "γλιστράει" πλέον μέσα από τα "χέρια" τής γενιάς τού Πολυτεχνείου. Αναγκαστικά θα παραδοθεί στον έλεγχο τής γενιάς των Πανελληνίων ...Το σύνολο του μηχανισμού. Αυτή μάλιστα η γενιά, λόγω Μνημονίου, θα καθίσει στη θέση της περισσότερα χρόνια απ' ό,τι κάθισε η προηγούμενη, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει η δυνατότητα πρόωρης συνταξιοδότησης ]

[ Είναι πλέον θέμα χρόνου η σύγκρουση ...Η μεγάλη σύγκρουση μεταξύ τής γενιάς των Πανελληνίων, η οποία παραλαμβάνει τη διοίκηση και της γενιάς τού Πολυτεχνείου, που την παραδίδει. Δεν είναι συνένοχες αυτές οι γενιές, ώστε να αλληλοκαλύπονται για τα εγκλήματά τους. ]

Η 61 έτους Ντόρα του κολεγίου επιτέθηκε στην Ζωή των Πανελληνίων εξετάσεων και ο Βερέμης από την "συμμορία" της Δράσης στον "αίωνιο" φοιτητή Τσίπρα.

[ Ήταν κακό που μια πνευματική επιτυχία, όπως αυτή της εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, ήταν από μόνη της αιτία κοινωνικής αναγνώρισης για τον επιτυχόντα απ' όπου κι αν αυτός προέρχονταν; Ήταν κακό που οι απόφοιτοι των δημοσίων Πανεπιστημίων εκείνης της εποχής ήταν δεκτοί για μεταπτυχιακές σπουδές σε όλα τα μεγάλα Πανεπιστήμια του εξωτερικού;
Γιατί άραγε δεν ήταν καλή εκείνη η δεκαετία; Δεν ήταν καλή, γιατί ήταν η μόνη δεκαετία στην οποία η κοινωνική "προαγωγή" γινόταν πραγματικά με απολύτως αξιοκρατικά κριτήρια; Ήταν κακό που τα καλύτερα σχολεία τής χώρας ήταν τα δημόσια σχολεία, όπου μπορούσαν να πηγαίνουν όλα τα Ελληνόπουλα; Ήταν κακό που οι κοινωνιολόγοι ήταν οι βασικοί ιδιοκτήτες καφέ-μπαρ στη χώρα; Ήταν κακό που οι οικονομολόγοι ήταν ακίνδυνοι για την οικονομία και την επιχειρηματικότητα λογιστές; Ήταν κακό που τα ιδιωτικά σχολεία αφορούσαν μόνον τους "Ντούζους" και τους "Κούληδες" της κοινωνίας; Αυτούς, που στην καλύτερη περίπτωση θα έπαιρναν χρήματα για να σπουδάσουν τις "κοινωνικές" "επιστήμες" των Δήμου και των Βερέμηδων, οι οποίες εφευρέθηκαν ακριβώς γι' αυτούς; Ήταν κακό που γελούσαν οι πάντες με τους "κλόουν" των ιδιωτικών Ψυχοκολεγίων; Ήταν κακό που οι άξιοι και οι ικανοί αυτής της χώρας "σούταραν" τα παιδιά των δωσίλογων στις ΗΠΑ για πληρωμένες σπουδές τού "μπάφου"; ]

[ Μπορεί οι κορυφαίοι πολιτικοί παράγοντες να ανήκουν ελέω Συγκροτημάτων στη γενιά τού Πολυτεχνείου, αλλά από "κάτω" η βάση τής ισχύος τους διαρκώς "αδειάζει" από "περιεχόμενο". Αυτή η γενιά πλέον πρέπει να αγωνιστεί, για να σώσει την πατρίδα και να εξασφαλίσει την επιβίωση του ελληνισμού στο σύνολό του. Εφόσον λοιπόν ψάχνουμε λύση σε ένα πρόβλημα, πρέπει να ξέρουμε και τα δεδομένα του ...Πρέπει να ξέρουμε την "εξίσωση" που αναζητούμε. ]

[ Αυτό είναι το "θέμα" των σημερινών "Πανευρωπαϊκών Εξετάσεων" ...Το "θέμα" το οποίο αφορά όλους τους Ευρωπαίους και όχι μόνον τους Έλληνες........
...Πρέπει να πάνε φυλακή όλοι εκείνοι, οι οποίοι εν γνώση τους δημιούργησαν το χρέος, "επενδύοντας" στο γεγονός ότι μέσω των δωσίλογων είχαν την εξουσία να το "φορτώσουν" στους λαούς. Αυτό είναι το πρόβλημα ...Κάποιοι εγκληματίες δημιούργησαν ένα τρομερό χρέος, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα το εισπράξουν εις βάρος των θυμάτων τους. Εξαιτίας έξωθεν παρεμβάσεων δεν επέτρεψαν στην Ελλάδα να χρεοκοπήσει εις βάρος των ιδιωτών που εγκλημάτησαν, αλλά αποφάσισαν να της δανείσουν εκ νέου χρήματα των λαών, για να πληρωθούν αυτοί οι εγκληματίες. Αυτό έκανε η διεθνής τοκογλυφική συμμορία εις βάρος όλων των λαών τής Ευρώπης, χρησιμοποιώντας την Ελλάδα........
...Αυτή κι αν είναι "εξέταση-πρόκληση" για τη γενιά που έχει "ψηθεί" σε εξετάσεις μεγάλης κλίμακας.......
...Εμείς είμαστε βέβαιοι ότι τη λύση την έχει ήδη στην κατοχή της αυτή η γενιά και είναι θέμα χρόνου αυτή η λύση να γίνει κοινή για όλους. Αλίμονό μας αν δεν συνέβαινε αυτό. Αν δεν μπορούσε αυτή η γενιά ν' ανταπεξέλθει σε αυτό το τεράστιο "φορτίο", δεν θα μπορούσε καμία άλλη να το κάνει. ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου