a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Επεμβαίνει η UNESCO, προκειμένου να μην αλλάξει ένα κούφωμα σε ένα αντιπροσωπευτικό μνημείο κάποιου πολιτισμού και δεν επεμβαίνει σε καπηλεία ολόκληρου πολιτισμού, όπως συμβαίνει με την περίπτωση της Μακεδονίας; 
Δεν επεμβαίνει μάλιστα σε ένα θέμα που αφορά τον ελληνικό πολιτισμό, του οποίου σύμβολο φέρει και η ίδια στην επίσημη σημαία της ...Μας εντυπωσιάζει, δηλαδή, η σημερινή ηγεσία της UNESCO ...Η UNESCO, που, ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί με βάση τον επιστημονικό "γνώμονα" και μόνο.Ποια είναι η ηγεσία της UNESCO και άρα αυτή που δίνει τα χαρακτηριστικά σε αυτόν τον διεθνή οργανισμό; Κατά "σύμπτωση" η γενική διευθύντριά της δεν είναι απλά ουδέτερη, αλλά είναι "μέρος" του προβλήματος. Γιατί; Γιατί αυτή είναι η Irina Bokova, η οποία είναι βουλγαρικής υπηκοότητας, καταγόμενη από τη γεωγραφική περιοχή της Μακεδονίας και πρώην κομμουνίστρια.Είναι δηλαδή "συμπατριώτισσα", "συντοπίτισσα", αλλά και "ομοϊδεάτισσα" με τους "νεοφώτιστους" Βούλγαρους σταλινικούς, οι οποίοι προσφάτως ανακάλυψαν πως είναι "Μακεδόνες"..Μια Βουλγάρα, η οποία δεν φέρει καν μια στοιχειώδη επιστημονική κατάρτιση για το εν λόγω αντικείμενο. 

Σε έναν οργανισμό εξειδικευμένο στην ιστορία —και στελεχωμένο από ιστορικούς— έβαλαν επικεφαλής μια γυναίκα με σπουδές στις Διεθνείς Σχέσεις, όπως τις αντιλαμβάνονταν κάποτε η σοβιετική Μόσχα....Κόρη κεντρικού εκδότη σε σταλινικό κράτος; ...Κόρη σταλινικού, η οποία μετά την κατάρρευση του σταλινισμού όχι μόνον δεν καταστράφηκε ως επιφανής "γόνος" ενός φασιστικού καθεστώτος, αλλά ωθήθηκε μέσω των μηχανισμών του δημοκρατικού πλέον κράτους σε διεθνή καριέρα; ...Βούλγαροι δημοκράτες πεινάνε σε μια θεόφτωχη Βουλγαρία και μια σταλινικιά "κόρη" ενός αποτυχημένου σταλινισμού ζει πλούσια εις υγείαν της δημοκρατίας στο Παρίσι; ...Αυτή, η οποία θα έπρεπε να πλένει σκάλες για να επιβιώσει, βρέθηκε να παριστάνει τη μεγαλοκυρία στα Παρίσια;  

 Aπλά πράγματα. Η ανθρωπότητα έχει καθήκον να προστατεύσει την ιστορία της, αν θέλει να προστατεύσει τον ίδιο της τον εαυτό. Είναι υποχρεωμένη, για να εξασφαλίσει την πορεία της στο μέλλον, να προστατεύει την ιστορική αλήθεια, που αφορά το παρελθόν της ...Την αλήθεια, η οποία διασφαλίζει τους "κόπους" και τα επιτεύγματα των μελών της. Αν δεν το κάνει, είναι εις βάρος της, γιατί είναι βέβαιο ότι θ' ακολουθήσει το χάος. Αν δεν το κάνει, λειτουργεί "αυτοκτονικά" και αυτό είναι επικίνδυνο. Δεν μπορεί η παγκόσμια κοινωνία να επιβιώσει ούτε λίγες ώρες, αν αφεθούν οι κλέφτες και οι πλαστογράφοι της ιστορίας να δράσουν ανεξέλεγκτα. Η ανθρωπότητα, η οποία μπορεί ν' αντέξει ακόμα και πυρηνικές εκρήξεις, δεν  μπορεί ν' αντέξει τέτοιου είδους λεηλασίες, οι οποίες την "αποπρογραμματίζουν" και την οδηγούν στην απόλυτη σύγχυση.
Δεν χρειάζεται δηλαδή η Ελλάδα να τρέχει στα δικαστήρια για το όνομα της Μακεδονίας. Δεν χρειάζεται να τρέχει, όπως δεν χρειάζεται να τρέχουν οι Ολλανδοί να προστατεύσουν τα έργα του Βαν Γκογκ από τους σφετεριστές της τέχνης ...Όπως δεν χρειάζεται να τρέχουν οι Βρετανοί, για να προστατεύσουν τα δικαιώματα Φλέμινγκ για την Πενικιλίνη ...Όπως δεν χρειάζεται να τρέχουν οι Κινέζοι, για να προστατεύσουν τη "σινικότητα" του μεγάλου τείχους. Η επιστήμη της ιστορίας είναι αυτή που "αποφασίζει" για τα δικά της θέματα και όχι οι αυτόκλητοι Νίμιτς με πιέσεις και εκβιασμούς. Δεν μπορεί η ανθρωπότητα να συνεχίσει την πορεία της, χωρίς να υπάρχει αυτή η προστασία. Δεν υπάρχει κίνητρο για τους ανθρώπους —αλλά και για τους λαούς— να δημιουργήσουν οτιδήποτε, αν δεν υπάρχει η προστασία του έργου και της υστεροφημίας τους.
Ευνομούμενη παγκόσμια κοινωνία είμαστε και όχι ζούγκλα, όπου ο καθένας αρπάζει ό,τι θέλει, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Φορείς και εκφραστές πολιτισμών είμαστε και όχι "καρναβάλια", που φοράμε ό,τι μας "γυαλίσει", όταν μας συμφέρει. Δεν είναι δυνατόν αυτό, το οποίο απαγορεύεται ακόμα και στην πιο πρωτόγονη ή καθυστερημένη κοινωνία, να μην απαγορεύεται στη Διεθνή κοινωνία. Η Διεθνής κοινωνία είναι οργανωμένη και απόλυτα συντεταγμένη. Δεν είναι χαμαιτυπείο, για να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Δεν μπορεί ο κάθε απίθανος να βάζει ένα φτερό στο κεφάλι του και να παριστάνει τον "κληρονόμο" των Απάτσι. Τα πάντα είναι καταγεγραμμένα και αξιολογημένα.
Όπως απαγορεύεται η "πλαστοπροσωπία" στη βάση της κάθε κοινωνίας —που αφορά τα μέλη της— έτσι απαγορεύεται και στο ανώτατο επίπεδο —που αφορά τα κράτη—. Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά, γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει η κοινωνία με άλλον τρόπο. Δεν είναι δυνατόν η πνευματική δημιουργία να μην ασφαλίζεται ...έστω και χωρίς να "κλειδώνεται". Δεν είναι δυνατόν οι φιλόπονοι δημιουργοί της να μην προστατεύονται από τους τεμπέληδες "σφετεριστές". Σε έναν Πλανήτη, ο οποίος "πεισματικά" παραμένει ο ίδιος, δεν είναι δυνατόν ο χρόνος και ο χώρος να μην έχουν σαφή "διαχωριστικά", για να προστατευτούν οι "ταξιδευτές" του χρόνου. 
 Όλα αυτά τα "όρια", τα οποία προσδιορίζονται με επιστημονικά και άρα ασφαλή κριτήρια, αφορούν το αντικείμενο της UNESCO ...Του Παγκόσμιου Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση, την Επιστήμη και τον Πολιτισμό. Δεν είναι δυνατόν η UNESCO να είναι σκληρή και απόλυτη όταν προστατεύει απλά κτίρια και μνημεία και να είναι "χαλαρή" σε πολύ πιο μεγάλες πολιτισμικές "κληρονομιές". Είναι δυνατόν να αφεθούν κοινοί αγράμματοι κλέφτες ν' αρπάξουν ένα τεράστιο πολιτισμικό "φορτίο", όπως είναι αυτό της "Μακεδονίας"; Είναι δυνατόν η συμμορία των εμπόρων ναρκωτικών και των λαθρεμπόρων όπλων, που κυβερνά τα Σκόπια, να απειλήσει την παγκόσμια "τάξη" πολιτισμικών αξιών; 
Το μόνο που έχει να κάνει η Ελλάδα είναι να παραπέμψει τους Σκοπιανούς στην UNESCO ...Να αναγκάσει την UNESCO να πάρει θέση για το "Μακεδονικό Ζήτημα" ...Να αναγκάσει επιτέλους το επιστημονικό δυναμικό τού διεθνούς αυτού οργανισμού να "εκτεθεί" ...Να αποφανθεί τόσο για τον μακεδονικό πολιτισμό όσο και για την καταγωγή των Μακεδόνων ...Την καταγωγή κάποιων ανθρώπων, οι οποίοι ηγήθηκαν της προσπάθειας της πραγματοποίησης των ελληνικών "οραμάτων" ...Την καταγωγή κάποιων ανθρώπων με ονόματα όπως "Φίλιππος", "Αλέξανδρος", "Ηφαιστίωνας" ή "Ολυμπιάδα". Να αποφανθεί για το έργο τους και για τον συλλογικό "προσανατολισμό" τους ...Να αποφανθεί με βάση τα κριτήρια που δέχεται η επιστήμη της ιστορίας και όχι το γυφτοπάζαρο της πολιτικής.
Ας αποφασίσει πρώτα η UNESCO για τη "μακεδονικότητα" του Γκρουέφσκι και τότε θα δει και η Ελλάδα πώς θα αντιδράσει. Μέχρι τότε δεν έχει λόγο να κάνει τίποτε. Δεν έχει λόγο να περάσει σε διαπραγματεύσεις και στην πραγματικότητα να νομιμοποιεί με αυτόν τον τρόπο τους "τυμβωρύχους" της ιστορίας. Όποιος θέλει να περάσει τον "Ρουβίκωνα" της λογικής, της επιστήμης και της αλήθειας, ας το κάνει μόνος του. Η Ελλάδα δεν έχει λόγο ούτε να τον "περάσει" ούτε να κάνει "φασαρία" πάνω σ' αυτόν. Όποιος θέλει να τον περάσει, ας πάρει τις ευθύνες του. 
 Αν ένας διεθνής Οργανισμός δεν θέλει ο ίδιος να προστατευτεί από την αμφισβήτηση, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσει να υπάρχει. Όποιος διεθνής Οργανισμός δεν σέβεται τον ρόλο του, δεν έχει νόημα ύπαρξης. Αν αναγκάζονται οι λαοί να παίρνουν τα όπλα ή να κάνουν συλλαλητήρια, για να προστατεύσουν την ιστορία τους, τότε δεν υπάρχει νόημα ύπαρξης για τέτοιους οργανισμούς ...και δεν μιλάμε μόνον για την UNESCO.
Ολόκληρο το άρθρο : http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/12/to-onoma-tis-makedonias-den-einai.html
Τι είναι αλήθεια αυτή η UNESCO τέλος πάντων ;

Επεμβαίνει η UNESCO, προκειμένου να μην αλλάξει ένα κούφωμα σε ένα αντιπροσωπευτικό μνημείο κάποιου πολιτισμού και δεν επεμβαίνει σε καπηλεία ολόκληρου πολιτισμού, όπως συμβαίνει με την περίπτωση της Μακεδονίας; 
Δεν επεμβαίνει μάλιστα σε ένα θέμα που αφορά τον ελληνικό πολιτισμό, του οποίου σύμβολο φέρει και η ίδια στην επίσημη σημαία της ...Μας εντυπωσιάζει, δηλαδή, η σημερινή ηγεσία της UNESCO ...Η UNESCO, που, ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί με βάση τον επιστημονικό "γνώμονα" και μόνο.Ποια είναι η ηγεσία της UNESCO και άρα αυτή που δίνει τα χαρακτηριστικά σε αυτόν τον διεθνή οργανισμό; Κατά "σύμπτωση" η γενική διευθύντριά της δεν είναι απλά ουδέτερη, αλλά είναι "μέρος" του προβλήματος. Γιατί; Γιατί αυτή είναι η Irina Bokova, η οποία είναι βουλγαρικής υπηκοότητας, καταγόμενη από τη γεωγραφική περιοχή της Μακεδονίας και πρώην κομμουνίστρια.Είναι δηλαδή "συμπατριώτισσα", "συντοπίτισσα", αλλά και "ομοϊδεάτισσα" με τους "νεοφώτιστους" Βούλγαρους σταλινικούς, οι οποίοι προσφάτως ανακάλυψαν πως είναι "Μακεδόνες"..Μια Βουλγάρα, η οποία δεν φέρει καν μια στοιχειώδη επιστημονική κατάρτιση για το εν λόγω αντικείμενο. 

Σε έναν οργανισμό εξειδικευμένο στην ιστορία —και στελεχωμένο από ιστορικούς— έβαλαν επικεφαλής μια γυναίκα με σπουδές στις Διεθνείς Σχέσεις, όπως τις αντιλαμβάνονταν κάποτε η σοβιετική Μόσχα....Κόρη κεντρικού εκδότη σε σταλινικό κράτος; ...Κόρη σταλινικού, η οποία μετά την κατάρρευση του σταλινισμού όχι μόνον δεν καταστράφηκε ως επιφανής "γόνος" ενός φασιστικού καθεστώτος, αλλά ωθήθηκε μέσω των μηχανισμών του δημοκρατικού πλέον κράτους σε διεθνή καριέρα; ...Βούλγαροι δημοκράτες πεινάνε σε μια θεόφτωχη Βουλγαρία και μια σταλινικιά "κόρη" ενός αποτυχημένου σταλινισμού ζει πλούσια εις υγείαν της δημοκρατίας στο Παρίσι; ...Αυτή, η οποία θα έπρεπε να πλένει σκάλες για να επιβιώσει, βρέθηκε να παριστάνει τη μεγαλοκυρία στα Παρίσια;  

 Aπλά πράγματα. Η ανθρωπότητα έχει καθήκον να προστατεύσει την ιστορία της, αν θέλει να προστατεύσει τον ίδιο της τον εαυτό. Είναι υποχρεωμένη, για να εξασφαλίσει την πορεία της στο μέλλον, να προστατεύει την ιστορική αλήθεια, που αφορά το παρελθόν της ...Την αλήθεια, η οποία διασφαλίζει τους "κόπους" και τα επιτεύγματα των μελών της. Αν δεν το κάνει, είναι εις βάρος της, γιατί είναι βέβαιο ότι θ' ακολουθήσει το χάος. Αν δεν το κάνει, λειτουργεί "αυτοκτονικά" και αυτό είναι επικίνδυνο. Δεν μπορεί η παγκόσμια κοινωνία να επιβιώσει ούτε λίγες ώρες, αν αφεθούν οι κλέφτες και οι πλαστογράφοι της ιστορίας να δράσουν ανεξέλεγκτα. Η ανθρωπότητα, η οποία μπορεί ν' αντέξει ακόμα και πυρηνικές εκρήξεις, δεν  μπορεί ν' αντέξει τέτοιου είδους λεηλασίες, οι οποίες την "αποπρογραμματίζουν" και την οδηγούν στην απόλυτη σύγχυση.
Δεν χρειάζεται δηλαδή η Ελλάδα να τρέχει στα δικαστήρια για το όνομα της Μακεδονίας. Δεν χρειάζεται να τρέχει, όπως δεν χρειάζεται να τρέχουν οι Ολλανδοί να προστατεύσουν τα έργα του Βαν Γκογκ από τους σφετεριστές της τέχνης ...Όπως δεν χρειάζεται να τρέχουν οι Βρετανοί, για να προστατεύσουν τα δικαιώματα Φλέμινγκ για την Πενικιλίνη ...Όπως δεν χρειάζεται να τρέχουν οι Κινέζοι, για να προστατεύσουν τη "σινικότητα" του μεγάλου τείχους. Η επιστήμη της ιστορίας είναι αυτή που "αποφασίζει" για τα δικά της θέματα και όχι οι αυτόκλητοι Νίμιτς με πιέσεις και εκβιασμούς. Δεν μπορεί η ανθρωπότητα να συνεχίσει την πορεία της, χωρίς να υπάρχει αυτή η προστασία. Δεν υπάρχει κίνητρο για τους ανθρώπους —αλλά και για τους λαούς— να δημιουργήσουν οτιδήποτε, αν δεν υπάρχει η προστασία του έργου και της υστεροφημίας τους.
Ευνομούμενη παγκόσμια κοινωνία είμαστε και όχι ζούγκλα, όπου ο καθένας αρπάζει ό,τι θέλει, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Φορείς και εκφραστές πολιτισμών είμαστε και όχι "καρναβάλια", που φοράμε ό,τι μας "γυαλίσει", όταν μας συμφέρει. Δεν είναι δυνατόν αυτό, το οποίο απαγορεύεται ακόμα και στην πιο πρωτόγονη ή καθυστερημένη κοινωνία, να μην απαγορεύεται στη Διεθνή κοινωνία. Η Διεθνής κοινωνία είναι οργανωμένη και απόλυτα συντεταγμένη. Δεν είναι χαμαιτυπείο, για να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Δεν μπορεί ο κάθε απίθανος να βάζει ένα φτερό στο κεφάλι του και να παριστάνει τον "κληρονόμο" των Απάτσι. Τα πάντα είναι καταγεγραμμένα και αξιολογημένα.
Όπως απαγορεύεται η "πλαστοπροσωπία" στη βάση της κάθε κοινωνίας —που αφορά τα μέλη της— έτσι απαγορεύεται και στο ανώτατο επίπεδο —που αφορά τα κράτη—. Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά, γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει η κοινωνία με άλλον τρόπο. Δεν είναι δυνατόν η πνευματική δημιουργία να μην ασφαλίζεται ...έστω και χωρίς να "κλειδώνεται". Δεν είναι δυνατόν οι φιλόπονοι δημιουργοί της να μην προστατεύονται από τους τεμπέληδες "σφετεριστές". Σε έναν Πλανήτη, ο οποίος "πεισματικά" παραμένει ο ίδιος, δεν είναι δυνατόν ο χρόνος και ο χώρος να μην έχουν σαφή "διαχωριστικά", για να προστατευτούν οι "ταξιδευτές" του χρόνου. 
 Όλα αυτά τα "όρια", τα οποία προσδιορίζονται με επιστημονικά και άρα ασφαλή κριτήρια, αφορούν το αντικείμενο της UNESCO ...Του Παγκόσμιου Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση, την Επιστήμη και τον Πολιτισμό. Δεν είναι δυνατόν η UNESCO να είναι σκληρή και απόλυτη όταν προστατεύει απλά κτίρια και μνημεία και να είναι "χαλαρή" σε πολύ πιο μεγάλες πολιτισμικές "κληρονομιές". Είναι δυνατόν να αφεθούν κοινοί αγράμματοι κλέφτες ν' αρπάξουν ένα τεράστιο πολιτισμικό "φορτίο", όπως είναι αυτό της "Μακεδονίας"; Είναι δυνατόν η συμμορία των εμπόρων ναρκωτικών και των λαθρεμπόρων όπλων, που κυβερνά τα Σκόπια, να απειλήσει την παγκόσμια "τάξη" πολιτισμικών αξιών; 
Το μόνο που έχει να κάνει η Ελλάδα είναι να παραπέμψει τους Σκοπιανούς στην UNESCO ...Να αναγκάσει την UNESCO να πάρει θέση για το "Μακεδονικό Ζήτημα" ...Να αναγκάσει επιτέλους το επιστημονικό δυναμικό τού διεθνούς αυτού οργανισμού να "εκτεθεί" ...Να αποφανθεί τόσο για τον μακεδονικό πολιτισμό όσο και για την καταγωγή των Μακεδόνων ...Την καταγωγή κάποιων ανθρώπων, οι οποίοι ηγήθηκαν της προσπάθειας της πραγματοποίησης των ελληνικών "οραμάτων" ...Την καταγωγή κάποιων ανθρώπων με ονόματα όπως "Φίλιππος", "Αλέξανδρος", "Ηφαιστίωνας" ή "Ολυμπιάδα". Να αποφανθεί για το έργο τους και για τον συλλογικό "προσανατολισμό" τους ...Να αποφανθεί με βάση τα κριτήρια που δέχεται η επιστήμη της ιστορίας και όχι το γυφτοπάζαρο της πολιτικής.
Ας αποφασίσει πρώτα η UNESCO για τη "μακεδονικότητα" του Γκρουέφσκι και τότε θα δει και η Ελλάδα πώς θα αντιδράσει. Μέχρι τότε δεν έχει λόγο να κάνει τίποτε. Δεν έχει λόγο να περάσει σε διαπραγματεύσεις και στην πραγματικότητα να νομιμοποιεί με αυτόν τον τρόπο τους "τυμβωρύχους" της ιστορίας. Όποιος θέλει να περάσει τον "Ρουβίκωνα" της λογικής, της επιστήμης και της αλήθειας, ας το κάνει μόνος του. Η Ελλάδα δεν έχει λόγο ούτε να τον "περάσει" ούτε να κάνει "φασαρία" πάνω σ' αυτόν. Όποιος θέλει να τον περάσει, ας πάρει τις ευθύνες του. 
 Αν ένας διεθνής Οργανισμός δεν θέλει ο ίδιος να προστατευτεί από την αμφισβήτηση, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσει να υπάρχει. Όποιος διεθνής Οργανισμός δεν σέβεται τον ρόλο του, δεν έχει νόημα ύπαρξης. Αν αναγκάζονται οι λαοί να παίρνουν τα όπλα ή να κάνουν συλλαλητήρια, για να προστατεύσουν την ιστορία τους, τότε δεν υπάρχει νόημα ύπαρξης για τέτοιους οργανισμούς ...και δεν μιλάμε μόνον για την UNESCO.
Ολόκληρο το άρθρο : http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/12/to-onoma-tis-makedonias-den-einai.html

1 σχόλιο: