Tι μαθαίνουμε
λοιπόν στα γεράματα !!! πως ένα ακόμα έπος χάθηκε, κρύφτηκε για να τροποποιηθεί η
ιστορική γενεαλογία του ανθρωπίνου γένους σύμφωνα με τα συμφέροντα που το πράττουν
χιλιάαααδες χρόνια τώρα. Μην φαντάζεστε
πως όλοι οι «έγκριτοι» ή «διακεκριμένοι» έχουν ιδέα από όλα αυτά. Η νεόδμητη
πάνω από 2000 χρόνια ιστορική κοσμοθεωρητική αντίληψη, πέρασε μέσα από βιβλία σπουδαστικά και
διαφόρων προβεβλημένων συγγραφέων συγγράμματα ή από τα λεγόμενα «ιερά»
βιβλία. Η έννοια «προβεβλημένοι» όχι βέβαια με την έννοια της αξίας, αλλά απλώς
της προβολής με σκοπό την καθιέρωση τους.
Διαβάζοντας κάποιος για το αρχέγονο Άργος καταλαβαίνει πως όλα δείχνουν να ξεκίνησαν από εκεί, με πρώτα τα ψήγματα της πρωτο-δημοκρατίας.
Ο γενάρχης Πελασγός ως δημοκρατικός άρχοντας λέει : « Λόγο να δώσω μονάχος μου, πριν την γνώμη των πολιτών πάρω, δεν πρέπει» !!!
Στην συνέχεια ανέπτυξαν την μαρμαρογλυφεία καθ’ ότι έμπειροι τεχνίτες της ξοανοποιίας . Ο Φειδίας θήτευσε στα εργαστήρια των Αργείων. Αργείος ήταν και ο αρχιτέκτονας Πολύκλειτος, για το περίφημο έργο του το θέατρο της Επιδαύρου, με την τέλεια ακουστική του, την αρμονία και την αρχιτεκτονική. Ο Αργείος Τροχίλος ιεροφάντης ήταν ο πρώτος κατασκευαστής άρματος που το αφιέρωσε στην Θεά Ήρα. Αργείος ήταν και ο κατασκευαστής του Δούρειου Ίππου, ο Επειός, έποικος στην Φωκίδα. Πρώτοι επίσης ανακάλυψαν και κατασκεύασαν τις ασπίδες*.
Σύμφωνα με τον Αισχύλο, οι Αργείοι μετά από κάποια εμφύλια μάχη (υπαίτιοι υπήρξαν απόγονοι του Δαναού – και αυτό κάτι πρέπει να μας λέει και είναι η πρώτη ιστορική εμφύλια διαμάχη) ανήγειραν μνημείο σε σχήμα πυραμίδας, διακοσμημένη με ανάγλυφες ασπίδες, προς τιμήν των πεσόντων συμπατριωτών τους ! Στο Άργος πρωτο-καλλιεργήθηκε ο σίτος, τον σπόρο του οποίου είχε φέρει ο Άργος από την Λιβύη. Ο Φείδων απόγονος του πρώτου Ηρακλείδη βασιλιά του Άργους Τήμενου, πρώτος έκοψε αργυρά και χάλκινα νομίσματα, ιδρύοντας το πρώτο Νομισματοκοπείο της Ευρωπαϊκής ηπείρου στην Αίγινα, η οποία ήταν υπό την εξουσία του Άργους. Ο ίδιος δε καθόρισε τα μέτρα και τα σταθμά που επεκράτησαν σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο τον 7ο πχ αιώνα, καθώς και τα μέτρα των υγρών. Μην ξεχάσουμε επίσης την κατασκευή της Αργούς από τον Άργο με θεϊκή παρέμβαση και βοήθειαμ για την εκστρατεία της Αργοναυτών προς ανεύρεση του χρυσόμαλλου δέρατος !!!
Οι Αργείοι ήταν οι πρώτοι αποικιοκράτες και εξαπλώθηκαν γρήγορα σε απόμακρους τόπους. Όταν χάθηκε η Ιώ κόρη του Ίναχου, εξαπολύθηκαν για την ανεύρεσή της. Όπου πήγαιναν έκτιζαν πόλεις, εφ όσον είχαν εντολή να μην γυρίσουν πίσω αν δεν την βρουν. Έτσι αποικίες φύτρωσαν στην Ηπειρωτική Ελλάδα, σε πολλά νησιά του Αιγαίου, Μικρά Ασία, Κύπρο, κάτω Ιταλία, Κρήτη όπου τελούσαν τα «Ινάχεια» και μέσω των διηγήσεως της Ιούς, μαθαίνουμε πως έφτασαν και αποίκησαν στην Αίγυπτο με πολυάριθμες πόλεις υπό το χέρι του Επάφου.
54 ή 56 έπη μας ενημερώνει ο κ. Καλόπουλος πως έχουν υπάρξει
στην Ελληνική ιστορία και ένα μόνον του Γιγαλμές ή Ενούμα Έλις για τους Ανατολικούς.
Γνωστά ή διασωθέντα σε μας είναι μόνον, τα δύο έπη του Ομήρου, τα Ορφικά και τα του Ησιόδου.
Στον χαμένο έπος του Φορωνέα όμως τι μαθαίνουμε ; Μαθαίνουμε πως
αυτός ήταν που συγκυβερνώντας με τον Θεό Δία τους ανθρώπους κατά τον
υπερμακρόβιο βίο του, τους δώρισε ΤΗΝ
ΦΩΤΙΑ !!!! Αν τους δώρισε την φωτιά ο Φωρονέας, τότε τι δώρισε ο Προμηθέας για
να βρεθεί τιμωρημένος από τον Δία ;
Δεν είναι πρώτη φορά που επαληθεύεται η άποψή μου, πως παρ’
όλα τα ελλειπή στοιχεία, είναι φανερό πως η Ελληνική μυθολογία-ιστορία έχει παραποιηθεί
εντελώς με Ανατολικούς μυθικούς επιρρεασμούς.
Ποιος ήταν ο Ποσειδώνας που έφερε λειψυδρία ώστε να αναγκάσει τον Φορωνέα
να προστατέψει τότε το διάσπαρτο ανθρώπινο πλήθος μέσα στην φύση, συγκεντρώνοντάς τους όλους
μαζί ;
Γνωρίζουμε παρ' όλα αυτά, πως μέσα στην μυθολογία υπάρχουν Τιτάνες που συναναστρέφονται
ή συμμαχούν με τους Δυνατούς ή Θεούς την εποχή εκείνη !!! ενάντια των ομοίων τους ….
Στο έπος αυτό μαθαίνουμε πως με την συγκέντρωση των
πληθυσμών για την προστασία τους από την λειψυδρία, κοντά σε πηγές υδάτινων
πόρων, ο πρώτος γενάρχης διαπιστώνει πως είναι δύσκολη η συνεννόηση των ανθρώπων,
εξ αιτίας της πολυγλωσσίας, φαινόμενο άγνωστο μέχρι τότε. Ο κ. Καλόπουλος όμως το εξηγεί και αυτό γίνεται
απόλυτα κατανοητό μέχρι ακόμα και τις μέρες μας. Οι
άνθρωποι μη έχοντας αρχικά γραπτό λόγο ακόμα, ζώντας διάσπαρτοι και σε όχι τόσο
άμεση σχέση και συναλλαγή μεταξύ τους, διαμόρφωναν την ακουστική – προφορική γλώσσα
με διαφορετικό τρόπο. Ας πάει το μυαλό μας στις τοπικές διαλέκτους μας, που σε
αρκετές περιπτώσεις είναι αδύνατον να γίνουν κατανοητές ούτε και από τους εκπαιδευμένους
της γραπτής σύγχρονης γλώσσας. Στις Ινδίες υπάρχουν πάνω από 3000 ομόριζες ιδιωματικές
γλώσσες !!!
Όταν συναντήθηκαν λοιπόν, εύλογο
ήταν η συνεννόηση αυτών των ανθρώπων να καταστεί δύσκολη έως αδύνατη.
Μήπως, λέω μήπως ο Ποσειδώνας, ο ταραχοποιός των ανθρωπίνων
συναισθημάτων στον υδάτινο κόσμο όπου εδρεύουν, παραποιήθηκε μέσω της Παλαιάς
διαθήκης σε έναν θεό που στην δική της περίπτωση επιλέγει την πολυγλωσσία – άρα
διχόνοια - ως εκδίκησή του δικού της θεού, με αιτία την φανταστική κατασκευή Βαβέλ – Ζιγκουράτ,
αντί της λειψυδρίας που εξ αιτίας της συγκεντρώθηκαν τα ιδιωματικά πολύγλωσσα πλήθη ;
Σύμφωνα με το έπος οι πολύγλωσσοι άνθρωποι έρχονται σε
συγκρούσεις μεταξύ τους, καθ’ όσον η κάθε ομάδα είχε συνηθίσει να διαβιεί και
να συνεννοείται με διαφορετικούς τρόπους από αυτές των εντός των αναγκαστικών συγκεκριμένων ορίων και περιθωρίων, όπου συν-βρέθηκαν εξ αιτίας του τραγικού φαινομένου. Τι είχε προηγηθεί λοιπόν ως φυσικό φαινόμενο προξενημένο από τον
Ποσειδώνα με την διαμάχη που είχε με την Ήρα ; το έπος για άλλη μια φορά μας μαθαίνει
πως αιτία υπήρξε, τι άλλο ; η εξουσία (!!!) Σίγουρα
πάντως δεν συνέβη κατακλυσμός !!! Όπως δηλαδή ο
κατακλυσμός κατά την περίοδο του άλλοτε γενάρχη του Ωγύγη, βασιλιά των Εκτενών στην Βοιωτία, οι λεγόμενοι
τότε «Ωγυγίδαι» . Ίσως θα
μπορούσε να ήταν μιας κάποιας μορφής πυρηνικό φαινόμενο που ερημοποίησε τον τότε κόσμο, για να
αναγκαστούν να αλληλοσκοτώνονται για λίγο νερό. Ή να ήταν μια παραπλήσια εποχή στην οποία κάποιος
Ποσειδώνας μονοπωλούσε την χρήση των υδάτων, εις βάρος της τότε ανθρωπότητας ;
Στο σημείο αυτό λοιπόν, κάποιος δυνατότερος του Ποσειδώνος επεμβαίνει
με συγκεκριμένες εντολές του Θεού Δία, ο Ερμής, όπως αναφέρεται στο βίντεο. Σημαντική εντολή η ειρήνη, με την συγκέντρωση
των ανθρώπων που μιλούσαν την ίδια ιδιωματική γλώσσα, μέσω της οποίας εξέφραζαν
τα δικά τους χαρακτηριστικά !!! Δηλαδή εντελώς διαφορετική, μάλλον αντίθετη, έστω και θεωρητική αντίληψη περί θεού και ανθρώπων.
Ποιος ήταν ο Φορωνέας ; γεννήθηκε από την ένωση του Ινάχου
με την νύμφη Μελία ή Αργεία και ήταν ο πρώτος βασιλιάς των Αργείων – Πελασγικό φύλο.
Κατόπιν όλων αυτών, ακούγεται λογικό όταν ο ιερέας της Αιγύπτου
κάνει αναφορά στον επισκέπτη Σόλωνα πως «εσείς οι Έλληνες παραμένετε αιωνίως παιδιά επειδή,
δεν γνωρίζετε το παρελθόν σας, ότι κάποτε κυβερνούσατε ολόκληρη την ανθρωπότητα. Στην χώρα σας
για κάποιο λόγο, έρχεται πάντοτε μια καταστροφή με αποτέλεσμα να σώζονται μόνον
οι αγράμματοι και οι ακαλλιέργητοι από εσάς. Γι αυτό κάθε φορά γίνεται μια νέα
αρχή, χωρίς να γνωρίζετε όλα όσα σας αφορούν .......κλπ κλπ κλπ Η δική μας ιστορία είναι 8.000 ετών, όμως η Θεά
Αθηνά πρώτα εσάς ανέθρεψε και εκπαίδευσε και ύστερα από 1000 χρόνια εμάς». Ας λάβουμε υπ’ όψιν μας πως κάποτε η Αίγυπτος
ονομαζόταν Ωγυγία και θα καταλάβουμε στην συνέχεια γιατί ! Ωγύγης και Φορωνέας συνυπήρξαν σε διαφορετικά μέρη, λαμβάνοντας υπ' όψιν μας την υπερ-μακροβιότητά τους .
Στοιχεία του χαμένου έπους Φορωνίς υπάρχουν καταγεγραμμένα στο
Μυκηναϊκό έπος, αλλά και στο «Αιγίμιος» έπος του Ησιόδου, 10ος απόγονος του Ορφέα. Μετά τον κατακλυσμό του Ωγύγη ( δηλ. την
υπερχείλιση του Κηφισού με καταστροφικές συνέπειες στην Αττική και Βοιωτία) και
την μετανάστευση των Ελλήνων στην Ωγυγία- Αίγυπτο, υπάρχει ιστορικό κενό δύο
αιώνων περίπου, μέχρι τον επόμενο βασιλιά, τον Κέκροπα.
Συμπερένεται λοιπόν κατά την γνώμη μου, ότι οι άποικοι Έλληνες έκτησαν τις Αιγυπτιακές πυραμίδες, καθ’ όσον ανάλογα κτήσματα υπάρχουν στο Άργος και έχουν χρονολογηθεί μεταξύ της 4ης και 3ης χιλιετηρίδας π.χ. ! Με την Νιόβη, κόρη του Φορωνέα συνευρίσκεται για πρώτη φορά με θνητή ο Δίας και από την ένωση γεννιούνται ο Άργος και ο Πελασγός. Από τον Άργο η πολιτεία ονομαζόταν Απία, όπως και ολόκληρη η Πελοπόννησος και με την γέννηση του Πελασγού μετονομάστηκε σε Πελ/νησο.
Συμπερένεται λοιπόν κατά την γνώμη μου, ότι οι άποικοι Έλληνες έκτησαν τις Αιγυπτιακές πυραμίδες, καθ’ όσον ανάλογα κτήσματα υπάρχουν στο Άργος και έχουν χρονολογηθεί μεταξύ της 4ης και 3ης χιλιετηρίδας π.χ. ! Με την Νιόβη, κόρη του Φορωνέα συνευρίσκεται για πρώτη φορά με θνητή ο Δίας και από την ένωση γεννιούνται ο Άργος και ο Πελασγός. Από τον Άργο η πολιτεία ονομαζόταν Απία, όπως και ολόκληρη η Πελοπόννησος και με την γέννηση του Πελασγού μετονομάστηκε σε Πελ/νησο.
Διαβάζοντας κάποιος για το αρχέγονο Άργος καταλαβαίνει πως όλα δείχνουν να ξεκίνησαν από εκεί, με πρώτα τα ψήγματα της πρωτο-δημοκρατίας.
Ο γενάρχης Πελασγός ως δημοκρατικός άρχοντας λέει : « Λόγο να δώσω μονάχος μου, πριν την γνώμη των πολιτών πάρω, δεν πρέπει» !!!
Στην συνέχεια ανέπτυξαν την μαρμαρογλυφεία καθ’ ότι έμπειροι τεχνίτες της ξοανοποιίας . Ο Φειδίας θήτευσε στα εργαστήρια των Αργείων. Αργείος ήταν και ο αρχιτέκτονας Πολύκλειτος, για το περίφημο έργο του το θέατρο της Επιδαύρου, με την τέλεια ακουστική του, την αρμονία και την αρχιτεκτονική. Ο Αργείος Τροχίλος ιεροφάντης ήταν ο πρώτος κατασκευαστής άρματος που το αφιέρωσε στην Θεά Ήρα. Αργείος ήταν και ο κατασκευαστής του Δούρειου Ίππου, ο Επειός, έποικος στην Φωκίδα. Πρώτοι επίσης ανακάλυψαν και κατασκεύασαν τις ασπίδες*.
Σύμφωνα με τον Αισχύλο, οι Αργείοι μετά από κάποια εμφύλια μάχη (υπαίτιοι υπήρξαν απόγονοι του Δαναού – και αυτό κάτι πρέπει να μας λέει και είναι η πρώτη ιστορική εμφύλια διαμάχη) ανήγειραν μνημείο σε σχήμα πυραμίδας, διακοσμημένη με ανάγλυφες ασπίδες, προς τιμήν των πεσόντων συμπατριωτών τους ! Στο Άργος πρωτο-καλλιεργήθηκε ο σίτος, τον σπόρο του οποίου είχε φέρει ο Άργος από την Λιβύη. Ο Φείδων απόγονος του πρώτου Ηρακλείδη βασιλιά του Άργους Τήμενου, πρώτος έκοψε αργυρά και χάλκινα νομίσματα, ιδρύοντας το πρώτο Νομισματοκοπείο της Ευρωπαϊκής ηπείρου στην Αίγινα, η οποία ήταν υπό την εξουσία του Άργους. Ο ίδιος δε καθόρισε τα μέτρα και τα σταθμά που επεκράτησαν σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο τον 7ο πχ αιώνα, καθώς και τα μέτρα των υγρών. Μην ξεχάσουμε επίσης την κατασκευή της Αργούς από τον Άργο με θεϊκή παρέμβαση και βοήθειαμ για την εκστρατεία της Αργοναυτών προς ανεύρεση του χρυσόμαλλου δέρατος !!!
Οι Αργείοι ήταν οι πρώτοι αποικιοκράτες και εξαπλώθηκαν γρήγορα σε απόμακρους τόπους. Όταν χάθηκε η Ιώ κόρη του Ίναχου, εξαπολύθηκαν για την ανεύρεσή της. Όπου πήγαιναν έκτιζαν πόλεις, εφ όσον είχαν εντολή να μην γυρίσουν πίσω αν δεν την βρουν. Έτσι αποικίες φύτρωσαν στην Ηπειρωτική Ελλάδα, σε πολλά νησιά του Αιγαίου, Μικρά Ασία, Κύπρο, κάτω Ιταλία, Κρήτη όπου τελούσαν τα «Ινάχεια» και μέσω των διηγήσεως της Ιούς, μαθαίνουμε πως έφτασαν και αποίκησαν στην Αίγυπτο με πολυάριθμες πόλεις υπό το χέρι του Επάφου.
ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ . Το
Άργος ήταν η γενέτειρα της Βασιλικής οικογένειας του Μεγάλου Αλεξάνδρου, εξ ου
και το «Αργεία η καταγωγή του Μεγάλου Αλεξάνδρου» !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Νάγια
* Για παράξενη ξαφνική παρουσία ιπτάμενων Πύρινων ασπίδων γίνεται λόγος κατά την πολιορκία της Τύρου από τον Μ. Αλέξανδρο, με την βοήθεια των οποίων τα παχιά τείχη της πόλεως έπεσαν. Κάπου όμως μια ουσιαστική διασταύρωση αυτών των στοιχείων δεν μπόρεσα να βρω στην περιήγησή μου.
Πηγές βοηθείας :
http://www.e-istoria.com/00_ARXAIOTHTA_2012/arx_2012201.html
http://www.oroskopos.tv/1967/kataklysmos-wgygoy
http://damithalis.blogspot.gr/2013/03/blog-post_14.html#uds-search-results
Νάγια
* Για παράξενη ξαφνική παρουσία ιπτάμενων Πύρινων ασπίδων γίνεται λόγος κατά την πολιορκία της Τύρου από τον Μ. Αλέξανδρο, με την βοήθεια των οποίων τα παχιά τείχη της πόλεως έπεσαν. Κάπου όμως μια ουσιαστική διασταύρωση αυτών των στοιχείων δεν μπόρεσα να βρω στην περιήγησή μου.
Πηγές βοηθείας :
http://www.e-istoria.com/00_ARXAIOTHTA_2012/arx_2012201.html
http://www.oroskopos.tv/1967/kataklysmos-wgygoy
http://damithalis.blogspot.gr/2013/03/blog-post_14.html#uds-search-results
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου