a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Γεωργαντζάς.jpgΕάν δεν με απατά η μνήμι μου, πρέπει να είμασταν στην 4η Γυμνασίου, τμήμα Πρακτικό, του ΙΗ' Γυμνασίου Αρρένων Αθηνών. Η καθηγήτρια του μαθήματος της Χημείας μας έδωσε ένα 'πρόχειρο' διαγώνισμα.

Ενώ η καθηγήτρια ήταν απασχολημένη με πολλή χαρτούρα της διοικήσεως του σχολείου, όλοι οι συμμαθητές μου άρχισαν να αντιγράφουν. Ήταν μία απο τις φορές που γνώριζα πολύ καλά τις απαντήσεις, οπότε δεν αντέγραψα.

Το αποτέλεσμα ήταν πως η καθηγήτρια του μαθήματος της Χημείας βαθμολόγησε με 20/20 το δικό μου διαγώνισμα, ενώ έδωσε 18/20 σε όλους τους άλλους συμμαθητές μου που είχαν αντιγράψει. Ήταν λέει φανερό πως ήμουν ο μόνος που δεν είχα αντιγράψει.

Είναι πολύ σημαντικό από κάθε μας εμπειρία στην ζωή να μαθαίνουμε το σωστό μάθημα. Δεν έχω τρόπο να γνωρίζω εάν αυτό είναι όντως το σωστό μάθημα που πήρα από εκείνην την εμπειρία μου, αλλά εκείνο που κατάλαβα τότε ήταν πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ανταμοίβουν την τιμιότητα και την Αλήθεια του ελληνικού μας πολιτισμού.

Αυτό είναι το δικό μου μάθημα. Ποιό όμως είναι το μάθημα που εκλαμβάνει ο υιός του φερομένου ως δήθεν πρωθυπουργού της Ελλάδος, του οποίου υιού απέλυσαν την καθηγήτρια που τον έπιασε να αντιγράφει (http://www.triklopodia.gr/2013/04/blog-post_3856.html);

Μήπως το μεγαλύτερο μάθημα που όλες και όλοι μας εκλαμβάνουμε έχει να κάνει με ένα σαθρό σύστημα παιδείας, το οποίο είναι ένα υποσύστημα του σαθρού απολυταρχικού καθεστώτος της άρδην ανθελληνικής, ξενόφερτης από την εποχή του Ιωάννου Κωλέττη, που εισήγαγε την φαυλοκρατία στην Ελλάδα, και του Όθωνος-Φρειδερίκου-Λουδοβίκου, πρίγκιπος της Βαυαρίας και στυγνά τυραννικής κομματοκρατίας, που με ΟΛΑ της τα κόμματα κατακερματίζει και κατακομματιάζει την ελληνική μας κοινωνία, όχι μόνον στην Ελλάδα και στην Κύπρο, αλλά αφανίζοντας και τον συνέκδημο ελληνικό μας κόσμο, επάνω σε όλην την επιφάνεια του πλανήτη Γη; Μήπως δηλαδή το επίσης ανθελληνικό υποσύστημα παιδείας στην Ελλάδα και στην Κύπρο προσπαθεί να παράγει απολιτίκ ανθρωπο-γρανάζια τεχνογνωσίας, αντί να παράγει αληθινούς ανθρώπους πολίτες;

Ήταν λάθος μου να μην αντιγράψω σε εκείνο το διαγώνισμα Χημείας στην 4η Γυμνασίου; Ή είναι λάθος το να μην έχουμε, ανεξαρτήτως πολιτεύματος, ένα αληθινό πολιτικό σύστημα ούτε στην Ελλάδα ούτε και στην Κύπρο, και να αρκούμεθα απλά στο να επιβιώνουμε μέσα σε και γύρω από ένα σαθρό απολυταρχικό καθεστώς;

Ένας Έλλην είμαι, άρα δεν μπορώ να απαντήσω. Είναι συλλογική η προβληματική μας της ελλέιψεως ενός αληθινού πολιτικού συστήματος, άρα συλλογικά πρέπει να δοθεί και η απάντησις του ελληνικού μας κόσμου, και στην Ελλάδα και στην Κύπρο, και στις δύο δηλαδή αυτές χώρες του ελληνικού μας έθους και έθνους.

Νυν υπέρ πάντων ο των ελευθέρων μας πατρίδων αγών!

Νίκος Γεωργαντζάς
Αντιπρόεδρος
Συμβουλευτικός Οργανισμός ΕΙ-END (ΕΙ-END NATIONAL DEBT: http://ei-end.org/)

Nicholas C. GEORGANTZAS
Professor, Management Systems
Director, System Dynamics Consultancy
FORDHAM UNIVERSITY BUSINESS SCHOOLS
113 West 60th Street, Suite 617-D
New York, NY 10023-7484, U.S.A.

Ο Δρ. Νικόλαος Κ. Γεωργαντζάς είναι καθηγητής συστημικής δυναμικής στο πανεπιστήμιο Fordham της Νέα Υόρκης. Η  συστημική δυναμική είναι μία σχετικά νέα επιστήμη, που τα τελευταία χρόνια σημειώνει ραγδαία εξέλιξη, τόσο στην Αμερική όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ο Δρ. Γεωργατζάς είναι ιδρυτικό μέλος του ελληνικού τμήματος στον παγκόσμιο οργανισμό συστημικής δυναμικής, έχοντας διατελέσει πρόεδρος του παγκοσμίου σχετικού συνεδρίου, που έγινε στην Αθήνα το 2008. Κατατάσσεται στους κορυφαίους παγκοσμίως επιστήμονες του τομέα του, με δημοσιεύσεις σε σειρά επιστημονικών περιοδικών και βιβλίων. Πέρα από τα ακαδημαϊκά του καθήκοντα, με τα συνεχή άρθρα-παρεμβάσεις του βρίσκεται στην πρώτη γραμμή γιά την προώθηση του ελληνικού μας κόσμου και πολιτισμού στις ΗΠΑ, αλλά και της επίλυσης των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ελληνική μας κοινωνία συλλογικά επάνω σε όλη την επιφάνεια του πλανήτη Γη.
http://alfeiospotamos.pblogs.gr/
Ν : πως να σε χαρακτηρίσει κάποιος βρε Σαμαρά και να σου είναι αρκετός ο χαρακτηρισμός για το μπόι σου, τις αήθεις πράξεις σου, στην διπλοπροσωπία σου και τόσα άλλα ; Όταν διάβασα την είδηση, είπα αποκλείεται. Δεν μπορεί να έχει συμβεί κάτι τέτοιο, κακόβουλο δημοσίευμα. Όπως φαίνεται όμως δεν ήταν καθόλου κακόβουλο. 


Είχα που λες Αντωνάκη εκπαιδευτικό μητέρα. Αναγκαστικά την είχα δασκάλα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Ξέρεις τι αρχή είχε στο σχολείο έναντι στο παιδί της Αντωνάκη ; Εκείνη είχε πάει στην άλλη άκρη. θα με μάλωνε ή θα έτρωγα ξύλο πρώτη, άσχετα αν έφταιγα ή όχι, ώστε να μην υπάρξει κανένας να την κατηγορήσει πως έκανε διακρίσεις στο παιδί της.  Εσύ αντίθετα επέλεξες το άλλο άκρο, επειδή υποτίθεται υπερέχεις σε κοινωνική τάξη.   Να μάθεις στο παιδί σου, πως όταν κάνει λάθος, θα υπάρχει κάποιος που θα του το λύνει. Γνωρίζεις την ταινία "το ξύλο βγήκε από το παράδεισο και τον Διευθυντή τον κύριο "βεβαίως βεβαίως" ; Την Παπαχρήστου ; χάνεις. Αν δεν την έχεις δει, επειδή στήνεις φάκες και δολώματα να πιάσεις τα θηράματα, σταμάτα λίγο να δεις την ταινία. Που ξέρεις, κάτι μπορεί να σου μείνει για την επόμενη φορά, μπας και το ξανασκεφτείς καλλίτερα για την σωστή διαπαιδαγώγηση του παιδιού σου.... 
Ν. ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΑΣ:Ποιό είναι το μάθημα που εκλαμβάνει ο υιός του Αντωνίου Σαμαρά;

Γεωργαντζάς.jpgΕάν δεν με απατά η μνήμι μου, πρέπει να είμασταν στην 4η Γυμνασίου, τμήμα Πρακτικό, του ΙΗ' Γυμνασίου Αρρένων Αθηνών. Η καθηγήτρια του μαθήματος της Χημείας μας έδωσε ένα 'πρόχειρο' διαγώνισμα.

Ενώ η καθηγήτρια ήταν απασχολημένη με πολλή χαρτούρα της διοικήσεως του σχολείου, όλοι οι συμμαθητές μου άρχισαν να αντιγράφουν. Ήταν μία απο τις φορές που γνώριζα πολύ καλά τις απαντήσεις, οπότε δεν αντέγραψα.

Το αποτέλεσμα ήταν πως η καθηγήτρια του μαθήματος της Χημείας βαθμολόγησε με 20/20 το δικό μου διαγώνισμα, ενώ έδωσε 18/20 σε όλους τους άλλους συμμαθητές μου που είχαν αντιγράψει. Ήταν λέει φανερό πως ήμουν ο μόνος που δεν είχα αντιγράψει.

Είναι πολύ σημαντικό από κάθε μας εμπειρία στην ζωή να μαθαίνουμε το σωστό μάθημα. Δεν έχω τρόπο να γνωρίζω εάν αυτό είναι όντως το σωστό μάθημα που πήρα από εκείνην την εμπειρία μου, αλλά εκείνο που κατάλαβα τότε ήταν πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ανταμοίβουν την τιμιότητα και την Αλήθεια του ελληνικού μας πολιτισμού.

Αυτό είναι το δικό μου μάθημα. Ποιό όμως είναι το μάθημα που εκλαμβάνει ο υιός του φερομένου ως δήθεν πρωθυπουργού της Ελλάδος, του οποίου υιού απέλυσαν την καθηγήτρια που τον έπιασε να αντιγράφει (http://www.triklopodia.gr/2013/04/blog-post_3856.html);

Μήπως το μεγαλύτερο μάθημα που όλες και όλοι μας εκλαμβάνουμε έχει να κάνει με ένα σαθρό σύστημα παιδείας, το οποίο είναι ένα υποσύστημα του σαθρού απολυταρχικού καθεστώτος της άρδην ανθελληνικής, ξενόφερτης από την εποχή του Ιωάννου Κωλέττη, που εισήγαγε την φαυλοκρατία στην Ελλάδα, και του Όθωνος-Φρειδερίκου-Λουδοβίκου, πρίγκιπος της Βαυαρίας και στυγνά τυραννικής κομματοκρατίας, που με ΟΛΑ της τα κόμματα κατακερματίζει και κατακομματιάζει την ελληνική μας κοινωνία, όχι μόνον στην Ελλάδα και στην Κύπρο, αλλά αφανίζοντας και τον συνέκδημο ελληνικό μας κόσμο, επάνω σε όλην την επιφάνεια του πλανήτη Γη; Μήπως δηλαδή το επίσης ανθελληνικό υποσύστημα παιδείας στην Ελλάδα και στην Κύπρο προσπαθεί να παράγει απολιτίκ ανθρωπο-γρανάζια τεχνογνωσίας, αντί να παράγει αληθινούς ανθρώπους πολίτες;

Ήταν λάθος μου να μην αντιγράψω σε εκείνο το διαγώνισμα Χημείας στην 4η Γυμνασίου; Ή είναι λάθος το να μην έχουμε, ανεξαρτήτως πολιτεύματος, ένα αληθινό πολιτικό σύστημα ούτε στην Ελλάδα ούτε και στην Κύπρο, και να αρκούμεθα απλά στο να επιβιώνουμε μέσα σε και γύρω από ένα σαθρό απολυταρχικό καθεστώς;

Ένας Έλλην είμαι, άρα δεν μπορώ να απαντήσω. Είναι συλλογική η προβληματική μας της ελλέιψεως ενός αληθινού πολιτικού συστήματος, άρα συλλογικά πρέπει να δοθεί και η απάντησις του ελληνικού μας κόσμου, και στην Ελλάδα και στην Κύπρο, και στις δύο δηλαδή αυτές χώρες του ελληνικού μας έθους και έθνους.

Νυν υπέρ πάντων ο των ελευθέρων μας πατρίδων αγών!

Νίκος Γεωργαντζάς
Αντιπρόεδρος
Συμβουλευτικός Οργανισμός ΕΙ-END (ΕΙ-END NATIONAL DEBT: http://ei-end.org/)

Nicholas C. GEORGANTZAS
Professor, Management Systems
Director, System Dynamics Consultancy
FORDHAM UNIVERSITY BUSINESS SCHOOLS
113 West 60th Street, Suite 617-D
New York, NY 10023-7484, U.S.A.

Ο Δρ. Νικόλαος Κ. Γεωργαντζάς είναι καθηγητής συστημικής δυναμικής στο πανεπιστήμιο Fordham της Νέα Υόρκης. Η  συστημική δυναμική είναι μία σχετικά νέα επιστήμη, που τα τελευταία χρόνια σημειώνει ραγδαία εξέλιξη, τόσο στην Αμερική όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ο Δρ. Γεωργατζάς είναι ιδρυτικό μέλος του ελληνικού τμήματος στον παγκόσμιο οργανισμό συστημικής δυναμικής, έχοντας διατελέσει πρόεδρος του παγκοσμίου σχετικού συνεδρίου, που έγινε στην Αθήνα το 2008. Κατατάσσεται στους κορυφαίους παγκοσμίως επιστήμονες του τομέα του, με δημοσιεύσεις σε σειρά επιστημονικών περιοδικών και βιβλίων. Πέρα από τα ακαδημαϊκά του καθήκοντα, με τα συνεχή άρθρα-παρεμβάσεις του βρίσκεται στην πρώτη γραμμή γιά την προώθηση του ελληνικού μας κόσμου και πολιτισμού στις ΗΠΑ, αλλά και της επίλυσης των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ελληνική μας κοινωνία συλλογικά επάνω σε όλη την επιφάνεια του πλανήτη Γη.
http://alfeiospotamos.pblogs.gr/
Ν : πως να σε χαρακτηρίσει κάποιος βρε Σαμαρά και να σου είναι αρκετός ο χαρακτηρισμός για το μπόι σου, τις αήθεις πράξεις σου, στην διπλοπροσωπία σου και τόσα άλλα ; Όταν διάβασα την είδηση, είπα αποκλείεται. Δεν μπορεί να έχει συμβεί κάτι τέτοιο, κακόβουλο δημοσίευμα. Όπως φαίνεται όμως δεν ήταν καθόλου κακόβουλο. 


Είχα που λες Αντωνάκη εκπαιδευτικό μητέρα. Αναγκαστικά την είχα δασκάλα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Ξέρεις τι αρχή είχε στο σχολείο έναντι στο παιδί της Αντωνάκη ; Εκείνη είχε πάει στην άλλη άκρη. θα με μάλωνε ή θα έτρωγα ξύλο πρώτη, άσχετα αν έφταιγα ή όχι, ώστε να μην υπάρξει κανένας να την κατηγορήσει πως έκανε διακρίσεις στο παιδί της.  Εσύ αντίθετα επέλεξες το άλλο άκρο, επειδή υποτίθεται υπερέχεις σε κοινωνική τάξη.   Να μάθεις στο παιδί σου, πως όταν κάνει λάθος, θα υπάρχει κάποιος που θα του το λύνει. Γνωρίζεις την ταινία "το ξύλο βγήκε από το παράδεισο και τον Διευθυντή τον κύριο "βεβαίως βεβαίως" ; Την Παπαχρήστου ; χάνεις. Αν δεν την έχεις δει, επειδή στήνεις φάκες και δολώματα να πιάσεις τα θηράματα, σταμάτα λίγο να δεις την ταινία. Που ξέρεις, κάτι μπορεί να σου μείνει για την επόμενη φορά, μπας και το ξανασκεφτείς καλλίτερα για την σωστή διαπαιδαγώγηση του παιδιού σου.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου