«Όταν λέμε ότι σκοπός είναι η ηδονή, δεν εννοούμε τις ηδονές του ασώτου και αυτές που βρίσκονται μέσα στις απολαύσεις, όπως νομίζουν μερικοί που το αγνοούν και δεν το παραδέχονται ή είναι κακώς πληροφορημένοι. Αλλά εννοούμε να μην πονάει το σώμα και να μην ταράσσεται η ψυχή.»
"Λάθε βιώσας" δηλαδή να ζεις απαρατήρητος, να μην επιδιώκεις αυτοπροβολή, μεγαλεία και εξουσία εις βάρος των άλλων.
Θάνατος = η συναλλαγματική που πληρώνεται για το δώρο και την εμπειρία της ανθρώπινης υλικής αισθητής ζωής. Ο θάνατος δεν πρέπει να μας απασχολεί, καθ' όσον όταν είμαστε ζωντανοί εκείνος είναι μακριά, ενώ όταν αυτός έλθει, εμείς έχουμε πια φύγει. Επομένως δεν μας αφορά.
Το τετραφάρμακον κατά τον Επίκουρο :
Θεός άφοβον
Θάνατος αναίσθητον (δεν είναι αισθητός)
Αγαθόν εύθικτον (εύκολα αποκτάται)
Κακόν ευκαρτέρητον (με την βοήθεια της σωστής φιλοσοφικής βάσης)
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, τούτα έχω να πω. Μην φοβάστε τίποτα γύρο σας. Όπως και αν το αντιλαμβάνεστε, γνωρίζετε πως όλα είναι πάντα για καλό. Τίποτα δεν είναι για κακό, έστω και αν φαίνεται έτσι. Όλα, είναι μία εμπειρία μοναδική για τον καθένα, γι αυτό τα επιτρέπει όλα ο Δημιουργός. Οι επιλογές , να είναι της καρδιάς σας, ποτέ κάποιου άλλου. Αρκεί να μην ξεχνάτε, πως είστε τέλεια όντα που έχουν παραπλανηθεί και εγκλωβιστεί. Λύστε τα δεσμά των πιστεύω σας και αφεθείτε στην αγκαλιά του απέραντου ΝΟΥ !!!
Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013
«Όταν λέμε ότι σκοπός είναι η ηδονή, δεν εννοούμε τις ηδονές του ασώτου και αυτές που βρίσκονται μέσα στις απολαύσεις, όπως νομίζουν μερικοί που το αγνοούν και δεν το παραδέχονται ή είναι κακώς πληροφορημένοι. Αλλά εννοούμε να μην πονάει το σώμα και να μην ταράσσεται η ψυχή.»
"Λάθε βιώσας" δηλαδή να ζεις απαρατήρητος, να μην επιδιώκεις αυτοπροβολή, μεγαλεία και εξουσία εις βάρος των άλλων.
Θάνατος = η συναλλαγματική που πληρώνεται για το δώρο και την εμπειρία της ανθρώπινης υλικής αισθητής ζωής. Ο θάνατος δεν πρέπει να μας απασχολεί, καθ' όσον όταν είμαστε ζωντανοί εκείνος είναι μακριά, ενώ όταν αυτός έλθει, εμείς έχουμε πια φύγει. Επομένως δεν μας αφορά.
Το τετραφάρμακον κατά τον Επίκουρο :
Θεός άφοβον
Θάνατος αναίσθητον (δεν είναι αισθητός)
Αγαθόν εύθικτον (εύκολα αποκτάται)
Κακόν ευκαρτέρητον (με την βοήθεια της σωστής φιλοσοφικής βάσης)
ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ & ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου