a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Γράφει η Σοφία Τ.
Αλλάζει το πανεπιστήμιο. Τελείως. Πάει το άσυλο; Και που υπήρχε… Πάει η δωρεάν παιδεία; ΔΕΝ είναι μόνο το σύγγραμμα στο πανεπιστήμιο ή το σχολικό βιβλίο που αντιδράμε, γιατί ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ να τα έχουμε δωρεάν. Γιατί είχε έρθει ποτέ Ελλάδα η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δωρεάν παιδεία; Μας δουλεύετε; Καλύτερα να πηγαίναμε σε ιδιωτικό από το δημόσιο. Αλλά οι περισσότεροι πολιτικοί(σε τζάκια ειδικά) πήγαν σε ιδιωτικό και μετά στο εξωτερικό, ή ζούσαν και γεννήθηκαν έξω ή έχουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία Ελλάδας ή εξωτερικού ή σε μεγάλα πανεπιστήμια στο εξωτερικό με τα κλεμμένα. Από το νηπιαγωγείο αλισβερίσια για την αποδοχή ή μη του παιδιού στον σταθμό, μετά από το δημοτικό ξένες γλώσσες, μπαλέτα κ.λπ. ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, γιατί το υπουργείο δεν είναι για εκπαίδευση, μετά φροντιστήρια, παπαγαλία, για να πάμε λύκειο και να βασανιστούμε για το πανεπιστήμιο με τις πανελλήνιες. Φροντιστήρια, κούραση και το σοι ολόκληρο από πάνω σου να σχεδιάζουν το μέλλον σου. Το τι θες δεν τους νοιάζει. Να βολευτείς, στο δημόσιο, και να βγάλεις χρήμα. Παραπαιδεία νόμιμη και επιδοτούμενη. Στο πανεπιστήμιο, βλέπεις κομματόσκυλα πριν δεις τον χώρο. Και μετά την γλύκα με τους καθηγητές και την κλίκα των φοιτητών τους. Αν δεν σε θέλει ο «δάσκαλος» πτυχίο γιοκ. Τα «πέτσινα» τώρα πτυχία και οι εργασίες copy paste ή πίτσα(παραγγελία και delivery) είναι παράδοση. Το μόνο που άλλαξε επί Αννούλας ήταν η κατάργηση του «Εθνικής» από το υπουργείο της. Όλα τα άλλα πάνε το ίδιο και πιο σκ**, όπως σε όλη την μεταπολίτευση. Ντρεπόμαστε το παρελθόν μας, όπου η «ελληνική παιδεία» έκανε τους προγόνους μας διάσημους και παραδείγματα των προοδευμένων κρατών. Ενώ οι Νεοέλληνες μορφωθήκαμε ΜΟΝΟΙ μας ή μείναμε σε «γνώση» από «σχολείο» με τούρκικη δομή και λειτουργία. ΜΟΝΟ στην Ελλάδα αλλάζει λίγο ή πολύ, προς το χειρότερο, το εκπαιδευτικό σύστημα. Κάκιστα κτίρια, βία, λαθρομετανάστες και παιδιά το ίδιο και χειρότερα με τους γονείς τους. Το μόνο που άλλαξε είναι ο εθνομηδενισμός, η αποδόμηση της ελληνικής συνείδησης ελέω παγκοσμιοποίησης, διεθνισμός, με «κερασάκι» την προσπάθεια κατάργησης της ιστορίας-παραίτηση Δραγώνα-.
Γ*** ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΑΣ! ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΝΚ ΜΑΣ ΠΑΤΗΣΑΤΕ!!!

ΑΣΠΑΣΙΑ :  Υπάρχει μια λαϊκή παροιμία που λέει, έχεις νύχια ξύσου, ειδάλλως μην περιμένεις από κανέναν άλλο.  Αυτό που φωνάζω και λέω συνεχώς.  Εάν πραγματικά κάποιος έχει όρεξη να μάθει κάτι παραπάνω, την αναλαμβάνει μόνος του.  Κατά τα άλλα ακολουθεί το συστημικό εκπαιδευτικό σύστημα, που όποια δομή και να πάρει, πάντα το αποτέλεσμα είχε και έχει τον ίδιο σκοπό.
Το συστημικό λοιπόν για βιοπορισμό και η προσωπική μάθηση για τον ενδιαφερόμενο.  Όσο για τους 18.000 αδιόριστους, ανήκουν και αυτοί στους δημοσ. υπαλ. που θα συρρικνωθούν ως νούμερο, αφού το κράτος αποχωρεί από βασικές κοινωνικές προσφορές ελέω ΔΝΤ .  Θυμάστε τι έγινε στην Αγγλία, που τα έσπασαν 2 φορές, λόγω της υπερβολικής αύξησης των διδάκτρων. 
Εξάλλου η αποδόμηση του εκπαιδευτικού συστήματος δεν ξεκίνησε τώρα, αλλά επί Ράλλη, αλλά δεν είδα τότε φοιτητόκοσμο να διαδηλώνει, αφού προφανώς θα βόλευε η απλούστευση της Ελληνικής γλώσσας, στο όνομα του " εκσυχρονισμού και της προόδου "
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΧΟΝΗ

Γράφει η Σοφία Τ.
Αλλάζει το πανεπιστήμιο. Τελείως. Πάει το άσυλο; Και που υπήρχε… Πάει η δωρεάν παιδεία; ΔΕΝ είναι μόνο το σύγγραμμα στο πανεπιστήμιο ή το σχολικό βιβλίο που αντιδράμε, γιατί ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ να τα έχουμε δωρεάν. Γιατί είχε έρθει ποτέ Ελλάδα η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δωρεάν παιδεία; Μας δουλεύετε; Καλύτερα να πηγαίναμε σε ιδιωτικό από το δημόσιο. Αλλά οι περισσότεροι πολιτικοί(σε τζάκια ειδικά) πήγαν σε ιδιωτικό και μετά στο εξωτερικό, ή ζούσαν και γεννήθηκαν έξω ή έχουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία Ελλάδας ή εξωτερικού ή σε μεγάλα πανεπιστήμια στο εξωτερικό με τα κλεμμένα. Από το νηπιαγωγείο αλισβερίσια για την αποδοχή ή μη του παιδιού στον σταθμό, μετά από το δημοτικό ξένες γλώσσες, μπαλέτα κ.λπ. ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, γιατί το υπουργείο δεν είναι για εκπαίδευση, μετά φροντιστήρια, παπαγαλία, για να πάμε λύκειο και να βασανιστούμε για το πανεπιστήμιο με τις πανελλήνιες. Φροντιστήρια, κούραση και το σοι ολόκληρο από πάνω σου να σχεδιάζουν το μέλλον σου. Το τι θες δεν τους νοιάζει. Να βολευτείς, στο δημόσιο, και να βγάλεις χρήμα. Παραπαιδεία νόμιμη και επιδοτούμενη. Στο πανεπιστήμιο, βλέπεις κομματόσκυλα πριν δεις τον χώρο. Και μετά την γλύκα με τους καθηγητές και την κλίκα των φοιτητών τους. Αν δεν σε θέλει ο «δάσκαλος» πτυχίο γιοκ. Τα «πέτσινα» τώρα πτυχία και οι εργασίες copy paste ή πίτσα(παραγγελία και delivery) είναι παράδοση. Το μόνο που άλλαξε επί Αννούλας ήταν η κατάργηση του «Εθνικής» από το υπουργείο της. Όλα τα άλλα πάνε το ίδιο και πιο σκ**, όπως σε όλη την μεταπολίτευση. Ντρεπόμαστε το παρελθόν μας, όπου η «ελληνική παιδεία» έκανε τους προγόνους μας διάσημους και παραδείγματα των προοδευμένων κρατών. Ενώ οι Νεοέλληνες μορφωθήκαμε ΜΟΝΟΙ μας ή μείναμε σε «γνώση» από «σχολείο» με τούρκικη δομή και λειτουργία. ΜΟΝΟ στην Ελλάδα αλλάζει λίγο ή πολύ, προς το χειρότερο, το εκπαιδευτικό σύστημα. Κάκιστα κτίρια, βία, λαθρομετανάστες και παιδιά το ίδιο και χειρότερα με τους γονείς τους. Το μόνο που άλλαξε είναι ο εθνομηδενισμός, η αποδόμηση της ελληνικής συνείδησης ελέω παγκοσμιοποίησης, διεθνισμός, με «κερασάκι» την προσπάθεια κατάργησης της ιστορίας-παραίτηση Δραγώνα-.
Γ*** ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΑΣ! ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΝΚ ΜΑΣ ΠΑΤΗΣΑΤΕ!!!

ΑΣΠΑΣΙΑ :  Υπάρχει μια λαϊκή παροιμία που λέει, έχεις νύχια ξύσου, ειδάλλως μην περιμένεις από κανέναν άλλο.  Αυτό που φωνάζω και λέω συνεχώς.  Εάν πραγματικά κάποιος έχει όρεξη να μάθει κάτι παραπάνω, την αναλαμβάνει μόνος του.  Κατά τα άλλα ακολουθεί το συστημικό εκπαιδευτικό σύστημα, που όποια δομή και να πάρει, πάντα το αποτέλεσμα είχε και έχει τον ίδιο σκοπό.
Το συστημικό λοιπόν για βιοπορισμό και η προσωπική μάθηση για τον ενδιαφερόμενο.  Όσο για τους 18.000 αδιόριστους, ανήκουν και αυτοί στους δημοσ. υπαλ. που θα συρρικνωθούν ως νούμερο, αφού το κράτος αποχωρεί από βασικές κοινωνικές προσφορές ελέω ΔΝΤ .  Θυμάστε τι έγινε στην Αγγλία, που τα έσπασαν 2 φορές, λόγω της υπερβολικής αύξησης των διδάκτρων. 
Εξάλλου η αποδόμηση του εκπαιδευτικού συστήματος δεν ξεκίνησε τώρα, αλλά επί Ράλλη, αλλά δεν είδα τότε φοιτητόκοσμο να διαδηλώνει, αφού προφανώς θα βόλευε η απλούστευση της Ελληνικής γλώσσας, στο όνομα του " εκσυχρονισμού και της προόδου "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου