a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Μέχρι το τέλος Ιανουαρίου έχουν προθεσμία οι ενδιαφερόμενοι για τις αιτήσεις στην αρμόδια Διεύθυνση, ενώ καθορίζονται και οι προδιαγραφές. Υλοποιώντας απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου η Περιφέρεια Ηπείρου απευθύνει πρόσκληση στους ενδιαφερόμενους για την αδειδότηση τριών νέων πλωτών μέσων στη λίμνη Παμβώτιδα.
Η πρόσκληση που δημοσιεύεται αύριο στους «Ν.Α» δίνει προθεσμία 30 ημερών για την κατάθεση στην αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών πλήρους φακέλου του σκάφους με βάση τις προδιαγραφές που προβλέπονται.
Εφόσον βρεθούν υποψήφιοι «καραβοκύρηδες» ο αριθμός των πλωτών στη λίμνη θα ανέλθει στα 16, αποκλειστικά για δρομολογιακούς πλόες και την λειτουργία της γραμμής προς Πέραμα που είχε εγκαινιαστεί παλιότερα και έμεινε στα....εγκαίνια.
Αν και υπήρξαν αντιδράσεις για την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, φαίνεται ότι η Περιφερειακή Αρχή επιλέγει να ...εμπλουτίσει την Παμβώτιδα και με νέα πλωτά, τη στιγμή που τα υπάρχοντα 13 θεωρούνται υπεραρκετά.
Εφόσον, όμως, επαναληφθούν τα δρομολόγια για το Πέραμα ο αριθμός των 16 φαντάζει αναγκαίος.
Η πρόσκληση από το Τμήμα Χορήγησης Αδειών της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας, στηρίζεται στην απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου 27-7-2011, στην κανονιστική του 2004 και στην παλιότερη κανονιστική του 1997 με την οποία είχαν δοθεί οι άδειες (για το «ΕΝ ΠΛΩ» και το «ΜΑΛΤΑ» με σφοδρές αντιδράσεις και ...επεισόδια κατά την καθέλκυση τους στη λίμνη και μετά) για άλλα δυο πλωτά, για τουριστικούς πλόες και στην συνέχεια αφού δεν απέδωσαν αυτοί, για δρομολογιακούς πλόες, κατόπιν ...ναυμαχιών και αντιπαραθέσεων με τους λεμβούχους της Νήσου. Τα δυο νέα πλωτά έιναι άλλωστε τα μόνα που δεν ανήκουν σε κατοίκους της Νήσου.
Τα 13 γίνονται 16
Με την κανονιστική απόφαση του 2004 του Νομαρχιακού Συμβουλίου, όπως είχε εισηγηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο ο αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Καραμπίνας, ορίζονταν ότι διατηρείται ως έχει η συγκοινωνιακή - δρομολογιακή γραμμή Ιωάννινα-Νησί και αντίστροφα και θα εξυπηρετείται από τα ένδεκα(11) πλοιάρια του Σωματείου Λεμβούχων, τα οποία βάσει των Πρωτοκόλλων Γενικής Επιθεώρησης, δηλαδή τα εξής: «Κυρά Φροσύνη(Α)», «Άγιος Νικόλαος», «Κανάρης», «Διονύσιος Φιλόσοφος», «Δέσποινα», «Πίνδος», «Δωδώνη», «Κυρά Βασιλική», «Παμβώτις», «Λορέντζος Μαβίλης», «Κυρά Φροσύνη (Β)», «Μάλτα». Το τελευταίο, ιδιοκτησίας Τηλ. Κρικώνη εντάχθηκε τότε στους συγκοινωνιακούς πλόες.
Το 2006 με άλλη απόφαση και το «Εν Πλω» του κ. Σιαπλαούρα εντάχθηκε στην Κοινοπραξία των Λεμβούχων για δρομολογιακούς πλόες και συνολικά είναι 13 τα πλωτά μέσα στην λίμνη.
Θα συνδεθεί το Πέραμα;
Το πρώην Νομαρχιακό Συμβούλιο με απόφαση του στις 20 Απριλίου 2005 είχε ικανοποιήσει αίτημα του τότε δήμου Περάματος και ενέκρινε τη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα-Νησί και αντίστροφα με την κάλυψη των αναγκών από τα υφιστάμενα σκάφη. Όμως, ελάχιστα δρομολόγια έγιναν, πολύ γρήγορα, παρόλο που κατασκευάστηκε και λιμανάκι στο Πέραμα, τα δρομολόγια σταμάτησαν μέχρι και σήμερα.
Με την προσθήκη των τριών νέων πλωτών, συνολικά 16, στόχος είναι η κάλυψη όλων δρομολογιακών γραμμών που θα προκύψουν, όπως της γραμμής προς το νησί, αλλά και προς το Πέραμα, που εντάσσεται ως τόπος προορισμού δρομολογιακής γραμμής, με αντίστοιχη τροποποίηση της παλιότερης κανονιστικής απόφασης.
Θα δίνεται η δυνατότητα και για τουριστικούς πλόες σε πλοιάρια που πληρούν τις προϋποθέσεις, ενώ σημαντική παράμετρος της απόφασης είναι η υποχρέωση για αντικατάσταση των κινητήρων με νέας τεχνολογίας.
Και στην πρόσκληση ενδιαφέροντος τίθεται ως προδιαγραφή το σκάφος να είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, να έχει μήκος μέχρι 15 μέτρα και βύθισμα μέχρι 1,5 μέτρο κλπ.
 
ΠΗΓΗ: http://www.neoiagones.gr/index.php?lang=el
Πρόσκληση για τρεις νέους «καραβοκύρηδες» για την λίμνη Παμβώτιδα

Μέχρι το τέλος Ιανουαρίου έχουν προθεσμία οι ενδιαφερόμενοι για τις αιτήσεις στην αρμόδια Διεύθυνση, ενώ καθορίζονται και οι προδιαγραφές. Υλοποιώντας απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου η Περιφέρεια Ηπείρου απευθύνει πρόσκληση στους ενδιαφερόμενους για την αδειδότηση τριών νέων πλωτών μέσων στη λίμνη Παμβώτιδα.
Η πρόσκληση που δημοσιεύεται αύριο στους «Ν.Α» δίνει προθεσμία 30 ημερών για την κατάθεση στην αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών πλήρους φακέλου του σκάφους με βάση τις προδιαγραφές που προβλέπονται.
Εφόσον βρεθούν υποψήφιοι «καραβοκύρηδες» ο αριθμός των πλωτών στη λίμνη θα ανέλθει στα 16, αποκλειστικά για δρομολογιακούς πλόες και την λειτουργία της γραμμής προς Πέραμα που είχε εγκαινιαστεί παλιότερα και έμεινε στα....εγκαίνια.
Αν και υπήρξαν αντιδράσεις για την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, φαίνεται ότι η Περιφερειακή Αρχή επιλέγει να ...εμπλουτίσει την Παμβώτιδα και με νέα πλωτά, τη στιγμή που τα υπάρχοντα 13 θεωρούνται υπεραρκετά.
Εφόσον, όμως, επαναληφθούν τα δρομολόγια για το Πέραμα ο αριθμός των 16 φαντάζει αναγκαίος.
Η πρόσκληση από το Τμήμα Χορήγησης Αδειών της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας, στηρίζεται στην απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου 27-7-2011, στην κανονιστική του 2004 και στην παλιότερη κανονιστική του 1997 με την οποία είχαν δοθεί οι άδειες (για το «ΕΝ ΠΛΩ» και το «ΜΑΛΤΑ» με σφοδρές αντιδράσεις και ...επεισόδια κατά την καθέλκυση τους στη λίμνη και μετά) για άλλα δυο πλωτά, για τουριστικούς πλόες και στην συνέχεια αφού δεν απέδωσαν αυτοί, για δρομολογιακούς πλόες, κατόπιν ...ναυμαχιών και αντιπαραθέσεων με τους λεμβούχους της Νήσου. Τα δυο νέα πλωτά έιναι άλλωστε τα μόνα που δεν ανήκουν σε κατοίκους της Νήσου.
Τα 13 γίνονται 16
Με την κανονιστική απόφαση του 2004 του Νομαρχιακού Συμβουλίου, όπως είχε εισηγηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο ο αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Καραμπίνας, ορίζονταν ότι διατηρείται ως έχει η συγκοινωνιακή - δρομολογιακή γραμμή Ιωάννινα-Νησί και αντίστροφα και θα εξυπηρετείται από τα ένδεκα(11) πλοιάρια του Σωματείου Λεμβούχων, τα οποία βάσει των Πρωτοκόλλων Γενικής Επιθεώρησης, δηλαδή τα εξής: «Κυρά Φροσύνη(Α)», «Άγιος Νικόλαος», «Κανάρης», «Διονύσιος Φιλόσοφος», «Δέσποινα», «Πίνδος», «Δωδώνη», «Κυρά Βασιλική», «Παμβώτις», «Λορέντζος Μαβίλης», «Κυρά Φροσύνη (Β)», «Μάλτα». Το τελευταίο, ιδιοκτησίας Τηλ. Κρικώνη εντάχθηκε τότε στους συγκοινωνιακούς πλόες.
Το 2006 με άλλη απόφαση και το «Εν Πλω» του κ. Σιαπλαούρα εντάχθηκε στην Κοινοπραξία των Λεμβούχων για δρομολογιακούς πλόες και συνολικά είναι 13 τα πλωτά μέσα στην λίμνη.
Θα συνδεθεί το Πέραμα;
Το πρώην Νομαρχιακό Συμβούλιο με απόφαση του στις 20 Απριλίου 2005 είχε ικανοποιήσει αίτημα του τότε δήμου Περάματος και ενέκρινε τη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα-Νησί και αντίστροφα με την κάλυψη των αναγκών από τα υφιστάμενα σκάφη. Όμως, ελάχιστα δρομολόγια έγιναν, πολύ γρήγορα, παρόλο που κατασκευάστηκε και λιμανάκι στο Πέραμα, τα δρομολόγια σταμάτησαν μέχρι και σήμερα.
Με την προσθήκη των τριών νέων πλωτών, συνολικά 16, στόχος είναι η κάλυψη όλων δρομολογιακών γραμμών που θα προκύψουν, όπως της γραμμής προς το νησί, αλλά και προς το Πέραμα, που εντάσσεται ως τόπος προορισμού δρομολογιακής γραμμής, με αντίστοιχη τροποποίηση της παλιότερης κανονιστικής απόφασης.
Θα δίνεται η δυνατότητα και για τουριστικούς πλόες σε πλοιάρια που πληρούν τις προϋποθέσεις, ενώ σημαντική παράμετρος της απόφασης είναι η υποχρέωση για αντικατάσταση των κινητήρων με νέας τεχνολογίας.
Και στην πρόσκληση ενδιαφέροντος τίθεται ως προδιαγραφή το σκάφος να είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, να έχει μήκος μέχρι 15 μέτρα και βύθισμα μέχρι 1,5 μέτρο κλπ.
 
ΠΗΓΗ: http://www.neoiagones.gr/index.php?lang=el

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου