a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Η τραπεζική Απάτη

Αποκαλύπτουμε την ... τραπεζική απάτη

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

ΡΩΣΙΑ: Κανάλι του Κρεμλίνου δίνει στέγη στον Ασάνζ

Της ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΚΑΤΣΑΡΟΥ

Στέγη στο αγγλόφωνο κρατικό δορυφορικό κανάλι Russia Today (RT) βρήκε ο Τζούλιαν Ασάνζ, ιδρυτής της WikiLeaks, ο οποίος και θα παρουσιάζει εκπομπή με συνεντεύξεις. Ο ίδιος είχε προαναγγείλει στην ιστοσελίδα της WikiLeaks ότι ετοιμάζει τη δική του εκπομπή κι ότι έχουν εξασφαλιστεί άδειες που καλύπτουν φάσμα τουλάχιστον 600 εκατ. θεατών, ωστόσο το Russia Today θα έχει το δικαίωμα της πρώτης μετάδοσης των επεισοδίων.

Η επιλογή του, πάντως, να συνεργαστεί με το συγκεκριμένο ρωσικό κανάλι προκάλεσε μεγάλη εντύπωση αλλά κι οργή. Και αυτό γιατί το RT, το οποίο ξεκίνησε να εκπέμπει το 2005 με στόχο να μεταδίδει τη «ρωσική πλευρά» των θεμάτων στον υπόλοιπο κόσμο, θεωρείται ως μηχανισμός προπαγάνδας του Κρεμλίνου. Αν και πολύ πρόθυμο να ασχοληθεί ενδελεχώς με τα κινήματα διαμαρτυρίας ανά τον κόσμο, όπως το Occupy Wall Street, δεν έκανε ούτε μία αναφορά στις διαδηλώσεις που ξέσπασαν μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Δεκεμβρίου, η διαφάνεια των οποίων αμφισβητήθηκε εντόνως.

Εκτός, όμως, από τους σκεπτικιστές αυτής της συνεργασίας, υπάρχουν κι αυτοί που εξοργίστηκαν, όπως ο Αλεξάντερ Λεμπέντεφ, ο Ρώσος ιδιοκτήτης των βρετανικών εφημερίδων «Independent» και «Evening Standard», που έγραψε στον λογαριασμό του στο Facebook: «Ντροπή σας, κύριε Ασάνζ. Είναι πολύ δύσκολο να σκεφτώ ένα πιο θλιβερό φινάλε για έναν που ταρακούνησε κι αμφισβήτησε τον κόσμο από το να καταλήγει υπάλληλος στο κρατικό Russia Today».

Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της εκπομπής, η οποία θα αρχίσει να μεταδίδεται από τα μέσα Μαρτίου, θα είναι «συνεντεύξεις με βασικούς πολιτικούς παίκτες, στοχαστές και επαναστάτες, πρόσωπα που σύμφωνα με τη γνώμη του παρουσιαστή θα διαμορφώσουν την πολιτική ατζέντα του αύριο». Ωστόσο, ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα γνωστό για την πρώτη «προσωπικότητα» που θα φιλοξενήσει ο Ασάνζ. Η επικεφαλής του σταθμού, Μαργκαρίτα Σιμόνιαν, έγραψε στο Twitter της ότι το πρόγραμμα θα μαγνητοσκοπείται στο σπίτι όπου βρίσκεται σε περιορισμό ο Ασάντζ, στο Νόρφολκ της Βρετανίας. «Θα είναι ένα φανταστικό τηλεοπτικό σόου, είμαι βέβαιη», έγραψε χαρακτηριστικά η Σιμόνιαν.

Τέλος, αναφορικά με τη δικαστική μάχη που δίνει κατά της έκδοσής του στη Σουηδία, όπου κατηγορείται για βιασμό, ο Ασάντζ θα παρουσιαστεί αυτήν την εβδομάδα στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας προκειμένου να εξεταστεί η υπόθεση του. Ο ίδιος χαρακτηρίζει τις κατηγορίες εις βάρος του πολιτικά υποκινούμενες.

ΕΘΝΟΣ
Ο ΑΣΑΝΖ ΤΩΝ WIKILEAKS ΒΡΗΚΕ ΣΤΕΓΗ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ

ΡΩΣΙΑ: Κανάλι του Κρεμλίνου δίνει στέγη στον Ασάνζ

Της ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΚΑΤΣΑΡΟΥ

Στέγη στο αγγλόφωνο κρατικό δορυφορικό κανάλι Russia Today (RT) βρήκε ο Τζούλιαν Ασάνζ, ιδρυτής της WikiLeaks, ο οποίος και θα παρουσιάζει εκπομπή με συνεντεύξεις. Ο ίδιος είχε προαναγγείλει στην ιστοσελίδα της WikiLeaks ότι ετοιμάζει τη δική του εκπομπή κι ότι έχουν εξασφαλιστεί άδειες που καλύπτουν φάσμα τουλάχιστον 600 εκατ. θεατών, ωστόσο το Russia Today θα έχει το δικαίωμα της πρώτης μετάδοσης των επεισοδίων.

Η επιλογή του, πάντως, να συνεργαστεί με το συγκεκριμένο ρωσικό κανάλι προκάλεσε μεγάλη εντύπωση αλλά κι οργή. Και αυτό γιατί το RT, το οποίο ξεκίνησε να εκπέμπει το 2005 με στόχο να μεταδίδει τη «ρωσική πλευρά» των θεμάτων στον υπόλοιπο κόσμο, θεωρείται ως μηχανισμός προπαγάνδας του Κρεμλίνου. Αν και πολύ πρόθυμο να ασχοληθεί ενδελεχώς με τα κινήματα διαμαρτυρίας ανά τον κόσμο, όπως το Occupy Wall Street, δεν έκανε ούτε μία αναφορά στις διαδηλώσεις που ξέσπασαν μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Δεκεμβρίου, η διαφάνεια των οποίων αμφισβητήθηκε εντόνως.

Εκτός, όμως, από τους σκεπτικιστές αυτής της συνεργασίας, υπάρχουν κι αυτοί που εξοργίστηκαν, όπως ο Αλεξάντερ Λεμπέντεφ, ο Ρώσος ιδιοκτήτης των βρετανικών εφημερίδων «Independent» και «Evening Standard», που έγραψε στον λογαριασμό του στο Facebook: «Ντροπή σας, κύριε Ασάνζ. Είναι πολύ δύσκολο να σκεφτώ ένα πιο θλιβερό φινάλε για έναν που ταρακούνησε κι αμφισβήτησε τον κόσμο από το να καταλήγει υπάλληλος στο κρατικό Russia Today».

Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της εκπομπής, η οποία θα αρχίσει να μεταδίδεται από τα μέσα Μαρτίου, θα είναι «συνεντεύξεις με βασικούς πολιτικούς παίκτες, στοχαστές και επαναστάτες, πρόσωπα που σύμφωνα με τη γνώμη του παρουσιαστή θα διαμορφώσουν την πολιτική ατζέντα του αύριο». Ωστόσο, ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα γνωστό για την πρώτη «προσωπικότητα» που θα φιλοξενήσει ο Ασάνζ. Η επικεφαλής του σταθμού, Μαργκαρίτα Σιμόνιαν, έγραψε στο Twitter της ότι το πρόγραμμα θα μαγνητοσκοπείται στο σπίτι όπου βρίσκεται σε περιορισμό ο Ασάντζ, στο Νόρφολκ της Βρετανίας. «Θα είναι ένα φανταστικό τηλεοπτικό σόου, είμαι βέβαιη», έγραψε χαρακτηριστικά η Σιμόνιαν.

Τέλος, αναφορικά με τη δικαστική μάχη που δίνει κατά της έκδοσής του στη Σουηδία, όπου κατηγορείται για βιασμό, ο Ασάντζ θα παρουσιαστεί αυτήν την εβδομάδα στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας προκειμένου να εξεταστεί η υπόθεση του. Ο ίδιος χαρακτηρίζει τις κατηγορίες εις βάρος του πολιτικά υποκινούμενες.

ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου