a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Ν : το ότι ο Χατζηδάκης όπως άκουσα σήμερα μία φράση του και αυτή τυχαία (ποτέ δεν θα καθόμουν να ακούσω το οτιδήποτε είχε να απαντήσει στον οιοδήποτε τον είχε καλέσει), ότι θα ανοίξουν οι θέσεις εργασίας εξ αιτίας των αυτοκινητοδρόμων, η μεγάλη κοροϊδία και εξαπάτηση της πιο άθλιας δουλείας, θα έπρεπε να μην εμφανίζεται καθόλου σε κανένα μικρόφωνο και να αισθάνεται ντροπή που ξέχασε κα δεν προβληματίστηκε από το πάθημά του. Όσοι έχουν δει σε βίντεο τους αγώνες που δίνονται στο Μεξικό για την μη ιδιωτικοποίησή τους, θα ήξερε τουλάχιστον δύο βασικούς λόγους 1) για τον έλεγχο των μετακινήσεων υποχρεωτικά εντός των αυτοκινητοδρόμων, κρατώντας τον άνθρωπο καθ'  όλη την διάρκεια του ταξειδιού μακριά από την δυνατότητα της άμεσης και αυθόρμητης επαφής με το φυσικό περιβάλλον, αναγκασμένος να απεγκλωβίζεται μόνον όταν φθάσει στην τελική έξοδο του προορισμού του. Γίνεται λόγος πως οι περιφερειακοί δεν θα υπάρχουν ή θα φράζονται. Ας θυμηθούμε τα πολλαπλά ανάλογα παραδείγματα στην πατρίδα μας που έχουν συμβεί, παράδειγμα στην Στυλίδα  όπου νομίζω δικαιώθηκαν 2) τα κέρδη μέσω των υψηλών διοδίων, εφ όσον όπως πολύ σωστά αναλύει ο Τραϊανός σε κείμενό του, το πετρέλαιο σύντομα θα μπει στο σκουπιδοτενεκέ των καταστροφικών περιβαλλοντολογικών πηγών ενεργείας. Δηλαδή ο σε σύντομο χρονικό διάστημα επερχόμενος θάνατος των επτά πετρελαϊκών αδελφών, ουχί όμως το άλλο πρόσωπό τους ως τραπεζίτες εκβιαστές, το οποίο προσπαθούν να «προστατέψουν» κερδίζοντας χρόνο μέσω της λαμογιάς, των υποθηκεύσεων και των ιδιωτικοποιήσεων. Αυτή την στιγμή έχουν ήδη εφευρεθεί νέες μέθοδοι απείρως οικονομικότερες και φιλικότατες στο περιβάλλον, χωρίς υψηλό κόστος επένδυσης. Πάντως όχι οι γνωστές των καθρεπτών και ανεμογεννητριών της πράσινης βλακείας.  Απλά παρμένο δωρεάν από την φύση, το νεράκι του Θεού, διαχωρίζοντας το υδρογόνο, το οποίο προσφέρει πολλαπλάσια ενέργεια από αυτήν του ξεπερασμένου πετρελαίου. Γι αυτό κάποιες εταιρείες τύπου nestle, υποστηρίζουν πως το νερό είναι χρηματιστηριακό είδος όπως τα διατροφικά είδη, επομένως παίζεται στα χρηματιστηριακά λαμπιόνια, λες και το τρόφιμο θα έπρεπε να είναι χρηματιστηριακό είδος. Γι αυτό εστιάζουν να εξαγοράζουν τις υποδομές μιας χώρας, βάζοντας παράλληλα παράνομους περιοριστικούς κανόνες χρήσης του. Μιλάμε για μεγάλη σχιζοφρένεια. Άλλη περίπτωση φθηνής ενέργειας,  η μαγνητική σύντηξη κάποιων στοιχείων σε αντιδραστήρα, η οποία βρίσκεται ακόμα σε ερευνητικό στάδιο ! 

Το υδρογονο- κινούμενο αυτοκίνητο είναι γεγονός , ήδη έχει εφευρεθεί και σχεδιαστεί από φοιτητές του Παν/μίου Κρήτης, αλλά δοκιμάζεται στην πετρελαιοπαραγωγό Αμερική (!!) και όχι στην Ελλάδα, επειδή άκουσον άκουσον υπάρχει νόμος που απαγορεύει την κατασκευή, εμπορία και κυκλοφορία τέτοιων αυτοκινήτων. Τέλος στο παιγνίδι των αδελφών του πετρελαίου ελέους, σημαντική στρατηγική κίνηση είναι και η εξαγορά των ευρωπαίκών αυτοκινητοβιομηχανιών, από την Γερμανία, ούτως ώστε να καθυστερεί η προώθηση των εναλλακτικών πηγών και η ανάλογη προηγμένη τεχνολογία, κερδίζοντας χρόνο, μέχρι να έχουν βάλει στο χέρι όλα όσα θέλουν να υφαρπάξουν από όλες τις χώρες της Ευρώπης, από τον άλλο τους βραχίονα, τον τραπεζικό. Την Γερμανία έτσι κι αλλιώς την έχουν δική τους και για άλλη μια φορά εξαρτώμενη και θύμα, τραβώντας μαζί της στον όλεθρο όλες τις άλλες χώρες της Ευρώπης.  Για όσες γλύφουν υποστηρίζοντάς την, δεν τις λυπάμαι καθόλου, λυπάμαι όμως τους λαούς τους. Πχ. Ολλανδία.  

Πριν ακόμη γίνει πράξη η επανεκκίνηση των έργων στους άξονες ανάπτυξης, δηλαδή τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους, η Κυβέρνηση έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες για την πώλησή τους ή την αξιοποίηση από ιδιώτες.
Η Ιόνια Οδός, ο Ε-65 και οι δύο ακόμη αυτοκινητόδρομοι περιλαμβάνονται στη λίστα ΤΑΙΠΕΔ η οποία καθημερινά εμπλουτίζεται και με νέα ακίνητα που αναζητούν αγοραστή.


Το Ελληνικό Δημόσιο μάλιστα έχει υποδείξει τις Barclays Capital και Rothschild  ως οικονομικούς συμβούλους προκειμένου να βοηθήσουν στην αποκρατικοποίηση, όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα. Με άλλα λόγια λοιπόν η ολοκλήρωση των οδικών αξόνων θα έχει βρει ολοκληρωμένη τη διαδικασία ώστε με την αποπεράτωση να ξεκινήσει η εκμετάλλευσή τους από τους ιδιώτες.
 Όπως είναι γνωστό προς αποκρατικοποίηση οδεύει η Εγνατία Οδός, ο μεγαλύτερος οδικός άξονας της χώρας ο οποίος στοίχισε πανάκριβα στους Έλληνες κι ακόμη ακριβότερα στους Ηπειρώτες καθώς διατέθηκε μεγάλο ποσό από το τρίτο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Στην Ήπειρο το δρόμο της πώλησης παίρνουν επίσης το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το αεροδρόμιο του Ακτίου, ενώ παραμένει άγνωστο το μέλλον του αεροδρομίου Ιωαννίνων το οποίο μαζί με αυτά των άγονων γραμμών θα τα διαχειρίζεται κρατική Ανώνυμη Εταιρία.
Φυσικά κανείς δεν ξεχνά ότι οι αποκρατικοποιήσεις στην Ελλάδα, ξεκίνησαν από την Ήπειρο, με την πώληση της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη.
Πωλούνται οι αυτοκινητοδρόμοι πριν ακόμη κατασκευαστούν

Ν : το ότι ο Χατζηδάκης όπως άκουσα σήμερα μία φράση του και αυτή τυχαία (ποτέ δεν θα καθόμουν να ακούσω το οτιδήποτε είχε να απαντήσει στον οιοδήποτε τον είχε καλέσει), ότι θα ανοίξουν οι θέσεις εργασίας εξ αιτίας των αυτοκινητοδρόμων, η μεγάλη κοροϊδία και εξαπάτηση της πιο άθλιας δουλείας, θα έπρεπε να μην εμφανίζεται καθόλου σε κανένα μικρόφωνο και να αισθάνεται ντροπή που ξέχασε κα δεν προβληματίστηκε από το πάθημά του. Όσοι έχουν δει σε βίντεο τους αγώνες που δίνονται στο Μεξικό για την μη ιδιωτικοποίησή τους, θα ήξερε τουλάχιστον δύο βασικούς λόγους 1) για τον έλεγχο των μετακινήσεων υποχρεωτικά εντός των αυτοκινητοδρόμων, κρατώντας τον άνθρωπο καθ'  όλη την διάρκεια του ταξειδιού μακριά από την δυνατότητα της άμεσης και αυθόρμητης επαφής με το φυσικό περιβάλλον, αναγκασμένος να απεγκλωβίζεται μόνον όταν φθάσει στην τελική έξοδο του προορισμού του. Γίνεται λόγος πως οι περιφερειακοί δεν θα υπάρχουν ή θα φράζονται. Ας θυμηθούμε τα πολλαπλά ανάλογα παραδείγματα στην πατρίδα μας που έχουν συμβεί, παράδειγμα στην Στυλίδα  όπου νομίζω δικαιώθηκαν 2) τα κέρδη μέσω των υψηλών διοδίων, εφ όσον όπως πολύ σωστά αναλύει ο Τραϊανός σε κείμενό του, το πετρέλαιο σύντομα θα μπει στο σκουπιδοτενεκέ των καταστροφικών περιβαλλοντολογικών πηγών ενεργείας. Δηλαδή ο σε σύντομο χρονικό διάστημα επερχόμενος θάνατος των επτά πετρελαϊκών αδελφών, ουχί όμως το άλλο πρόσωπό τους ως τραπεζίτες εκβιαστές, το οποίο προσπαθούν να «προστατέψουν» κερδίζοντας χρόνο μέσω της λαμογιάς, των υποθηκεύσεων και των ιδιωτικοποιήσεων. Αυτή την στιγμή έχουν ήδη εφευρεθεί νέες μέθοδοι απείρως οικονομικότερες και φιλικότατες στο περιβάλλον, χωρίς υψηλό κόστος επένδυσης. Πάντως όχι οι γνωστές των καθρεπτών και ανεμογεννητριών της πράσινης βλακείας.  Απλά παρμένο δωρεάν από την φύση, το νεράκι του Θεού, διαχωρίζοντας το υδρογόνο, το οποίο προσφέρει πολλαπλάσια ενέργεια από αυτήν του ξεπερασμένου πετρελαίου. Γι αυτό κάποιες εταιρείες τύπου nestle, υποστηρίζουν πως το νερό είναι χρηματιστηριακό είδος όπως τα διατροφικά είδη, επομένως παίζεται στα χρηματιστηριακά λαμπιόνια, λες και το τρόφιμο θα έπρεπε να είναι χρηματιστηριακό είδος. Γι αυτό εστιάζουν να εξαγοράζουν τις υποδομές μιας χώρας, βάζοντας παράλληλα παράνομους περιοριστικούς κανόνες χρήσης του. Μιλάμε για μεγάλη σχιζοφρένεια. Άλλη περίπτωση φθηνής ενέργειας,  η μαγνητική σύντηξη κάποιων στοιχείων σε αντιδραστήρα, η οποία βρίσκεται ακόμα σε ερευνητικό στάδιο ! 

Το υδρογονο- κινούμενο αυτοκίνητο είναι γεγονός , ήδη έχει εφευρεθεί και σχεδιαστεί από φοιτητές του Παν/μίου Κρήτης, αλλά δοκιμάζεται στην πετρελαιοπαραγωγό Αμερική (!!) και όχι στην Ελλάδα, επειδή άκουσον άκουσον υπάρχει νόμος που απαγορεύει την κατασκευή, εμπορία και κυκλοφορία τέτοιων αυτοκινήτων. Τέλος στο παιγνίδι των αδελφών του πετρελαίου ελέους, σημαντική στρατηγική κίνηση είναι και η εξαγορά των ευρωπαίκών αυτοκινητοβιομηχανιών, από την Γερμανία, ούτως ώστε να καθυστερεί η προώθηση των εναλλακτικών πηγών και η ανάλογη προηγμένη τεχνολογία, κερδίζοντας χρόνο, μέχρι να έχουν βάλει στο χέρι όλα όσα θέλουν να υφαρπάξουν από όλες τις χώρες της Ευρώπης, από τον άλλο τους βραχίονα, τον τραπεζικό. Την Γερμανία έτσι κι αλλιώς την έχουν δική τους και για άλλη μια φορά εξαρτώμενη και θύμα, τραβώντας μαζί της στον όλεθρο όλες τις άλλες χώρες της Ευρώπης.  Για όσες γλύφουν υποστηρίζοντάς την, δεν τις λυπάμαι καθόλου, λυπάμαι όμως τους λαούς τους. Πχ. Ολλανδία.  

Πριν ακόμη γίνει πράξη η επανεκκίνηση των έργων στους άξονες ανάπτυξης, δηλαδή τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους, η Κυβέρνηση έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες για την πώλησή τους ή την αξιοποίηση από ιδιώτες.
Η Ιόνια Οδός, ο Ε-65 και οι δύο ακόμη αυτοκινητόδρομοι περιλαμβάνονται στη λίστα ΤΑΙΠΕΔ η οποία καθημερινά εμπλουτίζεται και με νέα ακίνητα που αναζητούν αγοραστή.


Το Ελληνικό Δημόσιο μάλιστα έχει υποδείξει τις Barclays Capital και Rothschild  ως οικονομικούς συμβούλους προκειμένου να βοηθήσουν στην αποκρατικοποίηση, όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα. Με άλλα λόγια λοιπόν η ολοκλήρωση των οδικών αξόνων θα έχει βρει ολοκληρωμένη τη διαδικασία ώστε με την αποπεράτωση να ξεκινήσει η εκμετάλλευσή τους από τους ιδιώτες.
 Όπως είναι γνωστό προς αποκρατικοποίηση οδεύει η Εγνατία Οδός, ο μεγαλύτερος οδικός άξονας της χώρας ο οποίος στοίχισε πανάκριβα στους Έλληνες κι ακόμη ακριβότερα στους Ηπειρώτες καθώς διατέθηκε μεγάλο ποσό από το τρίτο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Στην Ήπειρο το δρόμο της πώλησης παίρνουν επίσης το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το αεροδρόμιο του Ακτίου, ενώ παραμένει άγνωστο το μέλλον του αεροδρομίου Ιωαννίνων το οποίο μαζί με αυτά των άγονων γραμμών θα τα διαχειρίζεται κρατική Ανώνυμη Εταιρία.
Φυσικά κανείς δεν ξεχνά ότι οι αποκρατικοποιήσεις στην Ελλάδα, ξεκίνησαν από την Ήπειρο, με την πώληση της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου