a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Η τραπεζική Απάτη

Αποκαλύπτουμε την ... τραπεζική απάτη

Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

ΞεCola επιτέλους! : Από την Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών της Ορεστιάδας, η 100% Ελληνική Green Cola!
 
Με το ευρηματικό σύνθημα «ξεCola και διάλεξε Ελληνικά!» η Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών Ορεστιάδας (ΕΠΑΠ) μας προσφέρει μια πραγματική έκπληξη, θυμίζοντας ένα μικρόσωμο Δαβίδ απέναντι σε πανύψηλους και πανίσχυρους πολυεθνικούς Γολιάθ: Την Ελληνική παραλλαγή του παγκόσμιου αναψυκτικού τύπου Cola που μοιράζονται στο συντριπτικό του ποσοστό, οι πολυεθνικές Coca Cola και Pepsi Cola σε ολόκληρο τον γνωστό κόσμο του πλανήτη μας.
Στην χώρα μας όμως η «μικρή» ΕΠΑΠ δημιούργησε και προσφέρει στην Ελληνική αγορά –σύντομα και όχι μόνο- ένα εξαιρετικό αναψυκτικό (Green Cola) που εμπλουτίζεται με καινοτόμες ιδιότητες όπως η παρουσία φυσικής πηγής καφεΐνης από πράσινους κόκκους καφέ, οι φυσικές αρωματικές ύλες, η απουσία ασπαρτάμης, φωσφορικού οξέος, συντηρητικών αλλά και ζάχαρης αφού χρησιμοποιείται γλυκαντική ουσία από το φυτό stevia! Όπως είναι γνωστό τα φύλλα του φυτού stevia και τα γλυκαντικά που προέρχονται από αυτό έχουν πολλαπλάσια γλυκύτητα από τη ζάχαρη, δεν αποδίδουν ενέργεια (θερμίδες) και δεν περιέχουν υδατάνθρακες.
Πως όμως μια μικρή ομάδα ανθρώπων μπόρεσε να υλοποιήσει ένα τόσο μεγάλο πρόγραμμα και μάλιστα στην ακριτική μας Ορεστιάδα; Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με την σειρά:

Ξεκίνημα Ένωσης Ορεστιάδας (2)
Ήταν το τέλος της δεκαετίας του πενήντα (1959) όταν μια χούφτα παραγωγών αναψυκτικών της Ορεστιάδας οι οποίοι αξιοποιούσαν τους πλούσιους καρπούς της Θρακικής γης, παράγοντας προϊόντα με την σφραγίδα ποιότητας της Ελληνικής υπαίθρου, αποφάσισαν να ιδρύσουν την «Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών». Μετά την ίδρυση της ΕΠΑΠ, οι ιδρυτές της (Στέργιος Αρβανιτίδης, Κωνσταντίνος Αρβανιτίδης, Σταύρος Μπελιάς, Χαράλαμπος Χατζηγιάννης και Αθανάσιος Κουτσιμπάνης) συνέχισαν πλέον να κάνουν μέσα από τον ενιαίο φορέα της Ένωσης, αυτό που γνώριζαν πολύ καλά: Την παραγωγή ποιοτικών αναψυκτικών τα οποία στην αρχή τουλάχιστον, απέκτησαν εξαιρετική φήμη στην τοπική αγορά.
Η αποδοχή των προϊόντων της ΕΠΑΠ από το καταναλωτικό κοινό του Έβρου άρχισε σταδιακά να επεκτείνεται γεωγραφικά. Έτσι, το 1980 η ΕΠΑΠ δημιούργησε νέες εγκαταστάσεις με υπερσύγχρονο για την εποχή του εξοπλισμό, ο οποίος όμως ανανεωνόταν συνεχώς σύμφωνα με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και τις εκάστοτε απαιτήσεις της αγοράς. Το 1983, η ραγδαία ανάπτυξη της Coca Cola που είχε έρθει και στην Ελλάδα το 1969, με μια επένδυση 2,5 εκ. δολαρίων από τον γεννημένο το 1899 στα Φιλιατρά Θωμά Παπαδόπουλο (Tom Pappas), επέβαλλε την «περιφερειακή» της εμφιάλωση και στην περιοχή της Θράκης, σαν συνεργάτης – εμφιαλωτής, επιλέχτηκε η ΕΠΑΠ. Έτσι, από το 1983 η ΕΠΑΠ ανέλαβε την εμφιάλωση των Coca Cola, Fanta, Sprite για λογαριασμό της 3Ε πραγματοποιώντας σημαντικές επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό για να αντιμετωπίσει τις υψηλές ποσοτικές και ποιοτικές απαιτήσεις της πολυεθνικής. Το 1999 στο πρόγραμμα παραγωγής και διάθεσης της ΕΠΑΠ προστέθηκαν τα προϊόντα Soda και Tonic με άδεια της Tuborg-Denmark.

Παραγωγική μονάδα Green Cola (3) Το 2009, η επερχόμενη θύελλα της οικονομικής κρίσης που έγινε πλέον ορατή «δια γυμνού οφθαλμού», σήμανε την αναπροσαρμογή των σχεδίων της πολυεθνικής Coca Cola η οποία προτίμησε να μεταφέρει μέρος της παραγωγής της από την Ελλάδα στις εγκαταστάσεις εμφιάλωσης και αποθήκευσης που διατηρούσε στην γειτονική Βουλγαρία, πιθανότατα με φθηνότερο κόστος. Με τον τρόπο αυτό διάφορα προϊόντα της Coca Cola εισάγονται πλέον στην Ελλάδα και πωλούνται μέσα από το πανίσχυρο δίκτυο διανομής που διαθέτει στην χώρα μας.
Η «αναπροσαρμογή» αυτή,  δεν είχε μόνο αρνητικές συνέπειες για την Εθνική μας οικονομία, αλλά και για τους συνεργάτες της Coca Cola. Έτσι η ΕΠΑΠ, μετά από 26 χρόνια σχεδόν αποκλειστικής συνεργασίας, βρέθηκε απροσδόκητα και αιφνιδιαστικά σε σημείο αφετηρίας. Έπρεπε να ξεκινήσει από την αρχή, αξιοποιώντας την δική της παράδοση στον χώρο των αναψυκτικών αλλά και  την τεράστια εμπειρία που απέκτησε από την συνεργασία δεκαετιών με την γιγαντιαία πολυεθνική.
Ευτυχώς, η δεύτερη γενιά των ιδρυτών της ΕΠΑΠ είχε ήδη αρχίσει να βρίσκεται σε συνεχή διαδικασία αναζήτησης νέων συνταγών συνδυάζοντας τη γνώση της επιστήμης και την εμπειρία ολόκληρων δεκαετιών με νεανική διάθεση και δημιουργική ορμή. Έτσι, όταν η πολυεθνική ανακοίνωσε την διακοπή της συνεργασίας της με την ΕΠΑΠ, η νέα γενιά των ιδρυτών της Ένωσης ανασκουμπώθηκε και στρώθηκε στην δουλειά. Εμπλουτίστηκε με ολόκληρη ομάδα ικανών στελεχών σε όλους τους επί μέρους τομείς και ρίχτηκε στην μάχη της αγοράς.

Green Cola, δοχείο 330ml (1) Οι δυσκολίες όμως της Ελληνικής αγοράς με την κυριαρχία των δύο πολυεθνικών και η διστακτικότητα των 17 συνολικά μετόχων μπροστά στους οικονομικούς κινδύνους ενός μεγάλου εγχειρήματος οδήγησαν την ΕΠΑΠ στους επιχειρηματίες Γ. Βενιέρη και Στ. Οκταποδά οι οποίοι ανέλαβαν την οικονομική ευθύνη του εγχειρήματος (Ιανουάριος 2010). Η Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών Ορεστιάδας (ΕΠΑΠ), με νέους «καπετάνιους»,  δημιούργησε  μέσα στο 2010 τα δικά της σήματα αναψυκτικών (Sparky) τα οποία απέσπασαν από την αρχική τους κυκλοφορία την προτίμηση της τοπικής αγοράς. Ο στόχος όμως ήταν η δημιουργία ενός πολύ ξεχωριστού και ιδιαίτερου προϊόντος που θα έκανε αίσθηση σε ολόκληρη την Ελλάδα και όχι μόνο στον Έβρο ή στην Θράκη. Οι συνθήκες ήταν «ώριμες». Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές προσχωρούσαν στο κίνημα «Αγοράζουμε Ελληνικά» που ουσιαστικά ξεκίνησε από άρθρο μας, τον Μάρτιο 2010, με τίτλο «Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα: Η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!».
Έτσι, την άνοιξη του 2012 παρουσιάστηκε στην Ελληνική αγορά η Green Cola,  ένα αναψυκτικό τύπου Cola εμπλουτισμένο με καινοτόμες ιδιότητες. Η «μικρή» ΕΠΑΠ δημιούργησε ένα εξαιρετικό προϊόν που στόχευε κατ΄ ευθείαν στην μεγάλη «πίτα» της Ελληνικής αγοράς η οποία αφορούσε τα αναψυκτικά τύπου Cola, φέροντας στο νου μια εικόνα μικρόσωμου Δαβίδ που κοίταζε στα μάτια δύο πανίσχυρους και πανύψηλους Γολιάθ.
Προωθητική ενέργια Green Cola (5)
Προωθητική ενέργεια της Green Cola στην είσοδο καταστημάτων της αλυσίδας Μαρινόπουλος.
Το εγχείρημα αυτό άρχισε σταδιακά να γνωρίζει απροσδόκητη αναγνώριση από το Ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Είναι χαρακτηριστικό ότι την περίοδο αυτή, η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής στην χώρα μας η οποία ήδη διαθέτει και τα αναψυκτικά Sparky της ΕΠΑΠ (Μαρινόπουλος / Carrefour) πραγματοποιεί προωθητική ενέργεια της Green Cola με το μόνιμο σύνθημα που χρησιμοποιείται σε όλες τις προωθητικές ενέργειες του νέου προϊόντος: «ξεCola και διάλεξε Ελληνικά!».

Ο Έλληνας καταναλωτής καλείται ουσιαστικά να επιλέξει ένα αναψυκτικό που επικαλείται καινοτόμες ιδιότητες, με εξαιρετική γεύση για αναψυκτικά τύπου Cola, από μια μικρή Ελληνική επιχείρηση που προσφέρει στην ακριτική Ορεστιάδα –μεταξύ άλλων- απασχόληση σε μια περιοχή με υψηλή ανεργία, εισφορές εργαζόμενου και εργοδότη στα γονατισμένα ασφαλιστικά μας ταμεία και, σε σύγκριση με την γνωστή μας Coca Cola σε κόκκινο κουτί, περιορισμό των εισαγωγών και του ελλείμματος του εμπορικού μας ισοζυγίου το οποίο αποτελεί μια από τις βασικές αιτίες εξάρτησης της χώρας μας από επικίνδυνους και απαιτητικούς τοκογλύφους – δανειστές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Coca-Cola Hellenic (ελέγχεται από τις οικογένειες Δαυίδ – Λεβέντη και  δραστηριοποιείται σε 28 χώρες του κόσμου),  στις 11 Οκτωβρίου 2012 ανακοίνωσε την απόφασή του να μεταφέρει την έδρα του από την Ελλάδα στην Ελβετία, διαψεύδοντας στην πράξη την δική του «διάψευση» (Βήμα -  10 Ιουλίου 2012) σε φήμες που προανήγγειλαν την μεταφορά της έδρας του Ομίλου. (Σχετικό με το θέμα αυτό είναι το άρθρο μας 2 Νοεμβρίου 2012 με τίτλο : Business Exit: Όταν αγαπάμε την Ελλάδα δεν την εγκαταλείπουμε εν μέσω καταιγίδας!).

Συμπέρασμα-(6)Συμπέρασμα:  Εμείς είτε σαν καταναλωτές, είτε σαν επαγγελματίες θα «ψηφίζαμε» την 100% Ελληνική Green Cola αφού έχουμε προ πολλού «ξεκολλήσει» από τα εισαγόμενα προϊόντα, επιλέγοντας με απόλυτη επιμονή για όλες τις καθημερινές καταναλωτικές μας ανάγκες προϊόντα (τρόφιμα, μη τρόφιμα, ποτά), που φέρουν  την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ» για το καλό της εθνικής μας οικονομίας, της οικογένειας μας και –τις περισσότερες φορές- της τσέπης μας!  Εσείς;
 
ΞΕ-COLA ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

ΞεCola επιτέλους! : Από την Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών της Ορεστιάδας, η 100% Ελληνική Green Cola!
 
Με το ευρηματικό σύνθημα «ξεCola και διάλεξε Ελληνικά!» η Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών Ορεστιάδας (ΕΠΑΠ) μας προσφέρει μια πραγματική έκπληξη, θυμίζοντας ένα μικρόσωμο Δαβίδ απέναντι σε πανύψηλους και πανίσχυρους πολυεθνικούς Γολιάθ: Την Ελληνική παραλλαγή του παγκόσμιου αναψυκτικού τύπου Cola που μοιράζονται στο συντριπτικό του ποσοστό, οι πολυεθνικές Coca Cola και Pepsi Cola σε ολόκληρο τον γνωστό κόσμο του πλανήτη μας.
Στην χώρα μας όμως η «μικρή» ΕΠΑΠ δημιούργησε και προσφέρει στην Ελληνική αγορά –σύντομα και όχι μόνο- ένα εξαιρετικό αναψυκτικό (Green Cola) που εμπλουτίζεται με καινοτόμες ιδιότητες όπως η παρουσία φυσικής πηγής καφεΐνης από πράσινους κόκκους καφέ, οι φυσικές αρωματικές ύλες, η απουσία ασπαρτάμης, φωσφορικού οξέος, συντηρητικών αλλά και ζάχαρης αφού χρησιμοποιείται γλυκαντική ουσία από το φυτό stevia! Όπως είναι γνωστό τα φύλλα του φυτού stevia και τα γλυκαντικά που προέρχονται από αυτό έχουν πολλαπλάσια γλυκύτητα από τη ζάχαρη, δεν αποδίδουν ενέργεια (θερμίδες) και δεν περιέχουν υδατάνθρακες.
Πως όμως μια μικρή ομάδα ανθρώπων μπόρεσε να υλοποιήσει ένα τόσο μεγάλο πρόγραμμα και μάλιστα στην ακριτική μας Ορεστιάδα; Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με την σειρά:

Ξεκίνημα Ένωσης Ορεστιάδας (2)
Ήταν το τέλος της δεκαετίας του πενήντα (1959) όταν μια χούφτα παραγωγών αναψυκτικών της Ορεστιάδας οι οποίοι αξιοποιούσαν τους πλούσιους καρπούς της Θρακικής γης, παράγοντας προϊόντα με την σφραγίδα ποιότητας της Ελληνικής υπαίθρου, αποφάσισαν να ιδρύσουν την «Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών». Μετά την ίδρυση της ΕΠΑΠ, οι ιδρυτές της (Στέργιος Αρβανιτίδης, Κωνσταντίνος Αρβανιτίδης, Σταύρος Μπελιάς, Χαράλαμπος Χατζηγιάννης και Αθανάσιος Κουτσιμπάνης) συνέχισαν πλέον να κάνουν μέσα από τον ενιαίο φορέα της Ένωσης, αυτό που γνώριζαν πολύ καλά: Την παραγωγή ποιοτικών αναψυκτικών τα οποία στην αρχή τουλάχιστον, απέκτησαν εξαιρετική φήμη στην τοπική αγορά.
Η αποδοχή των προϊόντων της ΕΠΑΠ από το καταναλωτικό κοινό του Έβρου άρχισε σταδιακά να επεκτείνεται γεωγραφικά. Έτσι, το 1980 η ΕΠΑΠ δημιούργησε νέες εγκαταστάσεις με υπερσύγχρονο για την εποχή του εξοπλισμό, ο οποίος όμως ανανεωνόταν συνεχώς σύμφωνα με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και τις εκάστοτε απαιτήσεις της αγοράς. Το 1983, η ραγδαία ανάπτυξη της Coca Cola που είχε έρθει και στην Ελλάδα το 1969, με μια επένδυση 2,5 εκ. δολαρίων από τον γεννημένο το 1899 στα Φιλιατρά Θωμά Παπαδόπουλο (Tom Pappas), επέβαλλε την «περιφερειακή» της εμφιάλωση και στην περιοχή της Θράκης, σαν συνεργάτης – εμφιαλωτής, επιλέχτηκε η ΕΠΑΠ. Έτσι, από το 1983 η ΕΠΑΠ ανέλαβε την εμφιάλωση των Coca Cola, Fanta, Sprite για λογαριασμό της 3Ε πραγματοποιώντας σημαντικές επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό για να αντιμετωπίσει τις υψηλές ποσοτικές και ποιοτικές απαιτήσεις της πολυεθνικής. Το 1999 στο πρόγραμμα παραγωγής και διάθεσης της ΕΠΑΠ προστέθηκαν τα προϊόντα Soda και Tonic με άδεια της Tuborg-Denmark.

Παραγωγική μονάδα Green Cola (3) Το 2009, η επερχόμενη θύελλα της οικονομικής κρίσης που έγινε πλέον ορατή «δια γυμνού οφθαλμού», σήμανε την αναπροσαρμογή των σχεδίων της πολυεθνικής Coca Cola η οποία προτίμησε να μεταφέρει μέρος της παραγωγής της από την Ελλάδα στις εγκαταστάσεις εμφιάλωσης και αποθήκευσης που διατηρούσε στην γειτονική Βουλγαρία, πιθανότατα με φθηνότερο κόστος. Με τον τρόπο αυτό διάφορα προϊόντα της Coca Cola εισάγονται πλέον στην Ελλάδα και πωλούνται μέσα από το πανίσχυρο δίκτυο διανομής που διαθέτει στην χώρα μας.
Η «αναπροσαρμογή» αυτή,  δεν είχε μόνο αρνητικές συνέπειες για την Εθνική μας οικονομία, αλλά και για τους συνεργάτες της Coca Cola. Έτσι η ΕΠΑΠ, μετά από 26 χρόνια σχεδόν αποκλειστικής συνεργασίας, βρέθηκε απροσδόκητα και αιφνιδιαστικά σε σημείο αφετηρίας. Έπρεπε να ξεκινήσει από την αρχή, αξιοποιώντας την δική της παράδοση στον χώρο των αναψυκτικών αλλά και  την τεράστια εμπειρία που απέκτησε από την συνεργασία δεκαετιών με την γιγαντιαία πολυεθνική.
Ευτυχώς, η δεύτερη γενιά των ιδρυτών της ΕΠΑΠ είχε ήδη αρχίσει να βρίσκεται σε συνεχή διαδικασία αναζήτησης νέων συνταγών συνδυάζοντας τη γνώση της επιστήμης και την εμπειρία ολόκληρων δεκαετιών με νεανική διάθεση και δημιουργική ορμή. Έτσι, όταν η πολυεθνική ανακοίνωσε την διακοπή της συνεργασίας της με την ΕΠΑΠ, η νέα γενιά των ιδρυτών της Ένωσης ανασκουμπώθηκε και στρώθηκε στην δουλειά. Εμπλουτίστηκε με ολόκληρη ομάδα ικανών στελεχών σε όλους τους επί μέρους τομείς και ρίχτηκε στην μάχη της αγοράς.

Green Cola, δοχείο 330ml (1) Οι δυσκολίες όμως της Ελληνικής αγοράς με την κυριαρχία των δύο πολυεθνικών και η διστακτικότητα των 17 συνολικά μετόχων μπροστά στους οικονομικούς κινδύνους ενός μεγάλου εγχειρήματος οδήγησαν την ΕΠΑΠ στους επιχειρηματίες Γ. Βενιέρη και Στ. Οκταποδά οι οποίοι ανέλαβαν την οικονομική ευθύνη του εγχειρήματος (Ιανουάριος 2010). Η Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών Ορεστιάδας (ΕΠΑΠ), με νέους «καπετάνιους»,  δημιούργησε  μέσα στο 2010 τα δικά της σήματα αναψυκτικών (Sparky) τα οποία απέσπασαν από την αρχική τους κυκλοφορία την προτίμηση της τοπικής αγοράς. Ο στόχος όμως ήταν η δημιουργία ενός πολύ ξεχωριστού και ιδιαίτερου προϊόντος που θα έκανε αίσθηση σε ολόκληρη την Ελλάδα και όχι μόνο στον Έβρο ή στην Θράκη. Οι συνθήκες ήταν «ώριμες». Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές προσχωρούσαν στο κίνημα «Αγοράζουμε Ελληνικά» που ουσιαστικά ξεκίνησε από άρθρο μας, τον Μάρτιο 2010, με τίτλο «Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα: Η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!».
Έτσι, την άνοιξη του 2012 παρουσιάστηκε στην Ελληνική αγορά η Green Cola,  ένα αναψυκτικό τύπου Cola εμπλουτισμένο με καινοτόμες ιδιότητες. Η «μικρή» ΕΠΑΠ δημιούργησε ένα εξαιρετικό προϊόν που στόχευε κατ΄ ευθείαν στην μεγάλη «πίτα» της Ελληνικής αγοράς η οποία αφορούσε τα αναψυκτικά τύπου Cola, φέροντας στο νου μια εικόνα μικρόσωμου Δαβίδ που κοίταζε στα μάτια δύο πανίσχυρους και πανύψηλους Γολιάθ.
Προωθητική ενέργια Green Cola (5)
Προωθητική ενέργεια της Green Cola στην είσοδο καταστημάτων της αλυσίδας Μαρινόπουλος.
Το εγχείρημα αυτό άρχισε σταδιακά να γνωρίζει απροσδόκητη αναγνώριση από το Ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Είναι χαρακτηριστικό ότι την περίοδο αυτή, η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής στην χώρα μας η οποία ήδη διαθέτει και τα αναψυκτικά Sparky της ΕΠΑΠ (Μαρινόπουλος / Carrefour) πραγματοποιεί προωθητική ενέργεια της Green Cola με το μόνιμο σύνθημα που χρησιμοποιείται σε όλες τις προωθητικές ενέργειες του νέου προϊόντος: «ξεCola και διάλεξε Ελληνικά!».

Ο Έλληνας καταναλωτής καλείται ουσιαστικά να επιλέξει ένα αναψυκτικό που επικαλείται καινοτόμες ιδιότητες, με εξαιρετική γεύση για αναψυκτικά τύπου Cola, από μια μικρή Ελληνική επιχείρηση που προσφέρει στην ακριτική Ορεστιάδα –μεταξύ άλλων- απασχόληση σε μια περιοχή με υψηλή ανεργία, εισφορές εργαζόμενου και εργοδότη στα γονατισμένα ασφαλιστικά μας ταμεία και, σε σύγκριση με την γνωστή μας Coca Cola σε κόκκινο κουτί, περιορισμό των εισαγωγών και του ελλείμματος του εμπορικού μας ισοζυγίου το οποίο αποτελεί μια από τις βασικές αιτίες εξάρτησης της χώρας μας από επικίνδυνους και απαιτητικούς τοκογλύφους – δανειστές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Coca-Cola Hellenic (ελέγχεται από τις οικογένειες Δαυίδ – Λεβέντη και  δραστηριοποιείται σε 28 χώρες του κόσμου),  στις 11 Οκτωβρίου 2012 ανακοίνωσε την απόφασή του να μεταφέρει την έδρα του από την Ελλάδα στην Ελβετία, διαψεύδοντας στην πράξη την δική του «διάψευση» (Βήμα -  10 Ιουλίου 2012) σε φήμες που προανήγγειλαν την μεταφορά της έδρας του Ομίλου. (Σχετικό με το θέμα αυτό είναι το άρθρο μας 2 Νοεμβρίου 2012 με τίτλο : Business Exit: Όταν αγαπάμε την Ελλάδα δεν την εγκαταλείπουμε εν μέσω καταιγίδας!).

Συμπέρασμα-(6)Συμπέρασμα:  Εμείς είτε σαν καταναλωτές, είτε σαν επαγγελματίες θα «ψηφίζαμε» την 100% Ελληνική Green Cola αφού έχουμε προ πολλού «ξεκολλήσει» από τα εισαγόμενα προϊόντα, επιλέγοντας με απόλυτη επιμονή για όλες τις καθημερινές καταναλωτικές μας ανάγκες προϊόντα (τρόφιμα, μη τρόφιμα, ποτά), που φέρουν  την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ» για το καλό της εθνικής μας οικονομίας, της οικογένειας μας και –τις περισσότερες φορές- της τσέπης μας!  Εσείς;
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου