Ν : Αν είναι να μην ασχοληθούν με τον φάκελο υποβρύχια που
σαπίζουν στον Σκαραμαγκά, εξ αιτίας της παρέμβασης Σαμαρά να υπάρξει «ηρεμία», τότε να πληρώσουν
τον λογαριασμό όσοι αρμόδιοι υπουργοί και πρωθυπουργοί πέρασε η υπόθεση από τα
χέρια τους. Δηλαδή από εποχής Σημίτη, Νέας δημοκρατίας, μέχρι που έφυγαν οι Γερμανοί από τα ναυπηγεία το 2009. Τέλος !
Με την ουσία του θέματος των υποβρυχίων 214 που οι πολίτες έχουν πληρώσει πάνω από 2 δις αλλά στον Στόλο δεν τα ΄χουμε και κανείς δεν ξέρει αν θα τα δούμε κάποτε εκεί ουδείς ασχολείται.
Αυτό προκύπτει τουλάχιστον την επόμενη μέρα της “μάχης” Βενιζέλου-Αβραμόπουλου . Το ενδιαφέρον της κυβέρνησης επικεντρώνεται στο πως η σύγκρουση αυτή θα σταματήσει και τα πνεύματα θα ηρεμήσουν. Μόνο που το θέμα των υποβρυχίων χωρίς συγκρούσεις δεν πρόκειται να λυθεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πολιτικού ρεπορτάζ που δημοσιεύονται στον σημερινό Τύπο ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς είχε τηλεφωνικές επικοινωνίες με Βενιζέλο και Αβραμόπουλο προκειμένου να ζητήσει “ηρεμία” προσπαθώντας να πέσουν οι τόνοι.
Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να συνεχιστεί η αντιπαράθεση γιατί “αυτό θα δώσει επιχειρήματα στην αντιπολίτευση”! Ρίχνουν μάλιστα ευθύνες στον Αβραμόπουλο που άνοιξε το ζήτημα .
Με την ουσία του θέματος των υποβρυχίων 214 που οι πολίτες έχουν πληρώσει πάνω από 2 δις αλλά στον Στόλο δεν τα ΄χουμε και κανείς δεν ξέρει αν θα τα δούμε κάποτε εκεί ουδείς ασχολείται.
Το πραγματικό πρόβλημα που είναι πως θα πάρουμε τα υποβρύχια -που επαναλαμβάνουμε έχουμε πληρώσει- φαίνεται ότι θεωρείται “δευτερεύον” από την σημερινή κυβέρνηση.
Γιατί δεν θέλει ο πρωθυπουργός να “αγγίξει” το θέμα τώρα;
Γιατί η αλήθεια είναι ότι αν το θέμα υποβρύχια 214 συζητηθεί και ερευνηθεί διεξοδικά θα προκύψουν ευθύνες για λάθος χειρισμούς και για τη ΝΔ . Και μάλιστα σοβαρές. Ο Βενιζέλος μπορεί να δέχεται σκληρή κριτική για τον τρόπο που χειρίστηκε το θέμα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά – υποβρύχια , όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι “κληρονόμησε” μια κατάσταση που είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο.
Ποιος το είχε προκαλέσει;
Η πλήρης τετραετής “ακινησία” που είχε επιλέξει ως τακτική η κυβέρνηση της ΝΔ από το 2005 που προέκυψε το πρόβλημα ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, μέχρι το 2009 που οι Γερμανοί έφυγαν …σαν κύριοι από το Σκαραμαγκά καταγγέλλοντας μάλιστα και την σύμβαση!!! Λίγο πριν φύγουν μάλιστα τον Σεπτέμβριο του 2009 είχαν εισπράξει και μια παχυλή δόση περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ !
Κατά τ΄ άλλα αυτό που φαίνεται ότι απασχολεί είναι αν θα συνεχίσουν να τσακώνονται οι Βενιζέλος-Αβραμόπουλος. Το γεγονός ότι τα υποβρύχια 214 “σαπίζουν” στον Σκαραμαγκά έχοντας υποστεί ήδη ζημιές άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ και ότι οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων που θα “έσωζε” η σύμβαση του 2010 ,έχουν να πληρωθούν 19 μήνες είναι θέματα που …κάποια στιγμή θα απασχολήσουν την κυβέρνηση.
Με την ουσία του θέματος των υποβρυχίων 214 που οι πολίτες έχουν πληρώσει πάνω από 2 δις αλλά στον Στόλο δεν τα ΄χουμε και κανείς δεν ξέρει αν θα τα δούμε κάποτε εκεί ουδείς ασχολείται.
Αυτό προκύπτει τουλάχιστον την επόμενη μέρα της “μάχης” Βενιζέλου-Αβραμόπουλου . Το ενδιαφέρον της κυβέρνησης επικεντρώνεται στο πως η σύγκρουση αυτή θα σταματήσει και τα πνεύματα θα ηρεμήσουν. Μόνο που το θέμα των υποβρυχίων χωρίς συγκρούσεις δεν πρόκειται να λυθεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πολιτικού ρεπορτάζ που δημοσιεύονται στον σημερινό Τύπο ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς είχε τηλεφωνικές επικοινωνίες με Βενιζέλο και Αβραμόπουλο προκειμένου να ζητήσει “ηρεμία” προσπαθώντας να πέσουν οι τόνοι.
Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να συνεχιστεί η αντιπαράθεση γιατί “αυτό θα δώσει επιχειρήματα στην αντιπολίτευση”! Ρίχνουν μάλιστα ευθύνες στον Αβραμόπουλο που άνοιξε το ζήτημα .
Με την ουσία του θέματος των υποβρυχίων 214 που οι πολίτες έχουν πληρώσει πάνω από 2 δις αλλά στον Στόλο δεν τα ΄χουμε και κανείς δεν ξέρει αν θα τα δούμε κάποτε εκεί ουδείς ασχολείται.
Το πραγματικό πρόβλημα που είναι πως θα πάρουμε τα υποβρύχια -που επαναλαμβάνουμε έχουμε πληρώσει- φαίνεται ότι θεωρείται “δευτερεύον” από την σημερινή κυβέρνηση.
Γιατί δεν θέλει ο πρωθυπουργός να “αγγίξει” το θέμα τώρα;
Γιατί η αλήθεια είναι ότι αν το θέμα υποβρύχια 214 συζητηθεί και ερευνηθεί διεξοδικά θα προκύψουν ευθύνες για λάθος χειρισμούς και για τη ΝΔ . Και μάλιστα σοβαρές. Ο Βενιζέλος μπορεί να δέχεται σκληρή κριτική για τον τρόπο που χειρίστηκε το θέμα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά – υποβρύχια , όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι “κληρονόμησε” μια κατάσταση που είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο.
Ποιος το είχε προκαλέσει;
Η πλήρης τετραετής “ακινησία” που είχε επιλέξει ως τακτική η κυβέρνηση της ΝΔ από το 2005 που προέκυψε το πρόβλημα ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, μέχρι το 2009 που οι Γερμανοί έφυγαν …σαν κύριοι από το Σκαραμαγκά καταγγέλλοντας μάλιστα και την σύμβαση!!! Λίγο πριν φύγουν μάλιστα τον Σεπτέμβριο του 2009 είχαν εισπράξει και μια παχυλή δόση περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ !
Κατά τ΄ άλλα αυτό που φαίνεται ότι απασχολεί είναι αν θα συνεχίσουν να τσακώνονται οι Βενιζέλος-Αβραμόπουλος. Το γεγονός ότι τα υποβρύχια 214 “σαπίζουν” στον Σκαραμαγκά έχοντας υποστεί ήδη ζημιές άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ και ότι οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων που θα “έσωζε” η σύμβαση του 2010 ,έχουν να πληρωθούν 19 μήνες είναι θέματα που …κάποια στιγμή θα απασχολήσουν την κυβέρνηση.
onalert.gr
http://www.analystsforchange.org/2013/10/blog-post_8697.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου