a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Η τραπεζική Απάτη

Αποκαλύπτουμε την ... τραπεζική απάτη

Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

Ν : ή μήπως πρόκειται να περάσει στα χέρια του BBC και την Deutche velle που δεν εκπέμπουν πλέον σήμερα, αφού εξέπεμπαν μέσω ΕΡΤ ;

To λουκέτο στην ΕΡΤ και το μαύρο που έριξαν Σαμαράς και Βενιζέλος στην «μικρή οθόνη», συνδέεται με τη διαδικασία του διαγωνισμού για την ψηφιακή τηλεόραση.  Την αποκάλυψη γα νέο βρώμικο 1989 με επίκεντρο την ψηφιακή τηλεόραση και μάλιστα από την τρικομματική (τότε) κυβέρνηση, είχε κάνει το βράδυ της (κρίσιμης) συνάντησης των τριών πολιτικών αρχηγών, από την εκπομπή «Επί του Πιεστηρίου» του Μάκη Κουρή, στο «Contra Chanel» , το μέλος του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και π. Αντιπρόεδρος Δημήτρης Τσαλαπάτης.
Η διαβούλευση για την ψηφιακή τηλεόραση και τους παρόχους δικτύου έκλεισε 19 Ιουνίου με νεκρή την ΕΡΤ, ενώ η προκήρυξη της σχετικής δημοπρασίας θα γίνει στις 30 Ιουνίου με νεκρή την ΕΡΤ. Για την ΕΡΤ ο νόμος προβλέπει από το 2007 ότι δικαιούται τη μία από τις δύο προβλεπόμενες άδειες παρόχου δικτύου. Αυτό που έγινε οδηγεί σε ένα μεγάλο σκάνδαλο.
Στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, την Τετάρτη, η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων, κατήγγειλε τον ρόλο των ιδιωτικών καναλιών και των μετόχων τους, που διατηρούν επίσης εφημερίδες, ενεργειακούς κατασκευαστικούς και άλλους επιχειρηματικούς ομίλους , και η προεδρεύουσα Μ. Αντωνιάδου (συντάκτρια στο Βήμα) θέλησε να αφαιρέσει το λόγο από τον Δ, Τσαλαπάτη, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι εκτός θέματος. Το επεισόδιο αποφεύχθηκε με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η ρατσιστική ανακοίνωση- άρθρο συνεργάτη της, που διακινείται στο Facε book.Με την ανοχή των διαχειριστών, για να πέσει η μπάλα στην εξέδρα και να μην φανεί και ο ρόλος συγκεκριμένων καναλαρχών στις τελευταίες εκλογές της ΕΣΗΕΑ, όπου έσπρωξαν τους δικούς τους να πάρουν την πλειοψηφία.
Το ρόλο των ιδιωτικών καναλιών στο μαύρο στην ΕΡΤ αποκαλύπτει με σημείωμα του στο blog δημοσιογράφων της ΕΡΤ, o τεχνικός διευθυντής Ν.Μιχαλίτσης που σημειώνει: «…Ο κόσμος αναρωτιόταν τι σχέση μπορούν να έχουν αυτοί οι ιδιωτικοί φορείς με το κλείσιμο της ΕΡΤ. Η αλήθεια είναι ότι όχι μόνον έχουν σχέση, αλλά συμμετείχαν ενεργά, ιδιαίτερα η Digea, σε ένα σχέδιο της κυβέρνησης για ολοκληρωτικό έλεγχο του τηλεοπτικού χώρου, όπως αυτός θα διαμορφωθεί στη νέα ψηφιακή εποχή. Τι είναι η Digea;   Η Digea είναι μία εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακής κωδικοποίησης και εκπομπής στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (Πάροχος Δικτύου) και έχει λάβει σχετική άδεια από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) μόνον για την πρώτη φάση της μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση που αφορά 23 σημεία εκπομπής ανά την Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι τόσο η ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλά και η ελληνική (νόμος 3592/2007) απαγορεύει ένας πάροχος δικτύου να είναι και πάροχος περιεχομένου (δηλαδή τηλεοπτικός σταθμός), για να μην έχει δυνατότητα να κατακτήσει δεσπόζουσα θέση στην τηλεοπτική αγορά, η Digea αποτελεί μία κοινοπραξία 6 μεγάλων ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών που έχουν ίσα μερίδια ο καθένας. Ιδιοκτήτες των σταθμών αυτών είναι ισχυροί παράγοντες της ελληνικής οικονομίας που σχετίζονται με τη βιομηχανία των κατασκευών, το εφοπλιστικό κεφάλαιο και την ιδιοκτησία συγκροτημάτων των media. Έχουν κατηγορηθεί στο παρελθόν ακόμα και από πρωθυπουργούς της χώρας ότι χρησιμοποιούν τη δύναμη των συγκροτημάτων media που κατέχουν για να διαπλέκονται με την πολιτική εξουσία και να προσκομίζουν οφέλη στις άλλες δραστηριότητές τους. Όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις, παρά τις αρχικές τους εξαγγελίες για αποδέσμευση από τον εναγκαλισμό των καναλαρχών, κατέληξαν να συμμαχήσουν μαζί τους με αντάλλαγμα τη σκανδαλώδη υποστήριξη της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής, από τα κανάλια τους. Οι συνεταίροι της Digea είναι σήμερα, αναφέρει ο κ. Μιχαλίτσης, οι παρακάτω τηλεοπτικοί σταθμοί: # MEGA, ιδιοκτησίας των κ. Μπόμπολα και Ψυχάρη # ΑΝΤ1, ιδιοκτησίας του κ. Κυριακού # STAR, ιδιοκτησίας του κ. Βαρδινογιάννη # ΣΚΑΪ, ιδιοκτησίας του κ. Αλαφούζου # ALPHA, ιδιοκτησίας του κ. Κοντομηνά # ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, ιδιοκτησίας του κ. Κυριακού  
Είναι χαρακτηριστικό ότι ουδείς από τους σταθμούς αυτούς διαθέτει σήμερα νόμιμη άδεια, αφού η συνέχιση του καθεστώτος των προσωρινών αδειών που είχε εγκριθεί από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), κρίθηκε παράνομη με την απόφαση 3578/2010 της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας…» .
Στην αποκάλυψη του Δ. Τσαλαπάτη αναφέρθηκε μέσα στη Βουλή ο Απόστολος Κακλαμάνης, που είπε ότι, «η ΕΡΤ δεν έκλεισε για τη «διαφθορά», και για το «πολύ προσωπικό». Δεν έκλεισε επειδή «ήθελαν οι τροϊκανοί δυο χιλιάδες κεφάλια… Η ΕΡΤ προφανώς έκλεισε για να μην μπορεί να πάρει μέρος στη διαδικασία για την ψηφιακή τηλεόραση και τους παρόχους δικτύου». .
Νέο βρώμικο ’89 με τα ψηφιακά κανάλια και το μαύρο στην ΕΡΤ

Ν : ή μήπως πρόκειται να περάσει στα χέρια του BBC και την Deutche velle που δεν εκπέμπουν πλέον σήμερα, αφού εξέπεμπαν μέσω ΕΡΤ ;

To λουκέτο στην ΕΡΤ και το μαύρο που έριξαν Σαμαράς και Βενιζέλος στην «μικρή οθόνη», συνδέεται με τη διαδικασία του διαγωνισμού για την ψηφιακή τηλεόραση.  Την αποκάλυψη γα νέο βρώμικο 1989 με επίκεντρο την ψηφιακή τηλεόραση και μάλιστα από την τρικομματική (τότε) κυβέρνηση, είχε κάνει το βράδυ της (κρίσιμης) συνάντησης των τριών πολιτικών αρχηγών, από την εκπομπή «Επί του Πιεστηρίου» του Μάκη Κουρή, στο «Contra Chanel» , το μέλος του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και π. Αντιπρόεδρος Δημήτρης Τσαλαπάτης.
Η διαβούλευση για την ψηφιακή τηλεόραση και τους παρόχους δικτύου έκλεισε 19 Ιουνίου με νεκρή την ΕΡΤ, ενώ η προκήρυξη της σχετικής δημοπρασίας θα γίνει στις 30 Ιουνίου με νεκρή την ΕΡΤ. Για την ΕΡΤ ο νόμος προβλέπει από το 2007 ότι δικαιούται τη μία από τις δύο προβλεπόμενες άδειες παρόχου δικτύου. Αυτό που έγινε οδηγεί σε ένα μεγάλο σκάνδαλο.
Στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, την Τετάρτη, η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων, κατήγγειλε τον ρόλο των ιδιωτικών καναλιών και των μετόχων τους, που διατηρούν επίσης εφημερίδες, ενεργειακούς κατασκευαστικούς και άλλους επιχειρηματικούς ομίλους , και η προεδρεύουσα Μ. Αντωνιάδου (συντάκτρια στο Βήμα) θέλησε να αφαιρέσει το λόγο από τον Δ, Τσαλαπάτη, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι εκτός θέματος. Το επεισόδιο αποφεύχθηκε με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η ρατσιστική ανακοίνωση- άρθρο συνεργάτη της, που διακινείται στο Facε book.Με την ανοχή των διαχειριστών, για να πέσει η μπάλα στην εξέδρα και να μην φανεί και ο ρόλος συγκεκριμένων καναλαρχών στις τελευταίες εκλογές της ΕΣΗΕΑ, όπου έσπρωξαν τους δικούς τους να πάρουν την πλειοψηφία.
Το ρόλο των ιδιωτικών καναλιών στο μαύρο στην ΕΡΤ αποκαλύπτει με σημείωμα του στο blog δημοσιογράφων της ΕΡΤ, o τεχνικός διευθυντής Ν.Μιχαλίτσης που σημειώνει: «…Ο κόσμος αναρωτιόταν τι σχέση μπορούν να έχουν αυτοί οι ιδιωτικοί φορείς με το κλείσιμο της ΕΡΤ. Η αλήθεια είναι ότι όχι μόνον έχουν σχέση, αλλά συμμετείχαν ενεργά, ιδιαίτερα η Digea, σε ένα σχέδιο της κυβέρνησης για ολοκληρωτικό έλεγχο του τηλεοπτικού χώρου, όπως αυτός θα διαμορφωθεί στη νέα ψηφιακή εποχή. Τι είναι η Digea;   Η Digea είναι μία εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακής κωδικοποίησης και εκπομπής στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (Πάροχος Δικτύου) και έχει λάβει σχετική άδεια από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) μόνον για την πρώτη φάση της μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση που αφορά 23 σημεία εκπομπής ανά την Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι τόσο η ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλά και η ελληνική (νόμος 3592/2007) απαγορεύει ένας πάροχος δικτύου να είναι και πάροχος περιεχομένου (δηλαδή τηλεοπτικός σταθμός), για να μην έχει δυνατότητα να κατακτήσει δεσπόζουσα θέση στην τηλεοπτική αγορά, η Digea αποτελεί μία κοινοπραξία 6 μεγάλων ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών που έχουν ίσα μερίδια ο καθένας. Ιδιοκτήτες των σταθμών αυτών είναι ισχυροί παράγοντες της ελληνικής οικονομίας που σχετίζονται με τη βιομηχανία των κατασκευών, το εφοπλιστικό κεφάλαιο και την ιδιοκτησία συγκροτημάτων των media. Έχουν κατηγορηθεί στο παρελθόν ακόμα και από πρωθυπουργούς της χώρας ότι χρησιμοποιούν τη δύναμη των συγκροτημάτων media που κατέχουν για να διαπλέκονται με την πολιτική εξουσία και να προσκομίζουν οφέλη στις άλλες δραστηριότητές τους. Όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις, παρά τις αρχικές τους εξαγγελίες για αποδέσμευση από τον εναγκαλισμό των καναλαρχών, κατέληξαν να συμμαχήσουν μαζί τους με αντάλλαγμα τη σκανδαλώδη υποστήριξη της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής, από τα κανάλια τους. Οι συνεταίροι της Digea είναι σήμερα, αναφέρει ο κ. Μιχαλίτσης, οι παρακάτω τηλεοπτικοί σταθμοί: # MEGA, ιδιοκτησίας των κ. Μπόμπολα και Ψυχάρη # ΑΝΤ1, ιδιοκτησίας του κ. Κυριακού # STAR, ιδιοκτησίας του κ. Βαρδινογιάννη # ΣΚΑΪ, ιδιοκτησίας του κ. Αλαφούζου # ALPHA, ιδιοκτησίας του κ. Κοντομηνά # ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, ιδιοκτησίας του κ. Κυριακού  
Είναι χαρακτηριστικό ότι ουδείς από τους σταθμούς αυτούς διαθέτει σήμερα νόμιμη άδεια, αφού η συνέχιση του καθεστώτος των προσωρινών αδειών που είχε εγκριθεί από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), κρίθηκε παράνομη με την απόφαση 3578/2010 της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας…» .
Στην αποκάλυψη του Δ. Τσαλαπάτη αναφέρθηκε μέσα στη Βουλή ο Απόστολος Κακλαμάνης, που είπε ότι, «η ΕΡΤ δεν έκλεισε για τη «διαφθορά», και για το «πολύ προσωπικό». Δεν έκλεισε επειδή «ήθελαν οι τροϊκανοί δυο χιλιάδες κεφάλια… Η ΕΡΤ προφανώς έκλεισε για να μην μπορεί να πάρει μέρος στη διαδικασία για την ψηφιακή τηλεόραση και τους παρόχους δικτύου». .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου