a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Η τραπεζική Απάτη

Αποκαλύπτουμε την ... τραπεζική απάτη

Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Λέγεται πως κάποιος «προφήτης» μήνυσε στην ανθρωπότητα πως «όταν δείτε τα άσπρα φίδια στον ουρανό, να περιμένετε το τέλος του κόσμου».  

Ο άνθρωπος τις προφητείες τις ακολουθεί σαν πιστό σκυλί λες και είναι θείο γράμμα σταλμένο. Είναι όμως όντως έτσι ; Η μια καλά πολύ καλά στημένη μηχανή αιώνων, που με τον τρόπο της και για την κάλυψη της,  προλέγει τα προαποφασισμένα μελλούμενα ; 

Το αεροδρόμιο κτίστηκε 40 μίλια μακριά από την πόλη Ντένβερ του Κολοράντο και κόστισε 4 φορές παραπάνω από το αρχικό budget.  Πριν περίπου δύο χρόνια έστησαν ένα τεράστιο άγαλμα του αρχαίου αιγυπτιακού θεού των νεκρών Άννουβη.  Τι σημασιολογία θα μπορούσε να έχει ένα τέτοιο άγαλμα σε ένα αεροδρόμιο στην μέση του πουθενά, όταν από την πόλη μέχρι το αεροδρόμιο δεν υπάρχει τίποτα παρά έρημος ;  Δεν είναι όμως μόνον αυτό. Πριν φτάσει κανείς στις εγκαταστάσεις, συναντά ένα τεράστιο μπλε άλογο με τονισμένες τις φλέβες του και με μάτια πύρινα και φωτεινά.  Το συσχετίζουν με το άλογο της αποκάλυψης.

Και είδα, εδώ ένα πράσινο άλογο.  Αυτός που καθόταν πήρε το όνομά του θανάτου
και ο Άδης τον ακολούθησε.
Τους δόθηκε εξουσία πάνω από το ένα τέταρτο της γης, Να σκοτώσει με το ξίφος,
με την πείνα, και με το θάνατο, και με τα θηρία της γης.  (Αποκάλυψη 6,8)


Αν προχωρήσει κανείς προς τα μέσα αρχίζουν τα μασονικά σύμβολα, με βασική την μασονική πλάκα στην μεγάλη αίθουσα, στην οποία αναγράφεται πως το αεροδρόμιο είναι έργο της νέας επιτροπής της νέας τάξης πραγμάτων. Αναγράφεται μάλιστα πως υπάρχει από κάτω της χρονοκάψουλα η οποία δεν μπορεί να ανοιχτεί νωρίτερα από το 2094 ! (πρώτη φωτογραφία)

Το δεύτερο το βλέπετε στην φωτογραφία δίπλα και μάλιστα υποτίθεται πως ξεπηδά μέσα από μια βαλίτσα.  .... Ωραίο θέαμα ... χαρωπό .... 

Η έκταση που καταλαμβάνει το όλο εγχείρημα είναι τεράστια, μέρος του όμως έχει κτηστεί, με προοπτικές επέκτασης, ενώ οι αεροδιάδρομοι δίνουν το σχήμα της σβάστικας ! (εικόνα)
Δείτε σχετικό βίντεο εργασιών και ανασκαφών. Λέγεται πως έχουν μεταφέρει από κει περισσότερους τόνους χώματος, από ότι μετέφεραν από την διώρυγα του Παναμά. 

Στο εσωτερικό των γύρο τοίχων υπάρχουν ζωγραφισμένες θεματογραφίες με ιδιαίτερο σοκαριστικό περιεχόμενο όσο και απωθητικό, σύμφωνα και με μαρτυρίες των διερχομένων επιβατών.   Για την ανάλυση της θεματολογίας που ακολουθεί, παρακολουθήστε τα βίντεο στο τέλος του κειμένου.

Ξεκινά με την απεικόνιση μιας μεγάλης καταστροφής, στο βάθος μία μεγάλη πόλη με ουρανοξύστες καλυμμένη με χημικό σύννεφο προφανώς ή πιθανολογείται πως νοείται καταστροφή μεγάλου τμήματος του κόσμου που γνωρίζουμε σήμερα, τυλιγμένο στις φλόγες, νεκρά σώματα, γυναίκες που κρατούν νεκρά παιδιά στην αγκαλιά τους να σέρνονται, αφού έχει περάσει από πάνω τους ένας καταστροφικός παράγοντας που εξάγεται ως νόημα από την τεράστια φιγούρα που ακολουθεί.  Μπροστά από αυτές τις τεθλιμμένες φιγούρες λοιπόν, βρίσκεται ένας τεράστιος στρατιώτης με Γερμανική (!!!!) στολή, κραδαίνοντας ένα ξίφος (άλλοι το χαρακτηρίζουν γιαταγάνι, το οποίο είναι μασονικό σύμβολο κατ’ άλλους το θεωρούν μάλλον μουσουλμανικής προέλευσης), με το οποίο σκοτώνει ή προσπαθεί να σκοτώσει ένα περιστέρι. Δηλαδή είτε σκοτώνει την ειρήνη, κατ’ άλλους  την βίβλο, εφ όσον το περιστέρι έχει επίσης χρησιμοποιηθεί σημασιολογικά.   Φορά αντιασφυξιογόνα μάσκα, για να προστατευτεί από το αέριο που άφηνε πίσω του νεκρούς. Μήπως εδώ εμπλέκονται και οι αεροψεκασμοί ; 

Σε άλλο πλάνο, υπάρχουν τρία φέρετρα τα οποία περιλαμβάνουν νεαρές γυναικείες νεκρές φιγούρες. Στο ένα είναι μία Νέγρα, στο άλλο κοκκινοπρόσωπη ή Ναβάχο ιθαγενής και στο τρίτο ένα λευκό κοριτσάκι εβραιο-χριστιανοπούλα εφ’ όσον έχει το αστέρι του Δαβίδ στο στήθος και την βίβλο με ένα σταυρό από την άλλη. Μπερδεμένο το τελευταίο, γιατί υπονοεί πως συμπεριλαμβάνεται ό,τι έχει σχέση από τον γεννήτορα Ιουδαϊσμό, μετέπειτα Χριστιανισμό και τέλος Μουσουλμανισμό.   Δηλαδή οι νεκρές φιγούρες των κοριτσιών υπονοούν, τους Αφρικανούς, τους ερυθρόδερμους γηγενείς που εξαφανίστηκαν και την εβραιο-χριστιανοπούλα, γιατί δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις έτσι αυθαίρετα, βάσει της απεικόνισης. Ποια φυλή όμως μένει ανέγγιχτη ; κουίζ. 

Σε άλλη ζωγραφιά. υπάρχει ένα κοριτσάκι με πράσινο ρούχο που κρατά μία πλάκα, για την οποία αναφέρουν πως αφορά την προφητεία των Μάγια για την καταστροφή του κόσμου, πράγμα όμως που έχουμε εξηγήσει στο παρελθόν, πως αυτό δεν ισχύει ως ερμηνεία και πως το ημερολόγιο των Μάγια που κυκλοφορεί δεν ταυτίζεται με το πραγματικό, Θέση που έχουν πάρει και οι απόγονοι των Μάγια στις μέρες μας. Στην έρευνα που έκανα, κάποιοι λένε πως η δεξιά φιγούρα που φυσά , όπως βλέπουμε την πλάκα, αυτό που βγαίνει από το στόμα δείχνει τον ήλιο των Σουμερίων ή τον αιθερικό –φιλοσοφικό – αόρατο ήλιο, ενώ στην αντίθετη πλευρά αφορά τον μαύρο ήλιο του υλικού κόσμου που μόνον οι "βέβηλοι" μπορούν να αντιληφθούν. Τριγύρω υπάρχουν ζώα ή πουλιά που βρίσκονται σε γυάλα και το ερμηνεύουν, σαν ζώα σε εκτροφείο.  

Στην επόμενη απεικόνιση, μικρά παιδιά από όλες τις φυλές μαζεύουν τα όπλα τα οποία τα τυλίγουν με την σημαία της εθνότητάς τους, και τα παραδίδουν σε ένα και μοναδικό νεαρό πρόσωπο, πάλι Γερμανόπουλο και αυτό συνεπάγεται από τον ρουχισμό του ... ή είναι λάθος ερμηνεία ;   Τι νόημα έχει ; Δεν θα έπρεπε να πονηρέψει άπαντες, αντί να στρέφεται ο ένας εναντίον του άλλου, επειδή κάποιοι ξέρουν να στοχοποιούν καταστάσεις προς όφελός τους, προωθώντας μίση και διχόνοιες, χωρίς να ερευνά τι τον περιμένει και ποιά είναι η αλήθεια που αντιστοιχεί στον καθένα ;    Αλλά βλέπεις η εγκεφαλική σκλήρυνση πάντα είναι η χειρότερη από οποιαδήποτε άλλη. 

Τι θέλει να πει δηλαδή ο ποιητής, πως θα υπάρξει τεράστια οικολογική καταστροφή με εξίσου τεράστια μείωση του πληθυσμού και κατόπιν θα επικρατήσει ειρήνη, υπό την «επίβλεψη» του Γερμανού και όλοι θα χαίρονται μετά την τεράστια καταστροφή ;
Μιλάμε για διαστροφή. 

Ο νεαρός Γερμανός που παραλαμβάνει τα όπλα κρατά ένα σφυρί που το αποκαλούν το σφυρί του Θωρ και  καταστρέφει τα ξίφη . Εδώ δίνεται η ερμηνεία, πως εφ όσον τα ξίφη είναι μουσουλμανικής προέλευσης, μάλλον αυτό προμηνύει και την δική του καταστροφή. Λογικό όταν μιλάμε για πανθρησκεία. Ακριβώς από κάτω κείτεται ξαπλωμένος νεκρός ο Γερμαναράς καταστροφέας και πάνω του κάθονται δύο νεαρά περιστέρια.

Ακόμα δεξιότερα, φιγουράρει ένα κεντρικό πρόσωπο, ένα νεαρό άτομο που κατ’ άλλους είναι ο Χριστός και γύρο του η αναγέννηση του κόσμου εν πλήρη αρμονία, ομού με την συμφιλίωση των ζώων. Πολύ Ιεχωβάδικο μου ακούγεται αυτό.   Στην θετική αυτή κατάληξη του έργου του καλλιτέχνη, με την αναγέννηση, άλλοι διαφωνούν με την άποψη του Ιησού και συμφωνώ και εγώ με αυτό, αφού ο νέος είναι μάλλον Ινδιάνος ή Ινδός, δεν θεωρώ ότι έχει κάποιο φωτοστέφανο στο κεφάλι, αλλά πρόκειται για διακόσμηση της φυλής του, τον οποίο περιτριγυρίζουν 11 παιδιά. Μπροστά του έχει το δένδρο της ζωής ανθισμένο ή ένα παράξενο άγνωστο φυτό ! Λέτε να είναι της mosanto ;

Ο καλλιτέχνης του μακάβριου στην ουσία έργου ο Chicano Leo Tanguna όταν ρωτήθηκε, αρχικά είπε πως ακολουθούσε εντολές, αργότερα το αρνήθηκε. Στο δάπεδο στις γρανιτένιες πλάκες υπάρχουν διάφορα παράξενα σύμβολα. 
Όπως το Au Ag και πολλά άλλα.  Κάποιοι λένε πως είναι τα χημικά σύμβολα χρυσού και ασημιού αντίστοιχα, άλλοι πως είναι η ονομασία ενός Αυστραλιανού ιού ηπατίτιδας Β’   



 

Υπάρχει και μία τελευταία εικόνα αρκετά παράξενη για την οποία δεν υπάρχει δείγμα ερμηνείας. Το μόνον που μπορεί να πει κανείς με επιφύλαξη είναι, ποια είναι αυτά τα κεφάλια που αιωρούνται ; εξωγήϊνοι μην τρελαθώ, που έρχονται σε επαφή μαζί τους ; 







Η κατασκευή του αεροδρομίου υποχρέωσε το προηγούμενο εν λειτουργία, μικρότερο μεν αλλά το οποίο απόλυτα κάλυπτε τις ανάγκες, να κλείσει, χωρίς από την άλλη να χρησιμοποιείται το μεγαλύτερο μέρος των εγκαταστάσεων του νέου και χωρίς το προηγούμενο να υπολείπετο από πλευράς τεχνολογίας, καθ’ ότι χρησιμοποιήθηκε η ίδια και στο νέο χωρίς καμία υπεροχή.   

Αξιοσημείωτο επίσης είναι, πως υπάρχει μια τεράστια υπόγεια πολιτεία και εγκαταστάσεις, που επίσης δεν χρησιμοποιούνται ακόμα στο μεγαλύτερο μέρος τους, μέχρι και τεράστια θάλαμοι με κρεβάτια. Τα κτήρια είναι υπόγεια συνδεδεμένα μεταξύ τους καθώς και με της επιφανείας. Υπάρχουν τεράστιοι διάδρομοι με δύο φαρδιές λουρίδες κατεύθυνσης ικανές να περάσουν μεγάλα φορτηγά. Την ύπαρξή τους την δικαιολογούν ως αποθηκευτικούς χώρους, που στην ουσία είναι δυσανάλογοι ως προς τις πραγματικές ανάγκες του αεροδρομίου !  Μήπως προορίζεται για άλλους σκοπούς στο μέλλον ;  

Στην υπόγεια πόλη βρίσκονται θαμμένα κτήρια που αρχικά βρίσκονταν στην επιφάνεια, αλλά με την δικαιολογία ότι κτίστηκαν από λάθος ή ήταν λάθος κατασκευαστικά, θάφτηκαν κάτω από την γη.  Στους τεράστιους διαδρόμους που συνδέουν τα κτήρια, στην οροφή διατρέχουν κάθετα σωληνώσεις, οι οποίες ανά έξη μέτρα φέρουν επάνω τους «πίπες», εξαγωγής θα μπορούσε να πει κανείς είτε κάποιου αερίου είτε νερού ή άλλου υγρού. 

Διαθέτει πολλών χιλιομέτρων υπόγειο σιδηρόδρομο, μεγαλύτερο σε χιλιόμετρα από τον Νείλο.   Καλώδια δεν υπάρχουν και η υπόγεια ηλεκτροδότηση γίνεται από την αιθερική ενέργεια που κυλά στον χώρο.  Όσο για την επιφάνεια, αυτή καλύπτεται από οπτικές ίνες. Οι μυτερές λευκές σκεπές απεικονίζουν τις κορυφές του Λευκού βουνού της περιοχής. 

Όλοι όσοι εργάστηκαν στην κατασκευή του όλου έργου, ποτέ δεν ήλθαν σε επαφή με τους εργάτες των άλλων εργολάβων που είχαν αναλάβει μέρη του έργου, με στόχο κανείς τους να μην είχε την συνολική άποψη του σχεδιασμού. Μετά το πέρας αυτού του έργου, όλοι απολύθηκαν άμεσα, χωρίς να χρησιμοποιηθούν αλλού. Πολλοί προσπάθησαν να τους πάρουν συνεντεύξεις, κανένας τους όμως δεν θέλησε να μιλήσει για την εμπειρία του, σαν να είχε κάτι αντικρίσει που τον τρόμαζε ή ίσως είχαν πάρει τέτοιες εντολές. 

Γύρο από την περιοχή γνωστά ονόματα της κραταιούσας ελίτ, όπως η Βασίλισσα της Αγγλίας, αγοράζουν τεράστιες εκτάσεις γης, κοντά στο αεροδρόμιο του Ντένβερ. Οι συνομωσιολόγοι λένε, πως σε μια πιθανή οικολογική καταστροφή, είτε από χρήση πυρηνικών είτε από φυσικό φαινόμενο, η εν λόγω περιοχή θα προσφέρει προστασία στους κατοικούντες της ελίτ, στην περιοχή, αφού έχει υψηλό υψόμετρο από την στάθμη της θάλασσας.   Η περιοχή πλήττεται τακτικά από φυσικά φαινόμενα γι αυτό αναγκάζονται να το κλείνουν τακτικά, αντίθετα με το προηγούμενο αεροδρόμιο που δεν αντιμετώπιζε τέτοια φαινόμενα, αλλά το έκλεισαν για να μην υπάρχει ανταγωνισμός.
 (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tuITS87dOx4
(http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fZJ2sqVlSfs&bpctr=1371833707)

Όλα αυτά τα στοιχεία τα συγκέντρωσα από διάφορες πηγές. Για αρχή από πλευράς σας μπορείτε να ξεκινήσετε από http://www.terrapapers.com/?p=1386       Ν.


Το μυστηριώδες αεροδρόμιο του Ντέβερ, στο Κολοράδο (!!!!!!!)

Λέγεται πως κάποιος «προφήτης» μήνυσε στην ανθρωπότητα πως «όταν δείτε τα άσπρα φίδια στον ουρανό, να περιμένετε το τέλος του κόσμου».  

Ο άνθρωπος τις προφητείες τις ακολουθεί σαν πιστό σκυλί λες και είναι θείο γράμμα σταλμένο. Είναι όμως όντως έτσι ; Η μια καλά πολύ καλά στημένη μηχανή αιώνων, που με τον τρόπο της και για την κάλυψη της,  προλέγει τα προαποφασισμένα μελλούμενα ; 

Το αεροδρόμιο κτίστηκε 40 μίλια μακριά από την πόλη Ντένβερ του Κολοράντο και κόστισε 4 φορές παραπάνω από το αρχικό budget.  Πριν περίπου δύο χρόνια έστησαν ένα τεράστιο άγαλμα του αρχαίου αιγυπτιακού θεού των νεκρών Άννουβη.  Τι σημασιολογία θα μπορούσε να έχει ένα τέτοιο άγαλμα σε ένα αεροδρόμιο στην μέση του πουθενά, όταν από την πόλη μέχρι το αεροδρόμιο δεν υπάρχει τίποτα παρά έρημος ;  Δεν είναι όμως μόνον αυτό. Πριν φτάσει κανείς στις εγκαταστάσεις, συναντά ένα τεράστιο μπλε άλογο με τονισμένες τις φλέβες του και με μάτια πύρινα και φωτεινά.  Το συσχετίζουν με το άλογο της αποκάλυψης.

Και είδα, εδώ ένα πράσινο άλογο.  Αυτός που καθόταν πήρε το όνομά του θανάτου
και ο Άδης τον ακολούθησε.
Τους δόθηκε εξουσία πάνω από το ένα τέταρτο της γης, Να σκοτώσει με το ξίφος,
με την πείνα, και με το θάνατο, και με τα θηρία της γης.  (Αποκάλυψη 6,8)


Αν προχωρήσει κανείς προς τα μέσα αρχίζουν τα μασονικά σύμβολα, με βασική την μασονική πλάκα στην μεγάλη αίθουσα, στην οποία αναγράφεται πως το αεροδρόμιο είναι έργο της νέας επιτροπής της νέας τάξης πραγμάτων. Αναγράφεται μάλιστα πως υπάρχει από κάτω της χρονοκάψουλα η οποία δεν μπορεί να ανοιχτεί νωρίτερα από το 2094 ! (πρώτη φωτογραφία)

Το δεύτερο το βλέπετε στην φωτογραφία δίπλα και μάλιστα υποτίθεται πως ξεπηδά μέσα από μια βαλίτσα.  .... Ωραίο θέαμα ... χαρωπό .... 

Η έκταση που καταλαμβάνει το όλο εγχείρημα είναι τεράστια, μέρος του όμως έχει κτηστεί, με προοπτικές επέκτασης, ενώ οι αεροδιάδρομοι δίνουν το σχήμα της σβάστικας ! (εικόνα)
Δείτε σχετικό βίντεο εργασιών και ανασκαφών. Λέγεται πως έχουν μεταφέρει από κει περισσότερους τόνους χώματος, από ότι μετέφεραν από την διώρυγα του Παναμά. 

Στο εσωτερικό των γύρο τοίχων υπάρχουν ζωγραφισμένες θεματογραφίες με ιδιαίτερο σοκαριστικό περιεχόμενο όσο και απωθητικό, σύμφωνα και με μαρτυρίες των διερχομένων επιβατών.   Για την ανάλυση της θεματολογίας που ακολουθεί, παρακολουθήστε τα βίντεο στο τέλος του κειμένου.

Ξεκινά με την απεικόνιση μιας μεγάλης καταστροφής, στο βάθος μία μεγάλη πόλη με ουρανοξύστες καλυμμένη με χημικό σύννεφο προφανώς ή πιθανολογείται πως νοείται καταστροφή μεγάλου τμήματος του κόσμου που γνωρίζουμε σήμερα, τυλιγμένο στις φλόγες, νεκρά σώματα, γυναίκες που κρατούν νεκρά παιδιά στην αγκαλιά τους να σέρνονται, αφού έχει περάσει από πάνω τους ένας καταστροφικός παράγοντας που εξάγεται ως νόημα από την τεράστια φιγούρα που ακολουθεί.  Μπροστά από αυτές τις τεθλιμμένες φιγούρες λοιπόν, βρίσκεται ένας τεράστιος στρατιώτης με Γερμανική (!!!!) στολή, κραδαίνοντας ένα ξίφος (άλλοι το χαρακτηρίζουν γιαταγάνι, το οποίο είναι μασονικό σύμβολο κατ’ άλλους το θεωρούν μάλλον μουσουλμανικής προέλευσης), με το οποίο σκοτώνει ή προσπαθεί να σκοτώσει ένα περιστέρι. Δηλαδή είτε σκοτώνει την ειρήνη, κατ’ άλλους  την βίβλο, εφ όσον το περιστέρι έχει επίσης χρησιμοποιηθεί σημασιολογικά.   Φορά αντιασφυξιογόνα μάσκα, για να προστατευτεί από το αέριο που άφηνε πίσω του νεκρούς. Μήπως εδώ εμπλέκονται και οι αεροψεκασμοί ; 

Σε άλλο πλάνο, υπάρχουν τρία φέρετρα τα οποία περιλαμβάνουν νεαρές γυναικείες νεκρές φιγούρες. Στο ένα είναι μία Νέγρα, στο άλλο κοκκινοπρόσωπη ή Ναβάχο ιθαγενής και στο τρίτο ένα λευκό κοριτσάκι εβραιο-χριστιανοπούλα εφ’ όσον έχει το αστέρι του Δαβίδ στο στήθος και την βίβλο με ένα σταυρό από την άλλη. Μπερδεμένο το τελευταίο, γιατί υπονοεί πως συμπεριλαμβάνεται ό,τι έχει σχέση από τον γεννήτορα Ιουδαϊσμό, μετέπειτα Χριστιανισμό και τέλος Μουσουλμανισμό.   Δηλαδή οι νεκρές φιγούρες των κοριτσιών υπονοούν, τους Αφρικανούς, τους ερυθρόδερμους γηγενείς που εξαφανίστηκαν και την εβραιο-χριστιανοπούλα, γιατί δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις έτσι αυθαίρετα, βάσει της απεικόνισης. Ποια φυλή όμως μένει ανέγγιχτη ; κουίζ. 

Σε άλλη ζωγραφιά. υπάρχει ένα κοριτσάκι με πράσινο ρούχο που κρατά μία πλάκα, για την οποία αναφέρουν πως αφορά την προφητεία των Μάγια για την καταστροφή του κόσμου, πράγμα όμως που έχουμε εξηγήσει στο παρελθόν, πως αυτό δεν ισχύει ως ερμηνεία και πως το ημερολόγιο των Μάγια που κυκλοφορεί δεν ταυτίζεται με το πραγματικό, Θέση που έχουν πάρει και οι απόγονοι των Μάγια στις μέρες μας. Στην έρευνα που έκανα, κάποιοι λένε πως η δεξιά φιγούρα που φυσά , όπως βλέπουμε την πλάκα, αυτό που βγαίνει από το στόμα δείχνει τον ήλιο των Σουμερίων ή τον αιθερικό –φιλοσοφικό – αόρατο ήλιο, ενώ στην αντίθετη πλευρά αφορά τον μαύρο ήλιο του υλικού κόσμου που μόνον οι "βέβηλοι" μπορούν να αντιληφθούν. Τριγύρω υπάρχουν ζώα ή πουλιά που βρίσκονται σε γυάλα και το ερμηνεύουν, σαν ζώα σε εκτροφείο.  

Στην επόμενη απεικόνιση, μικρά παιδιά από όλες τις φυλές μαζεύουν τα όπλα τα οποία τα τυλίγουν με την σημαία της εθνότητάς τους, και τα παραδίδουν σε ένα και μοναδικό νεαρό πρόσωπο, πάλι Γερμανόπουλο και αυτό συνεπάγεται από τον ρουχισμό του ... ή είναι λάθος ερμηνεία ;   Τι νόημα έχει ; Δεν θα έπρεπε να πονηρέψει άπαντες, αντί να στρέφεται ο ένας εναντίον του άλλου, επειδή κάποιοι ξέρουν να στοχοποιούν καταστάσεις προς όφελός τους, προωθώντας μίση και διχόνοιες, χωρίς να ερευνά τι τον περιμένει και ποιά είναι η αλήθεια που αντιστοιχεί στον καθένα ;    Αλλά βλέπεις η εγκεφαλική σκλήρυνση πάντα είναι η χειρότερη από οποιαδήποτε άλλη. 

Τι θέλει να πει δηλαδή ο ποιητής, πως θα υπάρξει τεράστια οικολογική καταστροφή με εξίσου τεράστια μείωση του πληθυσμού και κατόπιν θα επικρατήσει ειρήνη, υπό την «επίβλεψη» του Γερμανού και όλοι θα χαίρονται μετά την τεράστια καταστροφή ;
Μιλάμε για διαστροφή. 

Ο νεαρός Γερμανός που παραλαμβάνει τα όπλα κρατά ένα σφυρί που το αποκαλούν το σφυρί του Θωρ και  καταστρέφει τα ξίφη . Εδώ δίνεται η ερμηνεία, πως εφ όσον τα ξίφη είναι μουσουλμανικής προέλευσης, μάλλον αυτό προμηνύει και την δική του καταστροφή. Λογικό όταν μιλάμε για πανθρησκεία. Ακριβώς από κάτω κείτεται ξαπλωμένος νεκρός ο Γερμαναράς καταστροφέας και πάνω του κάθονται δύο νεαρά περιστέρια.

Ακόμα δεξιότερα, φιγουράρει ένα κεντρικό πρόσωπο, ένα νεαρό άτομο που κατ’ άλλους είναι ο Χριστός και γύρο του η αναγέννηση του κόσμου εν πλήρη αρμονία, ομού με την συμφιλίωση των ζώων. Πολύ Ιεχωβάδικο μου ακούγεται αυτό.   Στην θετική αυτή κατάληξη του έργου του καλλιτέχνη, με την αναγέννηση, άλλοι διαφωνούν με την άποψη του Ιησού και συμφωνώ και εγώ με αυτό, αφού ο νέος είναι μάλλον Ινδιάνος ή Ινδός, δεν θεωρώ ότι έχει κάποιο φωτοστέφανο στο κεφάλι, αλλά πρόκειται για διακόσμηση της φυλής του, τον οποίο περιτριγυρίζουν 11 παιδιά. Μπροστά του έχει το δένδρο της ζωής ανθισμένο ή ένα παράξενο άγνωστο φυτό ! Λέτε να είναι της mosanto ;

Ο καλλιτέχνης του μακάβριου στην ουσία έργου ο Chicano Leo Tanguna όταν ρωτήθηκε, αρχικά είπε πως ακολουθούσε εντολές, αργότερα το αρνήθηκε. Στο δάπεδο στις γρανιτένιες πλάκες υπάρχουν διάφορα παράξενα σύμβολα. 
Όπως το Au Ag και πολλά άλλα.  Κάποιοι λένε πως είναι τα χημικά σύμβολα χρυσού και ασημιού αντίστοιχα, άλλοι πως είναι η ονομασία ενός Αυστραλιανού ιού ηπατίτιδας Β’   



 

Υπάρχει και μία τελευταία εικόνα αρκετά παράξενη για την οποία δεν υπάρχει δείγμα ερμηνείας. Το μόνον που μπορεί να πει κανείς με επιφύλαξη είναι, ποια είναι αυτά τα κεφάλια που αιωρούνται ; εξωγήϊνοι μην τρελαθώ, που έρχονται σε επαφή μαζί τους ; 







Η κατασκευή του αεροδρομίου υποχρέωσε το προηγούμενο εν λειτουργία, μικρότερο μεν αλλά το οποίο απόλυτα κάλυπτε τις ανάγκες, να κλείσει, χωρίς από την άλλη να χρησιμοποιείται το μεγαλύτερο μέρος των εγκαταστάσεων του νέου και χωρίς το προηγούμενο να υπολείπετο από πλευράς τεχνολογίας, καθ’ ότι χρησιμοποιήθηκε η ίδια και στο νέο χωρίς καμία υπεροχή.   

Αξιοσημείωτο επίσης είναι, πως υπάρχει μια τεράστια υπόγεια πολιτεία και εγκαταστάσεις, που επίσης δεν χρησιμοποιούνται ακόμα στο μεγαλύτερο μέρος τους, μέχρι και τεράστια θάλαμοι με κρεβάτια. Τα κτήρια είναι υπόγεια συνδεδεμένα μεταξύ τους καθώς και με της επιφανείας. Υπάρχουν τεράστιοι διάδρομοι με δύο φαρδιές λουρίδες κατεύθυνσης ικανές να περάσουν μεγάλα φορτηγά. Την ύπαρξή τους την δικαιολογούν ως αποθηκευτικούς χώρους, που στην ουσία είναι δυσανάλογοι ως προς τις πραγματικές ανάγκες του αεροδρομίου !  Μήπως προορίζεται για άλλους σκοπούς στο μέλλον ;  

Στην υπόγεια πόλη βρίσκονται θαμμένα κτήρια που αρχικά βρίσκονταν στην επιφάνεια, αλλά με την δικαιολογία ότι κτίστηκαν από λάθος ή ήταν λάθος κατασκευαστικά, θάφτηκαν κάτω από την γη.  Στους τεράστιους διαδρόμους που συνδέουν τα κτήρια, στην οροφή διατρέχουν κάθετα σωληνώσεις, οι οποίες ανά έξη μέτρα φέρουν επάνω τους «πίπες», εξαγωγής θα μπορούσε να πει κανείς είτε κάποιου αερίου είτε νερού ή άλλου υγρού. 

Διαθέτει πολλών χιλιομέτρων υπόγειο σιδηρόδρομο, μεγαλύτερο σε χιλιόμετρα από τον Νείλο.   Καλώδια δεν υπάρχουν και η υπόγεια ηλεκτροδότηση γίνεται από την αιθερική ενέργεια που κυλά στον χώρο.  Όσο για την επιφάνεια, αυτή καλύπτεται από οπτικές ίνες. Οι μυτερές λευκές σκεπές απεικονίζουν τις κορυφές του Λευκού βουνού της περιοχής. 

Όλοι όσοι εργάστηκαν στην κατασκευή του όλου έργου, ποτέ δεν ήλθαν σε επαφή με τους εργάτες των άλλων εργολάβων που είχαν αναλάβει μέρη του έργου, με στόχο κανείς τους να μην είχε την συνολική άποψη του σχεδιασμού. Μετά το πέρας αυτού του έργου, όλοι απολύθηκαν άμεσα, χωρίς να χρησιμοποιηθούν αλλού. Πολλοί προσπάθησαν να τους πάρουν συνεντεύξεις, κανένας τους όμως δεν θέλησε να μιλήσει για την εμπειρία του, σαν να είχε κάτι αντικρίσει που τον τρόμαζε ή ίσως είχαν πάρει τέτοιες εντολές. 

Γύρο από την περιοχή γνωστά ονόματα της κραταιούσας ελίτ, όπως η Βασίλισσα της Αγγλίας, αγοράζουν τεράστιες εκτάσεις γης, κοντά στο αεροδρόμιο του Ντένβερ. Οι συνομωσιολόγοι λένε, πως σε μια πιθανή οικολογική καταστροφή, είτε από χρήση πυρηνικών είτε από φυσικό φαινόμενο, η εν λόγω περιοχή θα προσφέρει προστασία στους κατοικούντες της ελίτ, στην περιοχή, αφού έχει υψηλό υψόμετρο από την στάθμη της θάλασσας.   Η περιοχή πλήττεται τακτικά από φυσικά φαινόμενα γι αυτό αναγκάζονται να το κλείνουν τακτικά, αντίθετα με το προηγούμενο αεροδρόμιο που δεν αντιμετώπιζε τέτοια φαινόμενα, αλλά το έκλεισαν για να μην υπάρχει ανταγωνισμός.
 (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tuITS87dOx4
(http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fZJ2sqVlSfs&bpctr=1371833707)

Όλα αυτά τα στοιχεία τα συγκέντρωσα από διάφορες πηγές. Για αρχή από πλευράς σας μπορείτε να ξεκινήσετε από http://www.terrapapers.com/?p=1386       Ν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου