a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

O εμπαιγμός σε βάρος των καταναλωτών συνεχίζεται κανονικά, καθώς όχι μόνο δεν έχουν δει μείωση των τιμών ανάλογη της μείωσης των μισθών και των συντάξεών τους, αλλά επιπρόσθετα συνειδητοποιούν ότι πληρώνουν πολύ ακριβότερα σε σχέση με τους ευημερούντες Ευρωπαίους, π.χ. τους Γερμανούς, τα ίδια προϊόντα.

Η κυβέρνηση περί άλλα τυρβάζει ακόμα και όταν υποτίθεται ότι απαντάει στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ενώ… αναμένονται τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει ξεκινήσει πριν από μερικά χρόνια η Επιτροπή Ανταγωνισμού προκειμένου να εντοπιστούν περιπτώσεις πολυεθνικών που πωλούν ακριβότερα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ε.Ε.

Η απάντηση που δόθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και την Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα «Σκάνδαλο με τις διαφορές λιανικής τιμής προϊόντων που διατίθενται στην Ελλάδα από γερμανικές και άλλες πολυεθνικές» θεωρείται...
ως μη απάντηση. Οπως είπε ο βουλευτής Θοδωρής Δρίτσας στην «Εφ.Συν.», τις επόμενες ημέρες θα επανέλθουν με την ίδια ερώτηση, μήπως και λάβουν ουσιαστικές απαντήσεις.

Οι ερωτώντες βουλευτές αναφέρονται σε συγκεκριμένα προϊόντα του πολυκαταστήματος MEDIA MARKT, αλλά και του ΙΚΕΑ, τα οποία παραθέτουν με ακρίβεια και μαζί και τις τιμές πώλησής τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αναφέρουν μάλιστα στην περίπτωση της MEDIA MARKT (βλ. πίνακα) ότι αν συνυπολογιστεί στις τιμές η διαφορά ΦΠΑ που είναι 19% στη Γερμανία έναντι 23% στην Ελλάδα, η διαφορά επί της καθαρής τιμής (χωρίς ΦΠΑ) ξεπερνάει το 65% και είναι φυσικά σε βάρος του Ελληνα καταναλωτή.

Μάλιστα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο έγγραφό της επικαλείται την Εθνική Τράπεζα και αποτελέσματα εμπειρικών μελετών που καταλήγουν ότι οι τιμές προσαρμόζονται στη μείωση μισθών με καθυστέρηση 5 τριμήνων.

Περιμένοντας απάντηση

Ειδικότερα, στην ερώτηση που κατέθεσαν στις 27 Αυγούστου οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούσαν να μάθουν αν οι αρμόδιοι υπουργοί προτίθενται, μεταξύ άλλων, να ερευνήσουν τις σημαντικές διαφοροποιήσεις στην τιμή του ίδιου προϊόντος ανάμεσα στα υποκαταστήματα μεγάλων εμπορικών αλυσίδων που βρίσκονται στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Ε.Ε. και αν «μπορούν να διαβεβαιώσουν τους καταναλωτές ότι οι διαφοροποιήσεις αυτές οφείλονται σε καταχρηστικές τιμολογιακές πολιτικές».

Για τον έλεγχο των ενδοομιλικών συναλλαγών, η Επιτροπή Ανταγωνισμού επισημαίνει ότι εκφεύγει των αρμοδιοτήτων της. Για το ίδιο θέμα, ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Αθανάσιος Σκορδάς, σε έγγραφη απάντησή του προς τους βουλευτές, αναφέρει ότι με τον πρόσφατα ψηφισθέντα φορολογικό νόμο 4110/2013, οι αρμοδιότητες του ελέγχου των ενδοομιλικών συναλλαγών μεταβιβάζονται εξ ολοκλήρου στο υπουργείο Οικονομικών.

Από τη μεριά του ο αρμόδιος υφυπουργός Οικονομικών, Γιώργος Μαυραγάνης, αντί να απαντήσει επί της ουσίας, περιέγραψε στους ερωτώντες βουλευτές το νομικό πλαίσιο των ενδοομιλικών συναλλαγών.

Της Αρτέμιδος Σπηλιώτη από efsyn

Από :  http://greki-gr.blogspot.gr/2013/10/blog-post_3549.html#more
«Μαυραγορίτης» ο Τζάμπας στην Ελλάδα

O εμπαιγμός σε βάρος των καταναλωτών συνεχίζεται κανονικά, καθώς όχι μόνο δεν έχουν δει μείωση των τιμών ανάλογη της μείωσης των μισθών και των συντάξεών τους, αλλά επιπρόσθετα συνειδητοποιούν ότι πληρώνουν πολύ ακριβότερα σε σχέση με τους ευημερούντες Ευρωπαίους, π.χ. τους Γερμανούς, τα ίδια προϊόντα.

Η κυβέρνηση περί άλλα τυρβάζει ακόμα και όταν υποτίθεται ότι απαντάει στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ενώ… αναμένονται τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει ξεκινήσει πριν από μερικά χρόνια η Επιτροπή Ανταγωνισμού προκειμένου να εντοπιστούν περιπτώσεις πολυεθνικών που πωλούν ακριβότερα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ε.Ε.

Η απάντηση που δόθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και την Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα «Σκάνδαλο με τις διαφορές λιανικής τιμής προϊόντων που διατίθενται στην Ελλάδα από γερμανικές και άλλες πολυεθνικές» θεωρείται...
ως μη απάντηση. Οπως είπε ο βουλευτής Θοδωρής Δρίτσας στην «Εφ.Συν.», τις επόμενες ημέρες θα επανέλθουν με την ίδια ερώτηση, μήπως και λάβουν ουσιαστικές απαντήσεις.

Οι ερωτώντες βουλευτές αναφέρονται σε συγκεκριμένα προϊόντα του πολυκαταστήματος MEDIA MARKT, αλλά και του ΙΚΕΑ, τα οποία παραθέτουν με ακρίβεια και μαζί και τις τιμές πώλησής τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αναφέρουν μάλιστα στην περίπτωση της MEDIA MARKT (βλ. πίνακα) ότι αν συνυπολογιστεί στις τιμές η διαφορά ΦΠΑ που είναι 19% στη Γερμανία έναντι 23% στην Ελλάδα, η διαφορά επί της καθαρής τιμής (χωρίς ΦΠΑ) ξεπερνάει το 65% και είναι φυσικά σε βάρος του Ελληνα καταναλωτή.

Μάλιστα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο έγγραφό της επικαλείται την Εθνική Τράπεζα και αποτελέσματα εμπειρικών μελετών που καταλήγουν ότι οι τιμές προσαρμόζονται στη μείωση μισθών με καθυστέρηση 5 τριμήνων.

Περιμένοντας απάντηση

Ειδικότερα, στην ερώτηση που κατέθεσαν στις 27 Αυγούστου οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούσαν να μάθουν αν οι αρμόδιοι υπουργοί προτίθενται, μεταξύ άλλων, να ερευνήσουν τις σημαντικές διαφοροποιήσεις στην τιμή του ίδιου προϊόντος ανάμεσα στα υποκαταστήματα μεγάλων εμπορικών αλυσίδων που βρίσκονται στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Ε.Ε. και αν «μπορούν να διαβεβαιώσουν τους καταναλωτές ότι οι διαφοροποιήσεις αυτές οφείλονται σε καταχρηστικές τιμολογιακές πολιτικές».

Για τον έλεγχο των ενδοομιλικών συναλλαγών, η Επιτροπή Ανταγωνισμού επισημαίνει ότι εκφεύγει των αρμοδιοτήτων της. Για το ίδιο θέμα, ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Αθανάσιος Σκορδάς, σε έγγραφη απάντησή του προς τους βουλευτές, αναφέρει ότι με τον πρόσφατα ψηφισθέντα φορολογικό νόμο 4110/2013, οι αρμοδιότητες του ελέγχου των ενδοομιλικών συναλλαγών μεταβιβάζονται εξ ολοκλήρου στο υπουργείο Οικονομικών.

Από τη μεριά του ο αρμόδιος υφυπουργός Οικονομικών, Γιώργος Μαυραγάνης, αντί να απαντήσει επί της ουσίας, περιέγραψε στους ερωτώντες βουλευτές το νομικό πλαίσιο των ενδοομιλικών συναλλαγών.

Της Αρτέμιδος Σπηλιώτη από efsyn

Από :  http://greki-gr.blogspot.gr/2013/10/blog-post_3549.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου