a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ένα απίθανο τραγούδι της Ελένης Δήμου (Δεν ξεπουλάω την περιφάνεια μου, δεν την χαλάω με την ορφάνια μου ........ εγώ δεν γέννησα ποτέ μου λιποτάκτες .) Ένα τραγούδι αφιερωμένο στους δἰδυμους ἠρωες Χρἰστο και Μἰλτο Χριστοφὀρου που ἐφυγαν τόσο ἀδικα από τη ζωἠ στις 11-07-2011 με το έγκλημα της πολιτικής ανευθυνότητας στο Μαρί. Αφιερωμένο με Αγάπη στους φίλους και περαστικούς. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ: Δίδυμα Όνειρα

Ένα απίθανο τραγούδι της Ελένης Δήμου (Δεν ξεπουλάω την περιφάνεια μου, δεν την χαλάω με την ορφάνια μου ........ εγώ δεν γέννησα ποτέ μου λιποτάκτες .) Ένα τραγούδι αφιερωμένο στους δἰδυμους ἠρωες Χρἰστο και Μἰλτο Χριστοφὀρου που ἐφυγαν τόσο ἀδικα από τη ζωἠ στις 11-07-2011 με το έγκλημα της πολιτικής ανευθυνότητας στο Μαρί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου