a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Φίλοι μου Ευρωπαίοι. Νομίζω πως είναι άξιον ανάλυσης και αξιολόγησης, το νέο «ηθικόν» δίδαγμα εκπορευόμενον εκ του λόγου του κ. Ραντερμάχερ, δ/ντη της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας, ο οποίος δήλωσε : δεν μου αρέσουν, ούτε με ενδιαφέρουν οι λέξεις «αλήθεια» και «ορθό». Αξία έχουν τα στατιστικά νούμερα. Εγώ είμαι στατιστικολόγος.

Αλληλούια Αλληλούια
Φίλοι μου Ευρωπαίοι

Φίλοι μου Ευρωπαίοι. Νομίζω πως είναι άξιον ανάλυσης και αξιολόγησης, το νέο «ηθικόν» δίδαγμα εκπορευόμενον εκ του λόγου του κ. Ραντερμάχερ, δ/ντη της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας, ο οποίος δήλωσε : δεν μου αρέσουν, ούτε με ενδιαφέρουν οι λέξεις «αλήθεια» και «ορθό». Αξία έχουν τα στατιστικά νούμερα. Εγώ είμαι στατιστικολόγος.

Αλληλούια Αλληλούια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου